Een van de weinige sporten die mij totaal niet kan boeien.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb in de jaren '90 ook best veel Formule 1 gekekenBen ook erg benieuwd naar de film.
Nou ja, mijn oma leefde toen nog en zij kwam op zondag altijd bij mijn ouders en dan was ik er ook vaak en stond Formule 1 aan op tv en discussieerden oma en ik over de coureurs.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:20 schreef borisz het volgende:
Een van de weinige sporten die mij totaal niet kan boeien.
Da's mooi!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, mijn oma leefde toen nog en zij kwam op zondag altijd bij mijn ouders en dan was ik er ook vaak en stond Formule 1 aan op tv en discussieerden oma en ik over de coureurs.
quote:
Dat is echt enorm stoer!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]en ik vond het stiekem hilarisch stoer dat mijn oma die altijd boerin was geweest zo verzot was op die racewagens
Jaquote:
meestal maak ik het een halfuurtje later. zowel op werkdagen als op zaterdag ga ik rond 22:30 naar bed.quote:
Ik lig er nooit voor 0.00 in.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:16 schreef z80 het volgende:
[..]
meestal maak ik het een halfuurtje later. zowel op werkdagen als op zaterdag ga ik rond 22:30 naar bed.
de zondag is het geregeld nog veel eerder.
Toen ik nog geen melatonine slikte lag ik er misschien wel in, maar slapen voor die tijd; ho maarquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Toen ik nog studeerde ik ook niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer moet je dan stappen enzo?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:16 schreef z80 het volgende:
[..]
meestal maak ik het een halfuurtje later. zowel op werkdagen als op zaterdag ga ik rond 22:30 naar bed.
de zondag is het geregeld nog veel eerder.
niet. ik zie daar de lol niet van in.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wanneer moet je dan stappen enzo?
Ik wel hoor.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:30 schreef z80 het volgende:
[..]
niet. ik zie daar de lol niet van in.
en wie wil er met mij de avond/nacht door brengen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |