Oh vandaar ik zag je inderdaad daarna voorbij komen in een heliquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:20 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Nee ik moest daar een helicopter pakken maar jij wilde mij de hele tijd in die auto meenemn![]()
Waarschijnlijk hoorde je mij ook niet door de microfoon dan.
hehe..quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:17 schreef Roces18 het volgende:
[..]
En wat een kneuzen he, bij die auto repo missie. De ene is afk, de ander blaast een auto op -.-
10 minuten zijn al om snoepje. :$quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:12 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Als je 10 min kan wachten, anders helaas
Sorry nog heeeeel evenquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:28 schreef DannyEster het volgende:
[..]
10 minuten zijn al om snoepje. :$
Nee, ik kick geen mensen uit de club. We zijn gewoon bezig met een oplossing te verzinnen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:47 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Toch niet aan de hand van stats op Social Club hoop ik? Aangezien ik daar nog steeds 'beginner' ben binnen de crew, maar als ik online ga heb ik al een hogere crew rank.
invite maarquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:30 schreef DannyEster het volgende:
Ondertussen nog iemand op PS3 die zin heeft in Survival op Boneyard?
Was jij degene die de auto molde?quote:
Kan ook, in de schuur kan je radio luisteren. Daarom is dat ook de beste plekquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:40 schreef kensei het volgende:
Als je nou ingame radio kon luisteren in boneyard, nu sterf ik elke keer een beetje van verveling
quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:41 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Kan ook, in de schuur kan je radio luisteren. Daarom is dat ook de beste plekNaast de radio staat ook een cola machine waar je jouw hp weer mee kunt aanvullen
nee ik niet.. Die andere idioot..quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:39 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Was jij degene die de auto molde?Want 2x is die gemold, heb die kutmissie een half uur gespeeld ofzo en maar 2000 verdient omdat we hem 2x niet haalde.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:42 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
nee ik niet.. Die andere idioot..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |