Tevens tetten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
En toen? Heb je haar weg geduwd?quote:Op zondag 13 oktober 2013 05:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ze begon opeens tegen mij aan te twerken en ik dacht oke why not maar toen draaide ze zich om en begon vet agressief te zoenen
Zo chill is hetquote:Op zondag 13 oktober 2013 05:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Gay club hoppen staat nog steeds op mijn to-do-list.
jewel met vieuxquote:
Kon me zoiets nog herinneren van de vorige keer dat ik je sprak rond dit tijdstipquote:
vrouw natuurlijkquote:
ben naar dieka geweest en heb gedanst en allquote:Op zondag 13 oktober 2013 05:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Kon me zoiets nog herinneren van de vorige keer dat ik je sprak rond dit tijdstip.
Discotheek? Kroeg? Heb je gedanst? Aan de bar gehangen?
hahahah , nee serieus gemeent door de dames daarquote:Op zondag 13 oktober 2013 06:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Misschien was jij ook in een gay bar, kan he.
Da's in de achterhoek toch?quote:Op zondag 13 oktober 2013 06:00 schreef smitjew het volgende:
ben naar dieka geweest en heb gedanst en all
jep , allemaal boeren luiquote:
Nicequote:Op zondag 13 oktober 2013 06:01 schreef smitjew het volgende:
hahahah , nee serieus gemeent door de dames daar![]()
beetje zelfvetrouwen erbij
weet niet heb coke gehad en knetter veel drankquote:
Ben je nu wel moe dan?quote:Op zondag 13 oktober 2013 06:04 schreef smitjew het volgende:
[..]
weet niet heb coke gehad en knetter veel drank
ja , vaag in mijn dakquote:
Nope, voor vrouwen die wel willen dansen en lol hebben maar geen opdringerige versierpogingenquote:Op zondag 13 oktober 2013 05:48 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Voor wijven die wel aandacht willen maar geen pik
quote:
Vrouwen hebben dan ook echt mooie lichamenquote:Op zondag 13 oktober 2013 07:03 schreef krullenbolletje het volgende:
Nee maar ik vind sommige wel aantrekkelijk
Gewoon bitchy kijken als het je niet bevaltquote:Op zondag 13 oktober 2013 07:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nope, voor vrouwen die wel willen dansen en lol hebben maar geen opdringerige versierpogingen
Komt daar godverdomme even een lekkere vent voorbij lopen op mijn brakke zondagochtend.quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dag kinders, even een ouderlijke blik werpen in
dit lokaaltje.
Hoe staat het leven poeperds ?
Gijluh hunk !quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Komt daar godverdomme even een lekkere vent voorbij lopen op mijn brakke zondagochtend.![]()
Het leven staat dus brak vandaag, ik doe een poging tot wakker worden zodat ik over een uur of 3 aan het werk kan.
Ik zat om 7 uur vanochtend mijn laatste flesje leeg te slobberen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Gijluh hunk !
Ik ben ook behoorlijk brak, afgelopen nacht weer na twaalven geworden ondanks dat het
drank verorberen om 18:00 begon. Eergisteren half vier in de nacht, daar waar het toen al
om , uh, in de middag begon. Pfff en nu lig ik op de bank vergaderstukken te lezen, huiswerk, zus zo dit dat.
Ik voel me nog dronkenquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik zat om 7 uur vanochtend mijn laatste flesje leeg te slobberen.![]()
Gisteren ook al de hele dag op bed gelegen vanwege drankziekte en straks toch echt mijn verantwoordelijkheid dragen voor 7 uurtjes.
Maar mooie score, ik denk dat we aardig dezelfde coupé te pakken hebben op de biertrein.
Dat zijn 3 vrouwen meer dan ik heb gehosseld. Waren gisteren alleen vage vrouwen met nog vagere verhalen. Volgende week maar weer een poging tot date fixen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik voel me nog dronken, onleesbare meuk van CvB, fuck
huiswerk,
wijven hosselen op tinder, lexa en nog meer plekken. 3 dates gefixt, 2 vor de swans
en de ander sjaak afhaak methodiek.Enfin
Moeten wij ook zeker gaan doen, als dolle G's zuipen
Ik zal de pliesjebro en brief sturenquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat zijn 3 vrouwen meer dan ik heb gehosseld. Waren gisteren alleen vage vrouwen met nog vagere verhalen. Volgende week maar weer een poging tot date fixen.![]()
We gaan binnenkort een keer zuipen met Mono en Mur, dus de pliesie kan extra manschappen inzetten in groningen.
Voor de zegelheid even een foto van Mono bijvoegen! Weet de pliesie in ieder geval wat ze precies zoeken.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik zal de pliesjebro en brief sturen![]()
Dat gaat een mooie nacht worden
A. stond om haf 7 vanochtend in mijn kamer. Ik had gevraagd of hij na uitgaan nog langs kwam bij me.. dacht dat die allang sliep (ik wel om half 7 in ieder geval). Hij zei ook wrs niet eens langs te komen. Hele rare seks gehad vervolgens waarbij hij wel 10x sorry heeft gezegd haha. Ok erg vreemd is het niet maar was wel weer een wtf momentje.quote:
Dit verhaaltje is wtfquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
A. stond om haf 7 vanochtend in mijn kamer. Ik had gevraagd of hij na uitgaan nog langs kwam bij me.. dacht dat die allang sliep (ik wel om half 7 in ieder geval). Hij zei ook wrs niet eens langs te komen. Hele rare seks gehad vervolgens waarbij hij wel 10x sorry heeft gezegd haha. Ok erg vreemd is het niet maar was wel weer een wtf momentje.
Neequote:
Whehehehe, beter dan dat ie de boel onderpist na het stappen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
A. stond om haf 7 vanochtend in mijn kamer. Ik had gevraagd of hij na uitgaan nog langs kwam bij me.. dacht dat die allang sliep (ik wel om half 7 in ieder geval). Hij zei ook wrs niet eens langs te komen. Hele rare seks gehad vervolgens waarbij hij wel 10x sorry heeft gezegd haha. Ok erg vreemd is het niet maar was wel weer een wtf momentje.
Dat sowiesoquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whehehehe, beter dan dat ie de boel onderpist na het stappen.![]()
![]()
very beatyfull and emotional...quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:36 schreef Amarantha het volgende:
Kameraad van mij heeft dit liedje gemaakt
Vraag me af of ik met halloween nu keihard om hem moet lachen of een beetje met zo'nquote:
Geen ideequote:Op zondag 13 oktober 2013 13:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vraag me af of ik met halloween nu keihard om hem moet lachen of een beetje met zo'ngezicht rond moet lopen als ik hem tegenkom.
Dankzij Vas weet ik wie ik met zo'nquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen ideeJe weet niet eens wie het is
Ohquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dankzij Vas weet ik wie ik met zo'ngezicht aan moet kijken.
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dankzij Vas weet ik wie ik met zo'ngezicht aan moet kijken.
Oh chillquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:00 schreef krullenbolletje het volgende:
Maar even een ei bakken als ik mijn bed uit weet te komen
Was je toevallig in NYX vannacht?quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:00 schreef krullenbolletje het volgende:
Maar even een ei bakken als ik mijn bed uit weet te komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:11 schreef Trollscience het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:11 schreef Trollscience het volgende:
KnsappumnieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Thanks voor het melden. Ga gelijk even langs Mario'squote:Op zondag 13 oktober 2013 14:02 schreef Amarantha het volgende:
Stokbroodje met kruidenboter en dan later vanmiddag naar de shop en langs de Subway
Mario's is een broodjeshuis?quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Thanks voor het melden. Ga gelijk even langs Mario's
quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:20 schreef Dven het volgende:
[..]
http://www.mariofresh.bg/(...)tem&id=78&Itemid=136
wat moet je met messen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Camera's opgeladen, messen liggen klaar.
Maar dan andersquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Eigenlijk is het gewoon een soort Subway
quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat is er anders aan dan? Broodjes lijken wel op elkaar
Ik snap best dat het niet de Subway isquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]![]()
Geen enkele broodjeswinkel is toch hetzelfde tenzij het ook Subway heet.
Nou dan.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snap best dat het niet de Subway isMaar het lijkt er wel heel veel op.
Jep, ken je die negerin die ik heb gezoend?quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Was je toevallig in NYX vannacht?
quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jep, ken je die negerin die ik heb gezoend?Of plottwist, was jij die negerin?!
Wat een anticlimaxquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Zou wat zijn. Nee omdat jij het over een gaybar had en NYX kwam gelijk bij me op omdat die best populair is tegenwoordig, moet er nog steeds een keertje heen, aanrader?
Oh naja zal ook wel aan de avond liggen danquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wat een anticlimaxEn ligt eraan wat je leuk vindt natuurlijk, ik vond het echt tof
Bereid je wel voor op heel veel getwerk en top 40 muziek
Zegt de man die weer in slaap viel tot half 3 en pas wakker werd toen ik moest pissenquote:Op zondag 13 oktober 2013 10:26 schreef Klojo120 het volgende:
'Uitslapen' was het plan. Moira slaapt nog maar ik ben klaarwakker en ben nog steeds waus. Zo maar een jointje draaien dan
Jonkoquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zegt de man die weer in slaap viel tot half 3 en pas wakker werd toen ik moest pissen
Jonko aaaaaan
80% van de meiden was donkerquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh naja zal ook wel aan de avond liggen danOp een zaterdag zou ik sowieso al niet gaan want dan heb je dat inderdaad snel. Maar als ik de foto's op FB zit te bekijken dan zie ik wel veel negerinnen joh
!
quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:59 schreef Monopoly het volgende:
Zo'n hekel aan huisgenoten die zonder te vragen je eten opeten
Sterf gewoon vieze kutflikker![]()
![]()
Ik zit nog 4 maanden vast aan dit huurcontractquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Tijd om te verkassen. Hoe vlot het daarmee eigenlijk?
Dat is idd fuckedquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:59 schreef Monopoly het volgende:
Zo'n hekel aan huisgenoten die zonder te vragen je eten opeten
Sterf gewoon vieze kutflikker![]()
![]()
Ikk had alleen gezien dat er zo'n kale gast meedeed die mensen wel tof vonden maar ik ken hem nietquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:50 schreef Amarantha het volgende:
Moira. wat vind je tot nu toe van de kandidaten van WIDM
JE HEBT MIJN VRIENDIN GENEUKT HE, GORE SCHUINSMARCHEERDER. BAHquote:
IK DACHT GOFTEDOMME DAT JE BIJEN WILDE KOPEN EN GAF JE ER EEN POT HONING BIJ EN IK ONTKEN ALLES.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
JE HEBT MIJN VRIENDIN GENEUKT HE, GORE SCHUINSMARCHEERDER. BAH
DOE GEEN ZAKEN MET DEZE MAN
LAATST KOCHT IK EEN POT HONING VAN HEM EN HIJ LIET EEN ZWERM BIJEN OP MIJ LOS BAH BAH
Jaquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ikk had alleen gezien dat er zo'n kale gast meedeed die mensen wel tof vonden maar ik ken hem nietzijn er al meer kandidaten bekend dan?
Sinds wanneer maken ze dat van tevoren bekend?quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:50 schreef Amarantha het volgende:
This made my dayquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jep, ken je die negerin die ik heb gezoend?Of plottwist, was jij die negerin?!
Jouw*quote:
Nee jequote:Op zondag 13 oktober 2013 20:37 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jouw*
En wat nou als ik zeg dat ik een spiegel ben?
Je bent echt een drol.quote:
Ik denk nu ergens rond Lent ofzo.quote:
Bijna nijmegen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk nu ergens rond Lent ofzo.
En toen je postte ergens bij Oosterbeek denk ik.
Ik spoel tenminste in een keer weg, jij laat dikke remsporen achter die je dan weer moet gaan weg borstelen.quote:
Owen Schumacher en Sofie van den Enk ken ik niet echt, maar lijken me wel tof om als kandidaat erbij te hebbenquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:50 schreef Amarantha het volgende:
Hoeft niet persé, ik ben een drol die er in z'n geheel uitkomt en als je dan doortrekt dan spat het water uit de wcpotquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik spoel tenminste in een keer weg, jij laat dikke remsporen achter die je dan weer moet gaan weg borstelen.
Dus niemand houd van jou. Niemand wil een drol die de hele vloer vies maakt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoeft niet persé, ik ben een drol die er in z'n geheel uitkomt en als je dan doortrekt dan spat het water uit de wcpot.
bah viesquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoeft niet persé, ik ben een drol die er in z'n geheel uitkomt en als je dan doortrekt dan spat het water uit de wcpot.
Thank Vasquote:
Maar daarna hoef je niet te vegenquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:50 schreef Amarantha het volgende:
quote:
aaaaaightquote:
ja het hele album? ik herkende een paar stukjes wel van jou maar ben nu voor de 2e keer het hele album achter elkaar aan het luisterenquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:56 schreef Vaseline_ het volgende:
En Moira vieze fucker die heb ik best vaak op tinychat afgespeeld
Je had ook wel een hele sterke, hoor.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:57 schreef Unscrewed het volgende:
Geen comeback meer van Vas, ik win.
Nu ga ik naar de Mac.
*houdtquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dus niemand houd van jou. Niemand wil een drol die de hele vloer vies maakt.
Nee niet hele album, bedoelde die groepquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:56 schreef Moira. het volgende:
ja het hele album? ik herkende een paar stukjes wel van jou maar ben nu voor de 2e keer het hele album achter elkaar aan het luisteren
jaaaaaquote:
oh zo, ja klopt klopt dat weet ik nog wel maar nu heb ik het echt ontdekt jeweetquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee niet hele album, bedoelde die groep
Ik heb geen idee wat klojo120 isquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
jaaaaagister uit werk Klojo120 opgehaald en hele avond en vandaag hele dag mee pietjes gepopt
oh ja ik ben hier nooit meer dus weetnieeequote:
ik mag jou welquote:
Goedzo. konjochille stonermuziekquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh zo, ja klopt klopt dat weet ik nog wel maar nu heb ik het echt ontdekt jeweet
quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:13 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nee ik kan geen wietjes meer roken helaas. Ook geen behoefte aan trouwens.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
jaaaaagister uit werk Klojo120 opgehaald en hele avond en vandaag hele dag mee pietjes gepopt
Volgende keer kom je ook gewoonquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:30 schreef Studeur het volgende:
[..]![]()
Ik maar jaloers zijn de hele avond
Dan wieber je hem wegquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gaat 'm nie worden
Kan m'n auti vaders niet aan
Waar wou je een autistische kluizenaar naar weg wieberen?quote:
Geen idee, familie ofzoquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waar wou je een autistische kluizenaar naar weg wieberen?Die gaat ooit ergens heen.
Zit trouwens te twifjelen of ik niet stiekem toch nog één jointje moet draaienheb al best wel veel gerookt en moet morgen werken, maar zal nog een jointje op deze avond me morgen nog brakker maken?
Ik kom wel cognacjes met de beste man tikken, misschien kan ie nog wat van me leren.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waar wou je een autistische kluizenaar naar weg wieberen?Die gaat ooit ergens heen.
Zit trouwens te twifjelen of ik niet stiekem toch nog één jointje moet draaienheb al best wel veel gerookt en moet morgen werken, maar zal nog een jointje op deze avond me morgen nog brakker maken?
Is het soms ook wel, maar ik zit de hele tijd boven en hij de hele tijd beneden, dus we komen elkaar eigenlijk nauwelijks tegenquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen idee, familie ofzoLijkt me wel irritant een ouder die nooit weggaat
![]()
En; JOINT!
Mijn vader heeft allemaal cystes in z'n lever van toen hij vroeger veel te veel heeft gezopen dus als hij nu te veel alcohol drinkt gaatie doodquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik kom wel cognacjes met de beste man tikken, misschien kan ie nog wat van me leren.
groene pietenquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
zolang ze maar niet zwart zijn want dat is racisme
Maar als je het gewoon zegt is het geen probleem toch? Autisten moeten toch altijd van tevoren iets weten om zich erop voor te bereiden ofzoiets?quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is het soms ook wel, maar ik zit de hele tijd boven en hij de hele tijd beneden, dus we komen elkaar eigenlijk nauwelijks tegen
Mja nou zattie dus ook al te zeiken toen Klojo kwam dat ik ineens niet meer zomaar mensen mocht uitnodigen zonder zijn toestemming![]()
kan z'n auti brein niet aan ofzo.
Dus misschien is het wel helemaal niet handig om nog een keer Klo én Stu hier uit te nodigenKan beter ergens anders dan
Oh, dat wist ik niet.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijn vader heeft allemaal cystes in z'n lever van toen hij vroeger veel te veel heeft gezopen dus als hij nu te veel alcohol drinkt gaatie dood
Ja daarom had ik het ook van te voren gezegd, maar was sowieso allemaal beetje sudden enzo. Alleen blijkbaar moet ik eerst toestemming vragen en het niet al hebben afgesproken voor ik 't meldquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar als je het gewoon zegt is het geen probleem toch? Autisten moeten toch altijd van tevoren iets weten om zich erop voor te bereiden ofzoiets?
Haha m'n vader is een hippie geweest hequote:Op zondag 13 oktober 2013 21:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet.![]()
Dan maar jip en janneke champagne drinken met 't pinkie omhoog.![]()
Bong erbij voor als ie toch nieuwsgierig is.
Boksquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:50 schreef Viro het volgende:
Why the fuck ben ik So You Think You Can Dance aan het kijken?
Oh op die manier, oke oke. Maar Mono heeft toch wel een redelijk salaris nu? Kan die niet gewoon voor die tijd al een appartementje fixen, dus na die 4 maanden en dat jij volgend jaar daar komt ofzo?quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja daarom had ik het ook van te voren gezegd, maar was sowieso allemaal beetje sudden enzo. Alleen blijkbaar moet ik eerst toestemming vragen en het niet al hebben afgesproken voor ik 't meld![]()
Zei al tegen Mono: time to move out. hehe
Mja die zit dus nog wel ff aan z'n huurcontract vast
En ik heb pas in september uitwonende stufi om huur mee te kunnen betalen
ok ok jointje draaien
Ik hoop het!quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh op die manier, oke oke. Maar Mono heeft toch wel een redelijk salaris nu? Kan die niet gewoon voor die tijd al een appartementje fixen, dus na die 4 maanden en dat jij volgend jaar daar komt ofzo?
Ja, stonermeet + minimeets + ontstane real-life relaties en vriendschappenquote:
Ah kiek, gaat helemaal goed komen dan.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha m'n vader is een hippie geweest heDie is nergens nieuwsgierig meer naar
Ik ken niemand, ik lul gewoon een eind mee en doe alsof.quote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah kiek, gaat helemaal goed komen dan.![]()
Gaan we samen in een tipi zitten verhalen van vroeger ophalen en is zijn bijnaam voor de avond 'lange veter'.
werkt welquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ken niemand, ik lul gewoon een eind mee en doe alsof.
Ik had een hele avond/nacht trippend door de stad gelopen, waardoor ik me had verslapen en het meeste van mijn geld had uitgegeven aan shit die alleen grappig is met je trippende bek.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
werkt welen je zou wel komen op de meet maar je had je verslapen, toch?
Ja, en bij m'n vorige langere relaties nooit zoiets concreets besproken en überhaupt gewíld op deze manierquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat jullie elkaar pas 6/7 maanden kennen
Boksquote:
Dat is aids van die negerin met agressieve fix methode.quote:
Ja restecp, zou het niet kunnenquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, en bij m'n vorige langere relaties nooit zoiets concreets besproken en überhaupt gewíld op deze manierWat een baasheid
Ik wou dat ik zo kon dansenquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Boks![]()
Het is echt een wonder, normaal gaat tv alleen aan als ik ga gamen. Zit nu echt zonaar mijn tv te staren
![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat is aids van die negerin met agressieve fix methode.
Wat stopt jou om te dansen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zo kon dansen
I guess, komt nog welquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je weet gewoon wel wanneer het goed zit
Ik wil de dag nog meemaken dat jij hoteldebotel bent en wegzwijmelt bij iemand.quote:
Volgende meet wanneer ze mij tegenkomt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wil de dag nog meemaken dat jij hoteldebotel bent en wegzwijmelt bij iemand.
Ik walg nu al van mezelf bij dat idee.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
IJskoningin.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik walg nu al van mezelf bij dat idee.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vas moet die liefde nog ontdekkenquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik walg nu al van mezelf bij dat idee.
Dus de hoeveelheid joints die je rookt valt nog hard mee.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:20 schreef Moira. het volgende:
Ik rook m'n 4e joint van de dag en (als je vrijdagavond mee telt) m'n 10e joint van het weekend. 11 als je de pure 2x mee telt.
En toch is 't voor mijn doen fucking veelquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dus de hoeveelheid joints die je rookt valt nog hard mee.
Moet je Unscrewed ff roepenquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:23 schreef Japie77 het volgende:
Oke nou stoners check eens wat posts van me op BNW. Misschien dat jullie ervoor open staan.
Dacht dat jij er samen met Mono nog wel heel wat door rookte.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
En toch is 't voor mijn doen fucking veel
Oh shi....quote:
Als ik echt een stonerdagje met Mono heb zijn het er 3 denk ik. Klojo rookt gewoon snellerquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dacht dat jij er samen met Mono nog wel heel wat door rookte.
[..]
Oh shi....![]()
Bnw is een heerlijk forum als ik weer eens een goed verhaal moet verzinnen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:23 schreef Japie77 het volgende:
Oke nou stoners check eens wat posts van me op BNW. Misschien dat jullie ervoor open staan.
Ja, ik rook ze ook als peuken. Soms draai ik alweer een nieuwe als die ene nog op mijn lippen hangt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als ik echt een stonerdagje met Mono heb zijn het er 3 denk ik. Klojo rookt gewoon sneller
Rondehuis topique is leuk als ze niet met modder lopen te smijten.quote:
Haha ja, ik rook 'm nu omdat ik gewoon zin heb om iets te hijsen, maar geen zin heb om een peuk te klikkenquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja, ik rook ze ook als peuken. Soms draai ik alweer een nieuwe als die ene nog op mijn lippen hangt.![]()
![]()
Dan ben je net over de helft en smaakt ie zo fucking lekker dat je meteen een nieuwe wil.
Heel veel waarheid. Alleen hebben de meeste mensen dat nog niet door helaas..quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Bnw is een heerlijk forum als ik weer eens een goed verhaal moet verzinnen.![]()
Gooi die hele zooi bij elkaar en je krijgt een boek waar Dan Brown nog wat van kan leren.
Pietje smaakt ook een stuk beter dan een klikpeuk. Ik ga er zo ook maar eens 1 in het verband leggen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha ja, ik rook 'm nu omdat ik gewoon zin heb om iets te hijsen, maar geen zin heb om een peuk te klikken
ja preciesquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Pietje smaakt ook een stuk beter dan een klikpeuk. Ik ga er zo ook maar eens 1 in het verband leggen.
Mwoah, met een korrel zout is het nog wel te lezen. Heb te vaak zoquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:33 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Heel veel waarheid. Alleen hebben de meeste mensen dat nog niet door helaas..
De welbekende aluhoedjesquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mwoah, met een korrel zout is het nog wel te lezen. Heb te vaak zonaar mijn beeldscherm gekeken met een dafuq did i read gedachte. Zal niet zeggen dat het allemaal bullshit is, maar er zitten er een paar waar de tranen je van in de ogen springen.
Met deze gedachte heb ik het ook vaak zat tot 3 uur geschopt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:34 schreef Moira. het volgende:
ik ga zo wel FOK! enzo uit zetten, hoop voor 12u te slapen vanavond
Wie was die stoner die een topic in bnw of tru opende over een vaag verhaal met briefjes en achtervolgingen? Die verdient wel een eervolle vermelding.quote:
Ik ookquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Met deze gedachte heb ik het ook vaak zat tot 3 uur geschopt.![]()
Gelukkig kan ik morgen uitslapen.
En dan sonic prayer van earthless opzetten en heerlijk met je stonede bek in slaap spacen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ookHeb die gedachte elke avond en ben al 2 weken niet meer voor 4 uur 's nachts in slaap gevallen
Dus ik zet over een kwartiertje ofzo gewoon FOK! 'n shit uit
Tuurlijk er zit ook wel bs tussen. Maar ook erg veel waarheid. Maar goed het is moeilijk te bevatten dat we op een planeet wonen die wordt gecontroleerd door een klein groepje rijke families die hun handen in zowat elk belangrijk vlak van ons leven hebben. Het is 1 groot spel.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mwoah, met een korrel zout is het nog wel te lezen. Heb te vaak zonaar mijn beeldscherm gekeken met een dafuq did i read gedachte. Zal niet zeggen dat het allemaal bullshit is, maar er zitten er een paar waar de tranen je van in de ogen springen.
Ik weet het, prima voer voor wanneer ik stoned op de bank zit met een paar vrienden. Helaas kan, wil en ga ik daar niets aan veranderen, dus blijft het altijd maar een gespreksonderwerp voor stonede vrienden.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:50 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Tuurlijk er zit ook wel bs tussen. Maar ook erg veel waarheid. Maar goed het is moeilijk te bevatten dat we op een planeet wonen die wordt gecontroleerd door een klein groepje rijke families die hun handen in zowat elk belangrijk vlak van ons leven hebben. Het is 1 groot spel.
Prima toch! Hoe meer je erover praat, hoe meer mensen het door krijgen, hoe sneller het zal veranderen. Hoop ik dan...quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik weet het, prima voer voor wanneer ik stoned op de bank zit met een paar vrienden. Helaas kan, wil en ga ik daar niets aan veranderen, dus blijft het altijd maar een gespreksonderwerp voor stonede vrienden.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:56 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Prima toch! Hoe meer je erover praat, hoe meer mensen het door krijgen, hoe sneller het zal veranderen. Hoop ik dan...
Mijn Dan Aykroyd van Jim Belushiquote:
Wauw. Wauw. Wauw.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mijn Dan Aykroyd van Jim Belushi
Mijn Attorney van Raoul Duke
Mijn Bert van Ernie
Mijn THC van de wiet
Mijn rug die de room together tied
MUR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We zitten in de grootste crisis of all times op het moment. Alle landen tot over hun oren in de schuld, voedselcrisis, energiecrisis (peak oil), milieucrisis noem het maar op. Zal wel moeten veranderen. Vooral het financiele gedeelte. Er gaan nu al ideeen op van het IMF om een eenmalige bankenheffing te doen van 10% van de bankrekening van alle europese inwoners. Zullen ze denk ik niet doen want dan heb je gelijk revolutie lijkt mij.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:56 schreef Murdera het volgende:
[..]denk dat dat in onze tijd niet meer gaat veranderen hoor
Ik heb een aantal vrienden die heel hard gaan op zulke onderwerpen, die lullen je de oren van je kop en alles is corrupt. Er zit natuurlijk een kern van waarheid in maar wij plebs kunnen daar toch weinig aan veranderen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:56 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Prima toch! Hoe meer je erover praat, hoe meer mensen het door krijgen, hoe sneller het zal veranderen. Hoop ik dan...
Ghehe baasquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wauw. Wauw. Wauw.
Traantje weggeplinkt
Speciaal voor jou pc aanzetten om ondertitel aan te passen
Zullen we wedje leggen? Of je moet binnen een paar jaar overlijden maar dat mag ik niet hopen voor je.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb een aantal vrienden die heel hard gaan op zulke onderwerpen, die lullen je de oren van je kop en alles is corrupt. Er zit natuurlijk een kern van waarheid in maar wij plebs kunnen daar toch weinig aan veranderen.![]()
Het is soms wel een mooi veelzijdig onderwerp waar je een avond mee kan vullen, veranderen zal het helaas niet in de tijd dat ik hier rondloop.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ghehe baas![]()
Heb de hele dag mijn best gedaan om de kater weg te drinken met red bull, hyper als fuck en net een joint in elkaar, wanneer opeens....![]()
The inevitable return of the great white dread
Nah, wedje lijkt me niet nodig. Het probleem is dat het zwarte zaad al zo diep geworteld zit dat we het er met geen mogelijkheid zo uit kunnen steken. Ik ben ook oud dus misschien dat ik volgend jaar niet meer overleef.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:05 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Zullen we wedje leggen? Of je moet binnen een paar jaar overlijden maar dat mag ik niet hopen voor je.
Maar goed ik duik erin. Trusten!
Het is niet vaak dat ik kippevel op mijn balhaartjes krijg bij het zien van een username.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:06 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Gelijk je kater weg en klaar om te knallen of niet?![]()
"great white dread."![]()
Nu zijn wij allebei baas want we zijn bij moira thuis geweestquote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het is niet vaak dat ik kippevel op mijn balhaartjes krijg bij het zien van een username.
Whehehe de Nederlander bukt netjes en ontvangt. De jaren '80 lijken al veel te lang achter ons te liggen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:09 schreef Murdera het volgende:
Voor dit volk in opstand komt moet er zoveel mis gaan. Wellicht als de tv zenders uit de lucht gaan?
quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik zat op jazzballet maar nu alleen nog met uitgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |