quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Komt het ook wel eens andersom voor?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:37 schreef dyonvbaal het volgende:
Het was een Nederlands/Russische bruiloftHij NL, zij R
Wat een uitsloverijquote:
Postorder bruidegom?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Komt het ook wel eens andersom voor?
Op Russische mannen zitten Nederlandse vrouwen niet te wachten volgens mijquote:
Vast... maar dat is niet belangrijk... Maar ik denk wel dat zij hier studeerde ofzo... Geen mail order bridequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Komt het ook wel eens andersom voor?
Ehh... ja misschien wel. Wel erg mooi natuurlijk... Ophalen bij hotel grande aan de grachten van Amsterdam... en afzetten achter het muziektheater. Waar ze op een schip gingen feestenquote:
Af en toe zie ik combinaties waarvan ik niet snap dat hij voor haar kiest en vice versa..quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Op Russische mannen zitten Nederlandse vrouwen niet te wachten volgens mij
Hmja, lijkt me wel tof om eens mee te makenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:44 schreef dyonvbaal het volgende:
Ehh... ja misschien wel. Wel erg mooi natuurlijk... Ophalen bij hotel grande aan de grachten van Amsterdam... en afzetten achter het muziektheater. Waar ze op een schip gingen feesten
Noem eens een voorbeeldquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Af en toe zie ik combinaties waarvan ik niet snap dat hij voor haar kiest en vice versa..
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:48 schreef dyonvbaal het volgende:
Nee, ik zette de meegegeven cd aan en het eerste nummer was van Jay-zHet kon niet beter beginnen
Van die jonge meiden die iets met zo'n ouwe zak hebbenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hmja, lijkt me wel tof om eens mee te maken
[..]
Noem eens een voorbeeld
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Van die jonge meiden die iets met zo'n ouwe zak hebben![]()
Munneyquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Van die jonge meiden die iets met zo'n ouwe zak hebben![]()
Bij Njos is het natuurlijk 3! Wat denk je wel niet van d'r...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Munney
vader figuur
of gewoon echte liefde
Maar meestal optie 1 of 2
Zei ik dan iets over Njos?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Bij Njos is het natuurlijk 3! Wat denk je wel niet van d'r...
Geld heb ik niet nodig en een vader heb ik al, de allerliefste zelfsquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Bij Njos is het natuurlijk 3! Wat denk je wel niet van d'r...
Dus je besteld ze wel uit Rusland?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Geld heb ik niet nodig en een vader heb ik al, de allerliefste zelfs
Dus goed ingeschat
Waaghals had wel een ligt accent, maar het leek me nou niet Russischquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Dus je besteld ze wel uit Rusland?
Ben je goed in accenten herkennen Dyon? Van de week zag ik een film met sterk nep Russische accenten, dus misschien zette hij wel een sterk nep Nederlands accent opquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waaghals had wel een ligt accent, maar het leek me nou niet Russisch
Ik ben een ster in het herkennen van accenten...quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben je goed in accenten herkennen Dyon? Van de week zag ik een film met sterk nep Russische accenten, dus misschien zette hij wel een sterk nep Nederlands accent op
Dat blijkt welquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ben een ster in het herkennen van accenten...
quote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waaghals had wel een ligt accent, maar het leek me nou niet Russisch
Hij had een erg zachte G. Dus hij woont verder naar beneden in Limburg dan dat ik doe... Welke stad weet ik nietquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:50 schreef drakin het volgende:
wat voor accent had hij dan ster herkenner dyon :p
Meestal is het de blauwe knop om te verwijderen... Das toch niet zo moeilijk?quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:02 schreef sasquatsch het volgende:
Zo, dat was weer een film. En gisteren ook al twee gekeken.
Mijn HD recorder zat vol. Moet even ruimte maken.
dan moet ik ze wel eerst gezien hebben.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Meestal is het de blauwe knop om te verwijderen... Das toch niet zo moeilijk?
ik doe films niet zo snel weg soms wil ik ze wel nog een keer zien. alleen zijn nu de harde schijven erg vol aan het raken.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:05 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
dan moet ik ze wel eerst gezien hebben.
Films die ik download doe ik ook niet snel weg. Dat wat ik van TV opneem dan weer wel.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:09 schreef drakin het volgende:
[..]
ik doe films niet zo snel weg soms wil ik ze wel nog een keer zien. alleen zijn nu de harde schijven erg vol aan het raken.
ik neem niks op van tv, zou dat ook alleen met een videorecorder kunnen doen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:15 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Films die ik download doe ik ook niet snel weg. Dat wat ik van TV opneem dan weer wel.
Die heb ik dan weer niet. Wel een paar videobanden.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:24 schreef drakin het volgende:
[..]
ik neem niks op van tv, zou dat ook alleen met een videorecorder kunnen doen.
o ik heb net weer gewonnen van DF in de slimste mens. Er is nog hoop voorme
Dat lukt mij nog steeds nietquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:24 schreef drakin het volgende:
o ik heb net weer gewonnen van DF in de slimste mens. Er is nog hoop voorme
Volgens mij juich ik nu net te vroegquote:
Probeer het een keer tegen mij. Volgens mij heb ik je toegevoegd.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgens mij juich ik nu net te vroeg
ah Bwian?quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Probeer het een keer tegen mij. Volgens mij heb ik je toegevoegd.
Hij woont niet in Amsterdamquote:
Nou ga je em beledigen...quote:
Dat was mijn reactie toen ik het de eerste keer van hem hoorde waar die woonde. Maar toen heeft ie me toch uitgelegd dat het niet Amsterdam wasquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:03 schreef sasquatsch het volgende:
Amstelveen is zo goed als Amsterdam, dus had Sands het de eerste keer wel goed.
Het ligt allebei aan de Amstel.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat was mijn reactie toen ik het de eerste keer van hem hoorde waar die woonde. Maar toen heeft ie me toch uitgelegd dat het niet Amsterdam was
Volgens mij zijn er dan nog genoeg steden die Amsterdam zijn als aan de Amstel liggen een vereiste is...quote:
Ze hebben ook allebei Amstel in de naam.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er dan nog genoeg steden die Amsterdam zijn als aan de Amstel liggen een vereiste is...
Amstelrdam?quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:18 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ze hebben ook allebei Amstel in de naam.
Amsterdam is vernoemd naar een dam in de Amstel, Amsteldam dus eigenlijk.quote:
Ja ja... nou niet zo bij de hand gaan doen natuurlijk... We leven in het nu. Tis ook New York en niet nog steeds New Amsterdam/Amsteldam...quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Amsterdam is vernoemd naar een dam in de Amstel, Amsteldam dus eigenlijk.
quote:
quote:
Nee. Amstelveen en Amsterdam is een wereld van verschil, geloof me maarquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:03 schreef sasquatsch het volgende:
Amstelveen is zo goed als Amsterdam, dus had Sands het de eerste keer wel goed.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat was mijn reactie toen ik het de eerste keer van hem hoorde waar die woonde. Maar toen heeft ie me toch uitgelegd dat het niet Amsterdam was
Liggen wel meer dorpen aan de Amstelquote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:18 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ze hebben ook allebei Amstel in de naam.
Idd, discussie om niksquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja ja... nou niet zo bij de hand gaan doen natuurlijk... We leven in het nu. Tis ook New York en niet nog steeds New Amsterdam/Amsteldam...
Voor mij is het een pot nat.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee. Amstelveen en Amsterdam is een wereld van verschil, geloof me maar
[..]
[..]
Liggen wel meer dorpen aan de Amstel
[..]_!
[..]
Idd, discussie om niks
Je komt er niet zo vaak begrijp ik?quote:
quote:
Nee, maar ik ben vandaag wel vernederend met FIFA 12quote:
Nee, niet mijn stad.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je komt er niet zo vaak begrijp ik?
[..]![]()
hehehquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben vandaag wel vernederend met FIFA 12
85% van de gevallen win ik van hem, maar vandaag pakte hij mij genadeloos terug met mijn eigen tactiek. BF3 gaat vandaag ook voor geen meter, en gisteren verloor ik van mijn 7-jarige zoon met lasergamen. En ik liet hem niet eens winnenquote:
Je bent oud aan het worden.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
85% van de gevallen win ik van hem, maar vandaag pakte hij mij genadeloos terug met mijn eigen tactiek. BF3 gaat vandaag ook voor geen meter, en gisteren verloor ik van mijn 7-jarige zoon met lasergamen. En ik liet hem niet eens winnen![]()
Tijd om een boek te lezen.
Dat zal het zijnquote:
Doe een suggestiequote:
Dat houdt em zeker een tijdje bezig...quote:
Kan ik net zo goed LOTR lezen ofzoquote:
Oh, dan kun je beter de krant lezen als je de realiteit wilt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:20 schreef FireFox1 het volgende:
Kan ik net zo goed LOTR lezen ofzo
Net zo realistisch.
Ik ben geabonneerd op de Volkskrantquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dan kun je beter de krant lezen als je de realiteit wilt.
Ben ik ook in begonnen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat houdt em zeker een tijdje bezig...
Ik zeg Inferno van Dan Brown
Niks tegen de bijbel jij foxmeneer!quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kan ik net zo goed LOTR lezen ofzo
Net zo realistisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |