De VS-versie heeft wel een heleboel klassiekers erop staan. Als je toch liever via de Nederlandse versie kijkt, dan zullen dat soort films ook steeds meer te vinden zijn aangezien het aanbod elke dag wordt uitgebreid.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:55 schreef JochemP het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat films tegelijkertijd met de bioscooprelease erop zouden staan.
Nee, maar even serieus, kijk naar deze lijst: IMDb Top 250 - IMDb en vervolgens naar het aanbod van Netflix. Ik dacht echt even dat er een server down was ofzo omdat ik bij bijna elke film "Movie not available" kreeg... Van dat soort films van 5 a 10 jaar oud of ouder zelfs verwacht ik gewoon dat ze erop staan...
http://www.flixfilms.nl/quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:08 schreef NotGuilty het volgende:
Waar staat die lijst van alles wat er steeds bij komt?
Dankjequote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:22 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
http://www.flixfilms.nl/
Ik heb jou nooit erkend. Jouw username klopt niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:51 schreef ErkendFokker het volgende:
Werkt het bij jullie ook matig op dit moment? Krijg steeds streaming errors..
tja ben officieel erkend door de bond van Fokkers. Bok voor je dat je daar niet bij mag maar dat is niet mijn probleem.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit erkend. Jouw username klopt niet.
grgr
ik wil erbij horenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:01 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
tja ben officieel erkend door de bond van Fokkers. Bok voor je dat je daar niet bij mag maar dat is niet mijn probleem.
Je kunt proberen om de stekker 2 minuten uit het stopcontact te halen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:58 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
De Wii ging gewoon ineens uit en gaat niet meer aan. Dus ik zal echt vervanging moeten zoeken en dan ga ik wel gewoon voor een normaal kastje.
[..]
Zoveel goedkoper is die niet toch?
Die van 3 maanden kan maar één keer per account.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:08 schreef groggy het volgende:
Ik maak nu gebruik van zo'n 3 maanden coupon, kan ik op hetzelfde account na afloop weer gebruik maken van zo'n coupon?
ChromeCastquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
Is er ook een goedkopere oplossing dan een Apple TV? Vind het wel een leuk ding, maar het is een te duur ding voor mij.
Omdat aan de hand van het IP adres wordt gecontroleerd of je wel toegang hebt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:05 schreef richolio het volgende:
Alleen de dns instellingen veranderen werkt helaas niet.
Gebruik je tunlr.net?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:05 schreef richolio het volgende:
Alleen de dns instellingen veranderen werkt helaas niet.
Unlocator is ook gratis hoor.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:09 schreef Ori het volgende:
[..]
Omdat aan de hand van het IP adres wordt gecontroleerd of je wel toegang hebt.
Unblock-us en unlocator zijn betaalde diensten.
Tunlr is gratis, maar je moet dan wel op de whitelist staan
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:09 schreef Ori het volgende:
[..]
Omdat aan de hand van het IP adres wordt gecontroleerd of je wel toegang hebt.
Unblock-us en unlocator zijn betaalde diensten.
Tunlr is gratis, maar je moet dan wel op de whitelist staan
Tunlr geprobeerd, maar alle slots voor in Nederland waren al in gebruik oid. En volgens mij ging dat niet automatisch toch, dat whitelisten? Dan zou ik terug moeten komen in de hoop dat er weer een slot beschikbaar is, daar had ik geen trek inquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:10 schreef Aether het volgende:
[..]
Gebruik je tunlr.net?
Is je IP whitelisted, zoals uitgelegd op de tunlr pagina?
Je mogelijkheden:quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:18 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
Tunlr geprobeerd, maar alle slots voor in Nederland waren al in gebruik oid. En volgens mij ging dat niet automatisch toch, dat whitelisten? Dan zou ik terug moeten komen in de hoop dat er weer een slot beschikbaar is, daar had ik geen trek in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |