Dit dusquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:43 schreef Blistering het volgende:
Sinds gister ook al flink gespeeld, wat een toffe game zeg
Net de 7de gym verslagen met dit team:
Lucario 51
Greninja 48
Raichu 49
Charizard 51
Abomasnow 40
Blaziken 48
Zoveel toffe pokemons gevonden al, jammer dat je er maar 6 kwijt kan in 1 team
Oke dan moet iedereen dat wel ff doenquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan doen we hetzelfde als bij Animal Crossing. Een topicreport met je nick en friend code zodat de mods of gamescrew je aan de OP kan toevoegen
Munchlax, jou heb ik toegevoegd, kun je mij ook ff toevoegen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:49 schreef Munchlax het volgende:
Ja, doe dat met friendcodes in de OP, dan kan gelijk iemand me helpen met me Gurdurr naar Conkeldurr (Black). Me friendcode staat in 3ds topic
Ik ook. Ik dacht het alle pokemon 1/6e XP gaf dus ik dacht "wat een rotding, uit ermeequote:
Net de 8ste gym kapot en m'n Blaziken is 76quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:38 schreef Vlaggenroof het volgende:
6e gym gedaan, sterkste pokemon is charizard met lvl 58
Ik heb Fire Eblem even aan de kant geschoven voor Pokemon Y. Ik heb de exp all ook meteen uitgezet, behoorlijk irritant. Ik heb geen zin om te grinden, maar kan t niet laten...quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:11 schreef Thanatos45 het volgende:
Heeft iemand Y zien liggen in de winkels? Ik kwam gisteren bij de Media Markt, letterlijk hele schappen vol met Pokemon X, geen enkel exemplaar van Y te bekennen o_O Dan maar X gekocht, zoveel boeide het me nou ook weer niet (Ik ga voor mega Venusaur, ziet eruit als OP wall) maar het was wel vreemd
[..]
Ik ook. Ik dacht het alle pokemon 1/6e XP gaf dus ik dacht "wat een rotding, uit ermee", blijkt ie achteraf al je monstertjes 1/2e XP te geven dus 3x in totaal
Das leuk voor 7-jarige jongetjes maar voor mij als veteraa van weetikhoeveel pokemongames gewoon lame.
Moet wel zeggen dat Nintendo daarvan gebruik heeft gemaakt om de game ietsje pittiger te maken. Tis niet bepaald niveau Fire Emblem (vandaag mee begonnen op hard.. ik voorspel een Dark Souls achtige marteling voor mij want zelfs in de eerste echte missie ging ik al bijna game over) maar ik moet waarempel weer eens opletten wat ik doe
Dude hahaquote:Op maandag 14 oktober 2013 00:31 schreef dikkedaniel het volgende:
net met mn starter pokemon naar bed geweest. zon goede band hebben zowel ingame als buiten het spel en het klikt gewoon goed
ik hoop zo haar (fennekin vrouwtje) happiness en affection te raisen
hier kan ik me helemaal in vinden..quote:Op maandag 14 oktober 2013 07:59 schreef Rikketik het volgende:
Wat ziet de game er toch prachtig uit. Ik heb helaas wel last van framedrops gedurende battles, maar alles wat je doet in de "overworld" wordt zo vloeiend in beeld gebracht.![]()
En de pokémon zelf zien er ook eindelijk uit zoals ze eruit moeten zien. In voorgaande games had ik nog wel eens dat een pokémon werd verpest door een slechte (back)sprite, maar dat kan nu niet meer gebeuren.
Ja, zal ik zo ff doenquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:54 schreef roy9 het volgende:
[..]
Munchlax, jou heb ik toegevoegd, kun je mij ook ff toevoegen?
Het ziet er wel goed uit, maar ook bij deze game zie ik weinig toegevoegde waarde in het hele 3d-gebeuren. Heb het ook uitstaan dus, ga er enkel dubbel van zienquote:Op maandag 14 oktober 2013 09:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hier kan ik me helemaal in vinden..
Ik was eerst wat sceptisch over dat 3d, maar het is echt heel mooi geworden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |