quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:09 schreef Bitterlemon het volgende:
u srs?
Ik heb het niet meegemaakt, maar ik weet wel dat hij een baas is.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:34 schreef Socios het volgende:
[..]
IC+, de beste optie inderdaad.![]()
"Drie keer is scheepsrecht", nu kan die naam, na twee eerdere pogingen in het verleden, slagen.
En anders is "D-trein" nog een goed alternatief.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Oké, aangezien ik nog redelijk nieuw ben op FOK! vraag ik me dit af:
Wie is in godsnaam socios?
Een treinfapper ofzo?
Ja, zowel in de trein als naast het spoor.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Een treinfapper ofzo?
Sorryquote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:17 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Ja, zowel in de trein als naast het spoor.
Niet een. DE!quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Een treinfapper ofzo?
Die rel hier op fok, vanwege dat ene filmpjequote:Op zondag 13 oktober 2013 12:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Een treinfapper ofzo?
Paas da filmpje eensquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:36 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Die rel hier op fok, vanwege dat ene filmpje
Waar dan? Het is afgepakt destijds.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:35 schreef Chinless het volgende:
Ik heb t notitieblok van Socios gevonden.
quote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:16 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Opbokken terug naar Somda, idioot.
Daar was ik al eens verstoten door toedoen van een FOK!ker. Ik laat mij niet (ook nog eens) van FOK! wegjagen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:16 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Opbokken terug naar Somda, idioot.
En janken dat je toen deed, ben je er inmiddels al een beetje overheen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Daar was ik al eens verstoten door toedoen van een FOK!ker. Ik laat mij niet (ook nog eens) van FOK! wegjagen.
Ja, en? Wat zou jij doen als men je hobby afpakt?quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:19 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
En janken dat je toen deed, ben je er inmiddels al een beetje overheen?
quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, en? Wat zou jij doen als men je hobby afpakt?
Ja, gelukkig zag men ook daar snel in dat het niet mijn schuld was en had ik snel weer toegang tot alle treinenspots.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, gelukkig zag men ook daar snel in dat het niet mijn schuld was en had ik snel weer toegang tot alle treinenspots.
Ik zou mezelf voor een trein gooien.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is abject en één doodsverwensing.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:26 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ik zou mezelf voor een trein gooien.
Ja hier.quote:
Wat deed je in Duitsland?quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:59 schreef Socios het volgende:
Dank allen, nauwelijks verschil hier ook echt met ruim een jaar terug.
Een jaar FOK!loos in het land van Deutsche Bahn met haar ICE-treinen doet een mens goed.
Sorry, het was niets persoonlijks. Mijn reactie wordt verworpen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is abject en één doodsverwensing.
TR gemacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonieme tievesclown
Een meet daar heb ik eens georganiseerd, kwam er niemand opdagenquote:Op maandag 14 oktober 2013 10:17 schreef Grouch het volgende:
Wanneer is de spoorwegmuseummeet om dit te vieren?
quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Een meet daar heb ik eens georganiseerd, kwam er niemand opdagen
mensen in Subotica hebben liever dat je die regio Vojvodina noemt, en niet Servie.quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:56 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Socios is een absolute baas!![]()
Een bazentrein voor Socios!
Foto zelf genomen in Servie, station Subotica, trein richting Palic.![]()
[ afbeelding ]
Vojvodina is een autonome regio binnen de Republiek Servie. Dat was al zo tijdens de Joegoslavische Federatie onder Partizaan Tito.quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:58 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
mensen in Subotica hebben liever dat je die regio Vojvodina noemt, en niet Servie.
Dank.
Ik weet het, daarom zei ik het ook.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:02 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Vojvodina is een autonome regio binnen de Republiek Servie. Dat was al zo tijdens de Joegoslavische Federatie onder Partizaan Tito.![]()
Tito, de man die door alle Joegoslaven, ook nu nog, wordt geëerd.
Ik wil de regio best "Войводина" noemen, een grote groep mensen daar spreekt Hongaars, maar ik spreek toch liever Servo-kroatisch, daar ik totaal geen Hongaars kan spreken en Servo-kroatisch nog ergens op lijkt.
Zou er ooit nog eens een echte partizaan opstaan die alle Joegoslaven weer herenigt?quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:04 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik weet het, daarom zei ik het ook.
Nee, dat willen de voormalige Joegoslaven namelijk helemaal niet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:10 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Zou er ooit nog eens een echte partizaan opstaan die alle Joegoslaven weer herenigt?![]()
Hier een foto van Titovo Uzice (dat is echt Servie trouwens), trein richting Crna Gora, Bar.
[ afbeelding ]
Tito.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Joegoslavië!
quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Een meet daar heb ik eens georganiseerd, kwam er niemand opdagen
Hij heeft ooit op een blind date verteld dat hij op FOK! zat, waarop die chick, die FOK! kende, vroeg wie hij dan was. Toen hij dat vertelde moest ze ineens weg...quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:27 schreef HaywoodJablome het volgende:
het enige dat ik overigens weet van die knakker is dat hij altijd shit als 'verworpen!" zei en niet kon scoren bij chicks. mis ik nog niets?
edit: behalve het overduidelijke dan![]()
Awwwquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:38 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Hij heeft ooit op een blind date verteld dat hij op FOK! zat, waarop die chick, die FOK! kende, vroeg wie hij dan was. Toen hij dat vertelde moest ze ineens weg...
Socios weet welke treinen internet hebben en welke stoelen lekker zitten. Erg nuttig als je een lange reis wil plannen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:27 schreef HaywoodJablome het volgende:
het enige dat ik overigens weet van die knakker is dat hij altijd shit als 'verworpen!" zei en niet kon scoren bij chicks. mis ik nog niets?
edit: behalve het overduidelijke dan![]()
dit viel onder het kopje "het overduidelijke", maar toch bedanktquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:43 schreef Grouch het volgende:
[..]
Socios weet welke treinen internet hebben en welke stoelen lekker zitten. Erg nuttig als je een lange reis wil plannen.
Niet iedereen vindt het overduidelijk dat Socios gewoon best nuttig isquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:52 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
dit viel onder het kopje "het overduidelijke", maar toch bedankt
Veel mensen die 'haten' maar vervolgens wel met treingerelateerde vragen komen aanzettenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:39 schreef Grouch het volgende:
[..]
Niet iedereen vindt het overduidelijk dat Socios gewoon best nuttig is
van die kant had ik het nog niet bekekenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:39 schreef Grouch het volgende:
[..]
Niet iedereen vindt het overduidelijk dat Socios gewoon best nuttig is
Wat een lelijke tettenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |