Jep.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:55 schreef Morendo het volgende:
Heeft de FIFA al aangekondigd dan op basis waarvan zij de pottenindeling maken? Ik zou als Nederland aanvoeren dat de twee finalisten van het vorige WK sowieso in de eerste pot horen, naast het gastland uiteraard.
quote:Regarding the procedure for the Final Draw for the 2014 FIFA World Cup Brazil™, the seeded teams (Pot 1) will include Brazil and the seven top-ranked teams. The remaining pots will be based on geographic and sports criteria.
Halen ze Ron Jeremy erbij.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:10 schreef mrbombastic het volgende:
Wat gebeurt er als Nederland en Italië gelijk komen ?
Italië heeft voordeel door cijfers achter de komma lees ik netquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:10 schreef mrbombastic het volgende:
Tellen ze achter de komma. Volgens mij staat NL dan voor.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:10 schreef mrbombastic het volgende:
Italië staat dan voor hoorde ik net.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:31 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Tellen ze achter de komma. Volgens mij staat NL dan voor.
Andersomquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:31 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Tellen ze achter de komma. Volgens mij staat NL dan voor.
Die moeten beiden verliezen, of Italie moet nog verliezen in de komende 2 minuten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:33 schreef Afhaalchinees het volgende:
Zwitserland heeft gewonnen, betekend dat nu dat we een plek zakken en dan Uruguay èn Colombia voorbij moeten?
Colombia en Uruguay moeten winnen om Nederland voor te blijven.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:34 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die moeten beiden verliezen, of Italie moet nog verliezen in de komende 2 minuten.
Dan hoeft er maar eentje te verliezen.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Italië staat dan voor hoorde ik net.
Dan heb ik niets gezegdquote:
Met zo'n bron weet je het nog niet zeker.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:43 schreef -Sisyphus- het volgende:
Excuses voor de verwarring in het andere topic. Nusport.nl zat er naast.
Nederland 1135.95, Italie 1135.61.
Bron: http://www.football-rankings.info
Dus als Uruguay of Colombia niet wint zijn we groepshoofd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:43 schreef -Sisyphus- het volgende:
Excuses voor de verwarring in het andere topic. Nusport.nl zat er naast.
Nederland 1135.95, Italie 1135.61.
Bron: http://www.football-rankings.info
Mwah. Die zitten er doorgaans niet naast.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
Met zo'n bron weet je het nog niet zeker.
Yup. Of als ze beiden wel winnen, maar Uruguay playoffs moet spelen en daarin verliest van Jordanie.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:46 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Dus als Uruguay of Colombia niet wint zijn we groepshoofd.
Liever die ploegen loten dan Spanje, Brazilië, Duitsland of Argentinië.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:41 schreef Slobeend het volgende:
Als we nu groepshoofd worden ten koste van Italië kunnen we nog steeds Italië, Frankrijk, Portugal, Rusland en Engeland loten. Het maakt dus vrij weinig uit.
Uruguay kan nooit verliezen van jordanie heb ze een uur zien spelen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:47 schreef -Sisyphus- het volgende:
[..]
Mwah. Die zitten er doorgaans niet naast.
[..]
Yup. Of als ze beiden wel winnen, maar Uruguay playoffs moet spelen en daarin verliest van Jordanie.
Frankrijk en Portugal zijn nog niet zeker, eerst maar zien of ze de play-offs overleven.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:41 schreef Slobeend het volgende:
Als we nu groepshoofd worden ten koste van Italië kunnen we nog steeds Italië, Frankrijk, Portugal, Rusland en Engeland loten. Het maakt dus vrij weinig uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |