quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok!
We hadden heerlijk weer! Vanmorgen had ik naar het weerbericht gekeken en zag dat het vandaag inderdaad redelijk weer zou worden en morgen niet dus vandaag maar gegaanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:08 schreef Greys het volgende:
Je had best lekker weer he Nip vandaag?
Het zou eerst vandaag nogal hozen en morgen zonnig/koud, maar da's omgedraaid kennelijk
Heerlijk he, ik zat ook te kijken terwijl er hier een heerlijk stoofpotje prutteldequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:40 schreef Laysa het volgende:
Ik zit al heel de middag the next great baker te kijken...bohhh heb echt trek
Alleen jammer dat Ashley heeft gewonnen...Wat een stom kind is dat zegquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:25 schreef Adnap het volgende:
[..]
Heerlijk he, ik zat ook te kijken terwijl er hier een heerlijk stoofpotje pruttelde
Ja ik hoopte op Gretel-Ann, leuk mens maar haar laatste taart vond ik niet zo spectaculairquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Ashley heeft gewonnen...Wat een stom kind is dat zeg
Ik hoopte eerst nog Jen, maar Gretel had sws ook van mij mogen winnnenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:29 schreef Adnap het volgende:
[..]
Ja ik hoopte op Gretel-Ann, leuk mens maar haar laatste taart vond ik niet zo spectaculair
Jen vond ik wel goed maar die was geen echte leider voor daar, ze kwam wat minder uit de verfquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik hoopte eerst nog Jen, maar Gretel had sws ook van mij mogen winnnen
Ik vanmiddag, mijn ouders al de hele week maar t was hier maar een graad of 17 binnen, niet gek dat ik zat te rillenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:34 schreef Laysa het volgende:
ik sinds gisteren en vandaag, had ik veel eerder moeten doen
Liever een houtkachel dan, véél hoger rendementquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:38 schreef Bamba het volgende:
Ik zou het liefste een open haard hebbenDe warmte die je daarvan krijgt vind ik zo heerlijk en het ruikt zo lekker
Zo'n gesloten bedoel je? Die bedoel ik ookquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Liever een houtkachel dan, véél hoger rendement
Ik wil nooit meer een huis zonder kachel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |