Agressieve typetjes die mijn mooie topic verpestenquote:Op zondag 13 oktober 2013 03:24 schreef Miertje88 het volgende:
Jij woont toch in Breda? Das voor mij niet zover. Wat is jou adres? Dan krijg je een boksbeugel op je smoelwerk en wordt het tandjes tuffen vriend.
Bedroevend.quote:Op zondag 13 oktober 2013 03:27 schreef deadprez het volgende:
tfoee kijk deze battie zehma biggie doen dan ahah bezem
Wat had je nou verwacht met dit topic, om half vier 's nachts?quote:
Tekeningen en lieve dingen... Het staat zelfs in de OP.quote:Op zondag 13 oktober 2013 03:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat had je nou verwacht met dit topic, om half vier 's nachts?
Goed voorbeeld doet volgen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 03:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tekeningen en lieve dingen... Het staat zelfs in de OP.
maar wel lief dus niet janken.quote:
Geen idee wat er stond, dus ik kan niet beoordelen of het lief is.quote:
Je kan nu eenmaal niet alles hebben.quote:Op zondag 13 oktober 2013 03:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Geen idee wat er stond, dus ik kan niet beoordelen of het lief is.
Daarbij was het geen Nederlands.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 03:38 schreef FL_Freak het volgende:
ik wordt gek van deze soort topiks Ik word gek van dit soort topics.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 03:40 schreef deadprez het volgende:
Een liedje van Youssef en Kamal mag hier natuurlijk niet ontbreken.
lilleke paint 3,2/10 voor de moeitequote:Op zondag 13 oktober 2013 03:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Een lief plaatje voor een lief, begrijpelijk topic.
[ afbeelding ]
Misschien deed je het expres, moeilijk te zeggen gezien de andere domme reacties hierquote:
Iedereen hier doet het expres, retard.quote:Op zondag 13 oktober 2013 03:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Misschien deed je het expres, moeilijk te zeggen gezien de andere domme reacties hier
Potverdorie. Het kostte me nog een hele tijd om dat te maken. Ik eis een hoger cijfer.quote:Op zondag 13 oktober 2013 03:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
lilleke paint 3,2/10 voor de moeite
Retard is geen Nederlandsquote:Op zondag 13 oktober 2013 03:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Iedereen hier doet het expres, retard.
wrom heb je bubles een blauw oog geslage kahpequote:Op zondag 13 oktober 2013 03:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat? heb ik gedaan met wie? Wat?quote:Op zondag 13 oktober 2013 03:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
wrom heb je bubles een blauw oog geslage kahpe
sharmoto
die bables van powerpiff girls heeft blauw oog ben je blind ofso kahpquote:Op zondag 13 oktober 2013 03:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wat? heb ik gedaan met wie? Wat?
Wat?
Wie van de wat heeft een blauw oog? Ik ben niet blind. Wat?quote:Op zondag 13 oktober 2013 03:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
die bables van powerpiff girls heeft blauw oog ben je blind ofso kahp
ga weg man waarom ga je plaatjes pospte als je zelf niet eens begreiptquote:Op zondag 13 oktober 2013 03:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wie van de wat heeft een blauw oog? Ik ben niet blind. Wat?
(we maken vorderingen)
quote:Op zondag 13 oktober 2013 03:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 oktober 2013 03:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Niet echt mijn smaak, sorry. Maar lief dat je het blijft proberen
goeie shit brah maar je bent geen natsie tog?quote:Op zondag 13 oktober 2013 03:53 schreef deadprez het volgende:
ik luister altijd kale vandalen en dj adolf
Ja nou ja, ben niet echt een muziekkenner en liefhebber eerlijk gezegd. Maar ik ben meer van de nummers van een Evanescence bijvoorbeeld.quote:Op zondag 13 oktober 2013 03:51 schreef deadprez het volgende:
[..]Wat luister jij voor muziek dan? Het topic is toch al kut, dus kunnen we er net zo goed een sc van maken.
Eenquote:Op zondag 13 oktober 2013 03:56 schreef Latert het volgende:
Nou, ik zal mij gewoon aan de topic regels houden TS.
Hij is een droogsie denk ik persoonlijk.quote:Op zondag 13 oktober 2013 03:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
goeie shit brah maar je bent geen natsie tog?
dit is evanescense tog??quote:Op zondag 13 oktober 2013 03:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja nou ja, ben niet echt een muziekkenner en liefhebber eerlijk gezegd. Maar ik ben meer van de nummers van een Evanescence bijvoorbeeld.![]()
In de stad ga ik meestal naar de cafés met de wat hardere muziek. maar weer niet te...
Zie je, moeilijk...
Niks mis met je reactie, hulde! Het wordt er langzaam beter op.quote:Op zondag 13 oktober 2013 03:57 schreef Zapata het volgende:
Kerel het is 4 uur. Dan zijn alleen de mafketels en idioten nog over. (en ik natuurlijk)
Het is toch en geen tog. En vieze gothic, geen viese gothik. Graag gedaan.quote:Op zondag 13 oktober 2013 03:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
dit is evanescense tog??
[ afbeelding ]
viese gothik
Je mag blij zijn dat iemand Nederlands probeert te pratenquote:Op zondag 13 oktober 2013 03:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Eenvoor jouw reactie. Dank!
Mag ik nu eigenlijk niet zeiken dat topicregels 1 woord is hè...
Dat is Within Temptation... Maar dat moet je ook zelf gevonden hebben toen je het plaatje zochtquote:Op zondag 13 oktober 2013 03:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
dit is evanescense tog??
[ afbeelding ]
viese gothik
Ik krijg hulp! Dank! Kan het in mijn eentje bijna niet meer bijhouden ook...quote:Op zondag 13 oktober 2013 04:00 schreef Zapata het volgende:
[..]
Het is toch en geen tog. En vieze gothic, geen viese gothik. Graag gedaan.
Laten we ons verenigen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 04:00 schreef Latert het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat iemand Nederlands probeert te praten
haha wie gaat op nederlands lette ? xDquote:Op zondag 13 oktober 2013 04:00 schreef Zapata het volgende:
[..]
Het is toch en geen tog. En vieze gothic, geen viese gothik. Graag gedaan.
Zorro? Die homo in dat zwarte pak met dat masker?quote:Op zondag 13 oktober 2013 04:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
haha wie gaat op nederlands lette ? xD
is internet man geen skorro :p
Wie kan het vertalen... Ik mis 1 woord in de woordenkots.quote:Op zondag 13 oktober 2013 04:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jep. Ik ben er langzaamaan ook wel klaar mee en de mods willen er niets aan doen blijkbaar. Voor mijn part krijgen al die randdebielen die nog geen fatsoenlijk woord kunnen schrijven direct een ip ban.quote:Op zondag 13 oktober 2013 03:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Niks mis met je reactie, hulde! Het wordt er langzaam beter op.
En ja, ik weet het wel gezien het tijdstip. Maar al die topics met onverstaanbare klets, zoals hierboven nogal wat uitgekotst is, worden ook vermoeiend.
Oh, nou ik zal ervan afblijven hoor.quote:Op zondag 13 oktober 2013 04:02 schreef deadprez het volgende:
egt vies man al die schreeuw muziek die wijfe hebben ook allemaal ongeschore kut heb ik gehoort
Echt vies man, al die schreeuwmuziek. Die wijven hebben ook allemaal een ongeschoren kut heb ik gehoord.
ueheahahaha lolquote:Op zondag 13 oktober 2013 04:02 schreef deadprez het volgende:
egt vies man al die schreeuw muziek die wijfe hebben ook allemaal ongeschore kut heb ik gehoort
En nu denk je het woord homotjes goed geschreven te hebben.quote:Op zondag 13 oktober 2013 04:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
ueheahahaha lol
van die homotjes met gitaren
DAT IS EGT NIE EERLYK WIJ WILLEN OOKGWN ONZE BERICHTEN KUNENN POSTEN WANT OOK WY HEBBEN EENMENIG DIT IS VRY LANT DUS JE MOET NIE DISKRIEMINERE DUS NU NIETS MEER ZEGGEN ok!!!!!quote:Op zondag 13 oktober 2013 04:03 schreef Zapata het volgende:
[..]
Jep. Ik ben er langzaamaan ook wel klaar mee en de mods willen er niets aan doen blijkbaar. Voor mijn part krijgen al die randdebielen die nog geen fatsoenlijk woord kunnen schrijven direct een ip ban.
dyslectie?quote:Op zondag 13 oktober 2013 04:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit dus. En ik kan best over wat woorden heen lezen. Maar soms is een hele OP niet te snappen, tenzij je Marokkaan bent, of een Marokkaan wil zijn.quote:Op zondag 13 oktober 2013 04:03 schreef Zapata het volgende:
[..]
Jep. Ik ben er langzaamaan ook wel klaar mee en de mods willen er niets aan doen blijkbaar. Voor mijn part krijgen al die randdebielen die nog geen fatsoenlijk woord kunnen schrijven direct een ip ban.
Dan luister je daarnaar, en dan denk je bij jezelf... ja, jongen... jou mogen ze ook kapot schieten!quote:Op zondag 13 oktober 2013 04:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
ueheahahaha lol
van die homotjes met gitaren
De CKRkrant? Die heb ik niet. Of bedoel je iets anders?quote:Op zondag 13 oktober 2013 04:06 schreef Levolution het volgende:
wat een nerds hier alemaal
jullie lese ckr ook elke dag de krant
Oh, dat is het?? Godsamme ik dacht dat het mensen met dyslectie waren! Bedankt voor de opheldering.quote:Op zondag 13 oktober 2013 04:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dit dus. En ik kan best over wat woorden heen lezen. Maar soms is een hele OP niet te snappen, tenzij je Marokkaan bent, of een Marokkaan wil zijn.
ik begrijp straat taal en ik begrijp dure woorde dus wie is hier dom dan??quote:Op zondag 13 oktober 2013 04:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dit dus. En ik kan best over wat woorden heen lezen. Maar soms is een hele OP niet te snappen, tenzij je Marokkaan bent, of een Marokkaan wil zijn.
Zo noemen ze het zelf wel. Kunnen ze 30 min langer over de spellingtoets vmbo doen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 04:07 schreef Zapata het volgende:
[..]
Oh, dat is het?? Godsamme ik dacht dat het mensen met dyslectie waren! Bedankt voor de opheldering.
Probeer eens drie zinnen foutloos te schrijven dan.quote:Op zondag 13 oktober 2013 04:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
ik begrijp straat taal en ik begrijp dure woorde dus wie is hier dom dan??
ik kan tenminste in beide inleve twijl jij de helft misd
Misd ja. Want mist met een T hangt nu buiten. Goedzo.quote:Op zondag 13 oktober 2013 04:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
ik begrijp straat taal en ik begrijp dure woorde dus wie is hier dom dan??
ik kan tenminste in beide inleve twijl jij de helft misd
het is dyslexiequote:Op zondag 13 oktober 2013 04:07 schreef Zapata het volgende:
[..]
Oh, dat is het?? Godsamme ik dacht dat het mensen met dyslectie waren! Bedankt voor de opheldering.
Dan gaat hij op google kopieren/plakken, anders lukt het niet.quote:Op zondag 13 oktober 2013 04:08 schreef Zapata het volgende:
[..]
Probeer eens drie zinnen foutloos te schrijven dan.
Het mag beidequote:Op zondag 13 oktober 2013 04:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
het is dyslexie
loop je tof te doen maak je zelf ook foute
Overdag ben ik een Nederlander... maar 's nachts... verander ik in een Marokkaan.quote:Op zondag 13 oktober 2013 04:09 schreef deadprez het volgende:
Het is toch wel heel triest gesteld met je als je je hier om tien over vier op een zaterdagnacht druk om maakt.
Ik zie alleen maar websites die het verkeerd spellen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 04:11 schreef Zapata het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)ial&safe=off&spell=1
Google zal zich aanpassen naar jouw spellingniveauquote:Op zondag 13 oktober 2013 04:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar websites die het verkeerd spellen.
Ja, daar zal jij wel heeel vaak last van hebben of niet..quote:Op zondag 13 oktober 2013 04:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar websites die het verkeerd spellen.
Er zijn bij zoveel woorden 2 mogelijk schrijfwijzen. Kan er zo snel even geen bedenken, maar raar is het niet.quote:Op zondag 13 oktober 2013 04:15 schreef Levolution het volgende:
Jullie draaien om de hete brij heen.
Ik zie nog geen bewijs dat 'dyslectie' ook mag.
Dit is gewoon een uitstekend voorbeeld van taalverloedering. Men schrijft het verkeerd en op internet wordt dat zelfs in de kwalitatief slechte woordenboeken opgenomen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 04:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Er zijn bij zoveel woorden 2 mogelijk schrijfwijzen. Kan er zo snel even geen bedenken, maar raar is het niet.
In ieder geval schijn jij genezen van je dyslectie!quote:Op zondag 13 oktober 2013 04:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit is gewoon een uitstekend voorbeeld van taalverloedering. Men schrijft het verkeerd en op internet wordt dat zelfs in de kwalitatief slechte woordenboeken opgenomen.
Jullie dragen bij aan deze vorm van verloedering, wat jullie dus mijns inziens het recht ontneemt om te zeiken op straatlinguïsten.
Door deze post bewijs je wel min of meer dat je een normaal stuk kunt tikken.quote:Op zondag 13 oktober 2013 04:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit is gewoon een uitstekend voorbeeld van taalverloedering. Men schrijft het verkeerd en op internet wordt dat zelfs in de kwalitatief slechte woordenboeken opgenomen.
Jullie dragen bij aan deze vorm van verloedering, wat jullie dus mijns inziens het recht ontneemt om te zeiken op straatlinguïsten.
Waarvoor dank.quote:Op zondag 13 oktober 2013 04:25 schreef Zapata het volgende:
[..]
In ieder geval schijn jij genezen van je dyslectie!
Waarom open jij zo'n kuttopic?quote:Op zondag 13 oktober 2013 04:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Door deze post bewijs je wel min of meer dat je een normaal stuk kunt tikken.
Dan ben ik nu oprecht benieuwd: Waarom typ je eerst zo raar dan? Is dat stoer, of hip, of ...?
Ik weet het echt niet.
Ik heb er al 1 gemaakt en ik kreeg een 3.7/10 ofzo. Dus ik kan er weinig van.quote:
Daar wacht ik wel op hoorquote:Op zondag 13 oktober 2013 04:46 schreef moemoe het volgende:
Ik was net bezig met een tekening voor dit topic.
Laat je eens niet zo snel uit het veld slaanquote:Op zondag 13 oktober 2013 04:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb er al 1 gemaakt en ik kreeg een 3.7/10 ofzo. Dus ik kan er weinig van.
Op papier ben ik een 1.8/10, op paint een 3.7, dat is meer dan het dubbele...quote:Op zondag 13 oktober 2013 04:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Laat je eens niet zo snel uit veld slaan.
quote:
FL_Freak vroeg om aandacht. Je begrijpt toch wel dat ik dan al mijn werkzaamheden gelijk staak?quote:
Ik zie het consistent verkeerd spellen van woorden waar dat niet nodig is als verloedering.quote:Op zondag 13 oktober 2013 04:30 schreef roislecxe het volgende:
En trouwens, 1 tikfout is geen verloedering van de Nederlandse taal.
Verloedering van de Nederlandse taal is juist het gebruik van buitenlandse woorden die het Nederlands wegdrukken. En dat kun je Zapata moeilijk verwijten.
Mensen die geen moeite doenquote:Op zondag 13 oktober 2013 04:48 schreef roislecxe het volgende:
Op papier ben ik een 1.8/10, op paint een 3.7, dat is meer dan het dubbele...
Ok'é, ik heb er 1. reageer er maar opquote:Op zondag 13 oktober 2013 04:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
FL_Freak vroeg om aandacht. Je begrijpt toch wel dat ik dan al mijn werkzaamheden gelijk staak?
Hier of in een nieuw topic?quote:Op zondag 13 oktober 2013 04:56 schreef FL_Freak het volgende:
Ik weet een leuk idee voor een topic. We maken paints met daarin tekst, maar de tekst is dan zo vaag dat je het moet raden.
Wel jammer dat er in de eerste zin al een taalfout staat.quote:Op zondag 13 oktober 2013 03:23 schreef roislecxe het volgende:
Aangezien het overgrote deel van de topics die dagelijks geopend worden steeds moeilijker leesbaar zijn, open ik hier een topic waarin uitsluitend Nederlands zal worden gesproken. Zonder taalfouten en andere onbegrijpelijke, zogenaamd hippe, straattaal die door kinderen van 13-19 wordt overgenomen van onze medelanders.
Waar we het over hebben hier beneden is helemaal aan degenen die willen posten.
Bij voorkeur zijn we allemaal vriendelijk en tikken we iets liefs, of maken we een mooie tekening voor de TS.
De scherpste vanavond. Het overgrote deel vd topics is 1 groep. Dus enkelvoud. Als ik een hoofdprijs had, won jij hem.quote:Op zondag 13 oktober 2013 05:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wel jammer dat er in de eerste zin al een taalfout staat.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 05:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
De scherpste vanavond. Het overgrote deel vd topics is 1 groep. Dus enkelvoud. Als ik een hoofdprijs had, won jij hem.
(Neem aan dat je die bedoelt in ieder geval)
Nicequote:
Ik was eigenlijk verbaasd dat nog niemand anders het had opgemerkt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 05:13 schreef roislecxe het volgende:
[..]
NiceOver de 100 reacties en je merkt het op dit tijdstip op. Hij was ook opzettelijk gedaan. (klinkt makkelijk uiteraard, maar ik kan hem prima onderbouwen)
Ik ook, maar ik ga hem zelf niet zomaar in het wilde weg prijsgeven halverwege een topic uiteraard.quote:Op zondag 13 oktober 2013 05:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk verbaasd dat nog niemand anders het had opgemerkt.
Dit is hemquote:Op zondag 13 oktober 2013 06:25 schreef Dehelerambam het volgende:
Waar is dat lang gezochte topic dan?
Weten waar hij is, maar niet tegen ons zeggen. Deze TS
Iemand was je een uurtje of 8 geleden al voor met die rommel.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:26 schreef hoink581 het volgende:
Wollah was jou probleem a mattie met je kut topic dnk je da je btr ben dan ons ofzo, kkzemmel.
Ja, dat probeerde je al duidelijk te maken in de OP, al is het mij niet helemaal duidelijk waar je dat waanidee vandaan haalt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Iemand was je een uurtje of 8 geleden al voor met die rommel.
En sowieso ben ik beter dan iemand die kletspraat mijn topic in stuurt.
Oke!quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:13 schreef wolfrolf het volgende:
hoi nouja er wert mei onlagns vertlet dat op deez maneir tiepen neit grappog meerr is maar ts ki wildu je tog even me mening geven over je topic dit topeik is heel mooi en een slim statmente.. ikweet nog dta ik n x een slmi ding zij en toen werd ik wkkare whaha nou doei x wofl
Echt hequote:
Originele post. Moet gezegd wordenquote:Op maandag 14 oktober 2013 01:04 schreef probeer het volgende:
Omdat meneer Fry het een stuk beter uit kan leggen ..
Dat filmpje heb ik ook gezienquote:
Ik weet niet of je nu sarcastisch bent .. Zo niet, dank u. En anders .. tsja, ik kan er niets aan doen dat de man gewoon gelijk heeft.quote:Op maandag 14 oktober 2013 01:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Originele post. Moet gezegd worden
Nee, niet sarcastisch deze keer. Maar ik ben niet met de inhoud niet helemaal eens...quote:Op maandag 14 oktober 2013 01:13 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik weet niet of je nu sarcastisch bent .. Zo niet, dank u. En anders .. tsja, ik kan er niets aan doen dat de man gewoon gelijk heeft.
De 'dat' duidt inderdaad op de eerdergenoemde ' 1 groep'quote:Op maandag 14 oktober 2013 01:19 schreef Boterbloempje1601 het volgende:
Die moet 'dat' zijn trouwens, in de eerste zin. Maar die fout heeft vast en zeker te maken met je expres gemaakte meervoud-fout.
Wat voor studie als ik vragen mag?quote:Op maandag 14 oktober 2013 01:25 schreef Boterbloempje1601 het volgende:
Goed topic trouwens. Aan het begin van het jaar liet een docent een zin zien die hij in een mail las van een derdejaars: 'als het niet goed is, dan bereidt ik wel wat anders voor'. En toen zei de docent dat vele van ons zulke fouten gaan maken.
Op universitair niveautriestheid ten top hoor.
Engelse taal en cultuur.quote:Op maandag 14 oktober 2013 01:28 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Wat voor studie als ik vragen mag?
Mijn vriendin zat op de Fontys (quote:Op maandag 14 oktober 2013 01:25 schreef Boterbloempje1601 het volgende:
Goed topic trouwens. Aan het begin van het jaar liet een docent een zin zien die hij in een mail las van een derdejaars: 'als het niet goed is, dan bereidt ik wel wat anders voor'. En toen zei de docent dat vele van ons zulke fouten gaan maken.
Op universitair niveautriestheid ten top hoor.
Zeker als Nederlands je moedertaal is, en je een IQ hoger dan 80 hebt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 01:31 schreef Boterbloempje1601 het volgende:
[..]
Engelse taal en cultuur.
Geen Nederlands dus ofzo maar ik vind toch wel dat je foutloos moet kunnen spellen, welke studie je ook doet.
* moemoe meldtquote:Op maandag 14 oktober 2013 01:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Echt hemaken we er maar gewoon weer een paar in het topic. Ik doe alvast de moemoe roep misschien komt ze dan ook.
MOEMOEMOE
Doe dat dan in stratum, dan gebeurt dat tenminste gemoedelijk,quote:Op zondag 13 oktober 2013 03:24 schreef Miertje88 het volgende:
Jij woont toch in Breda? Das voor mij niet zover. Wat is jou adres? Dan krijg je een boksbeugel op je smoelwerk en wordt het tandjes tuffen vriend.
"Deze topic" is gewoon correct hoor.quote:
'Deze topic' is niet goed.quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:43 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
"Deze topic" is gewoon correct hoor.
Overigens zie ik na even snel lezen al een incorrecte komma in de openingspost.
Vooruit, maar als ik die lijst zo bekijk, klinken veel woorden die erin staan op 1 van de 2 manieren toch wel erg vaag. Het pokerface, of Het trial, dat klinkt echt nietquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:07 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Jawel: https://onzetaal.nl/taala(...)oorden-de-het-weblog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |