wat een onzinquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:23 schreef JuBoy het volgende:
[..]
Chicks gaan meestal pas sterk drinken tijdens shotjes/drankspelletje maar ze moeten daarbuiten ook voorzien blijven.
Echt waar?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:25 schreef deadprez het volgende:
sowieso drankspelletjes.het enige spel dat wij spelen is wie gaat het eerst naar het ziekenhuis
altydquote:
Dit ja, vrijdagavond party georganiseerd door 3 chicks: alleen maar bier en sterke drank.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet met chicks chillen die 2 flessen wodka klappen op een avond.
Ja en er werden ook meisjes aangereden en hele bierkratten tegen ramen geslagenquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:45 schreef LethalNinja het volgende:
soort zoekt soort, jij jatte op die ene meet toch drankjes?
quote:
"vertel mij wie uw vrienden zijn en ik weet wie u bent"quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:55 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ja en er werden ook meisjes aangereden en hele bierkratten tegen ramen geslagen
[..]
quote:
fucking = onwaarschijnlijkquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vanavond geven mijn 3 vrienden en ik een feest. Wij hebben fucking veel bier gekocht (10 kratten pils voor 12 man). Ook is menig wiet, hasj en flessen sterke drank aanwezig. Wij vroegen aan enkele genodigden of zij wat te eten konden meenemen. Nu komen de eerste mensen binnen met lege handen, zijn trouwens altijd dezelfde mensen die niks meenemen.
Klacht: profiteurs.
'Kaolo' betekent letterlijk 'poepgat', maar in deze context 'heel veel', hoe kom jij op 'onwaarschijnlijk'?quote:
JIJ had kaolo van een apentaal vertaald naar het 'Nederlandse' fucking. Fucking is echter geen Nederlands en dit heb ik aangekaart in mijn vorige post.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
'Kaolo' betekent letterlijk 'poepgat', maar in deze context 'heel veel', hoe kom jij op 'onwaarschijnlijk'?
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:14 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
JIJ had kaolo van een apentaal vertaald naar het 'Nederlandse' fucking. Fucking is echter geen Nederlands en dit heb ik aangekaart mits mijn vorige post.
godverdomme wenferquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:14 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
JIJ had kaolo van een apentaal vertaald naar het 'Nederlandse' fucking. Fucking is echter geen Nederlands en dit heb ik aangekaart mits mijn vorige post.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]wat.
'Mits' is ook al onjuist gebruikt in deze context, dus waar héb je het over.
Ah! fijn. Daar zijn de nationalisten als je ze nodig hebt!quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:17 schreef HCFeestbeest het volgende:
De voertaal is hier Nederlands, dat je het ff weet.
Waakzaam en dienstbaar.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:19 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ah! fijn. Daar zijn de nationalisten als je ze nodig hebt!![]()
Bij mij lag er ooit een vuurkorf. Wist niet eens dat ik die had. Uiteindelijk bleekik er ook geen te hebben want hijwas van de buren.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen maar ik begrijp niet zo goed waarom je een bloempot in de keuken kapot gaat gooien bij de persoon wie het feestje geeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |