Doooh oelewapper! Hier heb je flink spijt van denk..quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:58 schreef Badger. het volgende:
Toen ik nog in 6 vwo zat, hadden we voor Frans een docent die hield van spelenderwijs lesgeven. Aan het begin van het jaar deelde ze ons in per groepje in ''gezinnetjes'', met vader, moeder en kinderen ()
Afijn, ik werd ingedeeld als vader en moeder met de allergeilste chick van het hele vwo.. Kende haar niet persoonlijk, alleen van de verhalen van iedereen over hoe lekker ze was. Keek aanvankelijk zelfs een beetje tegen haar op want ze was ook wel behoorlijk populair, liep toen ook meet een voetballer te kloten etc..
Maar het balletje ging vanzelf rollen, en we hadden het best gezellig met zijn 4tjes. Destijds was ik alleen nog een beetje bang voor meisjes, en had flirts ook absoluut nooit door. Het begon ermee dat ze dingetjes in mijn schrift schreef (), maar na een maand kreeg ik ook op hyves priveberichtjes van haar.
Op vrijdagavond vroeg ze wat ik ging doen, en ik zei dat ik een beetje muziek zat te luisteren.. Zij stuurde dat ze alleen thuis zat en zin had om een filmpje te kijken maar niet in haar eentje..
Ergens wist ik wel wat me te doen stond, maar ik durfde gewoon niet.. Had nog nooit seks gehad toen, en dacht als het er van komt wordt mijn eerste stuntelige keer met de lekkerste chick van het vwo, en had geen zin om bij haar af te gaan![]()
Daarna stuurde ze me nog wel eens wat berichtjes, maar ik voelde me ongemakkelijk daarna steeds...
quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:58 schreef Badger. het volgende:
Toen ik nog in 6 vwo zat, hadden we voor Frans een docent die hield van spelenderwijs lesgeven. Aan het begin van het jaar deelde ze ons in per groepje in ''gezinnetjes'', met vader, moeder en kinderen ()
Afijn, ik werd ingedeeld als vader en moeder met de allergeilste chick van het hele vwo.. Kende haar niet persoonlijk, alleen van de verhalen van iedereen over hoe lekker ze was. Keek aanvankelijk zelfs een beetje tegen haar op want ze was ook wel behoorlijk populair, liep toen ook meet een voetballer te kloten etc..
Maar het balletje ging vanzelf rollen, en we hadden het best gezellig met zijn 4tjes. Destijds was ik alleen nog een beetje bang voor meisjes, en had flirts ook absoluut nooit door. Het begon ermee dat ze dingetjes in mijn schrift schreef (), maar na een maand kreeg ik ook op hyves priveberichtjes van haar.
Op vrijdagavond vroeg ze wat ik ging doen, en ik zei dat ik een beetje muziek zat te luisteren.. Zij stuurde dat ze alleen thuis zat en zin had om een filmpje te kijken maar niet in haar eentje..
Ergens wist ik wel wat me te doen stond, maar ik durfde gewoon niet.. Had nog nooit seks gehad toen, en dacht als het er van komt wordt mijn eerste stuntelige keer met de lekkerste chick van het vwo, en had geen zin om bij haar af te gaan![]()
Daarna stuurde ze me nog wel eens wat berichtjes, maar ik voelde me ongemakkelijk daarna steeds...
Ik begrijp je punt, maar ik heb precies hetzelfde. In retrospectief denk je misschien, klote..., maar eigenlijk is het gewoon nobel.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:58 schreef VeX- het volgende:
Nou, eentje van afgelopen donderdag nog.
Ik was met wat dispuutsvrienden naar een feestje gegaan tijdens ADE. Bijna iedereen zat lekker aan de pillen (ik ook). Omdat ik uren later was gekomen, was ik echter nog best nuchter terwijl anderen er al best wat doorheen hadden gejaagd.
Dus op een gegeven moment begint een van de meisjes een beetje sexy met me te dansen terwijl ze me de hele tijd recht in de ogen aankijkt. Ik was zo'n directe aanpak niet echt gewend van haar, dus ik stond er een beetje van te kijken en wist me niet direct een houding aan te meten. Nou ja, uiteindelijk nog wel teruggeflirt en gesjanst, maar er zat meer in.![]()
Later bij datzelfde feest was ook haar huisgenote aan het flirten met me. Met haar heb ik wel vaker leuk contact gehad en ik vind d'r eigenlijk wel een leuke meid. Nou, op een gegeven moment waren wij ook lekker aan het dansen toen ze opeens een beetje verlegen in m'n oor fluisterde: 'als je wilt mag je vanavond met me mee naar huis'.![]()
![]()
Kan niet beter zou je zeggen, maar weer stond ik een beetje met m'n bek vol tanden omdat ik de gentlemen wilde zijn en geen douchebag die dan opeens gebruik maakt van meisjes. Maar nu ik er bij stilsta, vind ik het jammer dat ik niet van het moment heb kunnen genieten en er gewoon voor was gegaan. Anderhalf maand geleden had ik in Kroatië ook zo'n moment en toen ben ik er wel voor gegaan en dat was een hele mooie avond.![]()
In plaats van dat zei ik dit keer echter iets droogs in de trant van: ".., ik vind je echt een leuke meid maar zo ken ik je normaal niet. Laten we dat anders maar een ander keertje doen."
Ik snap niet hoe ik het uit m'n mond kreeg.
FML
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:27 schreef Daboman het volgende:
Teveel,
Ik heb ook nog wel een leuke maar het is eigenlijk een ander soort misser. Toen ik een jaar of 17 was heb ik anoniem via internet een valentijnkaart gestuurd naar iemand waar ik verliefd op was. Ze werkte bij de plaatselijke boekenwinkel en ik was daar om een pas nieuw uitgebracht boek te kopen. Ik kom haar tegen en vraag nonchalant of ze nog valentijnkaarten heeft gehad. En ze begint helemaal te blozen. "ja, ik heb een valentijnkaart gehad".
We konden allebei geen woord meer uitbrengen. Dus toen ik eenmaal veilig thuis was, wilde ik weten of haar reactie echt door mijn bericht kwam. Blijkt dat ze een valentijnkaart gehad heeft van iemand waar ze helemaal verliefd op was. Dus ik helemaal in de gloria. Gezien haar reactie, zou het dan wederzijds kunnen zijn?
Totdat ik het checkte bij een zeer close vriendin van haar. Blijkt dat ze verliefd is op iemand anders waar ze de valentijnkaart van gehad had. En om het nog leuker te draaien; bij diegene heb ik dan weer wel een kans gemist. Want die had juist weer een oogje op mij. Hoewel ze het altijd ontkend heeft, waren praktisch alle signalen bevestigend. Dus tsja, hoe het precies zit met dubbele agenda's hier, niemand zal het weten.
Klinkt herkenbaarquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:55 schreef RadioSlut het volgende:
Op een feest was ik aan het dansen enzo, en toen zag ik dat er een kerel naar me stond te kijken. Wij zo heen en weer staren, en ik zo subtiel naar hem toe dansen.
Na een tijdje stonden we te zoenen.Tot het einde van het feest was ik bij hem en zijn vriendengroepje gebleven. Om 7 uur was het afgelopen, en loop ik naar de uitgang.
Einde verhaal.
right , dit geloof je zelf ook niet tochquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:42 schreef Toradora het volgende:
Ik weet dat mijn vriend er heel veel heeft gehad. Hij masseert professioneel, en heeft daarmee flink wat kansen laten lopen.
Zo had een vriendin van hem spontaan erge kramp in haar beide borsten, hij is ze doodleuk gaan masseren en dacht echt dat ze kramp had![]()
Of een vrouw die haar benen zodanig wijd legde dat alleen mijn vriend dacht dat ze dat deed zodat hij er beter bij kon
Of vriendinnen waar hij mee in bed lag waar de bh's spontaan open schoten iedere keer en hij ze netjes dichtdeed.En keer op keer had hij het niet door.
Of hij is gewoon van de herenliefdequote:Op donderdag 11 september 2014 12:09 schreef Thezappa het volgende:
[..]
right , dit geloof je zelf ook niet toch
quote:Op woensdag 10 september 2014 16:47 schreef TheMechanic het volgende:
Ik was ongeveer twee jaar geleden bezig met een meisje. Ze zag er wat jong uit, maar was wel knap, een 7 zeg maar. Ik ging vaak met de trein naar haar toe, dus ook die ene dag. Toen ik de trein uitkwam hoorde ik voetstappen achter me. Ik draai mijn hoofd en zie een bloedmooi meisje. Ze leek wel een model. Mooi donker haar, tintje en mooie kleding.
'Sorry, jij denkt nu zeker dat ik je achtervolg' zei ze.
'Mag je wel toegeven hoor, dat je dat doet' antwoordde ik.
'Ja het komt misschien omdat ik lange benen heb, dan lijkt dat zo' zei ze terug.
'Dat is mooier dan korte beentjes' antwoordde ik.
Op datzelfde moment zag ik in de verte het meisje waar ik mee bezig was aankomen.
Mijn gezicht ging toen ongeveer zo ->![]()
'Ik zoek het centrum, zoek je mee?' vroeg het knappe meisje. Ik had even geen idee wat ik moest doen en daardoor miste ik deze kans. Altijd spijt van gehad, vooral omdat het nooit iets is geworden met het andere meisje.
Had het moment van je leven kunnen zijn, net als in mijn verhaal.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:45 schreef Silenus het volgende:
Haha, zoiets overkomt je één keer in je leven en uitgerekend net op het moment dat je een date hebt.
Balen.
Toen ik nog een eerstejaarsje was en bij een hospita woonde had ik ook zo'n ongelofelijk onnozel moment. Een paar weken daarvoor had ik samen met 200 anderen de groentijd van mijn studentenvereniging doorlopen en daarna gingen we elke dinsdagavond borrelen op de vereniging. Allemaal 18 en 19-jarigen, waarvan veel zonder kamer. Één meisje kwam toen op me af met de opmerking dat ze voor die daaropvolgende dinsdag geen slaapplek had en of ze toevallig bij mij kon slapen.
Ik zei nog dat ik weliswaar een eenpersoonsbed had en niet zo'n grote kamer, maar mijn hospita was die week toch op vakantie dus als zij een matje en slaapzak mee zou nemen was het uiteraard geen probleem.
Een week later was het zover, zij kwam op me af en zei: 'Eh..ik ben eigenlijk mijn matje en slaapzak vergeten...maar kan ik toch bij jou blijven slapen?' Ik: 'Ja joh, tuurlijk. Ik verzin wel wat.'
Stonden we daar snachts om 3u op mijn kamertje, heb ik haar in m'n bed laten slapen en ben ik zelf op de logeerkamer van die hospita gaan liggen.![]()
Oh man wat heb ik mezelf later voor m'n kop geslagen.
De mindere types vergeet je snellerquote:Op donderdag 11 september 2014 19:10 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Iedereen heeft dit ook uiteraard alleen maar bij de aller lekkerste 10/10 chicks gehad
Dit ben ikquote:Op donderdag 11 september 2014 23:04 schreef WingRooster het volgende:
De meiden die ik vroeger (14-16) keihard heb negeert of gefriendzone heb, heb nu zelf moeite met de dames i.v.m me lengte (1,68)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |