quote:
Op donderdag 17 oktober 2013 01:39 schreef Toradora het volgende:[..]
Dat is ie zeker, ook bij exen bleef hij professioneel, pas sinds hij met mij heeft krijgt hij ze met happy ending
Das niet zo heel snugger nee. Ben je doorgaans verlegen naar vrouwen? Of denk je dat ze echt niks van je willen? Mijn vriend zette zichzelf steeds in de friendzone vanwege onzekerheid en onwetendheid. En hij was ook veels te lief. Maar jij weet dat je je kansen laat lopen. Is het niet een stuk onzekerheid?
Gelijk nog wat ontopic erop gooien en voor de verandering twee fails

.
Verlegen is een groot woord, ik zou zeggen dat ik meer echt een reden moet hebben om een vrouw aan te spreken. Als er iets op dat moment gebeurt, en ik ben scherp dan maak ik soms wel een leuke opmerking en dan kan er een gesprek uit komen, af en toe ga ik dan ook voor de nummer en dan zie ik wel wat er gebeurd.
Ik babbel trouwens beter met collega's of meiden in de klas omdat ik dan een soort smoes heb om zo met ze in contact te komen en dan vanuit de werk/school omgeving leer ik ze langzaam beter kennen en dan klikt het of het klikt niet.
Wat ik dus niet kan is, als een meid random op mij afstapt, dan ben ik er of totaal niet bij met me mind, wat 95% van de keren het geval is.
hier nog 2 gemiste kansen/voorbeelden

.
Voorbeelden: Ik loop van de bar richting me huis, er komen twee meiden net de hoek om maar ik schenk er niet echt aandacht aan, ik ben net me oordopjes in aan het doen, toen ik hoorde dat een zei van "oh ik voel me net een stalker hoor, achter deze jongen aanlopen".
toen ging er heel even door mijn hoofd, zouden ze mij bedoelen?... nah er lopen nog andere gasten rond, de kans is heel klein dat ze mijn aandacht wou trekken.
Later dacht ik er nog even over na, en toen dacht ik.. oh ik liep best snel, ze bleven zelfde tempo als mij aanhouden, en bij de stoplicht keken ze nog naar me, en toen ik de straat overstak om naar me appartement te lopen keek ik even en zag ik ze naar me staren..
gemiste kans!
of
dat ik aan het bellen was met een vriend, ik had toevallig trek in een sigaret maar wou geen pakje kopen.
Ik zie een meid staan die er net een aansteekt, dus ik loop naar haar toe en vroeg of ze er eentje kon missen voor een dollar.
Zij dus giechelen en op een bepaalde manier zeggen van sorryyyy, this was my last one!, en toen zei ik oh okay too bad!, liep ik terug naar de bushalte.
Terwijl ik tegen zo een billboard aanleun, komt zij op een bankje zitten bij die bushalte, en terwijl ik aan het bellen ben en af en toe rond draai om te kijken of de bus er al kwam, merkte ik dat ze snel wegkeek als ik haar kant op keek.
Verder dacht ik er ook dus niet echt bij na van, oh ze komt hier zitten zodat ik met haar ga praten, ik dacht meer van, waarom kijkt ze zoveel?, en werd er zelfs beetje gek van omdat ik er niet tegen kan als mensen mij aanstaren, en dat gebeurd redelijk vaak om een of andere reden.
ik weet niet wat ik dacht, maar ik ga er dus niet vanuit dat als een meid giechelt als ik iets normaals aan haar vraag, ik dan een aanleiding zou hebben om haar aan te spreken.
Die vriend aan de telefoon zei ook dus van sukkel, kijk hoe ze zat te giechelen man.
later ging ik dus nadenken en dacht ik, ja die vriend had gelijk weer een kans gemist

.
De enige keren dat ik bewust weet wanneer ik het verneuk is als meiden/vrouwen mij agressief gaan proberen te versieren. Dat vind ik echt een van de meest ongemakkelijke situaties die er zijn.
voorbeelden/fails of beta gedrag wat sommige fokkers zullen zeggen

:
voorbeeld 1: ik heb schoenen gekocht, zag een meid die wel leuk was maar ik ga niks doen als me ouders erbij zijn want dan krijg ik de rest van me leven gezeik ermee.
(moeder is zwaar christelijk en me vader denkt meteen dat ik gladdeboy69 ben en wilt dat ik alle vrouwen ga neuken die er op me pad komen).
tijdens het afrekenen glimlacht ze super blij naar me en pakte ze me hand "sneaky" vast terwijl ze het geld aan mij geeft, waarop ik ineens dacht van okaaay too much!. ik haar bedanken en toen later toch twijfelen of ik terug zou gaan omdat ik toch nog geld had om nog een paar te halen en dan haar nummer te vragen. Toch maar niet gedaan

.
of! ik ben met nog 3 vrienden op een terras, en er komen 4 meiden aangelopen, een van die vrienden kende een van die meiden. hun dus praten en die meiden beslissen om bij ons te komen zitten. (gezellig toch!)
Het terras was druk, dus ze konden maar 3 stoelen vinden die in de buurt waren zonder echt heel dat terras af te gaan lopen en die er net bij proppen..
Er bleef dus een meid over..
(opzicht wel een leuk meisje maar kende haar totaal niet)
zij dus van ja en ik dan?. dus een van haar vriendinnen zei, "er zijn nog 3 mannen over, je kan vast wel bij een van hun op schoot". (ja je raad het al), zij komt dus bij mij op schoot zitten, op dat moment dacht ik okay, dit doet ze niet zomaar, ze had nog verder kunnen zoeken naar een stoel als ze heel dat terras afloopt of bij een van me andere vrienden op schoot.
Maar goed, voor mij is dat gewoon te direct, ik maakte gewoon friendly talk met iedereen en toen later gingen ze weg en gingen die vrienden van me ragen op me omdat ik niks had gedaan..
ik vond het gewoon iets te direct dus dan negeer ik het soort van dat ze me aan het versieren zijn.