quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Komt het ook wel eens andersom voor?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:37 schreef dyonvbaal het volgende:
Het was een Nederlands/Russische bruiloftHij NL, zij R
Wat een uitsloverijquote:
Postorder bruidegom?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Komt het ook wel eens andersom voor?
Op Russische mannen zitten Nederlandse vrouwen niet te wachten volgens mijquote:
Vast... maar dat is niet belangrijk... Maar ik denk wel dat zij hier studeerde ofzo... Geen mail order bridequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Komt het ook wel eens andersom voor?
Ehh... ja misschien wel. Wel erg mooi natuurlijk... Ophalen bij hotel grande aan de grachten van Amsterdam... en afzetten achter het muziektheater. Waar ze op een schip gingen feestenquote:
Af en toe zie ik combinaties waarvan ik niet snap dat hij voor haar kiest en vice versa..quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Op Russische mannen zitten Nederlandse vrouwen niet te wachten volgens mij
Hmja, lijkt me wel tof om eens mee te makenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:44 schreef dyonvbaal het volgende:
Ehh... ja misschien wel. Wel erg mooi natuurlijk... Ophalen bij hotel grande aan de grachten van Amsterdam... en afzetten achter het muziektheater. Waar ze op een schip gingen feesten
Noem eens een voorbeeldquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Af en toe zie ik combinaties waarvan ik niet snap dat hij voor haar kiest en vice versa..
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:48 schreef dyonvbaal het volgende:
Nee, ik zette de meegegeven cd aan en het eerste nummer was van Jay-zHet kon niet beter beginnen
Van die jonge meiden die iets met zo'n ouwe zak hebbenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hmja, lijkt me wel tof om eens mee te maken
[..]
Noem eens een voorbeeld
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Van die jonge meiden die iets met zo'n ouwe zak hebben![]()
Munneyquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Van die jonge meiden die iets met zo'n ouwe zak hebben![]()
Bij Njos is het natuurlijk 3! Wat denk je wel niet van d'r...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Munney
vader figuur
of gewoon echte liefde
Maar meestal optie 1 of 2
Zei ik dan iets over Njos?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Bij Njos is het natuurlijk 3! Wat denk je wel niet van d'r...
Geld heb ik niet nodig en een vader heb ik al, de allerliefste zelfsquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Bij Njos is het natuurlijk 3! Wat denk je wel niet van d'r...
Dus je besteld ze wel uit Rusland?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Geld heb ik niet nodig en een vader heb ik al, de allerliefste zelfs
Dus goed ingeschat
Waaghals had wel een ligt accent, maar het leek me nou niet Russischquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Dus je besteld ze wel uit Rusland?
Ben je goed in accenten herkennen Dyon? Van de week zag ik een film met sterk nep Russische accenten, dus misschien zette hij wel een sterk nep Nederlands accent opquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waaghals had wel een ligt accent, maar het leek me nou niet Russisch
Ik ben een ster in het herkennen van accenten...quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben je goed in accenten herkennen Dyon? Van de week zag ik een film met sterk nep Russische accenten, dus misschien zette hij wel een sterk nep Nederlands accent op
Dat blijkt welquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ben een ster in het herkennen van accenten...
quote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waaghals had wel een ligt accent, maar het leek me nou niet Russisch
Hij had een erg zachte G. Dus hij woont verder naar beneden in Limburg dan dat ik doe... Welke stad weet ik nietquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:50 schreef drakin het volgende:
wat voor accent had hij dan ster herkenner dyon :p
Meestal is het de blauwe knop om te verwijderen... Das toch niet zo moeilijk?quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:02 schreef sasquatsch het volgende:
Zo, dat was weer een film. En gisteren ook al twee gekeken.
Mijn HD recorder zat vol. Moet even ruimte maken.
dan moet ik ze wel eerst gezien hebben.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Meestal is het de blauwe knop om te verwijderen... Das toch niet zo moeilijk?
ik doe films niet zo snel weg soms wil ik ze wel nog een keer zien. alleen zijn nu de harde schijven erg vol aan het raken.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:05 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
dan moet ik ze wel eerst gezien hebben.
Films die ik download doe ik ook niet snel weg. Dat wat ik van TV opneem dan weer wel.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:09 schreef drakin het volgende:
[..]
ik doe films niet zo snel weg soms wil ik ze wel nog een keer zien. alleen zijn nu de harde schijven erg vol aan het raken.
ik neem niks op van tv, zou dat ook alleen met een videorecorder kunnen doen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:15 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Films die ik download doe ik ook niet snel weg. Dat wat ik van TV opneem dan weer wel.
Die heb ik dan weer niet. Wel een paar videobanden.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:24 schreef drakin het volgende:
[..]
ik neem niks op van tv, zou dat ook alleen met een videorecorder kunnen doen.
o ik heb net weer gewonnen van DF in de slimste mens. Er is nog hoop voorme
Dat lukt mij nog steeds nietquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:24 schreef drakin het volgende:
o ik heb net weer gewonnen van DF in de slimste mens. Er is nog hoop voorme
Volgens mij juich ik nu net te vroegquote:
Probeer het een keer tegen mij. Volgens mij heb ik je toegevoegd.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgens mij juich ik nu net te vroeg
ah Bwian?quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Probeer het een keer tegen mij. Volgens mij heb ik je toegevoegd.
Hij woont niet in Amsterdamquote:
Nou ga je em beledigen...quote:
Dat was mijn reactie toen ik het de eerste keer van hem hoorde waar die woonde. Maar toen heeft ie me toch uitgelegd dat het niet Amsterdam wasquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:03 schreef sasquatsch het volgende:
Amstelveen is zo goed als Amsterdam, dus had Sands het de eerste keer wel goed.
Het ligt allebei aan de Amstel.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat was mijn reactie toen ik het de eerste keer van hem hoorde waar die woonde. Maar toen heeft ie me toch uitgelegd dat het niet Amsterdam was
Volgens mij zijn er dan nog genoeg steden die Amsterdam zijn als aan de Amstel liggen een vereiste is...quote:
Ze hebben ook allebei Amstel in de naam.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er dan nog genoeg steden die Amsterdam zijn als aan de Amstel liggen een vereiste is...
Amstelrdam?quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:18 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ze hebben ook allebei Amstel in de naam.
Amsterdam is vernoemd naar een dam in de Amstel, Amsteldam dus eigenlijk.quote:
Ja ja... nou niet zo bij de hand gaan doen natuurlijk... We leven in het nu. Tis ook New York en niet nog steeds New Amsterdam/Amsteldam...quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Amsterdam is vernoemd naar een dam in de Amstel, Amsteldam dus eigenlijk.
quote:
quote:
Nee. Amstelveen en Amsterdam is een wereld van verschil, geloof me maarquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:03 schreef sasquatsch het volgende:
Amstelveen is zo goed als Amsterdam, dus had Sands het de eerste keer wel goed.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat was mijn reactie toen ik het de eerste keer van hem hoorde waar die woonde. Maar toen heeft ie me toch uitgelegd dat het niet Amsterdam was
Liggen wel meer dorpen aan de Amstelquote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:18 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ze hebben ook allebei Amstel in de naam.
Idd, discussie om niksquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja ja... nou niet zo bij de hand gaan doen natuurlijk... We leven in het nu. Tis ook New York en niet nog steeds New Amsterdam/Amsteldam...
Voor mij is het een pot nat.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee. Amstelveen en Amsterdam is een wereld van verschil, geloof me maar
[..]
[..]
Liggen wel meer dorpen aan de Amstel
[..]_!
[..]
Idd, discussie om niks
Je komt er niet zo vaak begrijp ik?quote:
quote:
Nee, maar ik ben vandaag wel vernederend met FIFA 12quote:
Nee, niet mijn stad.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je komt er niet zo vaak begrijp ik?
[..]![]()
hehehquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben vandaag wel vernederend met FIFA 12
85% van de gevallen win ik van hem, maar vandaag pakte hij mij genadeloos terug met mijn eigen tactiek. BF3 gaat vandaag ook voor geen meter, en gisteren verloor ik van mijn 7-jarige zoon met lasergamen. En ik liet hem niet eens winnenquote:
Je bent oud aan het worden.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
85% van de gevallen win ik van hem, maar vandaag pakte hij mij genadeloos terug met mijn eigen tactiek. BF3 gaat vandaag ook voor geen meter, en gisteren verloor ik van mijn 7-jarige zoon met lasergamen. En ik liet hem niet eens winnen![]()
Tijd om een boek te lezen.
Dat zal het zijnquote:
Doe een suggestiequote:
Dat houdt em zeker een tijdje bezig...quote:
Kan ik net zo goed LOTR lezen ofzoquote:
Oh, dan kun je beter de krant lezen als je de realiteit wilt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:20 schreef FireFox1 het volgende:
Kan ik net zo goed LOTR lezen ofzo
Net zo realistisch.
Ik ben geabonneerd op de Volkskrantquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dan kun je beter de krant lezen als je de realiteit wilt.
Ben ik ook in begonnen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat houdt em zeker een tijdje bezig...
Ik zeg Inferno van Dan Brown
Niks tegen de bijbel jij foxmeneer!quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kan ik net zo goed LOTR lezen ofzo
Net zo realistisch.
Ik wil niemand beledigen, maar ik geloof er gewoon totaal niet in.quote:
ik heb hem hier liggen, moet er nog in beginnen.quote:
Ja dat kan.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik wil niemand beledigen, maar ik geloof er gewoon totaal niet in.
Science ftw
Al gezien iddquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:56 schreef Sands het volgende:
[..]
Deze is wel de moeite waard om te kijken
Ray Harryhausen: Special Effects Titan (2011) - IMDb
Neequote:Op zondag 13 oktober 2013 23:59 schreef FireFox1 het volgende:
Wat vinden de abonnees van netflix? Is het waard om een abbo te nemen?
Dark Continent al gelezen? Is een geschiedenisboek.quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:31 schreef FireFox1 het volgende:
Ik lees nooit romans. Enkel boeken over feiten. Dus ik ben benieuwd of een boek mij net zo kan verassen als een film.
Even zoekenquote:Op maandag 14 oktober 2013 00:40 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dark Continent al gelezen? Is een geschiedenisboek.
Stuur maarquote:Op maandag 14 oktober 2013 00:44 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik heb 'm in het Engels voor je als je geïnteresseerd bent.
Gaan we regelen, pm je adres maar. Gaat deze week niet meer lukken denk ik, dus ga er nog niet op zitten wachten.quote:
Je heb een hardcopy? Ik dacht een ePubquote:Op maandag 14 oktober 2013 00:46 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Gaan we regelen, pm je adres maar. Gaat deze week niet meer lukken denk ik, dus ga er nog niet op zitten wachten.
Je Engels is wel ruim boven gemiddeld? Het is een boek dat voorgeschreven wordt op de Uni.quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je heb een hardcopy? Ik dacht een ePub
Ik PM mijn adres wel even. Ik zie het als een bonus als ie op mijn deurmat valt
Ik zei daarom ook slowhobby, ik val meestal met een boek in slaap.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:53 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik lees niet graag... duurt me te lang
Ik kreeg van mijn vorige baan heel veel e-books. Zoveel past niet eens in mijn boekenkast en wat ik nu in huis heb liggen ook een aantal stapels boeken naast die ik niet meer kwijt kan en ook wel kwijt wil.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:20 schreef sasquatsch het volgende:
Ik lees veel en vooral in het Engels. Vooral in het weekend of 's avonds voor het slapen gaan.
Inferno heb ik als hardcover boek gekocht van een boekenbon voor mijn verjaardag, maar lees ook veel op mijn e-reader (zoals de Game of Thrones serie).
Alleen van sommige schrijvers wil ik de boeken ook als echte boeken hebben.
Ik lees -en spreek Engels beter dan Nederlandsquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:54 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Je Engels is wel ruim boven gemiddeld? Het is een boek dat voorgeschreven wordt op de Uni.
Zoals half Amsterdamquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik lees -en spreek Engels beter dan Nederlands
Truequote:
En?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:21 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ga maar eens een filmpje kijkenWhite house down
Geen slechte film. Sommige stukken dacht ik dat het wel wat sneller mocht. Maar over het algemeen was ik niet teleurgesteldquote:
Ik heb hem al een week op mijn schijf staan... maar iets houdt me tegen om te kijkenquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Geen slechte film. Sommige stukken dacht ik dat het wel wat sneller mocht. Maar over het algemeen was ik niet teleurgesteld
GTA V is fucking geweldig man! Beste spel ooit gemaakt, hands downquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ben wel teleurgesteld in Fifa 14 en tot nu toe ook nog in GTA V
Beste spel ooit weet ik niet, maar GTA V is zeker top5 materiaalquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
GTA V is fucking geweldig man! Beste spel ooit gemaakt, hands down
De mogelijkheden in het spel is echt eindeloos. Geen spel ter wereld dat fictie en realiteit zó dichtbij brengt. Op een zeer harde manier wel te verstaanquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:14 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Beste spel ooit weet ik niet, maar GTA V is zeker top5 materiaal
Ik kan me niet herinneren dat ik ook maar 1 geswitcht heb met een hond. Ik heb dat beest helemaal links laten liggen. Er zit trouwens wel een hilarische Lassie parodie in.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik wil met 1 karakter spelen... Ik wil niet moeten switchen naar een belachelijk stomme hond... of wat voor andere karakter dan ook...
Wel meer links met filmsquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:18 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik ook maar 1 geswitcht heb met een hond. Ik heb dat beest helemaal links laten liggen. Er zit trouwens wel een hilarische Lassie parodie in.
Helemaal in het begin. Als je samen met Lamar een andere neger gaat kidnappen en hij zich in een treinwagon opgesloten heeft. Moet je switchen naar de hond om op het goede spoor te komen...quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:18 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik ook maar 1 geswitcht heb met een hond. Ik heb dat beest helemaal links laten liggen. Er zit trouwens wel een hilarische Lassie parodie in.
Heb ik net allemaal gedownload.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb hem al een week op mijn schijf staan... maar iets houdt me tegen om te kijken![]()
Mede omdat ik een Under the Dome marathon hou
Bij lamers is dat normaal.... Maar het duurde ook maar 3.5 uur voor dat jij hem een punt hebt gegeven...dus echt recht van spreken heb je niet...quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:51 schreef drakin het volgende:
Misschien moet ik dat ook maar doen zo'n marathon houden, de laatste weken is het hier een trend om bij je vraag gewoon uren weg te blijven.
Of een boek lezen.
Of een vraag beantwoorden en dan een boek lezen.
Ze heeft zelf gevraagd of iemand het over wilde nemen, wat ik gedaan heb. Dus zij zorgt er wel voor dat het verder gaat. Is niet te vergelijken.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Bij lamers is dat normaal.... Maar het duurde ook maar 3.5 uur voor dat jij hem een punt hebt gegeven...dus echt recht van spreken heb je niet...
Toevallig net klaar met kijken van die film.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:21 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ga maar eens een filmpje kijkenWhite house down
Heb ik wel!!!quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Bij lamers is dat normaal.... Maar het duurde ook maar 3.5 uur voor dat jij hem een punt hebt gegeven...dus echt recht van spreken heb je niet...
Ik heb daar geen problemen mee. Tis niet dat ik van te voren dacht: Goh, laat ik eens naar een waarheidsgetrouwe film kijken. Waarin een "niks" de president van de VS het leven redt. Want dat gebeurd elke dag in de VS als ik de films moet geloven...quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Toevallig net klaar met kijken van die film.
Rotzooi... wat een clichéfestijn vol met belachelijk slecht geschreven dialogen.
Oh, we moeten even aan de kijkers uitleggen wat javelin raketten zijn. Hoe gaan we dat nu weer doen... hey, wacht, geniaal idee! We laten het de PRESIDENT van Amerika gewoon vragen aan zijn redder in nood! We doen alsof hij het niet weet! De president! Briljante oplossing!
oh dat, dat is 5 minuten op 40+ uur andere gameplay!!quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Helemaal in het begin. Als je samen met Lamar een andere neger gaat kidnappen en hij zich in een treinwagon opgesloten heeft. Moet je switchen naar de hond om op het goede spoor te komen...
Ik weet toch niet wat er nog gaat gebeuren. En dit is voor mij een tegenvaller... Ik kan nog niet over de rest oordelen. Ik neem aan dat je wel vaker moet wisselen tussen karakters...quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:10 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
oh dat, dat is 5 minuten op 40+ uur andere gameplay!!
Het is de moeite waardquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Heb ik net allemaal gedownload.
Afgelopen week de eerste twee delen op TV gezien en vervolgens de rest gedownload. Heb nu de eerste 5 delen gezien. Denk dat ik deze week seizoen 1 wel uit krijg.quote:
Ik ben een paar dagen geleden begonnen, en ben nu bij aflevering 11.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:18 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Afgelopen week de eerste twee delen op TV gezien en vervolgens de rest gedownload. Heb nu de eerste 5 delen gezien. Denk dat ik deze week seizoen 1 wel uit krijg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Veel fouten en stomme dingen, maar ook leuke dingen erin zoals een gezellig moestuintjequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:45 schreef picodealion het volgende:
Wat een kloteaflevering. Voor mij is het wel een beetje klaar met die serie.
Als iedereen zo denkt schiet het natuurlijk nooit op...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb ik even genoeg gedaan de laatste tijd, dus nee
Maar niet iedereen denkt zoquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als iedereen zo denkt schiet het natuurlijk nooit op...
Is goed, maar Artista heeft er al 1, antwoorden staat vrij natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:13 schreef hornage het volgende:
Euj, als er gezeik komt over wie er opstarters neerzet dan ga ik dat weer doen hoor!
Dan had je juist moeten doorkijken, want welk wijf en welk kind nu nog?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:13 schreef Njosnavelin het volgende:
the Walking dead vond ik na het 1e seizoen niks meer aan. Begon me zo te ergeren aan dat wijf en dat kind.
Is dat geen spoiler?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:16 schreef drakin het volgende:
Dan had je juist moeten doorkijken, want welk wijf en welk kind nu nog?
Maar ik weet niet wie er bedoelt wordt bedoel ik daarmee, er zijn meerdere vrouwen en kinderen in en in geweest.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is dat geen spoiler?
Niet dat het mij boeit want ik kijk het toch niet meer.
`quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar ik weet niet wie er bedoelt wordt bedoel ik daarmee, er zijn meerdere vrouwen en kinderen in en in geweest.
Die vrouw is idd irritant, het kind trekt nog wel bijquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
`
Ik bedoelde de vrouw en het kind van de hoofdpersoon, die agent. Die vrouw die de hele tijd over haar problemen aan het jammeren was en dat kind dat er uit zag als een zombie.
Smoesjes, je kon gewoon niet slapen omdat je het zo eng vondquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
`
Ik bedoelde de vrouw en het kind van de hoofdpersoon, die agent. Die vrouw die de hele tijd over haar problemen aan het jammeren was en dat kind dat er uit zag als een zombie.
Als ik niet kan slapen komt dat meestal ergens anders door.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:03 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Smoesjes, je kon gewoon niet slapen omdat je het zo eng vond
Get a room!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als ik niet kan slapen komt dat meestal ergens anders door.
Je weet in welk topic je zit?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:32 schreef adnapekkid het volgende:
waar dadelijk zon zuipen ziekenhuis?
nee geen idee, ik kom hier nooit, alleen op dinsdag en zondagavondquote:
Sorry is niet nodig, maar echt duidelijk waar je het over had was het nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:37 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
nee geen idee, ik kom hier nooit, alleen op dinsdag en zondagavond
edt: oh het filmtopic, sorry
In het movie-trivia slowchat heb ik er nog nooit iets over voorbij zien komen...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:38 schreef JaneDoe het volgende:
niemand kijkt naar opgelicht? of heeft t een eigen topic?
Waar heb je hem voor het laatst neergelegd?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:19 schreef drakin het volgende:
Zo na de salontafel ben ik nu ook een bureaustoel kwijt
De salontafel in de auto van degene die hem wilde hebben en de bureaustoel gebeurde ook al zoiets meequote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:22 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Waar heb je hem voor het laatst neergelegd?
Ik denk dat mijn kinderen daar niet meer in passen. Mijn zoon is langer dan ik.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:33 schreef drakin het volgende:
Bijna is nog niet helemaal, ik had alle afspraken staan voor een leuke kinderslaapzak, maar diegene is nooit op komen dagen.
Dus wie wil nog een kinderslaapzak?
Je slaapt zelf in een kinderslaapzak? Deze is 1,40 cm lang. Dus hoe klein ben je eigenlijk Robby?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Eentje is wel genoeg, en deze slaapt al zo lekker.
1,89mquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Je slaapt zelf in een kinderslaapzak? Deze is 1,40 cm lang. Dus hoe klein ben je eigenlijk Robby?
Misschien is diegene wel verongelukt toen hij/zij onderweg was naar jequote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:33 schreef drakin het volgende:
Bijna is nog niet helemaal, ik had alle afspraken staan voor een leuke kinderslaapzak, maar diegene is nooit op komen dagen.
Wordt het dan niet eens tijd voor een grotere slaapzak? Lijkt me anders zo koud voor een deelquote:
Ik ben nog steeds niet aan de zolderopruiming toegekomen, maar misschien heb ik daar wel een babyslaapzak. Moet je daar maar mee beginnenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Kinderslaapzak heb ik voorlopig ook nog niet nodig.
Voor het deel waar het meeste bloed naar toe gaat is ie primaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Wordt het dan niet eens tijd voor een grotere slaapzak? Lijkt me anders zo koud voor een deel
Je moet hem niet over je hoofd trekken he.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:07 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Voor het deel waar het meeste bloed naar toe gaat is ie prima
Dat kan ook alleen maar van jou komen...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:07 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Lijkt me ook wat handiger.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet aan de zolderopruiming toegekomen, maar misschien heb ik daar wel een babyslaapzak. Moet je daar maar mee beginnen
Tijdens het slapen is dat normaal evenredig verdeeltquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:07 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Heb je ons wat te vertellen?quote:
Rustig maar, daar gaat meestal het minste bloed naartoe bij mannenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je moet hem niet over je hoofd trekken he.
Tegen die tijd komt misschien die zolderopruiming ook wel aan de beurtquote:
M'n piemel over m'n hoofd, hoe doe ik dat?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je moet hem niet over je hoofd trekken he.
Haha nee hoor, nog lang niet.quote:
Verwarming aanzetten of de slaapzak van drakin overnemen.quote:
Ik denk dat er maar een kwart van me in de slaapzak past... en ik ben nog te kort thuis om de verwarming op te stoken...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:16 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Verwarming aanzetten of de slaapzak van drakin overnemen.
Dan een vest aan of onder een fleece deken gaan zitten.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar een kwart van me in de slaapzak past... en ik ben nog te kort thuis om de verwarming op te stoken...
Jaja... snuggie's.. heerlijk..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:24 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan een vest aan of onder een fleece deken gaan zitten.
[ afbeelding ]
Wat noem jij iets fatsoenlijks?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:15 schreef picodealion het volgende:
Zoo, motor maar weer op marktplaats getieft. Nu eens iets fatsoenlijks uitzoeken.
Wat een ouwelullen dingquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:33 schreef picodealion het volgende:
Iets waar ik niet ieder weekend aan hoef te sleutelen. En liefst eentje waar ik lekker mee op de snelweg kan rijden. Geen sportmodel of naked bike dus. Ik it aan zoiets te denken:
[ afbeelding ]
(Kawasaki GTR1000)
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:34 schreef sasquatsch het volgende:
Leuk, maar niets voor mij.
Doe mij maar 4 wielen.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:41 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Anders nog iets?
Deze had ik hiervoor:quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat een ouwelullen ding, past wel bij je!
Dan was toch wel te verwachten?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:04 schreef FireFox1 het volgende:
Na 10 minuten White House Down krijg ik al een zware MURICA!! gevoel![]()
![]()
Iets zegt me dat het er niet beter op gaat worden
Ja, maar dat het zó erg is...quote:
MURICA?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:04 schreef FireFox1 het volgende:
Na 10 minuten White House Down krijg ik al een zware MURICA!! gevoel![]()
![]()
Iets zegt me dat het er niet beter op gaat worden
Geregisseerd door een Duitser...quote:
Die ID4 maakte, wat is je punt?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geregisseerd door een Duitser...
De meest patriottistische regisseur van de VS is een Duitser.quote:
Indd hij maakte dan ook The Patriot.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De meest patriottistische regisseur van de VS is een Duitser.
Independence Dayquote:
O die patriottistische regisseur van The Patriot.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Independence Day
Het gaat dus over Roland Emmerich
Ja, ik vind het ook één van de beste films die ik de afgelopen jaren heb gezien.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:20 schreef ArtistA het volgende:
Mensen hier al Gravity gezien? Wat een meesterwerk
Dit, helemaalquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:15 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook één van de beste films die ik de afgelopen jaren heb gezien.
Met name omdat ie maar 90 minuten duurt en ik het een beetje ziek ben dat alle speelfilms tegenwoordig veel langer duren.
En deze film weet de volledige 90 minuten te boeien en ook nog eens met mooie plaatjes.
Ik ging er eigenlijk met tegenzin heen omdat het toch een Sandra Bullock film is, maar dat is me enorm meegevallen.
Beetje hoog nerdgehalte.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:14 schreef dyonvbaal het volgende:
Hoe komt het toch dat het zo rustig is... Heeft iedereen genoeg van FMT?
Dat is het toch altijd al geweest... en de activiteit was toch een stuk hoger...quote:
Allemaal een sociaal leven enzo hequote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:14 schreef dyonvbaal het volgende:
Hoe komt het toch dat het zo rustig is... Heeft iedereen genoeg van FMT?
Vertel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:36 schreef Sands het volgende:
[..]
Allemaal een sociaal leven enzo he
Zeker weten? Heb je nou nog steeds geen moves gemaakt bij d'r?quote:
Ik maak net zoveel moves als jij.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zeker weten? Heb je nou nog steeds geen moves gemaakt bij d'r?
Ja...neequote:
Zit je weer in de zeurmodus?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:00 schreef dyonvbaal het volgende:
ik heb weinig gemist gisteravond/nacht merk ik
Nee want ik weet zeker dat ik hem niet ken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Jullie kunnen ook gewoon proberen de vraag te beantwoorden. Hij is nu niet zo moeilijk meer
Over jou zeur ik graag eikel...quote:
Ja dat kusje erbij deed het hem helemaalquote:
Heb je er 1 voor me?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:48 schreef sasquatsch het volgende:
Oh jee, worden er weer kusjes uitgedeeld?
Jawel hoor. Hier!quote:
Dankjewelquote:
Voel je je buitengesloten?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Zijn jullie nou al aan het daten, drakin en sas?
Je vraagt er toch echt zelf om af en toe...quote:
Interesse... ik vroeg het mij ook af om eerlijk te zijn...quote:
Nogal kinderachtig van je.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je vraagt er toch echt zelf om af en toe...
Kijk eerst eens naar je zelf voor je zo iets zegt...quote:
Ik heb het meer over de wijze hoe je van repliek dient.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Kijk eerst eens naar je zelf voor je zo iets zegt...
Hee man, ik heb sinds vandaag ook fifa 14. Binnenkort een potje?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Kijk eerst eens naar je zelf voor je zo iets zegt...
Ik ben bang dat ik van je ga verliezen... maar ik zeg er geen nee tegen. Maar niet meer vandaag...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:16 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Hee man, ik heb sinds vandaag ook fifa 14. Binnenkort een potje?
Lieve lieve robby, wil jij niet meer van die kinderachtige dingen zeggen tegen mij. En eerst eens goed naar je zelf kijkt voor je kritiek op mij hebt. Zo goed dan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:16 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb het meer over de wijze hoe je van repliek dient.
Dat 'eikel', man, man, man
[ afbeelding ]
Ben je 12?
En dat is dus gelukt. Vandaag de laatste afleveringen gezien.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:18 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Afgelopen week de eerste twee delen op TV gezien en vervolgens de rest gedownload. Heb nu de eerste 5 delen gezien. Denk dat ik deze week seizoen 1 wel uit krijg.
Vanaf 98 ben ik ze gaan spelen. Op de pc was in het begin nog gewoon de illegale te spelen. Dus van 2000 tot 2008 heb ik niet orgineel... Daarvoor en daarna wel (op fifa 11 na, die vond ik te slecht)quote:
Fifa 09 is de enige versie die ik heb. Mijn zoon heeft nog Fifa 12 op de XBox.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vanaf 98 ben ik ze gaan spelen. Op de pc was in het begin nog gewoon de illegale te spelen. Dus van 2000 tot 2008 heb ik niet orgineel... Daarvoor en daarna wel (op fifa 11 na, die vond ik te slecht)
Mag ie tegen mij spelen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:00 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Fifa 09 is de enige versie die ik heb. Mijn zoon heeft nog Fifa 12 op de XBox.
Lijkt me geen goed idee.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mag ie tegen mij spelen.
Ik speel nog dagelijks een potje FIFA 12 op de Xbox met 2 maten van me. Bier, wiet, Xbox, en lekker potje fanatiek FIFA spelen![]()
Ja, we zijn alle 3 vrijgezel
Voor de wiet wel.quote:
Wat een autistische achtergrond heeft die website.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:17 schreef wyccie het volgende:
Misschien heeft Pico wel zin om een stukje te klimmen.
http://www.geocaching.com(...)tm_campaign=10-14-13
Ken je dit soort filmpjes wyccie:quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:35 schreef wyccie het volgende:
De site zelf heeft een groen met witte layout. Je bedoelt de getallen onderin? Dat is een keus van degene die de cache beheert. Heeft te maken met de kleurcodeslot, denk ik.
deel 2, geweldigquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:55 schreef wyccie het volgende:
Ik moest ook lachen.Dat laatste jochie is wel cool, ook al verstond ik niet alles wat hij zei.
Ja, ik moest bijna een traantje wegpinken bij dat jochiequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:05 schreef wyccie het volgende:
Ah, wat een schatjes, die laatste paar.
Mijn vraag ook niet?quote:
Het zijn net zoveel moeders die gefilmd hebbenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 08:48 schreef dyonvbaal het volgende:
Volgens mij ben jij ook zo'n gemene vader (als je ooit kinderen krijgt), die zulk soort filmpjes maakt of niet?
Neequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:17 schreef wyccie het volgende:
Misschien heeft Pico wel zin om een stukje te klimmen.
http://www.geocaching.com(...)tm_campaign=10-14-13
Welk deelquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:52 schreef Njosnavelin het volgende:
Er is een deel van je zin weggevallen.
Oh daar doen wij hier niet aanquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Het laatste deel, het deel met het werkwoord
Niet de moeite waard om te kijken?quote:
Voor jou welquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niet de moeite waard om te kijken?
waarom voor mij wel maar voor jou niet?quote:
Dan kan je lekker slapen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
waarom voor mij wel maar voor jou niet?
Dat kan ik op dit moment toch welquote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat kan ik op dit moment toch wel
Jammer... ik heb em vanochtend gedownload... maar nou twijfel ik of ik em wel moet kijken danquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:23 schreef Sands het volgende:
[..]Maar het probleem is de voorspelbaarheid van alles
Als je R.I.P.D. hebt gedownload, dan hoef je die ook niet te kijken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jammer... ik heb em vanochtend gedownload... maar nou twijfel ik of ik em wel moet kijken dan
Nee nog niet... maar die ga ik ook nog wel een keer kijken denk ikquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Als je R.I.P.D. hebt gedownload, dan hoef je die ook niet te kijken.
Wat doe je dan op je telefoon... Ga kijken...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:53 schreef sasquatsch het volgende:
Despicable Me was ik sowieso al niet van plan te gaan kijken. En nu helemaal niet, want ik ga zo een volleybalwedstrijd kijken.
Ben nu in de sporthal.
Heb ik ook gedaan, maar de wedstrijd was nog niet begonnen. En ik moest tellen blijkbaar.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat doe je dan op je telefoon... Ga kijken...
Altijd leuk als je met een rede er zit tochquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, maar de wedstrijd was nog niet begonnen. En ik moest tellen blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |