SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brunettes
leuken gif
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:12 schreef Zhano het volgende:
Jij kan echt niet rijen he Pietertje, kom maar efkes wisselen.
Ik vind dat soort muziek echt tofquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Lijkt beetje op Animals de stijl sws
Reacties op voetbalzone, nog triester dan hier in VBL.quote:
Zo triest dat het grappig isquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Reacties op voetbalzone, nog triester dan hier in VBL.
En voetbalprimeur is nog ergerquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Reacties op voetbalzone, nog triester dan hier in VBL.
Mongolen idd.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
en dan die duitsers die ff de van kapot maken
Mitroglou?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:17 schreef ThadCastle het volgende:
Kevin heb je al een team met de griekse Ibrahimovic?
Tja, de meeste kwaliteitsusers zijn gevlogen en waar ze heen zijn wordt het ook steeds rustiger.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je hebt hier ook wat van die figuren in VBL zitten dat is altijd wel mooi
Er zijn wel een aantal mensen waar je een normale discussie mee kan voeren maar de meeste kunnen een andere mening niet accepterenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tja, de meeste kwaliteitsusers zijn gevlogen en waar ze heen zijn wordt het ook steeds rustiger.
ik heb er wel een bedacht maar die is echt konkolelijkquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:17 schreef ThadCastle het volgende:
Kevin heb je al een team met de griekse Ibrahimovic?
Klopt, maar zoals het was zal het niet snel meer worden helaas.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er zijn wel een aantal mensen waar je een normale discussie mee kan voeren maar de meeste kunnen een andere mening niet accepteren
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Boom boom boom i want you in my room.
Nog bedankt over die tip in de DMZquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Boom boom boom i want you in my room.
Wij verschillen ook vaak van mening maar wij kunnen tenminste een normale discussie voeren en zo hoort hetquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Klopt, maar zoals het was zal het niet snel meer worden helaas.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:21 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Nog bedankt over die tip in de DMZ
Al 3 potjes gespeeld zonder problemen
Verschillen van mening hoort erbij idd. Het accepteren ook.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wij verschillen ook vaak van mening maar wij kunnen tenminste een normale discussie voeren en zo hoort het
Wat lievvquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wij verschillen ook vaak van mening maar wij kunnen tenminste een normale discussie voeren en zo hoort het
Nee mooi niet Santana #1quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En daar gaat het vaak misquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Verschillen van mening hoort erbij idd. Het accepteren ook.
Klopt, acceptatie van homoseksuele stelletjes is nog helemaal doorgedrongen in de maatschappij.quote:
En toch hebben een aantal speler in de bundes een hogere rating alleen daardoor kan hij al niet nummer 1 zijnquote:
Was maar een grapjequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En toch hebben een aantal speler in de bundes een hogere rating alleen daardoor kan hij al niet nummer 1 zijn
Niet meer. mischien dat djeetje eens kan joinen ofzo.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wanneer weer eens nieuwe video dan?
Dual kommentarie, ja manquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:28 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Niet meer. mischien dat djeetje eens kan joinen ofzo.
zou toch waal tantoe lauw zijn ofnie?
Ja Mario heeft van die gekke streken hequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:36 schreef Maoist het volgende:
Vucinic is mijn nieuwe serie a spits![]()
Kan een stuk beter met hem overweg dan met Balotelli
Hij had wel zo zijn goeie momenten helaas vaker mindere momentenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mooie tijden![]()
In de party deden we ook altijd chill tegen elkaar![]()
Ja konko warmquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:28 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Niet meer. mischien dat djeetje eens kan joinen ofzo.
zou toch waal tantoe lauw zijn ofnie?
rot op man. T_T >>>>>>>>>>>>>>>> rooie drequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hij had wel zo zijn goeie momenten helaas vaker mindere momenten
Dude..quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
rot op man. T_T >>>>>>>>>>>>>>>> rooie dre
Oke nu is het T_T >>>>>>>> drequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dude..
Ik heb me haar geverfd ben ik nu wel weer cool ?
Mag ik er nog even over na denken ?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oke nu is het T_T >>>>>>>> dre
blij?
Iddquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:44 schreef Dudeweiser het volgende:
Echt een goede film The Green Mile
zonde dat hij al zo vroeg is overleden jaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:48 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Idd
Toen ik hoorde dat die acteur dood was moest ik meteen aan zijn geweldige rol in The Green Mile denken
endie kerrollquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:52 schreef Ajacied7 het volgende:
Fitnessteampje gemacht:
[ afbeelding ]
Komt ook omdat je belachelijk veel coins krijgt tegenwoordig voor het spelen van seasonsquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:09 schreef ThadCastle het volgende:
Net tegen oa Lewan en T. Silva. Nu tegen Suarez IF Lukaku en Navas.
Echt iedereen heeft dure/goede spelers
Je kwetst me. Vannacht weer geen slaapquote:
punt voor #teamstaandquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kwetst me. Vannacht weer geen slaap
Ik vind coop ook leuker dan FUT.. heb er dit jaar echt weinig plezier van:(quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:13 schreef Tim86 het volgende:
Vandaag bij een vriend gewoon kick-off wedstrijden gespeeld..speelt echt 100x lekkerder dan FUT gewoon..echt niet normaal wat een verschil.
ik neuk jullie allemaal de moederquote:
Wattan? Jullie kunnen dat ook...quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:18 schreef wieisboos het volgende:
zhano jij valsspeler met je custom vehicle
Dortmund is wel weer chill om mee te spelen..433(4)quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik vind coop ook leuker dan FUT.. heb er dit jaar echt weinig plezier aan
nice :p seasons proberen dusquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:13 schreef Tim86 het volgende:
Vandaag bij een vriend gewoon kick-off wedstrijden gespeeld..speelt echt 100x lekkerder dan FUT gewoon..echt niet normaal wat een verschil.
?quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:24 schreef Topiek het volgende:
Weer die graftyfus champions cup finale gewonnen doordat de kleinste speler op het hele fucking veld, een kopduel wint van fucking Fellaini. In de 89e minuut ook nog. KUT spel,.
Je hebt hem gewonnen en gaat nog lopen zeikenquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:24 schreef Topiek het volgende:
Weer die graftyfus champions cup finale gewonnen doordat de kleinste speler op het hele fucking veld, een kopduel wint van fucking Fellaini. In de 89e minuut ook nog. KUT spel,.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je hebt hem gewonnen en gaat nog lopen zeiken
quote:
panisch kutspelquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:24 schreef Topiek het volgende:
Heb je gister die smsjes van Rijst niet gezien?quote:
Fellaini heeft ook maar 69 voor jumping. En dat terwijl jumping toch echt uit België komt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:24 schreef Topiek het volgende:
Neen...quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je gister die smsjes van Rijst niet gezien?
Dan nog zou deze fucking dwerg...quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Fellaini heeft ook maar 69 voor jumping. En dat terwijl jumping toch echt uit België komt.
dat eerstequote:Op zondag 13 oktober 2013 00:32 schreef ThadCastle het volgende:
Ik weet niet of ik gewoon slecht ben of 352 niet werkt
Coop?quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:32 schreef ThadCastle het volgende:
Grappig..Hazard is bij mij geniaal goed en Schurrle is de slechtste LW die ik ooit heb gehadquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:32 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb Hazard gehad maar snap niet waarom hij 160k moet kosten. Vond hem nou niet echt bepaald heel goed. Schurrle blijft nog steeds de man voor mij op LW
Je moet hem wel op ultra def spelen net als het gros van de 352 spelers nowadaysquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:32 schreef ThadCastle het volgende:
haha zo zie je maar, ieder zn eigen ding dus. Wat vind jij zo goed aan Hazard dan ?quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Grappig..Hazard is bij mij geniaal goed en Schurrle is de slechtste LW die ik ooit heb gehad
Je hebt iig je chemistry-kaarten nog.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:35 schreef Djeetje het volgende:
Wat een kut spel is het ook.
Won hiervoor alles makkelijk met 3 of 4 doelpunten verschil en sinds de update pas 1x gewonnen in 10 wedstrijden
Spelers staan vaker buitenspel dan dat ze wat nuttigs doen en missen alles.
Maar die tering neger van een Ramos scoort wel even 3x uit 3 schoten.
Tering 442
Nog even en ik breek die fakking cd van dit kut spel
Haha GearsofDrequote:Op zondag 13 oktober 2013 00:35 schreef Djeetje het volgende:
Won hiervoor alles makkelijk met 3 of 4 doelpunten verschil en sinds de update pas 1x gewonnen in 10 wedstrijden
Tering 442
Zo was ik ook vanochtend, team aangepast en alles loopt weer goed. Zal wel niet lang duren voordat ik ook weer de dvd uit de prullenbak moet vissenquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:35 schreef Djeetje het volgende:
Tering 442
Die discard ikquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je hebt iig je chemistry-kaarten nog.
Fantastisch goed, ontzettend wendbaar en zijn cross is gewoon altijd op maat eigenlijk. Bij Schürrle ging in de 15 potjes ofzo dat ik hem de kans heb gegeven echt alles mis. Hij scoorde iets van 3 goals in totaal, verneukte echt alle 1 op 1 kansen, crosses vlogen standaard de verkeerde kant op en ik kwam er echt geen man mee voorbij..totaal niet wendbaar en verloor fysiek ook alles. Echt vaag. Hij leek me erg goed eigenlijkquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
haha zo zie je maar, ieder zn eigen ding dus. Wat vind jij zo goed aan Hazard dan ?
Waarom? Ik vond het weer 9/10.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:36 schreef Dudeweiser het volgende:
Na 52 seconden je filmpje uitgezet dree.
Daarvoor lag je ook steeds te janken dat het zo'n kutspel was johquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:35 schreef Djeetje het volgende:
Tering 442
Dat is nog niks, ik kreeg vorig jaar een hattrick aan kopballen van Bermudez tegen.. het is zo raar dat als de speler het kopduel wint dat die hem er dan vaak ook nog op doel kopt (vaak in de goal) ongeacht de heading accuracy.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:31 schreef Topiek het volgende:
[..]
Dan nog zou deze fucking dwerg...
http://www.futwiz.com/en/player/lucas-lobos/611
... nooit mogen winnen met koppen tegen Fellaini.
Hij is 176cm, en Fellaini is 193cm... dus als Fellaini ook maar 10 cm hoog springt... lijkt het me sterk dat een dwergje hoger dan 30cm kan springen om ook maar bij de bal te komen
Ja en toen ik er eindelijk aan wende kwamen ze met die tering patchquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarvoor lag je ook steeds te janken dat het zo'n kutspel was joh
http://www.easports.com/u(...)2014/video/173704949quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:35 schreef Djeetje het volgende:
Tering 442
Lekker hoorquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Met een maat gister ook naar Div 3 coop. 12-0-2 staan we
De keeper had dan ook chemkaart MAGNEET.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
http://www.easports.com/u(...)2014/video/173704949
Check deze bullshit dan. Dit was in de 90e minuut en stond dus 2-1 achter.
Als ie gewoon normaal er naartoe loopt, dan schiet ie 'm zo binnen.
Gewoon puur toeval joh. Zo gaat het bij mij ook na die eerste paar simpele divisions. Ene dag win ik alles, dag later kan ik amper nog winnen en de dag erna gaat alles weer prima. Slaat gewoon nergens op, maar dat ligt echt niet aan die patch.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja en toen ik er eindelijk aan wende kwamen ze met die tering patch
Seasons vooral. Met silvers gaat het meestal wel goedquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Lekker hoor
Jij bent solo slecht (als ik alles in dit topic zo lees) en met andere een baas
Hazard is wel wat wendbaarder dan Schurrle, dat moet ik ook toegeven. Maar met Schurrle voelde het weer vertrouwd aan dan met Hazard. Misschien ook het idee dat Schurrle maar 20k is en Hazard 160k is en daar veel te veel van verwacht en denk je al snel dat hij niet goed omdat hij zo duur is. WIllian vond ik ook niet echt bijzonder maar Schurrle gewoon baasquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fantastisch goed, ontzettend wendbaar en zijn cross is gewoon altijd op maat eigenlijk. Bij Schürrle ging in de 15 potjes ofzo dat ik hem de kans heb gegeven echt alles mis. Hij scoorde iets van 3 goals in totaal, verneukte echt alle 1 op 1 kansen, crosses vlogen standaard de verkeerde kant op en ik kwam er echt geen man mee voorbij..totaal niet wendbaar en verloor fysiek ook alles. Echt vaag. Hij leek me erg goed eigenlijk
Raar dat ik dan sinds de patch amper meer wat win.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon puur toeval joh. Zo gaat het bij mij ook na die eerste paar simpele divisions. Ene dag win ik alles, dag later kan ik amper nog winnen en de dag erna gaat alles weer prima. Slaat gewoon nergens op, maar dat ligt echt niet aan die patch.
Nee, de bal had een heel raar spanningsveld.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
De keeper had dan ook chemkaart MAGNEET.
Meestal als ik tegen 3-5-2 speelt is het echt een makkelijke overwinning omdat ik gewend ben om over de vleugels te spelen. Dan word je met 3-5-2 helemaal uit elkaar getrokken. Maar als je dan ultra def gaat spelen en lobjes gaat doen vanaf je eigen helft dan is het een soort van 5-3-2 en nauwelijks doorheen te komen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:32 schreef ThadCastle het volgende:
Ah okequote:Op zondag 13 oktober 2013 00:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Seasons vooral. Met silvers gaat het meestal wel goed
Ik betaalde maar 75k voor Hazard, misschien ligt het daaraanquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hazard is wel wat wendbaarder dan Schurrle, dat moet ik ook toegeven. Maar met Schurrle voelde het weer vertrouwd aan dan met Hazard. Misschien ook het idee dat Schurrle maar 20k is en Hazard 160k is en daar veel te veel van verwacht en denk je al snel dat hij niet goed omdat hij zo duur is. WIllian vond ik ook niet echt bijzonder maar Schurrle gewoon baas
Ik vind dat wel raar want ik merk echt nauwelijks verschil. Maar iedereen is andersquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:41 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Raar dat ik dan sinds de patch amper meer wat win.
Mijn record is maar 60-12-42
zo de tering, dat is in het begin geweest danquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik betaalde maar 75k voor Hazard, misschien ligt het daaraan
Ik merk er ook amper iets vanquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vind dat wel raar want ik merk echt nauwelijks verschil. Maar iedereen is anders
Nee, Tim heeft gewoon connecties bij EA. Hij hosselt die shit G.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
zo de tering, dat is in het begin geweest dan
Placebo effect komt bij de een wat harder door bij de ander ja, want veel hebben ze echt niet gedaan. Echt het enige dat ik heb gemerkt zijn die finesse shots die er niet meer van alle hoeken invliegen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vind dat wel raar want ik merk echt nauwelijks verschil. Maar iedereen is anders
Dag 1 toen het spel officieel uit was. Daarna heb ik hem alleen maar zien stijgen ja. Maar Benteke, Fellaini, Witsel, Mirallas, Nainggolan zijn gezamenlijk wel weer 15k minder waard geworden ofzo.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
zo de tering, dat is in het begin geweest dan
442 dus neequote:Op zondag 13 oktober 2013 00:46 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Zal dit wel goed spelen ?
Sako, omdat Ajacied hem aanraad
Ja, dat idee heb ik dus ook sterk. Een soort van 'power of the mind' verandering. Maar met die 19mb zou je toch verwachten dat het een merkbaar verschil zou zijn.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Placebo effect komt bij de een wat harder door bij de ander ja, want veel hebben ze echt niet gedaan. Echt het enige dat ik heb gemerkt zijn die finesse shots die er niet meer van alle hoeken invliegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |