Hoe lang duurt dat?quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:48 schreef Saind het volgende:
Hoppa 40 liter bier aan het gisten in de kelder
Is nog even inkomen wel.quote:
Is ook wennen aan de beeldkwaliteit.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Kostte mij een aflevering of 4/5, toen was ik verslingerd
Ruim tien jaar oud toch? 2001 of 2002 ofzo?quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is ook wennen aan de beeldkwaliteit.
2002 het eerste seizoen. Maar is ook nooit op BluRay uitgebracht. Want Sopranos is ouder, maar was wel in HD-kwaliteit.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Ruim tien jaar oud toch? 2001 of 2002 ofzo?
vrij snel nog danquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Twee weken in een vat en dan nog een maand op de fles
Mwoah redelijk gemiddeldquote:
leuke creatie dan.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Mwoah redelijk gemiddeld
Beetje gekut vanmorgen omdat de bestelling verkeerd geleverd was, te weinig mout en geen maïsvlokken.
Toen maar tarwevlokken ingedonderd en wat minder mout. Tarwe hoort niet echt thuis in een Rochefort maarja we hadden eiwit nodig
dat is dus dat lustrum bier? hoe was berlijn trouwens?quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:21 schreef Saind het volgende:
Ohja en twee soorten gistHad Belgian Abbey 2 nodig, twee zakkies. Uiteindelijk met een keer de goeie en een keer Belgian Abbey 1 gebrouwen. We gaan het zien.
Zal eens kijkenquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:22 schreef Adames het volgende:
[..]
leuke creatie dan.
hier nog een mooie handleiding
http://scoutnet.nl/~brouwen/uitleg.htm
Jep, eind november zuipen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:22 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is dus dat lustrum bier? hoe was berlijn trouwens?
en berlijn was met lustrummensen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Zal eens kijken
[..]
Jep, eind november zuipen.
Berlijn was topBeetje moe nog, vannacht drie uur geslapen en 9 uur bier gebrouwen
Jep, zelfde verenigingquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:25 schreef Adames het volgende:
[..]
en berlijn was met lustrummensen?
ik ben trouwens jaloers op mijn broertje. die gaat volgende week naar kings of ace. ondanks dat ik aan de muziek weinig vind, zijn VIP kaarten op zo'n plek altijd wel leuk.
wat dance muziek, afrojack en dergelijke.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Jep, zelfde vereniging
En nooit van gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |