Nou gezien je commentaar in r&p wil je ook wel van bil. APK ofzoquote:
Zijn we allang geweest man je loopt achterquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou gezien je commentaar in r&p wil je ook wel van bil. APK ofzo
Heb je die film gezienquote:
Is dat zo?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:40 schreef APK het volgende:
FANN, ik luister nu naar Jack uit het laatste topic![]()
Maar jeweetstoch dat het 'wilt' moet zijn in de TT?
Of jij gaat te snel.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zijn we allang geweest man je loopt achter
Fikker op je bent een userquote:
duurt wel langquote:
Ja minstens blauwquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]wat een secreet ben je toch ook
Je moet de film zienquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
duurt wel langmaar wl mooi
Remlof, je bent bent volgens mij best aardig, maar so don't fucking care.quote:
Ik heb geen idee hoeveel posts ik heb? Met klonen erbij wel veel denk ik.quote:
dan moeten we eerst een NLP cursus volgenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:52 schreef Soury het volgende:
Wat is er in godsnaam mis met communicatie.
Dit een sc geen dumpquote:
Dit is Fok! waar dat op een ander niveau zit.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:52 schreef Soury het volgende:
Wat is er in godsnaam mis met communicatie.
Dit heet een chat, Slow chat.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit is Fok! waar dat op een ander niveau zit.
Zeg dan niksquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:58 schreef chufi het volgende:
Soms heeft niemand zin om iets te zeggen ...
Goddankquote:
Kan die Soury wel hebben.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 03:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft ze alleen nog ons 2 en Remlof die straks een peuk komt doen of zo ..
Denk het niet want die peert er ook net tussen uit met een excuus dat ie moet werken... ... Gaat FoK het weekend down?quote:
Ik denk dat er niemand overblijft, dat schets gelijk mijn geloofquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 03:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft ze alleen nog ons 2 en Remlof die straks een peuk komt doen of zo ..
Ik heb geen idee?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 03:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk het niet want die peert er ook net tussen uit met een excuus dat ie moet werken... ... Gaat FoK het weekend down?
Huh, dan ken je mij nog niet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 03:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat er niemand overblijft, dat schets gelijk mijn geloof
Ik ook nietquote:
Als het niet gepland is ,,, klopt er iets niet ...quote:
Waar slaat dat nou weer opquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 03:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het niet gepland is ,,, klopt er iets niet ...
Of heeft ie ook nog normaal werk ... Zou kunnen natuurlijk
Met een BBQ dan heb je soms een varken aan het spit en om die te draaien, heb je een tang nodig.quote:
Ja ik ook. Drukke dag morgenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 03:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar ik ga naar bed... Vind het wel weer mooi geweest..
Ik ben de tang.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 03:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met een BBQ dan heb je soms een varken aan het spit en om die te draaien, heb je een tang nodig.
Handschoenenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 03:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het kan ook zonder tang maar dan verbrand je de vingers.
Goed gereedschap is het halve werk.quote:
Mijn keuken is compleetquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 03:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Goed gereedschap is het halve werk.
Pleisters ookquote:
Met PP eropquote:
Ach, brandmerken was eeuwen lang de methode, tegenwoordig schieten ze er een chip in.quote:
Beterquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 03:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach, brandmerken was eeuwen lang de methode, tegenwoordig schieten ze er een chip in.
Mijn amandelen zijn ook ooit preventief verwijderd, ging toen gewoon zo wanneer ze ontstoken raakte.quote:
Ja een ijsje en niet zeurenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 03:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn amandelen zijn ook ooit preventief verwijderd, ging toen gewoon zo wanneer ze ontstoken raakte.
Zo'n brandmerkje is ff schrikken voor zo'n knol maar verder heeft ie er weinig last van.
Mensen zeuren meer inderdaad heb ik het gevoel.quote:
Nou ja, ik zit in 40 plus en gezeik en gezeur is er niet zo. Maar ik ben wel blij dat ik er nog gezond aan toe ben. Het kan anders gaan dat weet ik inmiddels ook welquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 03:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mensen zeuren meer inderdaad heb ik het gevoel.
Er kan veel mis gaan in een mensenleven en veel dingen heb je zelf niet in de hand.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 03:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja, ik zit in 40 plus en gezeik en gezeur is er niet zo. Maar ik ben wel blij dat ik er nog gezond aan toe ben. Het kan anders gaan dat weet ik inmiddels ook wel
Die hebben lekkere biertjesquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 03:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is wel vermakelijk om te zien dat Belgen zonder regering nog betere economische cijfers halen dan NL met.
Dat zeg ik. Ik ben blij met hoe het gaatquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 03:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er kan veel mis gaan in een mensenleven en veel dingen heb je zelf niet in de hand.
Heb zelf altijd bepaalde onrust in me die dan steeds meer wil.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 03:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Ik ben blij met hoe het gaat
Ik niet meer, gezondheid was nogal kut op een gegeven moment. Het was even zwaar, maar nu maakt het me niks meer uitquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 03:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb zelf altijd bepaalde onrust in me die dan steeds meer wil.
Qua gezondheid ben ik gezegend, heb ook nog goede beschermengel, dat maakt soms wat overmoedig.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 04:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik niet meer, gezondheid was nogal kut op een gegeven moment. Het was even zwaar, maar nu maakt het me niks meer uit
Het is dus geestelijk wat je dwars zitquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 04:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Qua gezondheid ben ik gezegent, heb ook nog goede beschermengel, dat maakt soms wat overmoedig.![]()
Meer mijn karakter denk ik.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 04:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is dus geestelijk wat je dwars zit
Oh ik merk daar niks van qua fokquote:
Op Fok houd ik me redelijk op de vlakte.quote:
Toch raak je hier een bepaalde kern, het onderuit halen is tot maatstaf verheven.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 04:24 schreef Soury het volgende:
Blijf lekker op fok, dan haal ik je wel onderuit als het kan![]()
Grapje PP
Je bent ook geniaalquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 04:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Toch raak je hier een bepaalde kern, het onderuit halen is tot maatstaf verheven.
Alleen op deze tijden, de boog kan niet altijd gespannen staan.quote:
Boogjequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 04:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alleen op deze tijden, de boog kan niet altijd gespannen staan.
Sig is er een boek over aan het schrijven maar het schiet nog niet echt op.quote:
Ik fiets mijn nest in zo. Met een vette jointquote:
Sigquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 04:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sig is er een boek over aan het schrijven maar het schiet nog niet echt op.![]()
Er staat nog 1 plant , die heb ik maar binnen gezet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 04:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik fiets mijn nest in zo. Met een vette joint
Ik doe er niet meer aan, plantenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 04:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er staat nog 1 plant , die heb ik maar binnen gezet.
Ik wel. knoflook, pepertjes, tomaten.quote:
Lekker he?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 04:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik wel. knoflook, pepertjes, tomaten.![]()
Ja van eigen balkon smaakt altijd extra goed.quote:
Ik weet hetquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 04:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja van eigen balkon smaakt altijd extra goed.
Toen was het al Center Parcs...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:00 schreef APK het volgende:
[..]
Was het toen al Centre Parks of nog Sporthuis Centrum oid?
Ja, ik ben oud aan het worden
Het was gisteren 'Coming Out Day', dus ik dacht, laat ik eens modern doen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:01 schreef APK het volgende:
En heb je een mannelijke partner als je het over 'echtgenoot' hebt?
Ik ben inderdaad wel 100% een Tomboy...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien is MM wel een meisje dat zich als jongen voordoet.... dat kan ook nog
1000% hetero nog welquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was gisteren 'Coming Out Day', dus ik dacht, laat ik eens modern doen.![]()
Maar nee, ik ben 1000% hetero en maak gewoon 2 typische typo's in één post...
Precies...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
1000% hetero nog welzodat er geen twijfels ontstaan bedoel je
Ik was al lang naar bedquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Post maar hier verder Rem
Ik meestalquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik post nooit vanuit bed eigenlijk
Ja dat bedoel ikquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, OK, dan is dat duidelijk...
Dat is een herhaling van een zelfde post.. Normaliter krijg je dan een waarschuwing..quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:51 schreef APK het volgende:
Wat saai, zo'n weekend zonder voetbal op tv
jij bent best een bazig typje heh Sjoefquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is een herhaling van een zelfde post.. Normaliter krijg je dan een waarschuwing..
Echt niet maar dit was iets dat me opviel en niet verwachte van APK ,, Ja sorry ..quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jij bent best een bazig typje heh Sjoef
OK dan niet .. Doe ik noet moeilijk over... Zo maar eens wat eten scorenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ga niet lopen slowchatten in dat topic van Geer en Goor heur
Alleen als je het heel snel achter elkaar doetquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is een herhaling van een zelfde post.. Normaliter krijg je dan een waarschuwing..
Da's nooit goedquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:06 schreef APK het volgende:
Alleen als je het heel snel achter elkaar doet
Staatsloterij winnen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Da's nooit goedwat je ook doet...
Ik zal die van jou eens even checkenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb maar weer eens mijn lijst met AT's opgeschoond, eigenlijk lopen best veel topics op niks uit,
nutteloos gedoe eigenlijk
Lijkt wel een gewone ATquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat doen er wel meer heb ik gemerkt
wilde vegetarische seksquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:13 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt wel een gewone AT![]()
Okay, beetje voorkeur voor wilde vegetarische seks maar verder valt het mee...
Weer geen nummers opgestuurd gekregen . deze maand.. Moet ik weer mn rekening checken of ik iets heb gewonnen.. De hele sensatie beleving is verdwenen op deze manier. Ik ga er echt mee stoppen ...quote:
2 posts tegelijk.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow.. wat was het plan dan?
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:13 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt wel een gewone AT![]()
Okay, beetje voorkeur voor wilde vegetarische seks maar verder valt het mee...
Komkommers, wortelen, pastinaken en ramenassen zie ik nu voor me...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wilde vegetarische seksik kan me daar weinig bij voorstellen
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]![]()
![]()
APK geen vegan pedos te bekennen ?
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Komkommers, wortelen, pastinaken en ramenassen zie ik nu voor me...
Nee, is volmaakt nutteloos.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow...oké, heeft het ook een doel?
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, ik vond hem meer zielig voor mezelf eigenlijk toen ik er aan dacht
Als ik jouw posthistorie check zit je gewoon heen en weer te zappen tussen hiero en de RLSquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]![]()
![]()
APK geen vegan pedos te bekennen ?
pedos , zijn scheten op zn SPaans OKquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Komkommers, wortelen, pastinaken en ramenassen zie ik nu voor me...
eh.... Neequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet of leverworsten of zo nou een beter beeld zouden vormen...
Waar je je al niet druk om maakt FANNquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als ik jouw posthistorie check zit je gewoon heen en weer te zappen tussen hiero en de RLS![]()
en die stomme lepeltjestopics
Ah, een raadsel...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
pedos , zijn scheten op zn SPaans OK
Daar maak ik me dus NIET druk omquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar je je al niet druk om maakt FANN
kolere... wat een OPquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:22 schreef APK het volgende:
WGR / woning tekoop
Puzzelen voor gevorderden
Dan moet je het toch doen met de wortelen, schorseneren en prei...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
De Leverworsten laat ik over aan de Vleesliefhebbers, die zijn hier in de meerderheid
Drs. Pquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet je het toch doen met de wortelen, schorseneren en prei...
Weinig te raden aan over ... Een scheet is een scheet .. OK van de komkommers, wortelen, pastinaken en ramenassen.. Geen idee maar volgens mij zijn veggie scheten erger...quote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet je het toch doen met de wortelen, schorseneren en prei...
OK? Waar slaat deze op?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Weinig te raden aan over ... Een scheet is een scheet .. OK van de komkommers, wortelen, pastinaken en ramenassen.. Geen idee maar volgens mij zijn veggie scheten erger...
Knolrapen heb ik eigenlijk nog nooit gegetenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Knolrapen en lof zag ik dan niet zo zitten...
Drs. P?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie hem hier in de buurt wel eens 'lopen'.
Gaat niet lang meer duren
Trojka hier, trojka daar,quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie hem hier in de buurt wel eens 'lopen'.
Gaat niet lang meer duren
Metzo'n vaag vochtig sausje , als het al een sausje was idd ,,,quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Knolrapen heb ik eigenlijk nog nooit gegetenPrei is wel lekker, maar niet zo stukgekookt als
moeders het vroeger deed, kreeg je zo;n vies kwakkie op je bord
Gewoon met ham en kaas in de oven...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Knolrapen heb ik eigenlijk nog nooit gegetenPrei is wel lekker, maar niet zo stukgekookt als
moeders het vroeger deed, kreeg je zo;n vies kwakkie op je bord
Moet ik teruglezen, want dat heb ik effe gemist ik zat in dat andere topic met die rare OPquote:
Joah...was lekker, maar dat gerecht is geschraptquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon met ham en kaas in de oven...
Goed topic.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:22 schreef APK het volgende:
WGR / woning tekoop
Puzzelen voor gevorderden
Nou dan doe ik het lekker wel terwijl ik aan de rosbief zitquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neh... Ik heb ook nog een Veggie Preischotelmaar ik ga hier maar geen recepten uitwisselen
Eetsmakelijk!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:41 schreef sasquatsch het volgende:
Ik heb net macaroni met gehakt klaargemaakt. Ga ik nu eten.
Die TS is echt te dom voor woorden, dan is het niet leuk meer.quote:
Jij ook!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Eetsmakelijk!
Ik ga zo The Lone Ranger kijken, zag vanmorgen dat er een goede downloadbare versie van te vinden was.
Lijkt mij een trollertquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die TS is echt te dom voor woorden, dan is het niet leuk meer.![]()
Heb ik gezien!quote:
Wel je kont omlaag houden OK Dan mag je grazen wat je wiltquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb ik gezien!Daar ga je je best mee vermaken
beetje tragisch is het
ook wel eigenlijk, meer zal ik niet vertellen.
Eten is klaar
dus ik ga gras grazen
dankje en gras is niet gezond voor je en vies dus ik hoop dat je een lekkerder vega recept hebt gemaaktquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
beetje tragisch is het
Eten is klaar
dus ik ga gras grazen
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
beetje tragisch is het
Eten is klaar
dus ik ga gras grazen
wat voel je dan?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Gadverdegadver, ik voel me grieperig
Snotneus, pijn in mijn keel, rillerig en lamlendigquote:
ow, dat heb ik net achter de rugquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Snotneus, pijn in mijn keel, rillerig en lamlendig
uitloggenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
Hallo,
Ook ik heb een vetpercentage van 40+%, ik wil hier graag vanaf. Is er iemand hier die tips heeft?
Groetjens,
Arens Arend en de kids.
ik vind het allemaal prima hoor!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
stuard wild hyr ok poste is dt kej?
Blegh hequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:42 schreef sacha het volgende:
[..]
ow, dat heb ik net achter de rug![]()
beterschap en slaap ze!
dan is ie hier op zijn plekquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
hy is swakbegaaft, doe rustig tege m
slapen, slapen, slapen, genoeg drinken en 2 a 3 x daags een paracetamol, zo weer wegquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blegh heNou ja gaat ook wel weer over en slapen heb ik vanmiddag al gedaan
Veel alcohol doodt de bacterien.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:52 schreef sacha het volgende:
[..]
slapen, slapen, slapen, genoeg drinken en 2 a 3 x daags een paracetamol, zo weer weg
dacht ik ook afgelopen week maar ik kreeg het niet wegquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Veel alcohol dood de bacterien.
Ik zit al bijna 2 weken op 4 x 1000 mg per dag, dus hoe die verkoudheid erdoorheen heeft kunnen komen, de tip van Piet heb ik ook overwogen, maar lijkt me niet zo'n goed ideequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:52 schreef sacha het volgende:
[..]
slapen, slapen, slapen, genoeg drinken en 2 a 3 x daags een paracetamol, zo weer weg
Maar Stu is toch een jonkie?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Toch knap dat Donnie nog weet dat stu ooit een topic geopend heeft.
4 x 1000?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit al bijna 2 weken op 4 x 1000 mg per dag, dus hoe die verkoudheid erdoorheen heeft kunnen komen, de tip van Piet heb ik ook overwogen, maar lijkt me niet zo'n goed idee
Eind 20 ergens volgens mij, was een keer zijn SC kwijt omdat het hele subforum opgedoekt werd en kwam toen hier terecht. Het was erg tijdelijk gelukkig. Wij hebben Fann al.quote:
Vliegtuig?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:01 schreef sacha het volgende:
[..]
4 x 1000?oké...
![]()
ik gaf de schuld aan het vliegtuig
de vliegreis van Porto naar Nederland, daarna werd ik ziekjes...quote:
O ja, dat heb ik ook heel vaak na een vliegreis. Al die bacteriën in zo'n mottig, murmelig vliegtuig zorgt wel vaker voor een verkoudheidje.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:10 schreef sacha het volgende:
[..]
de vliegreis van Porto naar Nederland, daarna werd ik ziekjes...
lekker met z'n allen opgepropt in zo'n vliegfabriek
Jazeker is gras gezondquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:07 schreef drakin het volgende:
[..]
dankje en gras is niet gezond voor je en vies dus ik hoop dat je een lekkerder vega recept hebt gemaakt
regenpak aan en gaan, gewoon doenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het regent weer, wandelen of niet wandelen, that's the question
Regenbroeken moeten we nog kopen en gaan we ook doenquote:
Maar dan van rubber, fijne rubberen kaplaarzen!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
En ik heb mijn kaplaarzen
Kaplaarzen is lekker voor droge voeten, maar ik denk niet dat je het er een paar kilometer op vol houdtquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Regenbroeken moeten we nog kopen en gaan we ook doen![]()
![]()
Dus nu hebben we alleen Poncho's, kan eigenlijk best wel![]()
En ik heb mijn kaplaarzen
Van die bruine, wel een beetje een poepkleurquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar dan van rubber, fijne rubberen kaplaarzen!
Ben jij nog zo jong dan?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is voor mij echt jeugdsentiment![]()
Ja, dat vermoeden kreeg ik ineensquote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat vermoeden kreeg ik ineens![]()
En dan toch posten in het ouwe lullen en wijventopic
Zo dan! Goed zeg, dus je hebt het hardlopen echt heel goed opgepakt. Ik duik er ook in.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:21 schreef Bos81 het volgende:
Maar ik ga zo maar eens slapen. Morgen doe ik mee met de Eindhoven marathon op de estafette (dwz voor mij 10.8 km). Dus moet ik goed uitgerust zijn![]()
Dan heeft Deissy gelijk en vind ik 10km rennen geen goed excuus...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Deisyy heb griep en Bos gaat een rondje van 10 km rennen morgen.
Top Bosquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:21 schreef Bos81 het volgende:
Maar ik ga zo maar eens slapen. Morgen doe ik mee met de Eindhoven marathon op de estafette (dwz voor mij 10.8 km). Dus moet ik goed uitgerust zijn![]()
Die is inmiddels gevlucht, het wordt nu pas echt vermakelijk.quote:
dat moet je niet doen Piet, dan wordt Soury boosquote:
Stiekem vind ik het wel mooi dat boze, die kun je zo leuk voeren.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:02 schreef sacha het volgende:
[..]
dat moet je niet doen Piet, dan wordt Soury boos
Van deze 2 nummers zou ik niet kwaad kunnen worden..quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Stiekem vind ik het wel mooi dat boze, die kun je zo leuk voeren.![]()
8 km met gemakquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kaplaarzen is lekker voor droge voeten, maar ik denk niet dat je het er een paar kilometer op vol houdt
Ik vind ze nog steeds tofquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van die bruine, wel een beetje een poepkleur
Ik wordt zelden echt kwaad, speel het alleen wel op zijn tijd om van me af te bijten omdat andere mensen soms toch een andere manier hebben om met dingen om te gaan zeg maar.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Van deze 2 nummers zou ik niet kwaad kunnen worden..
Volgens mij denkt Sas dat Soury boos wordt van een youtoubie ...quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wat ben je allemaal aan het bazelen Piet?
Ow... die wordt boos om de gekste dingen, dus dat weet je nooit van te vorenquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij denkt Sas dat Soury boos wordt van een youtoubie ...
dat was niet zereneusquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij denkt Sas dat Soury boos wordt van een youtoubie ...
Niets roken is beter ...quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Soms denk ik wel eens dat je beter gras kan eten dan roken
heeft sjoef een zeer been?quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Misschien tegen het zerebeen
Durfde je nietquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen muziekjes geplaatst en ik was gisteren op tijd naar bed ...
was het je alter ego?quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen muziekjes geplaatst en ik was gisteren op tijd naar bed ...
quote:
Ik durf wel hoorquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was nog niet eens in muziekjes mode ...
Nee vandaag was het eerste kliekje ... Morgen weer eens iets anders bedenken ..quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Hij had vandaag ook al een kliekje te eten, maar dat had ie gisteren ook al
![]()
dus vandaag was het een kliekje van een kliekje denk ik
4 dagen een stoofpotje eten?quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Hij had vandaag ook al een kliekje te eten, maar dat had ie gisteren ook al
![]()
dus vandaag was het een kliekje van een kliekje denk ik
Ik vond vooral Matt Damon goedquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Wel heh... zei ik toch
Kun je het ook roken dan?quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Soms denk ik wel eens dat je beter gras kan eten dan roken
Nee, nee, gisteren had je een kliekje van je stoofpotje van eergisterenquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee vandaag was het eerste kliekje ... Morgen weer eens iets anders bedenken ..
Dat kan toch in dit tipoc?quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wat ben je allemaal aan het bazelen Piet?
Ja, hij was écht goedquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond vooral Matt Damon goed
Eerst ziet hij er uit als Matt Damon, dan als Ruud uit Big Brother en daarna als iemand die je niet zou herkennen als Matt Damon
Een paar weken geleden hingen er posters in Abri's voor die film en ik dacht 'Gadverdamme, michael Douglas en die andere vekleed als wijven'
Gedroogde sla heb ik weleens geprobeerd maar dan gebeurde er weinig.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Weet is toch gewoon gedroogd gras ofzo
En Rob Lowe ook nog!quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, hij was écht goedvond ik ik ook
en die Douglas dinges ook wel eigenlijk
Gisteren had ik pasta gemaakt ...quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, nee, gisteren had je een kliekje van je stoofpotje van eergisteren![]()
Ik rook geen gras hoordus ik weet dat nog
Herhaling, valt mij een beetje tegen van jouquote:
Oeh... daar zijn mooie nummers over.quote:
Ik kon hem ff niet vinden in de newsgroups ... linkje?quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond vooral Matt Damon goed
Eerst ziet hij er uit als Matt Damon, dan als Ruud uit Big Brother en daarna als iemand die je niet zou herkennen als Matt Damon
Een paar weken geleden hingen er posters in Abri's voor die film en ik dacht 'Gadverdamme, michael Douglas en die andere verkleed als wijven'
Zie toepie van FANN voor de naam van de filmquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kon hem ff niet vinden in de newsgroups ... linkje?
Ben je daar wel eens geweest?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |