Een aantal zijn alleen als DVD te bestellen in de VS.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:49 schreef wolfrolf het volgende:
Vetcool van disney, maar al die films staan al gewoon beschikbaar op de Amerikaanse
Tja ik wil best een paar pond per maand betalen maar hier schiet ik toch ook geen flikker mee opquote:
inderdaad, ligt er vooral aan wat je ervan verwacht. Als je denkt dat je voor 8 euro onbeperkt de nieuwste films op een legale manier kunt kijken dan kan ik me voorstellen dat je teleurgesteld bent. En een beetje simpelquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Begrijp daar helemaal niets van, er staat zoveel content op de US en UK Netflix dat ik tot eind 2014 non-stop zou kunnen kijken schat ik zo in.
Dat denk ik ook niet. Ik ben iig erg blij met dat kleine kastje. Stream ermee ook best veel van iPad/iPhone naar mijn tv.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:01 schreef NotGuilty het volgende:
Mijn Wii is er mee opgehouden![]()
![]()
Dat wordt dan toch maar een AppleTv volgende maand. Zal er vast geen spijt van krijgen
Wat stream je dan zoal vanaf je telefoon? Daar kan ik me namelijk weinig bij voorstellen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Ik ben iig erg blij met dat kleine kastje. Stream ermee ook best veel van iPad/iPhone naar mijn tv.
Gaat ie niet meer aan, foutmelding o.i.d.?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:01 schreef NotGuilty het volgende:
Mijn Wii is er mee opgehouden![]()
![]()
Dat wordt dan toch maar een AppleTv volgende maand. Zal er vast geen spijt van krijgen
Dingen van YouTube of Uitzending Gemist bijvoorbeeld of muziek, via airplay. Daarmee stream ik ook de buitenlandse content van Netflix die ik op mijn iPad heb.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:34 schreef NotGuilty het volgende:
Wat stream je dan zoal vanaf je telefoon? Daar kan ik me namelijk weinig bij voorstellen.
WDTV Live?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
Is er ook een goedkopere oplossing dan een Apple TV? Vind het wel een leuk ding, maar het is een te duur ding voor mij.
Ik had verwacht dat films tegelijkertijd met de bioscooprelease erop zouden staan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:25 schreef planethugo het volgende:
[..]
inderdaad, ligt er vooral aan wat je ervan verwacht. Als je denkt dat je voor 8 euro onbeperkt de nieuwste films op een legale manier kunt kijken dan kan ik me voorstellen dat je teleurgesteld bent. En een beetje simpel
De Wii ging gewoon ineens uit en gaat niet meer aan. Dus ik zal echt vervanging moeten zoeken en dan ga ik wel gewoon voor een normaal kastje.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:41 schreef Aether het volgende:
[..]
Gaat ie niet meer aan, foutmelding o.i.d.?
Zoveel goedkoper is die niet toch?quote:
De VS-versie heeft wel een heleboel klassiekers erop staan. Als je toch liever via de Nederlandse versie kijkt, dan zullen dat soort films ook steeds meer te vinden zijn aangezien het aanbod elke dag wordt uitgebreid.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:55 schreef JochemP het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat films tegelijkertijd met de bioscooprelease erop zouden staan.
Nee, maar even serieus, kijk naar deze lijst: IMDb Top 250 - IMDb en vervolgens naar het aanbod van Netflix. Ik dacht echt even dat er een server down was ofzo omdat ik bij bijna elke film "Movie not available" kreeg... Van dat soort films van 5 a 10 jaar oud of ouder zelfs verwacht ik gewoon dat ze erop staan...
http://www.flixfilms.nl/quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:08 schreef NotGuilty het volgende:
Waar staat die lijst van alles wat er steeds bij komt?
Dankjequote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:22 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
http://www.flixfilms.nl/
Ik heb jou nooit erkend. Jouw username klopt niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:51 schreef ErkendFokker het volgende:
Werkt het bij jullie ook matig op dit moment? Krijg steeds streaming errors..
tja ben officieel erkend door de bond van Fokkers. Bok voor je dat je daar niet bij mag maar dat is niet mijn probleem.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit erkend. Jouw username klopt niet.
grgr
ik wil erbij horenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:01 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
tja ben officieel erkend door de bond van Fokkers. Bok voor je dat je daar niet bij mag maar dat is niet mijn probleem.
Je kunt proberen om de stekker 2 minuten uit het stopcontact te halen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:58 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
De Wii ging gewoon ineens uit en gaat niet meer aan. Dus ik zal echt vervanging moeten zoeken en dan ga ik wel gewoon voor een normaal kastje.
[..]
Zoveel goedkoper is die niet toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |