daar is de stufi niet voor bedoeld jongemanquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:36 schreef Boterbloempje1601 het volgende:
over 1,5 week studiefinanciering. Kun je dat nog niet uithouden?
Goeden grap,quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:38 schreef spierbal het volgende:
[..]
daar is de stufi niet voor bedoeld jongeman
Dat is godverdomme de helft van mijn huurquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:36 schreef Boterbloempje1601 het volgende:
over 1,5 week studiefinanciering. Kun je dat nog niet uithouden?
Meh denk niet dat m'n wederhelft daar tevreden mee zal zijnquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:36 schreef HostiMeister het volgende:
Beter dat je dan wel op zijn minst een bj uitdeelt als je drank gaat moochen.
Werken zul je.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat is godverdomme de helft van mijn huur
Dan wordt het moeilijk moochen, is sowieso niet erg netjes.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Meh denk niet dat m'n wederhelft daar tevreden mee zal zijn
Ik ben ook niet netjesquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan wordt het moeilijk moochen, is sowieso niet erg netjes.
Tjaquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:42 schreef kingtoppie het volgende:
Welke halve tamme geeft jou gratis drank dan?
Ja godverdomme dat kan pas over een half jaar want contractquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:43 schreef Ratsnest89 het volgende:
Pak dan een goedkopere kamer domme kameel. Zeuren doe je maar tegen je ma.
540 is toch niet zo duur?quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:43 schreef Boterbloempje1601 het volgende:
Wat voor penthouse zit jij wel niet in dan. Stufi is 270 dus jouw huur is al 540?
Zorg dat je eruit gekickt wordt. Wel pas als je iets anders gevonden hebt natuurlijk.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja godverdomme dat kan pas over een half jaar want contract
Daar heb je een huis voor via een woningbouwvereniging.quote:
Vind ik wel hoor, ik heb een kamer voor 300quote:
Oke ik overdreef. 4 en een halfquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:43 schreef Boterbloempje1601 het volgende:
Wat voor penthouse zit jij wel niet in dan. Stufi is 270 dus jouw huur is al 540?
wat ga je praten over brabant danquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:52 schreef Piger het volgende:
Een originele iPhone lader kopen![]()
dure kamers in Brabant![]()
achter het raam staan maar toch huur moeten betalen
quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:55 schreef Piger het volgende:
[..]
dude.. Praat Nederlands.
of lukt dat daar niet?
quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:55 schreef Piger het volgende:
[..]
dude.. Praat Nederlands.
of lukt dat daar niet?
supergirl-topics: altijd een succes.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Godverdomme. Ik ging kapot om de eerste twee posts.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:58 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
supergirl-topics: altijd een succes.
fixedquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:58 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
supergirl-topics: altijd een tumor
Hoeveel m^2 krijg je daarvoor dan?quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Oke ik overdreef. 4 en een half
Je kan ook gewoon zeggen je vriendje.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Meh denk niet dat m'n wederhelft daar tevreden mee zal zijn
In de Randstad spreekt en schrijft iedereen natuurlijk perfect Nederlands.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:58 schreef Piger het volgende:
Sorry.. Wist niet dat jullie daar zo achter lopen.
Mijn oud-Hollands is niet zo goed.
Dat kan ook wel wat kleiner.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
21
Want in een dorp naast de stad
Jelle misschien? Wat wil je vertaald hebben eigenlijk?quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ff wat anders: kan iemand hier Arabisch lezen en dat vertalen?
Ben jij nu niet op Haan's party?quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:02 schreef wickedmen het volgende:
Gewoon bietsen, bijna de helft van dat ik uitging, ging ik bietsen.
[..]
Je kan ook gewoon zeggen je vriendje.
Dafuq?quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom zou ik daar zijn dan?quote:
voor jullie Brabanders is alles buiten Brabant de Randstad??quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
In de Randstad spreekt en schrijft iedereen natuurlijk perfect Nederlands.
Het is gewoon een vraag knul..quote:
Ga je eindelijk uitgehuwelijkt worden?quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee natuurlijk niet, maar vaak zijn dat de mensen met de grootste bek over "provinciaaltjes".quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:06 schreef Piger het volgende:
[..]
voor jullie Brabanders is alles buiten Brabant de Randstad??
overigens nee, maar ik spreek dat wel ja
Oke maar ik heb 2 pers bed, mega kledingkast, grote bank, tafel met 4 stoelen, ladekast, nachtkastje, koelkast en dan hangt dr ook nog een wastafel met kastje eronderquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:05 schreef Boterbloempje1601 het volgende:
[..]
Dat kan ook wel wat kleiner.
Heb 13 m2 en dan zie je mensen altijd kijken van zo weinig
Maar kan er een bed, nachtkastje,bankje, bureau, grote kast en boekenkast in kwijt en kan ook nog lopen.
Precies, ik had nog wat kleiner maar wel een muurkast, dus had verder geen kasten nodig. Ik betaalde 180,-, en we hadden best een grote woonkamer enzo.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:05 schreef Boterbloempje1601 het volgende:
[..]
Dat kan ook wel wat kleiner.
Heb 13 m2 en dan zie je mensen altijd kijken van zo weinig
Maar kan er een bed, nachtkastje,bankje, bureau, grote kast en boekenkast in kwijt en kan ook nog lopen.
Geen behoefte aan ook.. Pubersquote:
Oke maar jij bent blut en ik heb altijd geld overquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Oke maar ik heb 2 pers bed, mega kledingkast, grote bank, tafel met 4 stoelen, ladekast, nachtkastje, koelkast en dan hangt dr ook nog een wastafel met kastje eronder
Die slaapt kennelijk..quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jelle misschien? Wat wil je vertaald hebben eigenlijk?
Ja.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wicht daar is dit topic toch ook voorquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:08 schreef Boterbloempje1601 het volgende:
[..]
Oke maar jij bent blut en ik heb altijd geld over
Maar wel een rare.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is gewoon een vraag knul..
Zou je even in het Syrië topic willen kijken en vertalen?quote:
Ja geen idee, in een ander (onleesbaar) topic vertelde Haan over zijn party van vanavond, en ik kan mij ook een topic herinneren dat Wickedman een date had met Haan, en daar foto's van had enzo.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen behoefte aan ook.. Pubers
Omdat je dan compleet achterlijke vertalingen krijgt waarschijnlijk.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar wel een rare.
Maar waarom stop je het niet in google?
het is gewoon belachelijk om 450 te betalen in een stad waar niet eens kamer tekort is. En dan ook nog eens in een dorp ernaast gaan wonen. Dan ben je echt niet snugger bezig.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar vaak zijn dat de mensen met de grootste bek over "provinciaaltjes".
Wat praat jij allemaal.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:10 schreef Latert het volgende:
[..]
Ja geen idee, in een ander (onleesbaar) topic vertelde Haan over zijn party van vanavond, en ik kan mij ook een topic herinneren dat Wickedman een date had met Haan, en daar foto's van had enzo.
Pciesquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat je dan compleet achterlijke vertalingen krijgt waarschijnlijk.
Genoeg om het te snappen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat je dan compleet achterlijke vertalingen krijgt waarschijnlijk.
True. Al betaal ik ook veel te veel voor mijn appartement, maar dat is in Eindhoven en daar zijn niet zo gek veel (betaalbare) woningen beschikbaar.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:10 schreef Piger het volgende:
[..]
het is gewoon belachelijk om 450 te betalen in een stad waar niet eens kamer tekort is. En dan ook nog eens in een dorp ernaast gaan wonen. Dan ben je echt niet snugger bezig.
Niet genoeg om het fijne te weten te komenquote:
Morgenochtend? Ga nu al slapenquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zou je even in het Syrië topic willen kijken en vertalen?
Dank!
In de stad zelf heb je 15m2 voor dezelfde prijs dus hoezo niet snugger ik fiets 10 minuutjes naar schoolquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:10 schreef Piger het volgende:
[..]
het is gewoon belachelijk om 450 te betalen in een stad waar niet eens kamer tekort is. En dan ook nog eens in een dorp ernaast gaan wonen. Dan ben je echt niet snugger bezig.
Whiskers !quote:
Liever nu, maar jouw keus uiteraard.. Zijn maar 2 korte zinnetjes, geen epistels..quote:
Aangezien ze het over het Syrië topic heeft lijkt het me wel belangrijk dat je een fatsoenlijke vertaling krijgt. Het is niet handig als er allerlei vertaalfouten in bijvoorbeeld nieuwsberichten staan.quote:
Poesjequote:Op zondag 13 oktober 2013 01:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Whiskers !Geen idee waar ik post, maar het moet een - ik wil neuken maar kan niks krijgen- topic zijn
Nóg een kattenvrouwtje?quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Whiskers !Geen idee waar ik post, maar het moet een - ik wil neuken maar kan niks krijgen- topic zijn
Zo is datquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Aangezien ze het over het Syrië topic heeft lijkt het me wel belangrijk dat je een fatsoenlijke vertaling krijgt. Het is niet handig als er allerlei vertaalfouten in bijvoorbeeld nieuwsberichten staan.
Ik ga dat topic nu niet opzoeken. Maar 1 + 1 = 2 dus ik dacht dat Wickedman ook wel uitgenodigd zou zijn bij deze 'fissa'quote:
dan kan je niet zoekenquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
In de stad zelf heb je 15m2 voor dezelfde prijs dus hoezo niet snugger ik fiets 10 minuutjes naar school
Die jankmuil past je uitstekend, hoeveel posts per minuut?quote:
Heet ik zo ja?quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:14 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik ga dat topic nu niet opzoeken. Maar 1 + 1 = 2 dus ik dacht dat Wickedman ook wel uitgenodigd zou zijn bij deze 'fissa'![]()
KLB / mensen die niks meenemen op fissa's
Een betere vraag is... hoeveel katten heb je?quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die jankmuil past je uitstekend, hoeveel posts per minuut?
miauwquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
0.0167quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:16 schreef Latert het volgende:
[..]
Een betere vraag is... hoeveel katten heb je?
Jij mag de vraag 'beter' vinden, ik beheer 1 poes.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:16 schreef Latert het volgende:
[..]
Een betere vraag is... hoeveel katten heb je?
Geen huisdieren dus?quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ji mag de vraag 'beter' vinden, ik beheer 1 poes.
Whiskers, how is life?
Indien geen SC.. who cares.
Prima P_D, dankquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ji mag de vraag 'beter' vinden, ik beheer 1 poes.
Whiskers, how is life?
Indien geen SC.. who cares.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |