Nieuwe OP-babequote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Dan moet je geen relatie beginnen. Of beide mogen dat 'open relatie' of je doet het gewoon niet. Verzwijgen is echt een no-go hier.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Soms is het beter om iets achter te houden.
Soms is het beter om iets sowieso nooit te doen (zoals vreemdgaan)quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Absoluut, als je weet dat je iemand die belangrijk voor je is, kwetst door de waarheid te vertellen, kun je de waarheid beter verzwijgen, Want zo ga je om met mensen die belangrijk voor je zijn.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:56 schreef Dven het volgende:
Ook in een open relatie kan zwijgen een goed iets. Iedereen doet het altijd maar voorkomen alsof het stiekem gedrag is maar daar staat het compleet los van. Alsof ik het tegen mijn vriendin vertel dat ik weer eens een ander compleet uitgewoond hebquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan moet je geen relatie beginnen. Of beide mogen dat 'open relatie' of je doet het gewoon niet. Verzwijgen is echt een no-go hier.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou Vin, doe er eens een mooie OP-chick in.
Sarcasme toch? ...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut, als je weet dat je iemand die belangrijk voor je is, kwetst door de waarheid te vertellen, kun je de waarheid beter verzwijgen, Want zo ga je om met mensen die belangrijk voor je zijn.
Je pakt het wel lekker zwartwit op maar goed, dat ben ik inmiddels van 90% van de mensen en 99.999% van de FOK!kers gewend dus wat dat betreft pas je goed in het stereotypequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut, als je weet dat je iemand die belangrijk voor je is, kwetst door de waarheid te vertellen, kun je de waarheid beter verzwijgen, Want zo ga je om met mensen die belangrijk voor je zijn.
DOE NORMAAL!!11111quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Done.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
dat ligt aan je afsprakenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Ook in een open relatie kan zwijgen een goed iets. Iedereen doet het altijd maar voorkomen alsof het stiekem gedrag is maar daar staat het compleet los van. Alsof ik het tegen mijn vriendin vertel dat ik weer eens een ander compleet uitgewoond hebZinloze informatie. Achterhouden is geen liegen en derhalve niet per definitie iets zorgelijks.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Onze smaken zijn in zijn geheel niet compatibel.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
DOE NORMAAL!!11111![]()
![]()
![]()
![]()
:(:((:((:(
Kortom, is dus situatiegebonden.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat ligt aan je afspraken
als je een open relatie hebt met de afspraak dat je elk detail deelt dan moet je dat eren
als je een open relatie hebt en je hebt niet de afspraak dat je details deelt dan moet je dat niet doen
ja en de situatie van hoeheetzeookalweer is dat de afspraken met voeten worden getredenquote:
Je kan het ook zien dat als iemand echt belangrijk is dat diegene de waarheid verdiend te wetenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is toch heel wat anders,ik heb het over het feit dat er een 'vreemdgaat' of afspreekt met andere terwijl de ander juist trouw is doordat die er niks van weet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Ook in een open relatie kan zwijgen een goed iets. Iedereen doet het altijd maar voorkomen alsof het stiekem gedrag is maar daar staat het compleet los van. Alsof ik het tegen mijn vriendin vertel dat ik weer eens een ander compleet uitgewoond hebZinloze informatie. Achterhouden is geen liegen en derhalve niet per definitie iets zorgelijks.
Net zoals 99% van de mensen op de persoon speelt als ze inhoudelijk geen tegenargumenten meer hebben in een discussie.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:00 schreef Dven het volgende:
Je pakt het wel lekker zwartwit op maar goed, dat ben ik inmiddels van 90% van de mensen en 99.999% van de FOK!kers gewend dus wat dat betreft pas je goed in het stereotype
Ze is 44.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tsssk, zulke jonge dames in de OP. Kan echt niet hoor.
Dus je gaat het accepteren als hij ooit iets met een ander gaat doen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:00 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn vriend zal heus wel eens verliefd worden op een ander en ik zelf ook
en als mijn vriend daar dan wat mee wil doen (of gewoon iets wil doen met een ander ook al is hij niet verliefd) dan moet hij dat vooral doen
hij komt toch wel terug bij mij, wat wij samen hebben opgebouwd gooi je niet zomaar weg en bouw je niet zomaar op met een ander
en over vriendschappen met het andere geslacht: je hebt wel heel weinig vertrouwen in iemand als je denkt dat alleen al een potje bowlen met iemand van het andere geslacht je relatie op het spel zet
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:04 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Dus je gaat het accepteren als hij ooit iets met een ander gaat doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |