Tevens tetten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
En toen? Heb je haar weg geduwd?quote:Op zondag 13 oktober 2013 05:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ze begon opeens tegen mij aan te twerken en ik dacht oke why not maar toen draaide ze zich om en begon vet agressief te zoenen
Zo chill is hetquote:Op zondag 13 oktober 2013 05:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Gay club hoppen staat nog steeds op mijn to-do-list.
jewel met vieuxquote:
Kon me zoiets nog herinneren van de vorige keer dat ik je sprak rond dit tijdstipquote:
vrouw natuurlijkquote:
ben naar dieka geweest en heb gedanst en allquote:Op zondag 13 oktober 2013 05:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Kon me zoiets nog herinneren van de vorige keer dat ik je sprak rond dit tijdstip.
Discotheek? Kroeg? Heb je gedanst? Aan de bar gehangen?
hahahah , nee serieus gemeent door de dames daarquote:Op zondag 13 oktober 2013 06:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Misschien was jij ook in een gay bar, kan he.
Da's in de achterhoek toch?quote:Op zondag 13 oktober 2013 06:00 schreef smitjew het volgende:
ben naar dieka geweest en heb gedanst en all
jep , allemaal boeren luiquote:
Nicequote:Op zondag 13 oktober 2013 06:01 schreef smitjew het volgende:
hahahah , nee serieus gemeent door de dames daar![]()
beetje zelfvetrouwen erbij
weet niet heb coke gehad en knetter veel drankquote:
Ben je nu wel moe dan?quote:Op zondag 13 oktober 2013 06:04 schreef smitjew het volgende:
[..]
weet niet heb coke gehad en knetter veel drank
ja , vaag in mijn dakquote:
Nope, voor vrouwen die wel willen dansen en lol hebben maar geen opdringerige versierpogingenquote:Op zondag 13 oktober 2013 05:48 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Voor wijven die wel aandacht willen maar geen pik
quote:
Vrouwen hebben dan ook echt mooie lichamenquote:Op zondag 13 oktober 2013 07:03 schreef krullenbolletje het volgende:
Nee maar ik vind sommige wel aantrekkelijk
Gewoon bitchy kijken als het je niet bevaltquote:Op zondag 13 oktober 2013 07:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nope, voor vrouwen die wel willen dansen en lol hebben maar geen opdringerige versierpogingen
Komt daar godverdomme even een lekkere vent voorbij lopen op mijn brakke zondagochtend.quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dag kinders, even een ouderlijke blik werpen in
dit lokaaltje.
Hoe staat het leven poeperds ?
Gijluh hunk !quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Komt daar godverdomme even een lekkere vent voorbij lopen op mijn brakke zondagochtend.![]()
Het leven staat dus brak vandaag, ik doe een poging tot wakker worden zodat ik over een uur of 3 aan het werk kan.
Ik zat om 7 uur vanochtend mijn laatste flesje leeg te slobberen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Gijluh hunk !
Ik ben ook behoorlijk brak, afgelopen nacht weer na twaalven geworden ondanks dat het
drank verorberen om 18:00 begon. Eergisteren half vier in de nacht, daar waar het toen al
om , uh, in de middag begon. Pfff en nu lig ik op de bank vergaderstukken te lezen, huiswerk, zus zo dit dat.
Ik voel me nog dronkenquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik zat om 7 uur vanochtend mijn laatste flesje leeg te slobberen.![]()
Gisteren ook al de hele dag op bed gelegen vanwege drankziekte en straks toch echt mijn verantwoordelijkheid dragen voor 7 uurtjes.
Maar mooie score, ik denk dat we aardig dezelfde coupé te pakken hebben op de biertrein.
Dat zijn 3 vrouwen meer dan ik heb gehosseld. Waren gisteren alleen vage vrouwen met nog vagere verhalen. Volgende week maar weer een poging tot date fixen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik voel me nog dronken, onleesbare meuk van CvB, fuck
huiswerk,
wijven hosselen op tinder, lexa en nog meer plekken. 3 dates gefixt, 2 vor de swans
en de ander sjaak afhaak methodiek.Enfin
Moeten wij ook zeker gaan doen, als dolle G's zuipen
Ik zal de pliesjebro en brief sturenquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat zijn 3 vrouwen meer dan ik heb gehosseld. Waren gisteren alleen vage vrouwen met nog vagere verhalen. Volgende week maar weer een poging tot date fixen.![]()
We gaan binnenkort een keer zuipen met Mono en Mur, dus de pliesie kan extra manschappen inzetten in groningen.
Voor de zegelheid even een foto van Mono bijvoegen! Weet de pliesie in ieder geval wat ze precies zoeken.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik zal de pliesjebro en brief sturen![]()
Dat gaat een mooie nacht worden
A. stond om haf 7 vanochtend in mijn kamer. Ik had gevraagd of hij na uitgaan nog langs kwam bij me.. dacht dat die allang sliep (ik wel om half 7 in ieder geval). Hij zei ook wrs niet eens langs te komen. Hele rare seks gehad vervolgens waarbij hij wel 10x sorry heeft gezegd haha. Ok erg vreemd is het niet maar was wel weer een wtf momentje.quote:
Dit verhaaltje is wtfquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
A. stond om haf 7 vanochtend in mijn kamer. Ik had gevraagd of hij na uitgaan nog langs kwam bij me.. dacht dat die allang sliep (ik wel om half 7 in ieder geval). Hij zei ook wrs niet eens langs te komen. Hele rare seks gehad vervolgens waarbij hij wel 10x sorry heeft gezegd haha. Ok erg vreemd is het niet maar was wel weer een wtf momentje.
Neequote:
Whehehehe, beter dan dat ie de boel onderpist na het stappen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
A. stond om haf 7 vanochtend in mijn kamer. Ik had gevraagd of hij na uitgaan nog langs kwam bij me.. dacht dat die allang sliep (ik wel om half 7 in ieder geval). Hij zei ook wrs niet eens langs te komen. Hele rare seks gehad vervolgens waarbij hij wel 10x sorry heeft gezegd haha. Ok erg vreemd is het niet maar was wel weer een wtf momentje.
Dat sowiesoquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whehehehe, beter dan dat ie de boel onderpist na het stappen.![]()
![]()
very beatyfull and emotional...quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:36 schreef Amarantha het volgende:
Kameraad van mij heeft dit liedje gemaakt
Vraag me af of ik met halloween nu keihard om hem moet lachen of een beetje met zo'nquote:
Geen ideequote:Op zondag 13 oktober 2013 13:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vraag me af of ik met halloween nu keihard om hem moet lachen of een beetje met zo'ngezicht rond moet lopen als ik hem tegenkom.
Dankzij Vas weet ik wie ik met zo'nquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen ideeJe weet niet eens wie het is
Ohquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dankzij Vas weet ik wie ik met zo'ngezicht aan moet kijken.
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dankzij Vas weet ik wie ik met zo'ngezicht aan moet kijken.
Oh chillquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:00 schreef krullenbolletje het volgende:
Maar even een ei bakken als ik mijn bed uit weet te komen
Was je toevallig in NYX vannacht?quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:00 schreef krullenbolletje het volgende:
Maar even een ei bakken als ik mijn bed uit weet te komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:11 schreef Trollscience het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:11 schreef Trollscience het volgende:
KnsappumnieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Thanks voor het melden. Ga gelijk even langs Mario'squote:Op zondag 13 oktober 2013 14:02 schreef Amarantha het volgende:
Stokbroodje met kruidenboter en dan later vanmiddag naar de shop en langs de Subway
Mario's is een broodjeshuis?quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Thanks voor het melden. Ga gelijk even langs Mario's
quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:20 schreef Dven het volgende:
[..]
http://www.mariofresh.bg/(...)tem&id=78&Itemid=136
wat moet je met messen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Camera's opgeladen, messen liggen klaar.
Maar dan andersquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Eigenlijk is het gewoon een soort Subway
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |