Dit + wil je zelf blijven leven met iemand waarvan je weet als je zijn telefoon pakt er telkens een andere chick is?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:02 schreef blondetrien het volgende:
Het maakt niet uit of hij gelijk heeft of niet: blijkbaar is je vertrouwen in hem sowieso weg.
Als dat alles is stel jij je enorm aan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:59 schreef anoniem0101 het volgende:
En ja hoor weer een ander meisje, hierin stonden dingen als 'slaapzacht en droomfijn' , 'ik spreek je (k)'.
Even serieus aan al die andere trollposters hier, er is gewoon echt 0.0 aan de hand.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:23 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Als dat alles is stel jij je enorm aan.
Dit jaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:23 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Als dat alles is stel jij je enorm aan.
Jij. Jij vertrouwt hem niet, controleert hem achter zijn rug en hangt in de gordijnen van een onschuldig, vriendelijk berichtje.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:59 schreef anoniem0101 het volgende:
Tot vandaag, hij was douchen en zn telefoon lag op tafel. Ik weet niet waarom maar ik kon het niet laten 'gewoon even checken dacht ik, kan geen kwaad want hij verbergt toch niks'. En ja hoor weer een ander meisje, hierin stonden dingen als 'slaapzacht en droomfijn' , 'ik spreek je (k)'. Ik hield het niet meer, ben ik nou degene die fout zit of hij?
Dat weet je niet zeker.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 08:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij. Jij vertrouwt hem niet, controleert hem achter zijn rug en hangt in de gordijnen van een onschuldig, vriendelijk berichtje.
Maar niet getreurd. Je bent deze relatie eigenhandig de nek om aan het draaien.
Hetgeen hier gemeld wordt, is imo enorm onschuldig.quote:
Slaap zacht en droom fijn vind ik opmerkelijk. Dan zeg je welterusten als het om een normale vriendin, of kennis gaat. Als vent dan.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 08:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hetgeen hier gemeld wordt, is imo enorm onschuldig.
Ja, uit die tekst kun je niets anders destilleren dan dat hij haar wil, misschien zelfs al doet ...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 08:57 schreef Apuleius het volgende:
Slaap zacht en droom fijn vind ik opmerkelijk. Dan zeg je welterusten als het om een normale vriendin, of kennis gaat. Als vent dan.
Slaap zacht en droom lekker verder, Cc.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 09:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, uit die tekst kun je niets anders destilleren dan dat hij haar wil, misschien zelfs al doet ...
Sommige mensen m/v gebruiken een wat bredere vocabulaire dan welterusten. Ook tegen 'normale' vrienden.
Ik ben al prima uitgeslapen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 09:02 schreef Apuleius het volgende:
Slaap zacht en droom lekker verder, Cc.
Dan spreek ik je, (k)quote:
Fijn! Maak er een mooie dag vanquote:
Dit ja. Was pas geleden nog een topic over met allerlei mensen die dat gingen vergoelijken onder het mom dat het makkelijk was maar dat ze hun partner toch echt wel vertrouwen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 09:34 schreef motorbloempje het volgende:
Ik snap sowieso heel die behoefte niet om in andermans telefoon te gaan neuzen..
zeg je tegen iemand die aangeeft dat ze haar partners telefoon weleens heeft gebruikt om een spelletje op te spelenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 09:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dit ja. Was pas geleden nog een topic over met allerlei mensen die dat gingen vergoelijken onder het mom dat het makkelijk was maar dat ze hun partner toch echt wel vertrouwen.
Inderdaad, als ik kijk wat voor onzin ik allemaal over wa gooi heb ik echt geen zin ook nog eens de onzin van een ander te lezen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 09:34 schreef motorbloempje het volgende:
Ik snap sowieso heel die behoefte niet om in andermans telefoon te gaan neuzen.. Heb die van mijn man nog nooit aangeraaktalthans, wel eens een spelletje op gespeeld in de auto geloof ik, maar dan open ik dat spelletje en klaar.....
Ik zou haast gaan roepen om een [ WA ] tag, zodat we in de lijst met topics meteen al kunnen zien waar het om draaitquote:
Nou ja, kennelijk heeft hij het nodig om naast de relatie ook wat te flirten (en misschien meer). Het lijkt er op dat jij dat niet acceptabel vindt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:59 schreef anoniem0101 het volgende:
Ik heb al 4 jaar een vriend en zins vorig jaar zit er een deuk in onze relatie, hij heeft toen met een collega lopen appen en zelfs een keer afgesproken, het appen ging niet over bloemetjes en aangezien hij vrij geheimzinnig was.
Op zich geen gek idee.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:43 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Ik zou haast gaan roepen om een [ WA ] tag, zodat we in de lijst met topics meteen al kunnen zien waar het om draait
Deed hij dan geheimzinnig omdat jij snel jaloers bent? Dat hij met iemand van het andere geslacht iets afspreekt hoeft niks te betekenen. En dat hij iets liefs zegt tegen iemand anders al helemaal niet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:59 schreef anoniem0101 het volgende:
Help mensen, ik lees vaak deze forums en nu toch besloten mijn eigen verhaal te posten.
Ik heb al 4 jaar een vriend en zins vorig jaar zit er een deuk in onze relatie, hij heeft toen met een collega lopen appen en zelfs een keer afgesproken, het appen ging niet over bloemetjes en aangezien hij vrij geheimzinnig was.
Een paar maand terug had ik echt het gevoel dat het vertrouwen terug was en ik zocht denk ik op een op andere manier bevestiging en heb toen zijn telefoon gepakt. Daarin stond een app met een ander meisje en ook dat ging over dingen wat je niet hoort te zeggen als je een vriendin hebt.
Ik heb hem hier toen mee geconfronteerd en hij kon alleen maar mij de schuld geven van dat ik hem niet vertrouw en dat die appjes niks betekende etc. Ik ben zo gek op deze jongen dat ik het maar weer met een korreltje zout nam.
Tot vandaag, hij was douchen en zn telefoon lag op tafel. Ik weet niet waarom maar ik kon het niet laten 'gewoon even checken dacht ik, kan geen kwaad want hij verbergt toch niks'. En ja hoor weer een ander meisje, hierin stonden dingen als 'slaapzacht en droomfijn' , 'ik spreek je (k)'. Ik hield het niet meer, ben ik nou degene die fout zit of hij?
Weer heb ik hem geconfronteerd en ik kon van hem meteen oprotten. Ik weet niet wat ik moet doen, zit ik nou fout of ik hij gewoon niet te vertrouwen? Het ging net zo goed de laatste tijd. Help!
Weet niet meer zo goed wat ik moet denken. Aan de ene kant geef ik mezelf de schuld dat ik hem niet vertrouw, maar aan de andere kant denk ik 'maar hij is blijkbaar niet te vertrouwen' of stel ik me gewoon aan.
Help
zo simpel is het. Door zijn acties vertrouw je hem niet meer. Of er nou meer achter zit of niet, dit komt niet meer goed. Ga ook niet net zo diep graven bij hem zodat je de schuld bij hem neerlegt, ga gewoon verder met je levenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:02 schreef blondetrien het volgende:
Het maakt niet uit of hij gelijk heeft of niet: blijkbaar is je vertrouwen in hem sowieso weg.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:02 schreef blondetrien het volgende:
Want?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:39 schreef Argento het volgende:
natuurlijk zit hij fout. Moet dat een discussie zijn dan?
Met een collega via whatsapp berichten utiwiselen is in de meeste relaties nog geen 'deuk'quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:59 schreef anoniem0101 het volgende:
Onschuldig of niet, hier gaat het kietelen van zijn eigen ego duidelijk boven het respect voor zijn vriendin. Dat ene voorval had voldoende moeten zijn voor hem om dezelfde lieve woordjes die altijd zwaar gemeend waren nu opeens bij een ander als een lichtzinnige flirt te gebruiken. Dat is niet gepast en (blijkbaar) houding van het laagste soort naar hun gemeenschappelijke relatie. Dit gaat niet om of je wel of niet je snikkel in iemand hebt gedouwt, dit gaat om een emotionele band die je met elkaar hebt op het spel zetten.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 08:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hetgeen hier gemeld wordt, is imo enorm onschuldig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |