Yep, maar zijn ook niet bepaald geurloos.quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:09 schreef trigt013 het volgende:
pvc buis met sterretjes vullen en aan beide kanten watten volstoppen. 1 sterretje eruit gestoken houden en deze aansteken.
Dat is stoom.quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:46 schreef rikkerdeflikker het volgende:
een fluitketel op het vuur zetten
voor 15 euro huur je zo'n ding (marktplaats)quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:04 schreef qltel het volgende:
Zoiets: http://www.musicstore.de/(...)7780-000#FullDetails
Waarom zou je er 1 huren als je er voor iets meer dan 2x de huurprijs zelf 1 hebt?quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:50 schreef JerryLee het volgende:
[..]
voor 15 euro huur je zo'n ding (marktplaats)
en als je kennissen met een bandje hebt ,is de kans ook groot dat zo'n ding aanwezig is .
jow dude je moet even kijken bij conrad naar een rookmachine denk dat een 1200 watt genoeg isquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:40 schreef SunChaser het volgende:
Maar blijft niet lang hangen en kmt niet hoog
Dat zit nog flink onder het uurtarief van Johan Derksen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:12 schreef SunChaser het volgende:
Je hebt een machine voor 40 euro ie ik
Denk dat de spuitbus een goed handzaam en gezond begin isquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:22 schreef Ener-G het volgende:
Dan heb je meer aan een hazer, voor zo'n grote ruimte.
Maar ik denk dat je in een fotostudio al een heel eind komt met zo'n spuitbus, al dan niet in combinatie met een (tafel) ventilator om de rook wat te spreiden voor het 'haze' effect.
en als je wil wat voorbeeld foto's posten?!quote:
Let je wel even op rook/brandmelders en nieuwsgierige buren..?quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:15 schreef SunChaser het volgende:
Ik wil t indoors doen ook. Je hebt bij feestwinkels toch ook van die aansteekblokjes?
De automatische zijn het leukst... dan komen die sirene's toch wel erg dichtbij opeens...quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:41 schreef SunChaser het volgende:
ja zal zeker fotos posten
en goede tip van de rookmelder
Keer gehad in de flat waar ik woonde, aangebrande tosti, deur open, brandalarm, niet gemeld dus brandweer kwamquote:Op maandag 14 oktober 2013 11:43 schreef Snowballed het volgende:
[..]
De automatische zijn het leukst... dan komen die sirene's toch wel erg dichtbij opeens...![]()
(kun je wel mooi plaatjes schieten van een brandweerman die met een bijl door de deur komt zetten)
Ik werk in de geluidswereld.. altijd hetzelfde verhaal..quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:45 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Keer gehad in de flat waar ik woonde, aangebrande tosti, deur open, brandalarm, niet gemeld dus brandweer kwam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |