Help mensen, ik lees vaak deze forums en nu toch besloten mijn eigen verhaal te posten.
Ik heb al 4 jaar een vriend en zins vorig jaar zit er een deuk in onze relatie, hij heeft toen met een collega lopen appen en zelfs een keer afgesproken, het appen ging niet over bloemetjes en aangezien hij vrij geheimzinnig was.
Een paar maand terug had ik echt het gevoel dat het vertrouwen terug was en ik zocht denk ik op een op andere manier bevestiging en heb toen zijn telefoon gepakt. Daarin stond een app met een ander meisje en ook dat ging over dingen wat je niet hoort te zeggen als je een vriendin hebt.
Ik heb hem hier toen mee geconfronteerd en hij kon alleen maar mij de schuld geven van dat ik hem niet vertrouw en dat die appjes niks betekende etc. Ik ben zo gek op deze jongen dat ik het maar weer met een korreltje zout nam.
Tot vandaag, hij was douchen en zn telefoon lag op tafel. Ik weet niet waarom maar ik kon het niet laten 'gewoon even checken dacht ik, kan geen kwaad want hij verbergt toch niks'. En ja hoor weer een ander meisje, hierin stonden dingen als 'slaapzacht en droomfijn' , 'ik spreek je (k)'. Ik hield het niet meer, ben ik nou degene die fout zit of hij?
Weer heb ik hem geconfronteerd en ik kon van hem meteen oprotten. Ik weet niet wat ik moet doen, zit ik nou fout of ik hij gewoon niet te vertrouwen? Het ging net zo goed de laatste tijd. Help!
Weet niet meer zo goed wat ik moet denken. Aan de ene kant geef ik mezelf de schuld dat ik hem niet vertrouw, maar aan de andere kant denk ik 'maar hij is blijkbaar niet te vertrouwen' of stel ik me gewoon aan.
Help
[ Bericht 52% gewijzigd door Re op 11-10-2013 23:41:58 ]