Je hebt toch geen diploma's nodig en op je 15e kun je toch al prima weten wat je wilt, doorzettingsvermogen hebben en prima terecht komen en miljonair worden in Bulgarije op je 17e? TS is 18, dat komt helemaal goed! TS heeft zelfs diploma's!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:30 schreef Dven het volgende:
Oh, dit is geen KLB.
Anyway, kans dat je werk gaat vinden in Peru is minimaal gezien het ontbreken eigenlijk alles. Spreek je uberhaupt de taal wel? Je bent net 18 jaar, sociaal incapabel en volgens jezelf heb je geen kennis en geen financien en wil je een bestaan aan de andere kant van de wereld opbouwen enkel en alleen om haar. Klinkt in mijn oren als het perfecte recept voor een mislukte poging tot emigreren. Wel een goede kandidaat voor 'Ik vertrek'
Ik spreek goed spaans volg al bijna een jaar spaanse lessen en ik spreek ook spaans met haar (zij kan ook een beetje nederlands en kan beter engels dan mij), en ik heb 10 duizend euro wat volgens mij best veel is voor daar en als het mislukt kan ik gewoon terug dan word het een soort gap year =dquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:30 schreef Dven het volgende:
Oh, dit is geen KLB.
Anyway, kans dat je werk gaat vinden in Peru is minimaal gezien het ontbreken eigenlijk alles. Spreek je uberhaupt de taal wel? Je bent net 18 jaar, sociaal incapabel en volgens jezelf heb je geen kennis en geen financien en wil je een bestaan aan de andere kant van de wereld opbouwen enkel en alleen om haar. Klinkt in mijn oren als het perfecte recept voor een mislukte poging tot emigreren. Wel een goede kandidaat voor 'Ik vertrek'
Lees de OP van TS nog eens goed door en kies opnieuw. TS heeft geen plan, geen idee, geen benul. Dan komt er inderdaad weinig terecht. Ik heb nergens gesproken over de noodzakelijkheid van een diploma of wat dan ook. Maar het zit schijnbaar erg diep bij je.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je hebt toch geen diploma's nodig en op je 15e kun je toch al prima weten wat je wilt, doorzettingsvermogen hebben en prima terecht komen en miljonair worden in Bulgarije op je 17e? TS is 18, dat komt helemaal goed!
een jaar spaanse les lijkt me niet voldoende om daar een opleiding te volgen...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:42 schreef pindakaas7750 het volgende:
[..]
Ik spreek goed spaans volg al bijna een jaar spaanse lessen en ik spreek ook spaans met haar (zij kan ook een beetje nederlands en kan beter engels dan mij), en ik heb 10 duizend euro wat volgens mij best veel is voor daar en als het mislukt kan ik gewoon terug dan word het een soort gap year =d
ik zie dit ook als een kans om karakter te bouwen
Laat je vriendin 't niet lezen!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:44 schreef pindakaas7750 het volgende:
[..]
de peruanen hebben inderdaad iets weg van cavia´s haha
Ben je bekend met de arbeidsmarkt in Peru? 10.000 euro trek je het een jaar mee wil je een beetje comfortabel leven. Dus je hebt de financiele back-up en de tijd om je taalkennis te perfectioneren en daar uit te zoeken of er een toekomst in het land voor je is weggelegd. Anders is het gewoon een mooie ervaring en mocht het in het begin al fout gaan dan kan je altijd nog het continent over reizen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:42 schreef pindakaas7750 het volgende:
[..]
Ik spreek goed spaans volg al bijna een jaar spaanse lessen en ik spreek ook spaans met haar (zij kan ook een beetje nederlands en kan beter engels dan mij), en ik heb 10 duizend euro wat volgens mij best veel is voor daar en als het mislukt kan ik gewoon terug dan word het een soort gap year =d
ik zie dit ook als een kans om karakter te bouwen
met een beetje geluk kan ik naar een internationale universiteitquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een jaar spaanse les lijkt me niet voldoende om daar een opleiding te volgen...
Dat je een nest-egg hebt is wel goed maar beter is het nog om een constructief plan te hebben waarbij je ook inkomsten hebt
verder is het ook niet echt goed voor relaties (vaak) als je compleet afhankelijk bent van de ander en daar zit af te wachten tot ze terug komt
dat geeft te veel druk
en wat zijn de voorwaarden van die internationale uni?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:02 schreef pindakaas7750 het volgende:
[..]
met een beetje geluk kan ik naar een internationale universiteit
en ik heb inderdaad een goed plan nodig ik ben ook een websitedesigner en verdien iets van 5 euro per uur wat volgens mij daar best wel snor is maar dan heb ik helemaal geen contact met de bevolking wat ik juist wil en van dat afhankelijk maak ik me ook zorgen over maar ze heeft ook bijna het helejaar bij mij geleefd en ging perfect
zo bekeek ik het ook met de arbeids markt daar ben ik niet bekendquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben je bekend met de arbeidsmarkt in Peru? 10.000 euro trek je het een jaar mee wil je een beetje comfortabel leven. Dus je hebt de financiele back-up en de tijd om je taalkennis te perfectioneren en daar uit te zoeken of er een toekomst in het land voor je is weggelegd. Anders is het gewoon een mooie ervaring en mocht het in het begin al fout gaan dan kan je altijd nog het continent over reizen.
ik weet niet precies ik moet me nog beter daar over informerenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en wat zijn de voorwaarden van die internationale uni?
Kan je iets als bijvoorbeeld duiken of bergklimmen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:06 schreef pindakaas7750 het volgende:
[..]
zo bekeek ik het ook met de arbeids markt daar ben ik niet bekend
hoewel mijn vriending toenet zij dat ze iets voor me kan regelen bij een toeristen bedrijf waar ze heeft gewerkt
en ik stuurde perongelijk je een dm >,<
dat zou ik dan maar even doenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:09 schreef pindakaas7750 het volgende:
[..]
ik weet niet precies ik moet me nog beter daar over informeren
nee ik heb hoogte vrees en nog nooit gedoken hoewel ik alle zwemdiplomas heb die er bestaanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan je iets als bijvoorbeeld duiken of bergklimmen?
Als je gek bent op zwemmen is het misschien een idee om duikbrevetten en dergelijke te halen. Doet het altijd goed wil je jezelf de wereld over werken, zeker als je je talen een beetje onder de knie hebt. Wakeboarden, kitesurfen en dergelijke doen het ook altijd goedquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:14 schreef pindakaas7750 het volgende:
[..]
nee ik heb hoogte vrees en nog nooit gedoken hoewel ik alle zwemdiplomas heb die er bestaan
dus ik ben half vis half mens
Ja zoniet moet je maar gaan.. Zandsurfen ofzoquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:19 schreef rhubarbje het volgende:
Als die chick bij de zee woont jamisschien is dat wel helemaal niet haha
dat is inderdaad een strakplan willen jullie trouwens een foto van ons samen zien of is dat niet zo slim om op fok te postenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je gek bent op zwemmen is het misschien een idee om duikbrevetten en dergelijke te halen. Doet het altijd goed wil je jezelf de wereld over werken, zeker als je je talen een beetje onder de knie hebt. Wakeboarden, kitesurfen en dergelijke doen het ook altijd goed![]()
Beter dat laatste laten jaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:19 schreef pindakaas7750 het volgende:
[..]
dat is inderdaad een strakplan willen jullie trouwens een foto van ons samen zien of is dat niet zo slim om op fok te posten
Deze man verpest het topic. Posten die foto zou ik zeggenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Beter dat laatste laten jaAlhoewel ik zelf ook alles op FOK! gooi. Maar het kan soms in je nadeel werken
mij ook.....quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:43 schreef DUTCHKO het volgende:
"Zij weet dit allemaal van mij natuurlijk, En zij gaat mij steunen en zorgen"...
Deze zin baart mij nogal zorgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |