Agressieve typetjes die mijn mooie topic verpestenquote:Op zondag 13 oktober 2013 03:24 schreef Miertje88 het volgende:
Jij woont toch in Breda? Das voor mij niet zover. Wat is jou adres? Dan krijg je een boksbeugel op je smoelwerk en wordt het tandjes tuffen vriend.
Bedroevend.quote:Op zondag 13 oktober 2013 03:27 schreef deadprez het volgende:
tfoee kijk deze battie zehma biggie doen dan ahah bezem
Wat had je nou verwacht met dit topic, om half vier 's nachts?quote:
Tekeningen en lieve dingen... Het staat zelfs in de OP.quote:Op zondag 13 oktober 2013 03:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat had je nou verwacht met dit topic, om half vier 's nachts?
Goed voorbeeld doet volgen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 03:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tekeningen en lieve dingen... Het staat zelfs in de OP.
maar wel lief dus niet janken.quote:
Geen idee wat er stond, dus ik kan niet beoordelen of het lief is.quote:
Je kan nu eenmaal niet alles hebben.quote:Op zondag 13 oktober 2013 03:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Geen idee wat er stond, dus ik kan niet beoordelen of het lief is.
Daarbij was het geen Nederlands.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 03:38 schreef FL_Freak het volgende:
ik wordt gek van deze soort topiks Ik word gek van dit soort topics.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 03:40 schreef deadprez het volgende:
Een liedje van Youssef en Kamal mag hier natuurlijk niet ontbreken.
lilleke paint 3,2/10 voor de moeitequote:Op zondag 13 oktober 2013 03:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Een lief plaatje voor een lief, begrijpelijk topic.
[ afbeelding ]
Misschien deed je het expres, moeilijk te zeggen gezien de andere domme reacties hierquote:
Iedereen hier doet het expres, retard.quote:Op zondag 13 oktober 2013 03:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Misschien deed je het expres, moeilijk te zeggen gezien de andere domme reacties hier
Potverdorie. Het kostte me nog een hele tijd om dat te maken. Ik eis een hoger cijfer.quote:Op zondag 13 oktober 2013 03:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
lilleke paint 3,2/10 voor de moeite
Retard is geen Nederlandsquote:Op zondag 13 oktober 2013 03:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Iedereen hier doet het expres, retard.
wrom heb je bubles een blauw oog geslage kahpequote:Op zondag 13 oktober 2013 03:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat? heb ik gedaan met wie? Wat?quote:Op zondag 13 oktober 2013 03:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
wrom heb je bubles een blauw oog geslage kahpe
sharmoto
die bables van powerpiff girls heeft blauw oog ben je blind ofso kahpquote:Op zondag 13 oktober 2013 03:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wat? heb ik gedaan met wie? Wat?
Wat?
Wie van de wat heeft een blauw oog? Ik ben niet blind. Wat?quote:Op zondag 13 oktober 2013 03:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
die bables van powerpiff girls heeft blauw oog ben je blind ofso kahp
ga weg man waarom ga je plaatjes pospte als je zelf niet eens begreiptquote:Op zondag 13 oktober 2013 03:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wie van de wat heeft een blauw oog? Ik ben niet blind. Wat?
(we maken vorderingen)
quote:Op zondag 13 oktober 2013 03:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 oktober 2013 03:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Niet echt mijn smaak, sorry. Maar lief dat je het blijft proberen
goeie shit brah maar je bent geen natsie tog?quote:Op zondag 13 oktober 2013 03:53 schreef deadprez het volgende:
ik luister altijd kale vandalen en dj adolf
Ja nou ja, ben niet echt een muziekkenner en liefhebber eerlijk gezegd. Maar ik ben meer van de nummers van een Evanescence bijvoorbeeld.quote:Op zondag 13 oktober 2013 03:51 schreef deadprez het volgende:
[..]Wat luister jij voor muziek dan? Het topic is toch al kut, dus kunnen we er net zo goed een sc van maken.
Eenquote:Op zondag 13 oktober 2013 03:56 schreef Latert het volgende:
Nou, ik zal mij gewoon aan de topic regels houden TS.
Hij is een droogsie denk ik persoonlijk.quote:Op zondag 13 oktober 2013 03:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
goeie shit brah maar je bent geen natsie tog?
dit is evanescense tog??quote:Op zondag 13 oktober 2013 03:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja nou ja, ben niet echt een muziekkenner en liefhebber eerlijk gezegd. Maar ik ben meer van de nummers van een Evanescence bijvoorbeeld.![]()
In de stad ga ik meestal naar de cafés met de wat hardere muziek. maar weer niet te...
Zie je, moeilijk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |