SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*********DENK AAN LEDBANDJES/REFLECTIE*********All management is Strategic Management.![]()
Hoiiii! renners!!![]()
Ik was er ook weer! Tijdje niet geweest vanwege drukte.. intussen wel steeds blijven hardlopen natuurlijk!!
Regen? Waar?! Nog geen drupje gezien..de zon schijnt hier!![]()
![]()
Net lekker uurtje gerend.. m'n enkel verzwikt over een stomme denneappel!!![]()
![]()
Deed gruwelijk zeer..na 1 minuut langzaam lopen toch weer gaan rennen en toen voelde ik niks meer.. nu durf ik niet onder m'n compressiekous te kijken.......word komende week rustig aan doen vrees ik..
![]()
Beestachtige tijd Sem!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wooow Semtex wat een toptijd!
Ik ga mezelf mijn bed uitschoppen voor een korte LDLHier is het gelukkig wel mooi weer!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Semtex, was je de regen zo snel zat en wilde je snel thuis zijn?
Sws dikke respect voor iedereen die vandaag gelopen heeft
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ben benieuwd naar het verslag van Sem, stippelstreep en alle anderen![]()
En naar de tijd natuurlijk
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Zo mooie prestatie zeg daar in Eindje! Respect hoor![]()
Ben zelf ook érg blij dat ik toch maar gegaan ben.
Verslagje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik weet mijn doel voor volgend jaar....
Volgend jaar wil ik meedoen met de Xtrail in Nederland. Dan heb ik nog iets minder dan een jaar om hiervoor te trainen. De exacte datum is nog niet bekend maar ik verwacht dat het in dezelfde periode plaatsvind namelijk september.
http://www.xtrails.eu/nl/xtrailsnederland/
en hier een verslag van dit jaar.
http://www.trail-running.(...)---wat-een-ervaring-
![]()
![]()
![]()
Dat ging echt zo lekker vandaag
Het duurde wel even voordat ik de armband overgedragen kreeg van de tweede loper, maar goed dat weet je bij een estafette. Maar het lopen ging meteen erg lekker. Die muziek die vaak aan de kant te vinden waren, werkten goed om in de mood te blijven en te blijven gaan. en over mijn tijd kan ik echt alleen maar tevreden zijn. Precies weet ik nog niet, maar het is ongeveer 1 uur en 3 minuten (over 10.8 km) en dat voor een eerste keer zo ver is gewoon een goede prestatie.
De medaille gaat een mooi plaatsje krijgen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
![]()
Hier een verslagje.
Ik had echt belabberd geslapen vannacht. Veel gepiekerd, gedroomd dat ik te laat aan de start was en iedereen al weg was, maakte mezelf een beetje gek. Vanmorgen door het weer tegenzin om naar buiten te gaan, aan het twijfelen wat ik aan moest trekken. Op het laatste moment besloten mijn vaste Nike-shirt aan te doen, omdat-ie zo lekker herkenbaar is qua kleur.
om 12:45 vertrokken we richting Station Eindhoven (waar de parkeergarage nog helemaal niet vol was, as usual) en naar het startvak gelopen. Vorig jaar was het startvak op de weg zelf, nu op het fietspad en dat was iets meer dringen geblazen. Ik had mezelf ingeschat op 2:00:00, omdat ik de HM vorig jaar in 2:12 gelopen heb en ik Swets en Moblo rond de 2:00:00 had zien finishen. Het was vies koud in het startvak, maar ik wilde absoluut niet mijn jasje meenemen, want bij de Marikenloop liep ik ook onnodig te zweten in een lange mouwen-shirt. Je wordt vanzelf warm als je eenmaal loopt. Van die keuze heb ik geen moment spijt gehad.
Een kwartier na de originele starttijd mochten we eindelijk. Ik startte meteen lekker, er was ruimte om in te halen en dat deed ik ook meteen. Het was me al snel duidelijk dat mijn startvak niet echt snel was. Ik merkte aan mijn tijden dat het lekker ging en vlak voor Winkelcentrum Woensel kwam ik de pacers met de groene ballonnen tegen (volgens mij mikken die op een eindtijd van 2:00:00). Ik haalde in en dat gaf goede moed. Daarna nog een lang stuk parallel aan de John F Kennedylaan, mensen ingehaald en het bleef eigenlijk wel goed gaan. Bij de 10km merkte ik dat ik mijn PR aan diggelen had gelopen en ik was nog totaal niet moe. Weer een opsteker.
Wat ook een opsteker was, was dat ik drie lopers van LOGO geldrop heb ingehaaldElke keer als ik er een zag, wilde ik hem voorbij. Dat is een dingetje sinds 1 van hen meende dat ik te snel gestart was bij de Libertyloop te Geldrop
Ik ben heul niet haatdragend
Ook blijf ik het gaaf vinden dat er op bijna elke straathoek een famfare () stond om de moed hoog te houden.
Op de oirschotsedijk, een lange, lange laan langs een oude kazerne en de Philips fruittuin merkte ik dat we nog maar een klein stukje hoefden, waar ik daar vorig jaar aardig kapot ging. Ik voelde geen spierpijn, geen vermoeidheid en had nog energie over om te versnellen.
We kwamen nog langs het punt waar vorig jaar een vrouw overleden is. Zette me weer aan het denken. Dit jaar gelukkig geen ambulances (voor zover ik weet). Op Strijp-S kreeg ik vorig jaar net voor de opblaasbare man met de hamer () kramp, dit keer liep ik door. De man met de hamer stond dit keer bij het PSV stadion. En zo liep ik door, in dezelfde lekkere tijden, het 18 septemberplein over, de binnenstad door waar het krioelde van de mensen, langs het stratumseind (waar er kroeggangers met glas bier en rokend stonden
) en toen hoefde ik ineens nog maar 750 meter.
Laatste kilometers voelde ik wel de blaren opkomen, maar de finish was al in zicht. Ik finishte uiteindelijk in 1:48:21, aldus het automatische facebook-berichtje van de organisatie. Superblij mee!! Mijn eigen PR verbeterd met 22 minuten!
Filmpje met het oldskool muziekje wat me de laatste minuut erdoorheen heeft geholpen
[ Bericht 0% gewijzigd door SEMTEX op 13-10-2013 17:46:15 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:36 schreef SEMTEX het volgende:
Laatste kilometers voelde ik wel de blaren opkomen, maar de finish was al in zicht. Ik finishte uiteindelijk in 1:48:21, aldus het automatische facebook-berichtje van de organisatie. Superblij mee!! Mijn eigen PR verbeterd met 22 minuten!![]()
Mooi verslag en fantastisch gelopen! Mooi als alles zo klopt!![]()
![]()
Super Semmie, leuk om te lezen!
Ik heb zelf ook een hele leuke wedstrijd gehad vandaag. Heel blij met 42.21 in negatieve split gelopen.
Verslagje volgt nog!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Duinentrail. 30,5km in 3:11 en een beetje. Vooral nat, koud en zand. Verslag volgt.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Het viel wel mee vanmiddag, ik ben redelijk droog gebleven. Vanmorgen was het erger. Ik verwacht dus een wat ander verslag van stip-streepje.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:57 schreef Cee het volgende:
Wauw Semtex, verpulver je even in bar en boos weer je PR.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Mezelf overtroffen in Eindhoven, Halve Marathon in 1:40:08![]()
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Je bent al best veel afgevallen in vergelijking met je icoontje, klopt dat?quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:27 schreef Daywalk3r het volgende:
Hatsee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:03 schreef Jor_Dii het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Dank! Zelf ook!quote:
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:03 schreef Jor_Dii het volgende:
![]()
Ik ga me nu ook richten op de HM volgend jaar, dit van vandaag smaakt naar meer en iedereen van de loopgroep zegt dat ik het in me heb.."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: