Nee.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:57 schreef Essiejj het volgende:
Zeker geen behoefte aan ruilen met een DSI XL plus bijbetaling van mijn kant?
Genoteerdquote:
Liever niet, tenzij iemand alleen de 3DS wiltquote:
afh. vd prijs heb ik wil interesse in alleen de3ds.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:15 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Genoteerd
[..]
Liever niet, tenzij iemand alleen de 3DS wilt
4.2.0-9Equote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:42 schreef SambalMedia het volgende:
Nu weet ik nog niet welke software versie er op de 3ds zitje kan dit bij settings controleren.
Is goed. Dat de doos en de boekjes ontbreken kan ik wel mee leven. Zolang je maar zorgt dat hij de postbode netjes overleeft.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:19 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik zal morgenochtend nog even het scherm goed schoonmaken om te zien of er echt geen krassen op zitten, lijkt me niet want ding zit bijna altijd dicht haha. Verder heb ik de oplader erbij en natuurlijk het pennetje maar voor de rest niets. Is niet erg toch?
Waarom negeer je me post?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:06 schreef videonatic het volgende:
Mooi, wat vraag je voor Super Mario 3D Land, star fox 64? Verzenden naar Rotterdam.
Dan wacht ik af...quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:51 schreef YoshiBignose het volgende:
Chinless heeft al ¤25 geboden als je even verder kijkt dan je neus lang is.... heeft echter nog geen pm gestuurd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |