Tevens tetten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Netjesquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
had sowieso vantevoren echt al veel geblowd, waren heel donkergrijs van kleur, bijna zwart (geen idee welke soort, kan zijn dat mijn vriend dat heeft gezegd maar ik het niet heb gehoord) was ongeveer een handjevol, iets meer. zal geen 10 gram zijn geweest denk ik. ik merkte dat golvende gevoel af en toe een beetje maar psychologisch had ik wel echt een ephiphanie, toen ik me bedacht dat ieder atoom oneindig malen vergroot kan worden en in het kleinste van het kleinste een universum zit. toen visualiseerde ik het me en probeerde er niet meer aan te denken. de rest van mijn herinnering zijn flarden van de avond die niets te maken hebben met de "trip", of dingen waarvan ik niet zeker weet of ik ze gedroomd heb
klopt, sowieso dat je lichaam je denken beperkt, en je bewustzijn ook omdat het imo een stuk bewustzijn van een groter geheel isquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:52 schreef Unscrewed het volgende:
En volgens mij, hoe jouw hersens fysiek in elkaar zijn gezet, limiteert hoe jouw brein mentaal werkt.
R U SRSquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:52 schreef Unscrewed het volgende:
En volgens mij, hoe jouw hersens fysiek in elkaar zijn gezet, limiteert hoe jouw brein mentaal werkt.
Dat is sowieso! Daar ben ik ook achter gekomen na lang filosoferen met een vriend.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
klopt, sowieso dat je lichaam je denken beperkt, en je bewustzijn ook omdat het imo een stuk bewustzijn van een groter geheel is
Ik bedoel het niet op de obvious manier, ik bedoel het op een veel diepgaandere manier.quote:
Trek snel de internetkabel er uitquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:55 schreef Snowbells het volgende:
Help klojo probeert mij agressief te hosselen
Sowieso. Anders zou ze geen moemoe hetenquote:
Ik ben nu bijna 2 maanden "gestopt", eerder flink geminderd, doe het nu hooguit 1 keer in de 2 weken.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:06 schreef Gummiebeer het volgende:
6 weken gestopt maar toch weer begonnen op eigen advies.![]()
Advies: Nooit stoppen wegens een ander persoon, dat werkt niet
he liefje we hebben al 2 dagen verkeringquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:10 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Stu schatje lang niet gezien *kust op de kond*
IS DIT NIET ECHT?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:11 schreef Studeur het volgende:
[..]
he liefje we hebben al 2 dagen verkeringen het gaat nog steeds goed.
gister heb ik ook echte verkering gekregen
JAWEL SORRYH MAAR IK ZIE JE BIJNA NOOIT ENzO EN T IS INTERNETVERKEIGN JAquote:
Gefeliciteerd trouwens lieverdquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:12 schreef Studeur het volgende:
[..]
JAWEL SORRYH MAAR IK ZIE JE BIJNA NOOIT ENzO EN T IS INTERNETVERKEIGN JA
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:42 schreef Dven het volgende:
Vanavond optreden in een barVoor het eerst in jaren weer eens op straat of in de pub spelen
Iemand verzoekjes?
Liever gewoon akoestisch en rauwquote:
Heumeuwquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:10 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Stu schatje lang niet gezien *kust op de kond*
Gefeliciteerd broquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:11 schreef Studeur het volgende:
[..]
he liefje we hebben al 2 dagen verkeringen het gaat nog steeds goed.
gister heb ik ook echte verkering gekregen
Die is wel cool. Maar liever in deze trant gezien we toch de stoneskant op willenquote:
'Heb helaas niet zo'n kennis van die muziekjesquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Die is wel cool. Maar liever in deze trant gezien we toch de stoneskant op willen
Mogelijk zijn er ook wat elektrische gitaren aanwezig dus dan sowieso deze
Ja, fan van Keith
Kom starbucks, gaan we tumbler posts liken op onze macbooks terwijl we sippen op die cappufrinoquote:
SChaam jequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:54 schreef Studeur het volgende:
[..]
'Heb helaas niet zo'n kennis van die muziekjes
Deze is wel baas jaquote:
Ik heb bemerkt dat de katers van alcohol + slaappillen ook fiks zijnquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:04 schreef Sardu het volgende:
Godver, zo'n kater hebben dat je 1 oog niet eens open kan doen. Ik heb de verkeerde hersencellen weggezopen.
Jägermeister en bier.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb bemerkt dat de katers van alcohol + slaappillen ook fiks zijn
Gamerchickiequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:15 schreef Snowbells het volgende:
Beyond two souls, die game voor ps3/4 ziet er zo vet uit
Davidoffquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:15 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
#firstworldproblems
David Cage(schrijver) heeft indigo prophecy en heavy rain geschreven en daar zaten zoveel plotholes in. Wat n retard, ik ga dat zeker niet spelenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:15 schreef Snowbells het volgende:
Beyond two souls, die game voor ps3/4 ziet er zo vet uit
Ik zit walkthroughs te kijken, shit is scary as fuckquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:23 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
David Cage(schrijver) heeft indigo prophecy en heavy rain geschreven en daar zaten zoveel plotholes in. Wat n retard, ik ga dat zeker niet spelen
yoo pillenboer hoe waren je snoepjes?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zit walkthroughs te kijken, shit is scary as fuck
Quicktime events =/= gameplayquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zit walkthroughs te kijken, shit is scary as fuck
is ook gewoon een nieuw genre in games/films. interactieve film of een verhalende game zo u wiltquote:
Kan je niet lezen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
yoo pillenboer hoe waren je snoepjes?
walking dead episodes al gespeeld?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik vind die verhaal-games wel leuk.
jawelquote:
honger maakt rauwe bonen zoetquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:18 schreef Dven het volgende:
[..]
DavidoffGelijk keelkanker na zo'n pakje. Alhoewel de zwarte tussenmaatjes wel nice zijn
Ben er okay mee maar als David Cage dan een grote mond gaat hebben over gameplay georiënteerde games heeft hij mij al verloren. Bovendien moet op zn minst het verhaal dan goed in elkaar zitten.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
is ook gewoon een nieuw genre in games/films. interactieve film of een verhalende game zo u wilt
prima toch?
Heb je ergens geschreven hoe je het vond?quote:
Ik hoor van veel mensen dat het verhaal wel leuk in elkaar zit.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:39 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ben er okay mee maar als David Cage dan een grote mond gaat hebben over gameplay georiënteerde games heeft hij mij al verloren. Bovendien moet op zn minst het verhaal dan goed in elkaar zitten.
Same here. Alleen ik vind het al leuk om walkthroughs te kijken, dus vindt het niet zo nodig om te kopenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik hoor van veel mensen dat het verhaal wel leuk in elkaar zit.
Ik heb geen ps3 maar dat zijn de enige games waarvoor ik er eventueel nog eens eentje goedkoop op de kop wil tikken, samen met heavy rain en nog wat van die titels
/carequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Same here. Alleen ik vind het al leuk om walkthroughs te kijken, dus vindt het niet zo nodig om te kopen
Als je ervan geniet ben ik helemaal voor, maar persoonlijk raad ik heavy rain af. Ga dan gewoon voor infamousquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik hoor van veel mensen dat het verhaal wel leuk in elkaar zit.
Ik heb geen ps3 maar dat zijn de enige games waarvoor ik er eventueel nog eens eentje goedkoop op de kop wil tikken, samen met heavy rain en nog wat van die titels
er is gister teveel mijn brein gepasseerd blijkbaar, dat weet ik echt niet meerquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee kon toch niet, dat heb je gelezen op de groepsapp ei
Ah jammer :cquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
MELD HET HIER DAN EVEN GODVERDOMME WIJ ZITTEN ER TOCH NIET IN JEZUS ZO ASOCIAAL.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
MELD HET HIER DAN EVEN GODVERDOMME WIJ ZITTEN ER TOCH NIET IN JEZUS ZO ASOCIAAL.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
MELD HET HIER DAN EVEN GODVERDOMME WIJ ZITTEN ER TOCH NIET IN JEZUS ZO ASOCIAAL.
Picsquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:44 schreef FL_Freak het volgende:
hmmm vanavond al date in plaats van volgende week
sletquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die andere was op niks uitgelopen
Ja en jouw penor ook voor altijd als je zo doorgaat.quote:
hoe door ga?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja en jouw penor ook voor altijd als je zo doorgaat.
Kijk wie het zegtquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja en jouw penor ook voor altijd als je zo doorgaat.
quote:
Hahahaha ik hou van julliequote:
GVD YESquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:01 schreef krullenbolletje het volgende:
bijna nieuwe the walking dead aflevering
ditquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
GVD YES![]()
ik heb gewoon geen sneak peaks of trailes gezien. Ik laat mij helemaal verrassen
Als ze het gewoon goed combinerenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ditHopelijk komt er wat meer actie alhoewel ik character development ook wel interessant vind
Ja dat is normaal en heeft iedereen ooit wel eens.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:05 schreef Unscrewed het volgende:
Hebben jullie soms ook wel eens dat je opeens een piep in één oor krijgt uit het niks? Gewoon, dan zit je achter je PC of ben je met iemand aan het chillen, krijg je opeens zo'n lange piep in je oor (gaat weer weg na ~30sec). Ik vraag me af waar dat door komt.
Ik was in het eerste seizoen soms echt bangquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als ze het gewoon goed combinerenik wil meer gore zien
Maar waar komt het door?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja dat is normaal en heeft iedereen ooit wel eens.
Zolang ze maar een goede spanning erin hebben. Bang hoef ik niet perse te worden.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik was in het eerste seizoen soms echt bang![]()
Maar dat heb ik nu amper meer
Zie je hoe het zelf opzoeken ook goed werkt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:09 schreef Unscrewed het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tinnitus
Ah, wikipedia.
Vragen is leuker!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zie je hoe het zelf opzoeken ook goed werkt.
Ik word zo snel bangquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zolang ze maar een goede spanning erin hebben. Bang hoef ik niet perse te worden.
Ja echt super goed er gaat een hele wereld voor mij open omg ik voel me zo ontzettend blij nu het voelt alsof ik een enorme eye-opener had gecombineerd met 3 orgasmes (incl. naschok) en 2 XTC pillen op had.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zie je hoe het zelf opzoeken ook goed werkt.
Ik heb 24/7 zo'n piep in m'n oorquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:05 schreef Unscrewed het volgende:
Hebben jullie soms ook wel eens dat je opeens een piep in één oor krijgt uit het niks? Gewoon, dan zit je achter je PC of ben je met iemand aan het chillen, krijg je opeens zo'n lange piep in je oor (gaat weer weg na ~30sec). Ik vraag me af waar dat door komt.
Wattan?quote:
Wist ik het maarquote:
Wacht, meen je dat serieus?quote:
Jep ik kan mijzelf niet inhouden met series, horror films kijk ik bijna nooit en zeker niet alleen/s'nachtsquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En dan toch kijk je best veel 'enge' shit toch? Tocb best knap
Ik zal het aan mevrouw doorgevenquote:
Jep. Wanneer er geen omgevingsgeluid is hoor ik het. Rechteroorquote:
Dat is juist leuk.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jep ik kan mijzelf niet inhouden met series, horror films kijk ik bijna nooit en zeker niet alleen/s'nachts
Ja ik snap het van in de nacht maar dan werkt de horror wel altijd het bestequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jep ik kan mijzelf niet inhouden met series, horror films kijk ik bijna nooit en zeker niet alleen/s'nachts
Zit ook geen logica achter ik vind het gewoon eng.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat is juist leuk.
Ik snap niet hoe je films eng kan vinden.
Misschien die exorcism interviews met echt beeld materiaal etc, maar anders...
Ik kan dan weken niet slapen dus no thanksquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja ik snap het van in de nacht maar dan werkt de horror wel altijd het beste
Ja opzich ligt het er ook aan met welke verwachtingen je naar een film kijkt, als je met de mindset erin gaat dat het eng is, vind ik goeie horror films ook wel eng. Ik vind vooral die horror films leuk waar je dan nog een paar dagen geobsedeerd erdoor bent en bang bent om alleen te zijn, etc.. maar ik kan er geen vinden.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zit ook geen logica achter ik vind het gewoon eng.
Ik heb dan altijd dat ik overal naar kijk in het huis. Elk donker hoekje is dan kutquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zit ook geen logica achter ik vind het gewoon eng.
[..]
Ik kan dan weken niet slapen dus no thanks
Wacht, wtf heb ik nu weer gedaanquote:
Elk geluidje wat je hoort is een geest of zombie/inbreker whateverquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb dan altijd dat ik overal naar kijk in het huis. Elk donker hoekje is dan kut
zoooo herkenbaarquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Elk geluidje wat je hoort is een geest of zombie/inbreker whatever
En wanneer je in bed ligt onder dekens, want dekens zijn het defensie schild tegen geesten en demonenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:52 schreef Nestalgie het volgende:
Naar boven moeten gaan s'nachts als je alleen thuis bent en net een.horror hebt gekeken
Sowieso. Kwam zo'n inbreker bij ons thuis die wou me verkrachten maar toen ging ik onder mn dekens is hij naar huis gegaan.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En wanneer je in bed ligt onder dekens, want dekens zijn het defensie schild tegen geesten en demonen
wat is dezequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:47 schreef Moira. het volgende:
Yo yo yo, swag,
ik ben bij moira jaaaaaaa
gr gr klonjon69
yeaaha heb 5 gram gehaalddus wajoow gaat spacen ga hamquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:48 schreef Studeur het volgende:
[..]
wat is deze
klojo bij moira? is dit echt?
kom tc dan ejquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
yeaaha heb 5 gram gehaalddus wajoow gaat spacen ga ham
Zaterdagavond op tc doorbrengen.quote:
Haha, daar heb je toch maten voor? 1x dronken geworden voor de webcam omdat iemand jarig was en in de u.s. zat. Iederen met z'n zatte kop voor die webcam zingen en filmpjes maken die het daglicht niet kunnen verdragen.quote:
das toch leuk jonge.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha, daar heb je toch maten voor? 1x dronken geworden voor de webcam omdat iemand jarig was en in de u.s. zat. Iederen met z'n zatte kop voor die webcam zingen en filmpjes maken die het daglicht niet kunnen verdragen.
kamer opnieuw inrichtenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:36 schreef Trollscience het volgende:
kamer opgeruimd, bureau naar de andere hoek van de kamer gesleept, stereoset gepoetst en in orde gemaakt en mijn bed voor de tv gezet zodat ik vanuit bedje kan pleejsteesjionnen
Te weinig ervaring mee.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:36 schreef Studeur het volgende:
[..]
das toch leuk jonge.
juist voordat je met maten gaat zuipen beetje met je digitale vrineden chillen
is je kamer ook ineens een hele andere ruimtequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:41 schreef Studeur het volgende:
[..]
kamer opnieuw inrichten
heb dat met mn zolder echt 20 keer gedaan, nu is de inrichting echt compleet ultiem
maten hebbenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:36 schreef Studeur het volgende:
[..]
das toch leuk jonge.
juist voordat je met maten gaat zuipen beetje met je digitale vrineden chillen
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
maten hebben
digitale vrineden hebben
Gewoon de hele zaterdagavond keandra afstruinen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
maten hebben
digitale vrineden hebben
de straten van breda worden het vanavondquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gewoon de hele zaterdagavond keandra afstruinen.
jo , je stuurt me wel mooi whatsappje met kom tc maar weet niet welke naam de tc isquote:
Ik heb een feestje in een gekraakte buurt. Kijken hoe lang het duurt voordat meneer agent gaat bitchen over de vuurkorf.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
de straten van breda worden het vanavond
iedereen is toch wegquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:01 schreef smitjew het volgende:
[..]
jo , je stuurt me wel mooi whatsappje met kom tc maar weet niet welke naam de tc is
oohquote:
ik ga weer met een busje vol stappenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:05 schreef Trollscience het volgende:
niet naar een kraakpanddrugsfeest kunneen gaan op zaterdaggeen vrienden hebben
wat is er dan ?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:10 schreef Trollscience het volgende:
godverdomme ik wil iets gaan doen vanavondheb nog een doos ritalin liggen die ik niet meer hoef te gebruiken dus ik was van plan om gewoon een paar pillen te poppen en naar een feest te gaan maar NEE hoor
Hoe bedoel je?quote:
Je kan toch gewoon gaan en nieuwe vriendinnen maken?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:10 schreef Trollscience het volgende:
godverdomme ik wil iets gaan doen vanavondheb nog een doos ritalin liggen die ik niet meer hoef te gebruiken dus ik was van plan om gewoon een paar pillen te poppen en naar een feest te gaan maar NEE hoor
hoezo ga je niet naar een party ?quote:
hoe werkt datquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon gaan en nieuwe vriendinnen maken?
zie editquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:11 schreef smitjew het volgende:
[..]
hoezo ga je niet naar een party ?
ja idd en ik heb echt geen KUT te doenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:13 schreef smitjew het volgende:
op zaterdag avond verzet je je brakheid toch om zondag extra brak te zijn
Ik moet morgen werken, ben nu brak en ga straks ook wel feesten. Beetje slappe instelling van je maten op deze manier.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?al mijn vrienden (6 dus
) zijn uit aan het brakken dus willen niet naar de stad maar ik zit vol energie
Gewoon tegenaan lopen en sorry zeggen. Als ze lachen en terugpraten, niet meer loslaten.quote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:20 schreef Studeur het volgende:
Verpulver die ritalin,
verkoop het als coke,
maak dikke profits,
trakteer chicks op wijn,
???,
profit
maar hoe doe je dat dan? ik bedoel, dat tegen iemand aanlopen snap ik wel, maar ik word dan zo zenuwachtig bij vreemdenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik moet morgen werken, ben nu brak en ga straks ook wel feesten. Beetje slappe instelling van je maten op deze manier.![]()
Druk ze anders die ritalin in de klauwen.
[..]
Gewoon tegenaan lopen en sorry zeggen. Als ze lachen en terugpraten, niet meer loslaten.
Coke of xtc gebruiken als het heel dronken niet lukt, ga je vanzelf socializen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
maar hoe doe je dat dan? ik bedoel, dat tegen iemand aanlopen snap ik wel, maar ik word dan zo zenuwachtig bij vreemdenben bang dat ik mijn welcome overstay als ik zo tegen iemand die ik niet ken sta aan te lullen
als ik wat rook of gewoon even in de sfeer van het feestje zit word ik vanzelf wat losser, maar ik kom niet echt op drukkere feesten, eerder van die onderonsjes met 15 man ofzo, daar maak ik dan gewoon oogcontact en begin zo dan wel een beetje een gesprek. maar naar mijn ervaring is iedereen op wat grotere gelegenheden wat introverter en praten ze meer met hun vrienden/dansen op de muziek.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:23 schreef Studeur het volgende:
[..]
Coke of xtc gebruiken als het heel dronken niet lukt, ga je vanzelf socializen.
Ga eens naar een pillenfeest dan, daar houdt iedereen van elkaar en is iedereen elkaars beste vriend.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als ik wat rook of gewoon even in de sfeer van het feestje zit word ik vanzelf wat losser, maar ik kom niet echt op drukkere feesten, eerder van die onderonsjes met 15 man ofzo, daar maak ik dan gewoon oogcontact en begin zo dan wel een beetje een gesprek. maar naar mijn ervaring is iedereen op wat grotere gelegenheden wat introverter en praten ze meer met hun vrienden/dansen op de muziek.
Daar kom je toch snel genoeg achter, anders lopen ze zelf wel weg. Zorg gewoon dat je niet ladderzat tegen een meid aan staat te zeveren want niet alleen zij, maar ook de rest van de meiden zien dat gauw genoeg. Voor de rest is het niet echt moeilijk. Als de muziek hard staat maakt het niet uit wat je roept, zodra je haar aandacht heb kan je altijd nog een goed verhaal verzinnen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
maar hoe doe je dat dan? ik bedoel, dat tegen iemand aanlopen snap ik wel, maar ik word dan zo zenuwachtig bij vreemdenben bang dat ik mijn welcome overstay als ik zo tegen iemand die ik niet ken sta aan te lullen
maar hosselen bedoel ik nietquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Daar kom je toch snel genoeg achter, anders lopen ze zelf wel weg. Zorg gewoon dat je niet ladderzat tegen een meid aan staat te zeveren want niet alleen zij, maar ook de rest van de meiden zien dat gauw genoeg. Voor de rest is het niet echt moeilijk. Als de muziek hard staat maakt het niet uit wat je roept, zodra je haar aandacht heb kan je altijd nog een goed verhaal verzinnen.
T grootste deel van mijn vrienden ken ik dankzij xtc, en we zijn nu serieus goede vrienden zonder dat we x gebruiken, ja heel af en toe.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
maar hosselen bedoel ik nietgewoon een beetje vrienden maken
Je gaat met je vrienden toch ook naar feesten? Daar kom je altijd wel mensen tegen die je vaker ziet en daar kan je prima een biertje mee drinken, via die mensen kom je weer in contact met anderen en voor je het weet ga je met hen mee naar een feest.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
maar hosselen bedoel ik nietgewoon een beetje vrienden maken
Ik maak elk feest tal van nieuwe contacten naast dat ik mensen zie die ik al ken. Vanavond los op drum and bass in worm op prspctquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je gaat met je vrienden toch ook naar feesten? Daar kom je altijd wel mensen tegen die je vaker ziet en daar kan je prima een biertje mee drinken, via die mensen kom je weer in contact met anderen en voor je het weet ga je met hen mee naar een feest.
Jij maakt al vrienden als je de deur door komt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:41 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik maak elk feest tal van nieuwe contacten naast dat ik mensen zie die ik al ken. Vanavond los op drum and bass in worm op prspct
Is inderdaad niet moeilijk. En tnxquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jij maakt al vrienden als je de deur door komt.![]()
Maar het is inderdaad zo moeilijk niet.
Veel plezier vanavond.![]()
Fattyquote:
Ga jij nooit dood aan drugs?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:21 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik nog niet echt. Net een lijntje 2c-i op. zo ff hasjjointje roken en dan op naar de dnb!
we willen graag wat reageren maar we weten niet watquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:25 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Of ik moet telkens respawnen.
Donequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
we willen graag wat reageren maar we weten niet wat
De geur van net gebakken broodquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:20 schreef Vaseline_ het volgende:
Klopt ja maarja brood en croissantjes moeten er liggen voor de winkel opengaat he
Wheh, ik heb het nog steeds. Op zich wel fijn, alleen een beetje onbereikbaar ofzoquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:07 schreef Unscrewed het volgende:
WTF. Dit had ik ook rond 8-9u 's ochtends deze ochtend...
Ik zweer het![]()
Gewoon echt vlinders, maar niet iemand waar ik op verliefd ben
quote:
Jup!quote:
no problemquote:Op zondag 13 oktober 2013 02:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
De geur van net gebakken brood.
[..]
Wheh, ik heb het nog steeds. Op zich wel fijn, alleen een beetje onbereikbaar ofzo.
[..].
Ik deed het 1x in de 3 maanden, iets te weinig dus volgens jou.
Ga binnenkort eens goed rondkijken dan. Dank je voor je uitgebreide reply.
[..]
Jup!
Oh, liefquote:Op zondag 13 oktober 2013 02:30 schreef FL_Freak het volgende:
Morgen alvoor ons gevoel zit het nu al goed
Moemoe in de stonersquote:
Niet eensquote:Op zondag 13 oktober 2013 02:40 schreef Monopoly het volgende:
Moemoe in de stoners
Ook genoten van het groene goud of gewoon omdat het hier altijd retegezellig is ?
gaarne ontvang ik beeldmateriaal in dmquote:Op zondag 13 oktober 2013 02:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mijn navel voelt het en heeft zojuist navelcum geëjaculeerd.
VHS videoband op de post gedaan. Maandag in huisquote:Op zondag 13 oktober 2013 02:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
gaarne ontvang ik beeldmateriaal in dm
Slim welquote:Op zondag 13 oktober 2013 02:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Niet eens.
Hier zijn mensen 's nachts nog wakker en ook voor de gezelligheid idd.
Vastigheid vriend. Echt deze chickquote:Op zondag 13 oktober 2013 02:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vastigheid in het vizier of gewoon leuk contact ?
Happy for you bro!
Ik open een nieuwe verse pilsener om dit heuglijke feit alleen en eenzaam te vieren met een tevreden grijns op mijn gelaat.quote:Op zondag 13 oktober 2013 02:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Vastigheid vriend. Echt deze chick
Dat ga ik ook doen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 02:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik open een nieuwe verse pilsener om dit heuglijke feit alleen en eenzaam te vieren met een tevreden grijns op mijn gelaat.
Het is een goede dag geweest vandaag
Het is dat haar benen niet onder de tatoeages zitten, anders zou ik denken dat het Cheryl Cole wasquote:
Nou ja weet niet eigenlijk. Ik wil qua relatie en seks een man maar ik vind vrouwen gewoon mooi en geil om te zien (mannen ook maar vind de vrouwelijke vormen zo mooi aan een vrouw).quote:Op zondag 13 oktober 2013 02:54 schreef FL_Freak het volgende:
Mss een domme vraag of is mss allang bekend maar ben je bi ama?
Ook ooit wat uitgevoerd met vrouwen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 02:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou ja weet niet eigenlijk. Ik wil qua relatie en seks een man maar ik vind vrouwen gewoon mooi en geil om te zien (mannen ook maar vind de vrouwelijke vormen zo mooi aan een vrouw).
Ja met mijn voormalige beste vriendin die (ook) bi isquote:Op zondag 13 oktober 2013 02:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ook ooit wat uitgevoerd met vrouwen?
Je klinkt dus gewoon biquote:Op zondag 13 oktober 2013 02:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja met mijn voormalige beste vriendin die (ook) bi isVerder met paar vrouwen gezoend.
Ja ben ik ook wel maar ik verkies mannen wel iets meer boven vrouwenquote:
Als je later biologische kinderen wilt dan is die keuze wel beter jaquote:Op zondag 13 oktober 2013 03:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ben ik ook wel maar ik verkies mannen wel iets meer boven vrouwen
Sowieso, piemelsquote:Op zondag 13 oktober 2013 03:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als je later biologische kinderen wilt dan is die keuze wel beter ja
Cheryl heeft niet zo'n assquote:Op zondag 13 oktober 2013 02:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het is dat haar benen niet onder de tatoeages zitten, anders zou ik denken dat het Cheryl Cole was.
Ga ik toevoegen aan mijn collectiequote:Op zondag 13 oktober 2013 02:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
VHS videoband op de post gedaan. Maandag in huis
Tattoo's op je kont, die snap ik dan niet zo goed. Ja ze wou een vorige tattoo coveren maar dit ziet er ook niet uitquote:Op zondag 13 oktober 2013 03:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Cheryl Cole tegenwoordig:
[ afbeelding ]
Hmm matig welquote:Op zondag 13 oktober 2013 03:41 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben te lui om mijn pizza in de oven te doen.
Zo maar eens slapen dan
quote:Op zondag 13 oktober 2013 03:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moira approves this messageDat weet ik zeker
Wat heb je gehaald?quote:Op zondag 13 oktober 2013 04:50 schreef Viro het volgende:
Lang leve de mcdrive in DelftDie is 24/7 open.
quote:
Uhuh weet je het zeker? Je posts bewijzen het tegendeelquote:Op zondag 13 oktober 2013 03:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Cheryl Cole tegenwoordig:
[ afbeelding ]
Als ik écht op zou letten, zou ik weten dat haar billen getatoeëerd waren in plaats van haar benen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 04:53 schreef Viro het volgende:
Uhuh weet je het zeker? Je posts bewijzen het tegendeel
Ik ga meestal voor een McChickenquote:Op zondag 13 oktober 2013 04:55 schreef Viro het volgende:
2 aardbeien milkshake, 2 chicken sate menus en 2x 6 nuggets
Uhuh, ik wist niet eens dat zij een aarstattoe had. Dat jij daarvan op de hoogte was zegt genoegquote:Op zondag 13 oktober 2013 04:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als ik écht op zou letten, zou ik weten dat haar billen getatoeëerd waren in plaats van haar benen.
Misschien ben ik wel fan van haar muziek? Of een frequente SHO-lurker?quote:Op zondag 13 oktober 2013 04:59 schreef Viro het volgende:
Uhuh, ik wist niet eens dat zij een aarstattoe had. Dat jij daarvan op de hoogte was zegt genoeg
Tsk tsk tsk, je zwakke wilskracht afschuiven op je autoquote:Op zondag 13 oktober 2013 05:00 schreef moemoe het volgende:
Het is maar goed dat ik geen auto meer heb. Ik ging iets te vaak 's nachts naar de McDrive in Rotterdam.
Stiekem sop je op haar tattoos, stem en billenquote:Op zondag 13 oktober 2013 05:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel fan van haar muziek? Of een frequente SHO-lurker?
Een auto moet zo vaak mogelijk gebruikt worden.quote:Op zondag 13 oktober 2013 05:02 schreef Viro het volgende:
Tsk tsk tsk, je zwakke wilskracht afschuiven op je auto
Maar om het te gebruiken om vaak naar de mcdrive te rijden is ook weer tequote:Op zondag 13 oktober 2013 05:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Een auto moet zo vaak mogelijk gebruikt worden.
Moest je jouw auto maar onderhoudenquote:Op zondag 13 oktober 2013 05:04 schreef moemoe het volgende:
Daarom kwam die dan ook niet door de keuring heen.
Je zult het nooit weten.quote:Op zondag 13 oktober 2013 05:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Stiekem sop je op haar tattoos, stem en billen
Ik mis mijn lieve auto.quote:Op zondag 13 oktober 2013 05:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Maar om het te gebruiken om vaak naar de mcdrive te rijden is ook weer te
[..]
Moest je jouw auto maar onderhouden
Autsjquote:Op zondag 13 oktober 2013 05:14 schreef krullenbolletje het volgende:
Zo veel gare shit gezien vannachtEn werd gehosseld door een agressieve negerin? Ze beet fucking hard op mijn lip
Waar de fuck ben jij gaan stappen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 05:14 schreef krullenbolletje het volgende:
Zo veel gare shit gezien vannachtEn werd gehosseld door een agressieve negerin? Ze beet fucking hard op mijn lip
Vrouwen en auto'squote:Op zondag 13 oktober 2013 05:15 schreef moemoe het volgende:
Oh well, nu weet ik wel beter hoe ik met mijn volgende moet omgaan.
Ze begon opeens tegen mij aan te twerken en ik dacht oke why not maar toen draaide ze zich om en begon vet agressief te zoenenquote:Op zondag 13 oktober 2013 05:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
Autsj.
Ik ben ook weleens versierd door een vrouw, was best apart.
Gay club in A'damquote:Op zondag 13 oktober 2013 05:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Waar de fuck ben jij gaan stappen?
[..]
Vrouwen en auto's
quote:Op zondag 13 oktober 2013 05:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ze begon opeens tegen mij aan te twerken en ik dacht oke why not maar toen draaide ze zich om en begon vet agressief te zoenen
Oh A'dam, dan weet ik al voldoendequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |