fixedquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 07:46 schreef spierbal het volgende:
Gta is leuk gta is machtig allah heeft is een lul vn een meter tachtig
Ok, thnx voor de enige nuttige reactie hier. Ik zal het proberenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 08:48 schreef Tgi het volgende:
Dat is een veel voorkomend probleem, ja. Rockstar werkt aan een fix. Wat je kan proberen is om een internet kabel in je ps3 te stoppen, dat hielp bij mij.
Racist.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 07:46 schreef spierbal het volgende:
Gta is leuk gta is machtig allah heeft een lul vn een meter tachtig
Internetquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 09:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Games Online..
Rockstar Cloud servers
EA Servers
Ubisoft servers
Battle.net servers
Cloud Servers
Servers
idd, vind het nog veel te veel op singleplayer lijken met die tussenscenes met je afro-amerikaanse mattie er aldoor er tussendoor.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 09:49 schreef Burrito het volgende:
Ik snap dat online niet![]()
Ik rij een beetje rond en ik heb 2x een soort team deathmatch gespeeld. Is er verder nog wat te doen?
DNS wel goedgezet?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:16 schreef kristalhelder het volgende:
Ik kan die jobs helemaal niet downloaden
ik heb op de ps3 helemaal nergens last van..quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:54 schreef Bami_Flikker het volgende:
Als je xbox speelt, probeer je DNS setting goed te zetten onder network settings:
Primary: 8.8.8.8
Secondary: 8.8.4.4
Ik had aan het begin even gezeik met m'n Xbox, ff snel die DNS aangepast en nu doet hij het wel helemaalquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:55 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ik heb op de ps3 helemaal nergens last van..zelfs die dns instelling en niet nodig gehad.
Jij hebt tijdens de singleplayer steeds in je huis gesaved?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen shampoo maar ik zit in haar
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:59 schreef djgrasveld het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Gewoon over nieuw gaan. Is het waard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
[..]Kneus. Had optie C gekozen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De meest awesome missie zul je bedoelen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:04 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Is wel de moeilijkste en langste missie
Ookquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De meest awesome missie zul je bedoelen.
Zal mij verbazen als het met meer dan 32 man kan op pc/next gen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:10 schreef Confetti het volgende:
Het is een prachtig concept dat GTA-online en ook goed uitgewerkt maar de consoles zorgen wel voor veel beperkingen.
Ik denk dat het veel meer tot zijn recht komt bij de next-gen consoles. Met 64 man knallen![]()
Haha dat is wel heel triestquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:41 schreef haan33 het volgende:
Een maat van mij is met de dood bedreigd op facebook omdat hij bij die multiplayer iemand zijn auto had gejat
Gewoon een sticky bom op een mooie auto plakken en als iemand erin wilt hem laten exploderen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:41 schreef haan33 het volgende:
Een maat van mij is met de dood bedreigd op facebook omdat hij bij die multiplayer iemand zijn auto had gejat
Nee, in steegje wachten en als diegene in wil stappen tevoorschijn komen rennen en diegene in elkaar trappen/slaanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:58 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Gewoon een sticky bom op een mooie auto plakken en als iemand erin wilt hem laten exploderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |