Jep.quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:09 schreef Lienekien het volgende:
Het was wel de motor waarop je de proefrit zou maken?
Heb jij toen voorgesteld dat je het op je AVP zou verhalen?quote:
Nee, was te geshockeerd. Dealer zou de schade gaan opmaken en heb er volgende week een afspraak.quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb jij toen voorgesteld dat je het op je AVP zou verhalen?
fraude, maar heb je er al eens iets eerder gekocht. persoonlijk zou ik als dealer niet moeilijk doenquote:Op zondag 13 oktober 2013 10:19 schreef BlackRhino het volgende:
Waarom zou de dealer niet meewerken?
Andere vraag, zat de dealerpleaat er al op? Dan kan je stellen dat je proefrit is begonnen als jij er op (probeert) te stappen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:35 schreef marc0871 het volgende:
zo'n eigen risico geldt volgens mij voor schade tijdens de proefrit.
de motorhandelaar moet daar ook de voorwaarden ergens van hebben. vraag daar eens naar.
als hij nog in/bij de winkel stond, is het niet tijdens de proefrit gebeurd, en zou je het via je aansprakelijkheidsverzekering moeten kunnen regelen.
Ja.quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:25 schreef BlackRhino het volgende:
Iets verzwijgen, zoals een proefritformulier, is fraude?
Ja, zat er al op. Maar de motor stond uit.quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:38 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Andere vraag, zat de dealerpleaat er al op? Dan kan je stellen dat je proefrit is begonnen als jij er op (probeert) te stappen.
Waarom zou je dan uberhaupt het formulier verzwijgen voor de verzekeraar?quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:41 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Want? De proefrit was nog niet begonnen, een rit is RIJDEND, en dat was niet het geval..
Wat voor meerwaarde heeft het voor hen? Maakt de zaken ingewikkelder dan ze zijn.quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom zou je dan uberhaupt het formulier verzwijgen voor de verzekeraar?
Weet je zeker dat de schade rijdend gemaakt moet worden? Staat dat in de voorwaarden? Zou ik erg vreemd vinden. Want ook tijdens je proefrit kan je op verschillende plekken stilstaan.quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:25 schreef BlackRhino het volgende:
Iets verzwijgen, zoals een proefritformulier, is fraude? Dat formulier is ook eigenlijk helemaal niet van toepassing, omdat dat formulier er voor is als er rijdend schade is gemaakt. Geldt ook voor je eigen risico. Dus fraude vind ik een groot woord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |