SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brunettes
leuken gif
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:12 schreef Zhano het volgende:
Jij kan echt niet rijen he Pietertje, kom maar efkes wisselen.
Ik vind dat soort muziek echt tofquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Lijkt beetje op Animals de stijl sws
Reacties op voetbalzone, nog triester dan hier in VBL.quote:
Zo triest dat het grappig isquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Reacties op voetbalzone, nog triester dan hier in VBL.
En voetbalprimeur is nog ergerquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Reacties op voetbalzone, nog triester dan hier in VBL.
Mongolen idd.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
en dan die duitsers die ff de van kapot maken
Mitroglou?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:17 schreef ThadCastle het volgende:
Kevin heb je al een team met de griekse Ibrahimovic?
Tja, de meeste kwaliteitsusers zijn gevlogen en waar ze heen zijn wordt het ook steeds rustiger.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je hebt hier ook wat van die figuren in VBL zitten dat is altijd wel mooi
Er zijn wel een aantal mensen waar je een normale discussie mee kan voeren maar de meeste kunnen een andere mening niet accepterenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tja, de meeste kwaliteitsusers zijn gevlogen en waar ze heen zijn wordt het ook steeds rustiger.
ik heb er wel een bedacht maar die is echt konkolelijkquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:17 schreef ThadCastle het volgende:
Kevin heb je al een team met de griekse Ibrahimovic?
Klopt, maar zoals het was zal het niet snel meer worden helaas.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er zijn wel een aantal mensen waar je een normale discussie mee kan voeren maar de meeste kunnen een andere mening niet accepteren
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Boom boom boom i want you in my room.
Nog bedankt over die tip in de DMZquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Boom boom boom i want you in my room.
Wij verschillen ook vaak van mening maar wij kunnen tenminste een normale discussie voeren en zo hoort hetquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Klopt, maar zoals het was zal het niet snel meer worden helaas.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:21 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Nog bedankt over die tip in de DMZ
Al 3 potjes gespeeld zonder problemen
Verschillen van mening hoort erbij idd. Het accepteren ook.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wij verschillen ook vaak van mening maar wij kunnen tenminste een normale discussie voeren en zo hoort het
Wat lievvquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wij verschillen ook vaak van mening maar wij kunnen tenminste een normale discussie voeren en zo hoort het
Nee mooi niet Santana #1quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En daar gaat het vaak misquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Verschillen van mening hoort erbij idd. Het accepteren ook.
Klopt, acceptatie van homoseksuele stelletjes is nog helemaal doorgedrongen in de maatschappij.quote:
En toch hebben een aantal speler in de bundes een hogere rating alleen daardoor kan hij al niet nummer 1 zijnquote:
Was maar een grapjequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En toch hebben een aantal speler in de bundes een hogere rating alleen daardoor kan hij al niet nummer 1 zijn
Niet meer. mischien dat djeetje eens kan joinen ofzo.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wanneer weer eens nieuwe video dan?
Dual kommentarie, ja manquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:28 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Niet meer. mischien dat djeetje eens kan joinen ofzo.
zou toch waal tantoe lauw zijn ofnie?
Ja Mario heeft van die gekke streken hequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:36 schreef Maoist het volgende:
Vucinic is mijn nieuwe serie a spits![]()
Kan een stuk beter met hem overweg dan met Balotelli
Hij had wel zo zijn goeie momenten helaas vaker mindere momentenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mooie tijden![]()
In de party deden we ook altijd chill tegen elkaar![]()
Ja konko warmquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:28 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Niet meer. mischien dat djeetje eens kan joinen ofzo.
zou toch waal tantoe lauw zijn ofnie?
rot op man. T_T >>>>>>>>>>>>>>>> rooie drequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hij had wel zo zijn goeie momenten helaas vaker mindere momenten
Dude..quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
rot op man. T_T >>>>>>>>>>>>>>>> rooie dre
Oke nu is het T_T >>>>>>>> drequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dude..
Ik heb me haar geverfd ben ik nu wel weer cool ?
Mag ik er nog even over na denken ?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oke nu is het T_T >>>>>>>> dre
blij?
Iddquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:44 schreef Dudeweiser het volgende:
Echt een goede film The Green Mile
zonde dat hij al zo vroeg is overleden jaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:48 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Idd
Toen ik hoorde dat die acteur dood was moest ik meteen aan zijn geweldige rol in The Green Mile denken
endie kerrollquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:52 schreef Ajacied7 het volgende:
Fitnessteampje gemacht:
[ afbeelding ]
Komt ook omdat je belachelijk veel coins krijgt tegenwoordig voor het spelen van seasonsquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:09 schreef ThadCastle het volgende:
Net tegen oa Lewan en T. Silva. Nu tegen Suarez IF Lukaku en Navas.
Echt iedereen heeft dure/goede spelers
Je kwetst me. Vannacht weer geen slaapquote:
punt voor #teamstaandquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kwetst me. Vannacht weer geen slaap
Ik vind coop ook leuker dan FUT.. heb er dit jaar echt weinig plezier van:(quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:13 schreef Tim86 het volgende:
Vandaag bij een vriend gewoon kick-off wedstrijden gespeeld..speelt echt 100x lekkerder dan FUT gewoon..echt niet normaal wat een verschil.
ik neuk jullie allemaal de moederquote:
Wattan? Jullie kunnen dat ook...quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:18 schreef wieisboos het volgende:
zhano jij valsspeler met je custom vehicle
Dortmund is wel weer chill om mee te spelen..433(4)quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik vind coop ook leuker dan FUT.. heb er dit jaar echt weinig plezier aan
nice :p seasons proberen dusquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:13 schreef Tim86 het volgende:
Vandaag bij een vriend gewoon kick-off wedstrijden gespeeld..speelt echt 100x lekkerder dan FUT gewoon..echt niet normaal wat een verschil.
?quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:24 schreef Topiek het volgende:
Weer die graftyfus champions cup finale gewonnen doordat de kleinste speler op het hele fucking veld, een kopduel wint van fucking Fellaini. In de 89e minuut ook nog. KUT spel,.
Je hebt hem gewonnen en gaat nog lopen zeikenquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:24 schreef Topiek het volgende:
Weer die graftyfus champions cup finale gewonnen doordat de kleinste speler op het hele fucking veld, een kopduel wint van fucking Fellaini. In de 89e minuut ook nog. KUT spel,.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je hebt hem gewonnen en gaat nog lopen zeiken
quote:
panisch kutspelquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:24 schreef Topiek het volgende:
Heb je gister die smsjes van Rijst niet gezien?quote:
Fellaini heeft ook maar 69 voor jumping. En dat terwijl jumping toch echt uit België komt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:24 schreef Topiek het volgende:
Neen...quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je gister die smsjes van Rijst niet gezien?
Dan nog zou deze fucking dwerg...quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Fellaini heeft ook maar 69 voor jumping. En dat terwijl jumping toch echt uit België komt.
dat eerstequote:Op zondag 13 oktober 2013 00:32 schreef ThadCastle het volgende:
Ik weet niet of ik gewoon slecht ben of 352 niet werkt
Coop?quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:32 schreef ThadCastle het volgende:
Grappig..Hazard is bij mij geniaal goed en Schurrle is de slechtste LW die ik ooit heb gehadquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:32 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb Hazard gehad maar snap niet waarom hij 160k moet kosten. Vond hem nou niet echt bepaald heel goed. Schurrle blijft nog steeds de man voor mij op LW
Je moet hem wel op ultra def spelen net als het gros van de 352 spelers nowadaysquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:32 schreef ThadCastle het volgende:
haha zo zie je maar, ieder zn eigen ding dus. Wat vind jij zo goed aan Hazard dan ?quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Grappig..Hazard is bij mij geniaal goed en Schurrle is de slechtste LW die ik ooit heb gehad
Je hebt iig je chemistry-kaarten nog.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:35 schreef Djeetje het volgende:
Wat een kut spel is het ook.
Won hiervoor alles makkelijk met 3 of 4 doelpunten verschil en sinds de update pas 1x gewonnen in 10 wedstrijden
Spelers staan vaker buitenspel dan dat ze wat nuttigs doen en missen alles.
Maar die tering neger van een Ramos scoort wel even 3x uit 3 schoten.
Tering 442
Nog even en ik breek die fakking cd van dit kut spel
Haha GearsofDrequote:Op zondag 13 oktober 2013 00:35 schreef Djeetje het volgende:
Won hiervoor alles makkelijk met 3 of 4 doelpunten verschil en sinds de update pas 1x gewonnen in 10 wedstrijden
Tering 442
Zo was ik ook vanochtend, team aangepast en alles loopt weer goed. Zal wel niet lang duren voordat ik ook weer de dvd uit de prullenbak moet vissenquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:35 schreef Djeetje het volgende:
Tering 442
Die discard ikquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je hebt iig je chemistry-kaarten nog.
Fantastisch goed, ontzettend wendbaar en zijn cross is gewoon altijd op maat eigenlijk. Bij Schürrle ging in de 15 potjes ofzo dat ik hem de kans heb gegeven echt alles mis. Hij scoorde iets van 3 goals in totaal, verneukte echt alle 1 op 1 kansen, crosses vlogen standaard de verkeerde kant op en ik kwam er echt geen man mee voorbij..totaal niet wendbaar en verloor fysiek ook alles. Echt vaag. Hij leek me erg goed eigenlijkquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
haha zo zie je maar, ieder zn eigen ding dus. Wat vind jij zo goed aan Hazard dan ?
Waarom? Ik vond het weer 9/10.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:36 schreef Dudeweiser het volgende:
Na 52 seconden je filmpje uitgezet dree.
Daarvoor lag je ook steeds te janken dat het zo'n kutspel was johquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:35 schreef Djeetje het volgende:
Tering 442
Dat is nog niks, ik kreeg vorig jaar een hattrick aan kopballen van Bermudez tegen.. het is zo raar dat als de speler het kopduel wint dat die hem er dan vaak ook nog op doel kopt (vaak in de goal) ongeacht de heading accuracy.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:31 schreef Topiek het volgende:
[..]
Dan nog zou deze fucking dwerg...
http://www.futwiz.com/en/player/lucas-lobos/611
... nooit mogen winnen met koppen tegen Fellaini.
Hij is 176cm, en Fellaini is 193cm... dus als Fellaini ook maar 10 cm hoog springt... lijkt het me sterk dat een dwergje hoger dan 30cm kan springen om ook maar bij de bal te komen
Ja en toen ik er eindelijk aan wende kwamen ze met die tering patchquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarvoor lag je ook steeds te janken dat het zo'n kutspel was joh
http://www.easports.com/u(...)2014/video/173704949quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:35 schreef Djeetje het volgende:
Tering 442
Lekker hoorquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Met een maat gister ook naar Div 3 coop. 12-0-2 staan we
De keeper had dan ook chemkaart MAGNEET.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
http://www.easports.com/u(...)2014/video/173704949
Check deze bullshit dan. Dit was in de 90e minuut en stond dus 2-1 achter.
Als ie gewoon normaal er naartoe loopt, dan schiet ie 'm zo binnen.
Gewoon puur toeval joh. Zo gaat het bij mij ook na die eerste paar simpele divisions. Ene dag win ik alles, dag later kan ik amper nog winnen en de dag erna gaat alles weer prima. Slaat gewoon nergens op, maar dat ligt echt niet aan die patch.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja en toen ik er eindelijk aan wende kwamen ze met die tering patch
Seasons vooral. Met silvers gaat het meestal wel goedquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Lekker hoor
Jij bent solo slecht (als ik alles in dit topic zo lees) en met andere een baas
Hazard is wel wat wendbaarder dan Schurrle, dat moet ik ook toegeven. Maar met Schurrle voelde het weer vertrouwd aan dan met Hazard. Misschien ook het idee dat Schurrle maar 20k is en Hazard 160k is en daar veel te veel van verwacht en denk je al snel dat hij niet goed omdat hij zo duur is. WIllian vond ik ook niet echt bijzonder maar Schurrle gewoon baasquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fantastisch goed, ontzettend wendbaar en zijn cross is gewoon altijd op maat eigenlijk. Bij Schürrle ging in de 15 potjes ofzo dat ik hem de kans heb gegeven echt alles mis. Hij scoorde iets van 3 goals in totaal, verneukte echt alle 1 op 1 kansen, crosses vlogen standaard de verkeerde kant op en ik kwam er echt geen man mee voorbij..totaal niet wendbaar en verloor fysiek ook alles. Echt vaag. Hij leek me erg goed eigenlijk
Raar dat ik dan sinds de patch amper meer wat win.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon puur toeval joh. Zo gaat het bij mij ook na die eerste paar simpele divisions. Ene dag win ik alles, dag later kan ik amper nog winnen en de dag erna gaat alles weer prima. Slaat gewoon nergens op, maar dat ligt echt niet aan die patch.
Nee, de bal had een heel raar spanningsveld.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
De keeper had dan ook chemkaart MAGNEET.
Meestal als ik tegen 3-5-2 speelt is het echt een makkelijke overwinning omdat ik gewend ben om over de vleugels te spelen. Dan word je met 3-5-2 helemaal uit elkaar getrokken. Maar als je dan ultra def gaat spelen en lobjes gaat doen vanaf je eigen helft dan is het een soort van 5-3-2 en nauwelijks doorheen te komen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:32 schreef ThadCastle het volgende:
Ah okequote:Op zondag 13 oktober 2013 00:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Seasons vooral. Met silvers gaat het meestal wel goed
Ik betaalde maar 75k voor Hazard, misschien ligt het daaraanquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hazard is wel wat wendbaarder dan Schurrle, dat moet ik ook toegeven. Maar met Schurrle voelde het weer vertrouwd aan dan met Hazard. Misschien ook het idee dat Schurrle maar 20k is en Hazard 160k is en daar veel te veel van verwacht en denk je al snel dat hij niet goed omdat hij zo duur is. WIllian vond ik ook niet echt bijzonder maar Schurrle gewoon baas
Ik vind dat wel raar want ik merk echt nauwelijks verschil. Maar iedereen is andersquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:41 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Raar dat ik dan sinds de patch amper meer wat win.
Mijn record is maar 60-12-42
zo de tering, dat is in het begin geweest danquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik betaalde maar 75k voor Hazard, misschien ligt het daaraan
Ik merk er ook amper iets vanquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vind dat wel raar want ik merk echt nauwelijks verschil. Maar iedereen is anders
Nee, Tim heeft gewoon connecties bij EA. Hij hosselt die shit G.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
zo de tering, dat is in het begin geweest dan
Placebo effect komt bij de een wat harder door bij de ander ja, want veel hebben ze echt niet gedaan. Echt het enige dat ik heb gemerkt zijn die finesse shots die er niet meer van alle hoeken invliegen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vind dat wel raar want ik merk echt nauwelijks verschil. Maar iedereen is anders
Dag 1 toen het spel officieel uit was. Daarna heb ik hem alleen maar zien stijgen ja. Maar Benteke, Fellaini, Witsel, Mirallas, Nainggolan zijn gezamenlijk wel weer 15k minder waard geworden ofzo.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
zo de tering, dat is in het begin geweest dan
442 dus neequote:Op zondag 13 oktober 2013 00:46 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Zal dit wel goed spelen ?
Sako, omdat Ajacied hem aanraad
Ja, dat idee heb ik dus ook sterk. Een soort van 'power of the mind' verandering. Maar met die 19mb zou je toch verwachten dat het een merkbaar verschil zou zijn.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Placebo effect komt bij de een wat harder door bij de ander ja, want veel hebben ze echt niet gedaan. Echt het enige dat ik heb gemerkt zijn die finesse shots die er niet meer van alle hoeken invliegen.
Jij bent toch een skiller? Ik zie steeds alleen maar pace of cross teams eigenlijk..waarom focus je je dan niet op je eigen kracht?quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:46 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Zal dit wel goed spelen ?
Sako, omdat Ajacied hem aanraad
http://www.easports.com/u(...)2014/video/173704949quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Placebo effect komt bij de een wat harder door bij de ander ja, want veel hebben ze echt niet gedaan. Echt het enige dat ik heb gemerkt zijn die finesse shots die er niet meer van alle hoeken invliegen.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Deze heb je waarschijnlijk niet gekeken, maar dit is toch pure EAids ten top? Dit heeft niks meer met placebo-effect te maken hoorDit is gewoon pure naaierij om je te laten verliezen. (90e minuut, 2-1 achter)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Ja, maar of dat nou wat te maken heeft met de patch. Hield je RT en LT (L2/R2) ingedrukt ofzo?quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Deze heb je waarschijnlijk niet gekeken, maar dit is toch pure EAids ten top? Dit heeft niks meer met placebo-effect te maken hoorDit is gewoon pure naaierij om je te laten verliezen. (90e minuut, 2-1 achter)
Ik ontken ook niet dat het een kutspel is (het FUT deel tenminste), maar imo komt het niet door de patch, maar is het ondanks de patch.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]Zo iets had ik ook vandaag, maar dat liep gelukkig nog net goed af. Geen idee hoe, maar mijn keeper had 'm, toen weer niet, toen weer wel en op het laatste kwam er een verdediger van me afgevlogen en trapte de bal net voor de lijn weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Was ook het eerste waar ik aan moest denken ja..dit heb ik ook al een paar keer gehad (maar niet op die positiequote:Op zondag 13 oktober 2013 00:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, maar of dat nou wat te maken heeft met de patch. Hield je RT en LT (L2/R2) ingedrukt ofzo?
quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, maar of dat nou wat te maken heeft met de patch. Hield je RT en LT (L2/R2) ingedrukt ofzo?
Ooh nee, de patch zal hier misschien niet zoveel mee te maken hebben. En nee, ik liep daar alleen richting de bal en had al een finesse shot ingedrukt. Toen ging hij opeens zo kk achterlijk lopen..quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ontken ook niet dat het een kutspel is (het FUT deel tenminste), maar imo komt het niet door de patch, maar is het ondanks de patch.
Ik heb er ook geen zin in, sowieso niet in FUT.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja nog even en hij gaat hier de deur uit
Zulke dingen heb ik elke 2 wedstrijden.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zo iets had ik ook vandaag, maar dat liep gelukkig nog net goed af. Geen idee hoe, maar mijn keeper had 'm, toen weer niet, toen weer wel en op het laatste kwam er een verdediger van me afgevlogen en trapte de bal net voor de lijn weg.
tip van Flip: Je kan je commentary echt beter niet meer uitschrijven en voorlezen..klinkt zo onnatuurlijk. Maak gewoon het filmpje en spreek spontaan..is een stuk beterquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zulke dingen heb ik elke 2 wedstrijden.
Spelers die je niet kan selecteren, keeper die de bal tegen je verdedigers aanschiet, spitsen die zomaar stoppen met rennen en heel vaak dat spelers gewoon niet reageren.
Om je record gevenquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:41 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Raar dat ik dan sinds de patch amper meer wat win.
Mijn record is maar 60-12-42
Misschien een IF Lavezzi die eraan komt hèquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:56 schreef Maver24 het volgende:
Lavezzi gehaald, heb hem in me BPL team weten te zetten met hulp van Maxwell en Cavani
Ik ga het denk ik toch weer in het Engels doen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
tip van Flip: Je kan je commentary echt beter niet meer uitschrijven en voorlezen..klinkt zo onnatuurlijk. Maak gewoon het filmpje en spreek spontaan..is een stuk beter
Hooguit een handjevol steekwoorden op papier ofzo die voorbij moeten komen, net zoals je het bij een presentatie zou doen..die lees je ook niet voor.
Traps wij een potje?quote:
Mijn record was zo goed maar doordat ik de laatste paar dagen best veel verloor niet meer.quote:
Voorlezen zal nooit spontaan worden, zelfs al let je heel erg op je intonatie. Dat ligt niet aan jou, maar dat geldt voor bijna iedereen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ga het denk ik toch weer in het Engels doen.
Als ik dan alleen al goeie zinnen heb is het al een stuk beter.
Word mijn spraak ook automatisch beter.
Dan moet ik het helaas wel voorlezen alleen uiteindelijk zal ik daar ook beter en spontaner in worden.
Ja, ze hebben weer heerlijk half werk afgeleverdquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zulke dingen heb ik elke 2 wedstrijden.
Spelers die je niet kan selecteren, keeper die de bal tegen je verdedigers aanschiet, spitsen die zomaar stoppen met rennen en heel vaak dat spelers gewoon niet reageren.
Met een half uur verlengd, kleine jongens worden grootquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mijn record was zo goed maar doordat ik de laatste paar dagen best veel verloor niet meer.
Als het goed is valt nu mijn internet uit
Iedere avond met FUT zie ik wel debiele dingen ja, maar nu tijdens tig potjes kick-off vandaag echt amper iets raars meegemaakt. Sure, wel wat rare scrimmages ofzo, maar geen faalmomenten zoals je ze in FUT steeds ziet. Alles liep zoveel beter en voelde veel realistischer aan. Gewoon heerlijk ook om een seconde tijd te hebben aan de bal zonder dat er 2 hongerige containhyena's op je afvliegenquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, ze hebben weer heerlijk half werk afgeleverd
Vooral dat selecteren van spelers is echt dramatisch. Zo had ik ook een moment dat die gozer LB+Y deed en mijn CB rende met zijn ST mee, maar ik had mijn andere CB geselecteerd, terwijl die 20 meter verderop stond. Dus ik wilde switchen, maar de dat kk ding het gewoon nietDus mijn CB die "in duel was" gingen gewoon lekker joggen, waardoor de tegenstander er volle bak langs sprintte.
En ik had nog een mooie. Ik had Bruma, waarmee ik een lijn dicht liep tegen een steekpass. Maar wat dacht Rekik? Hey, laat ik dat ook doen en dan gewoon van mijn tegenstander weglopen! Maar daardoor kon de tegenstander zo doorlopen op het goal af, omdat er een gapend gat in mijn defensie ontstond daardoor
Toch niet want ik ben er nog steeds.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:01 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Met een half uur verlengd, kleine jongens worden groot
Admin wachtwoord van de router gevonden?quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toch niet want ik ben er nog steeds.
Hey lekkere dreadlockjetskiracert van mequote:Op zondag 13 oktober 2013 01:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Admin wachtwoord van de router gevonden?
H2h:quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedere avond met FUT zie ik wel debiele dingen ja, maar nu tijdens tig potjes kick-off vandaag echt amper iets raars meegemaakt. Sure, wel wat rare scrimmages ofzo, maar geen faalmomenten zoals je ze in FUT steeds ziet. Alles liep zoveel beter en voelde veel realistischer aan. Gewoon heerlijk ook om een seconde tijd te hebben aan de bal zonder dat er 2 hongerige containhyena's op je afvliegen
Het internet valt gewoon niet uit en ik ben de enige die het door heeft.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Admin wachtwoord van de router gevonden?
quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hey lekkere dreadlockjetskiracert van me
quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
H2h:
http://www.easports.com/u(...)2014/video/172406592
ik heb net je ouders gemaildquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het internet valt gewoon niet uit en ik ben de enige die het door heeft.
Jatog.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]jij zag er wel geil uit in die bikini
haha oke zoiets is wel erg bizarquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
H2h:
http://www.easports.com/u(...)2014/video/172406592
Hahah is dat de prijs tegenwoordig of niet?quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een Torres Nilo voor 3.2k verkocht
neequote:Op zondag 13 oktober 2013 01:25 schreef wieisboos het volgende:
Heeft trapz al eens een race gewonnen?
duidelijk de onzichtbare speler nog niet ontmoetquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:16 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort goals tegen krijgen doordat je keeper gewoon niet meer reageert
Dat pace.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:59 schreef DutchSL het volgende:
Ik had dit team (4231):
Benzema
Menez-Gourcuff-IF Valbuena
Matuidi-Pogba
Filipe Luis-IF Miranda-Barzagli-De Sciglio
Courtois
Ik kon er helemaal niets van.
Ik maakte dit er van (4222)
Benzema-Cisse
Menez-IF Valbuena
Matuidi-Pogba
Courtois
En nu heb ik dit
[ afbeelding ]
En plots heb ik alle vier de wedstrijden er mee gewonnen. Driemans middenveld ligt me schijnbaar veel beter dit jaar (vorig jaar was 4222 nog mijn favoriete opstelling en in FUT 12 was dat 4231) en 90+ pace wingers doen het ook goed![]()
.
Denk dat ik wel weer Gourcuff ga opstellen op CAM, want in dit systeem heb ik de pace van Valbuena nog niet gebruikt en zijn strength is ook wel jammer.
Ik vond allesandrini echt kut. Valbuena is idd te zwak.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:59 schreef DutchSL het volgende:
Ik had dit team (4231):
Benzema
Menez-Gourcuff-IF Valbuena
Matuidi-Pogba
Courtois
Ik maakte dit er van (4222)
Benzema-Cisse
Menez-IF Valbuena
Matuidi-Pogba
Courtois
En nu heb ik dit
[ afbeelding ]
En plots heb ik alle vier de wedstrijden er mee gewonnen. Driemans middenveld ligt me schijnbaar veel beter dit jaar (vorig jaar was 4222 nog mijn favoriete opstelling en in FUT 12 was dat 4231) en 90+ pace wingers doen het ook goed![]()
.
Denk dat ik wel weer Gourcuff ga opstellen op CAM, want in dit systeem heb ik de pace van Valbuena nog niet gebruikt en zijn strength is ook wel jammer.
Alessandrini speelt voor mij in elk geval veel fijner dan Menez op die (vergelijkbare) positie in 4222/4231 deed.quote:Op zondag 13 oktober 2013 02:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik vond allesandrini echt kut. Valbuena is idd te zwak.
4231 viel mij ook tegen, zowel bij een goud als zilver team. Misschien toch maar iets anders dan 352 proberen. 433 (4) of een andere variant. Eventueel 442 (2), ik win nu echt te weinig.quote:Op zondag 13 oktober 2013 02:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Alessandrini speelt voor mij in elk geval veel fijner dan Menez op die (vergelijkbare) positie in 4222/4231 deed.
Wie als RB: Phil Jones, Kalas, Richards of Loper?quote:Op zondag 13 oktober 2013 02:15 schreef Tim86 het volgende:
FUT
[ afbeelding ]
Nu maar eens H2H spelen, ben benieuwd. Na 2 potjes (die ik beide nog won ook..) ben ik er alweer helemaal klaar mee
Worden wedstrijden dan ineens leuk? Want ik kan me de laatste leuke wedstrijd gewoon amper nog voor de geest halen..winst of verlies. Dat vind ik veel belangrijker dan winnen..dat komt vanzelf dan.quote:Op zondag 13 oktober 2013 02:16 schreef Lastpost het volgende:
433 met 2 CDM's bevalt hier het best. UD+counter is dan helemaal cheaten met goede teams qua passing en positioneren.
Effectief tegen de lob en cross-debielen.
Loper? Richards lijkt me veruit de beste optie tov Kalas en Jones in ieder geval.quote:Op zondag 13 oktober 2013 02:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wie als RB: Phil Jones, Kalas, Richards of Loper?
Walkerquote:Op zondag 13 oktober 2013 02:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Loper? Richards lijkt me veruit de beste optie tov Kalas en Jones in ieder geval.
Bij compare players/linked players/nationaliteiten-tabje dat je kan zoeken op posities (net als bij flutheadquote:Op zondag 13 oktober 2013 02:20 schreef pascal08 het volgende:
Geheel nieuwe WeFUT filter is bijna af. Iemand die nog een wens wilt doen?
Ja lijkt me ook de beste, verrassend dat hij 79 strength heeft.quote:
Dan Walker..scheelt niet heel veel met Richards denk ikquote:
Was het maar zo, haha. Dergelijke gasten willen helaas ook geen leuke wedstrijden, zie je al aan de opstelling. Groot en kopsterk voorin, veel pace op de vleugel en maar hopen op corners en voorzetten of een verdwaalde lobbal.quote:
Wat bedoel je precies?quote:Op zondag 13 oktober 2013 02:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Bij compare players/linked players/nationaliteiten-tabje dat je kan zoeken op posities (net als bij fluthead)
[..]
Ja lijkt me ook de beste, verrassend dat hij 79 strength heeft.
Ik heb nu zeven teams gehad in zes verschillende opstellingen (4222 heb ik 2x geprobeerd) en de enige teams die me bevielen blijken een 433 variant (bronzen 433-2, zilveren 4321, gouden 433-4) te zijn.quote:Op zondag 13 oktober 2013 02:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
4231 viel mij ook tegen, zowel bij een goud als zilver team. Misschien toch maar iets anders dan 352 proberen. 433 (4) of een andere variant. Eventueel 442 (2), ik win nu echt te weinig.
Hmm, dat is Remi's pakkie an. Zal eens vragen of hij daar iets mee kan.quote:Op zondag 13 oktober 2013 02:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nigeria bijvoorbeeld
Strong links Moses:
[ afbeelding ]
Ik ben ook benieuwdquote:Op zondag 13 oktober 2013 02:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hmm, dat is Remi's pakkie an. Zal eens vragen of hij daar iets mee kan.(hihaho, dat rijmt
)
Dit gaat om de filter in de playerdatabase. Ik was ontevreden over de manier waarop die filters ingedeeld waren, heel onlogisch eigenlijk. Dat heb ik nu veranderd en hopelijk ook verbeterd. Ik ga ze morgen online zetten. Ik ben benieuwd of jullie het een verbetering vinden.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 02:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd![]()
Van de spanning zou ik wel niet kunnen slapen
Cheaten via de glitchmuur op het Binnenhof in Den Haag waardoor je off track kon racenquote:
Zowieso.quote:Op zondag 13 oktober 2013 02:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Cheaten via de glitchmuur op het Binnenhof in Den Haag waardoor je off track kon racen
Goed bezig. Toch iemand die echt lol in FUT heeftquote:Op zondag 13 oktober 2013 02:54 schreef Ajacied7 het volgende:
Titel gewonnen met 7-0-2.11000 coins.
Benteke blijft maar scoren:
[ afbeelding ]
Divisie 2Wie zit er al in divisie 1/2?
Zolang ik blijf promoveren is het wel leuk ja. De wedstrijden zijn af en toe wel saai, vaak blijft het tot de rust 0-0 of 1-1 en brandt het in de 2e helft pas losquote:Op zondag 13 oktober 2013 02:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Goed bezig. Toch iemand die echt lol in FUT heeft
quote:Op zondag 13 oktober 2013 03:02 schreef Grandesco het volgende:
Echt zielig wat FUT nu is geworden...Geef mij maar het oude Pace terug van Fifa 13.... dit is echt zielig...
Als je moet aanvallen... over de vleugels voorzetten en hopen dat je spits hem binnenknikt (dat 90% van de tijd gebeurt) of LB + Y en de verdedigers lopen op een lopende band
Als je moet verdedigen, high pressure, RB en de pass coveren...
Dit is toch geen spelen,Ik sta er van te kijken dat ik het nog iets van 100 potjes heb vol gehouden. En nee dit is niet omdat ik veel verlies, want dat doe ik niet. Maar het is de hele tijd hetzelfde. Je kunt niet eens fantsoenlijk meer skillen omdat op het moment dat je skillt is er na de skill een kleine pauze waar je niet meer kunt rennen, en dan staat er een andere verdediger al weer voor je die jou de bal weg neemt.
Niet echt, het zijn gewoon de feiten.quote:
Gewoon skillen met Pelle.quote:Op zondag 13 oktober 2013 03:05 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Niet echt, het zijn gewoon de feiten.
Je kunt veelvuldig winnen door alleen maar voorzetten te geven en op B te rammen.
Zit nu in D4 en ben het al moe.
Jup, dat dekt de lading wel. Het is alleen maar contain contain contain. Standaard 2 man die als een dolle hond op je afvliegen..gewoon echt geen enkel leuk potje gehad in de laatste 50 ofzo..dan houdt het echt een keer op. Nu 3 potjes H2H, allemaal heel leuk. 2x wel een wat mindere tegenstander en net een skiller die gewoon goed was. Nu ook al een grotere diversiteit aan goals gemaakt dan in mijn laatste tig FUT potjes.quote:Op zondag 13 oktober 2013 03:02 schreef Grandesco het volgende:
Echt zielig wat FUT nu is geworden...Geef mij maar het oude Pace terug van Fifa 13.... dit is echt zielig...
Als je moet aanvallen... over de vleugels voorzetten en hopen dat je spits hem binnenknikt (dat 90% van de tijd gebeurt) of LB + Y en de verdedigers lopen op een lopende band
Als je moet verdedigen, high pressure, RB en de pass coveren...
Dit is toch geen spelen,Ik sta er van te kijken dat ik het nog iets van 100 potjes heb vol gehouden. En nee dit is niet omdat ik veel verlies, want dat doe ik niet. Maar het is de hele tijd hetzelfde. Je kunt niet eens fantsoenlijk meer skillen omdat op het moment dat je skillt is er na de skill een kleine pauze waar je niet meer kunt rennen, en dan staat er een andere verdediger al weer voor je die jou de bal weg neemt.
Ik heb mijn team daarop aangepast. Meestal ben ik degene die de meeste druk zet, mijn middenvelders zijn allemaal snel, groot en sterk en ik zet altijd high pressure aan. Vidic valt niet door de mand omdat de bal al is veroverd voordat de aanvaller bij hem kan komen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 03:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jup, dat dekt de lading wel. Het is alleen maar contain contain contain. Standaard 2 man die als een dolle hond op je afvliegen..gewoon echt geen enkel leuk potje gehad in de laatste 50 ofzo..dan houdt het echt een keer op. Nu 3 potjes H2H, allemaal heel leuk. 2x wel een wat mindere tegenstander en net een skiller die gewoon goed was. Nu ook al een grotere diversiteit aan goals gemaakt dan in mijn laatste tig FUT potjes.
lekker voor jequote:Op zondag 13 oktober 2013 03:14 schreef Grandesco het volgende:
Speel nu een potje, bij rust staat het 1-0... hij heeft 0 schoten op doel
Gelijk naar rust, cross en het is 1-1...
Ik ga morgen eens H2H proberen...quote:Op zondag 13 oktober 2013 03:37 schreef Tim86 het volgende:
Voor het eerst tegen een ultra D speler in H2H cup en ik verlies meteen, maar dit was echt mijn eigen schuld...zoveel kansen verneukt en toen hij per ongeluk voor kwam ging hij naar een of andere 8 at the back tactiek en kwamen er 3 extra verdedigers in. De echte teringlijers zitten er alsnog wel in dus, maar zelfs dan is het veel beter speelbaar
Hoge steekballen was ook al in Fifa 13 maar het enige wat ik niet snap is waarom verdedigers stil gaan staan op het moment dat zo'n hoge bal komt. Ze stoppen gewoon met rennen omdat het selecteren van spelers in Fifa 14 anders/niet werkt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 03:42 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik krijg met FUT zat goals tegen via die hoge steekballen maar ik kan genieten als ik dan toch die ene mooie aanval wel kan maken ook al verlies ik met 4-2.
Klopt, maar ik kan mij daar gewoon overheen zetten en ga mij daar niet aan ergeren.quote:Op zondag 13 oktober 2013 03:43 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Hoge steekballen was ook al in Fifa 13 maar het enige wat ik niet snap is waarom verdedigers stil gaan staan op het moment dat zo'n hoge bal komt. Ze stoppen gewoon met rennen omdat het selecteren van spelers in Fifa 14 anders/niet werkt.
Ik erger me er niet aan, ik weet hoe ik ze moet verdedigen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 03:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kan mij daar gewoon overheen zetten en ga mij daar niet aan ergeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Dat jij met dat marktplaatstuig kan omgaanquote:Op zondag 13 oktober 2013 08:10 schreef wonton het volgende:
Dit schiet niet op. k ga die coins toch los verkopen.
Welke divisie speel je?quote:Op zondag 13 oktober 2013 03:40 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik ga morgen eens H2H proberen...
UT komt mij me nek uit, ik win wel steeds, maar het zijn overwinningen waarbij ik alles abuse wat mogelijk is.. High Pressure, Finesse en maar voorzetten erin en de dobbelsteentjes rollen.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:51 schreef Maoist het volgende:
Dat dit spel nog gedoogd wordt door Fifa als je ziet waar je allemaal mee wegkomt. Je kan gewoon een uur aan iemand zijn shirt trekken zonder dat er gefloten wordt, keepers krijgen nooit rood en je kan zelfs doping gebruiken in de vorm van die stat boost kaarten
Als ik aan iemand zijn shirt trek word er gewoon gefloten? In de ochtend al beginnen met drinken doet niet veel goeds.quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:51 schreef Maoist het volgende:
Dat dit spel nog gedoogd wordt door Fifa als je ziet waar je allemaal mee wegkomt. Je kan gewoon een uur aan iemand zijn shirt trekken zonder dat er gefloten wordt, keepers krijgen nooit rood en je kan zelfs doping gebruiken in de vorm van die stat boost kaarten
Speel je wel 14? want je kan gewoon standing tackle inhouden waardoor je de bal krijgt door de speler aan zijn shirt vast te houdemquote:Op zondag 13 oktober 2013 10:25 schreef SV-Spakenburg het volgende:
hirt trek word er gewoon gefloten? In de ochtend al beginnen met drink
Ja zeker. Maar als ik een uur aan z'n shirt ga hangen word er wel gefloten hoorquote:Op zondag 13 oktober 2013 10:26 schreef Maoist het volgende:
[..]
Speel je wel 14? want je kan gewoon standing tackle inhouden waardoor je de bal krijgt door de speler aan zijn shirt vast te houdem
Eens. In fifa13 als ik een beetje ruimte had met (bijvoorbeeld) Benzema liep ik zo alleen op de keeper af. Verdediger haalde me nooit meer bij. Nu in 14 wordt ik door elke verdediger door bovenstaande gewoon van de bal afgetrokken/gelopen en geen fluitje hoor.quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:26 schreef Maoist het volgende:
[..]
Speel je wel 14? want je kan gewoon standing tackle inhouden waardoor je de bal krijgt door de speler aan zijn shirt vast te houdem
Vind het idd wel overdreven hoe erg er soms geduwd en getrekt mag worden zonder dat er gefloten wordt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:51 schreef Maoist het volgende:
En als je met LB+Y de bal speelt doen de verdedigers helemaal niks. Zelfs de keeper niet.quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:34 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Eens. In fifa13 als ik een beetje ruimte had met (bijvoorbeeld) Benzema liep ik zo alleen op de keeper af. Verdediger haalde me nooit meer bij. Nu in 14 wordt ik door elke verdediger door bovenstaande gewoon van de bal afgetrokken/gelopen en geen fluitje hoor.
In het echt komen spelers zelden zo makkelijk weg van hun verdediger itt FIFA 13. In FIFA 14 is dat inhalen soms overdreven maar het schets wel een reëler beeldquote:Op zondag 13 oktober 2013 10:34 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Eens. In fifa13 als ik een beetje ruimte had met (bijvoorbeeld) Benzema liep ik zo alleen op de keeper af. Verdediger haalde me nooit meer bij. Nu in 14 wordt ik door elke verdediger door bovenstaande gewoon van de bal afgetrokken/gelopen en geen fluitje hoor.
In het echt rennen verdedigers mee met een hoge steekbal ipv niks te doen en hun hand omhoog te stekenquote:Op zondag 13 oktober 2013 10:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
In het echt komen spelers zelden zo makkelijk weg van hun verdediger itt FIFA 13. In FIFA 14 is dat inhalen soms overdreven maar het schets wel een reëler beeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |