Heb persoonlijk liever Van Persie in goede doen.. Kluivert heb ik nooit echt een killer gevonden in de spits en dat zie ik terug in zijn doelpuntengemiddelde bij zijn clubsquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:47 schreef Kenju het volgende:
[..]
Klopt, is ook een zwakte in de discussie. Maar ze speelden wel op eenzelfde manier. In de Premier League is dat zeker niet zo.
[..]
Kluivert heeft sowieso eigenlijk maar een korte carrière gehad, van zijn 18e tot zijn 27/28e. Daarna was het zo goed als over. Dus feitelijk kan je Kluivert alleen beoordelen bij zijn periode bij Barca waar hij top was, maar vooral met zijn rug naar de goal speelde.
Van Persie heeft gewoon een betere clubcarriere. Maar dat geldt voor bijna iedere topspits, inclusief Van Nistelrooij. Dat zegt echter niets over de rauwe kwaliteiten.
Heel simpel: ik had liever Kluivert nu op spits gehad, die we tussen 96 en 2002 hadden, dan de Van Persie van nu. Beiden top, maar Kluivert gewoon beter. Kon het meer op talent en impuls, wat iets zegt over het vermogen om top te zijn onder druk. Maar zoals ik al zei, kan Van Persie zich nog bewijzen. Nu heeft hij dat nog niet gedaan.
Liet wel anderen scoren, wat tot een gevarieerdere aanval leidt. Dat vond ik juist een groot nadeel van bijv. spitsen als Kezman en Van Nistelrooij. Stop ze af, en het is over. Van Persie heeft die zwakte weliswaar niet, maar in hoeverre hij tegen toplanden overeind blijft, moet ik nog zien.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:55 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Heb persoonlijk liever Van Persie in goede doen.. Kluivert heb ik nooit echt een killer gevonden in de spits en dat zie ik terug in zijn doelpuntengemiddelde bij zijn clubs
Er zitten maar weinig doelpunten tegen aansprekende tegenstanders bij.quote:
Bossie doet het graag met Goedelequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:59 schreef Max23 het volgende:
[..]
Bazeninterview van Boskamp met Pownews.
Precies wat ik bedoel. Eentje tegen Frankrijk. Maar het WK komt eraan....quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er zitten maar weinig doelpunten tegen aansprekende tegenstanders bij.
Wel tegen Frankrijk.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er zitten maar weinig doelpunten tegen aansprekende tegenstanders bij.
Dat is zeker zo. Daar zijn/waren ze wat mij betreft beide goed in..quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:57 schreef Kenju het volgende:
[..]
Liet wel anderen scoren, wat tot een gevarieerdere aanval leidt. Dat vond ik juist een groot nadeel van bijv. spitsen als Kezman en Van Nistelrooij. Stop ze af, en het is over. Van Persie heeft die zwakte weliswaar niet, maar in hoeverre hij tegen toplanden overeind blijft, moet ik nog zien.
Voetbal kijken?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bossie doet het graag met Goedele
Wat gruwelijk slecht ingeschoten toen, maar wat een aanval.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel tegen Frankrijk.
Evert zei toen: VAN PERSIIIEEEEEEEE
Wel in de ochtendspits, maar dat geheel terzijde.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:55 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Kluivert heb ik nooit echt een killer gevonden in de spits...
Ben jij ook al van de verkeerde kant?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
beelden van Zweden Oostenrijk op ARD
Helaas voor hem worden er maar weinig wedstrijden 's ochtend gespeeldquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:01 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Wel in de ochtendspits, maar dat geheel terzijde.
Hij is homo?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ben jij ook al van de verkeerde kant?
Ik kijk toch Nederland 2, zit niet zo te zeike jongequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ben jij ook al van de verkeerde kant?
Maar hij is wel een killer dan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:02 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Helaas voor hem worden er maar weinig wedstrijden 's ochtend gespeeld
WK 2014 = beste speler van het toernooi.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:03 schreef Asskicker14 het volgende:
RVP
EK 2012 = onzichtbaar
WK 2010 = onzichtbaar
EK 2008 = onzichtbaar
WK 2006 = onzichtbaar
Mooi dat hij zoveel scoort in kwalificatie en vriendschappelijk maar dan heb je toch meer aan Huntelaar op de belangrijke momenten.
KJHquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:03 schreef Asskicker14 het volgende:
RVP
EK 2012 = onzichtbaar
WK 2010 = onzichtbaar
EK 2008 = onzichtbaar
WK 2006 = onzichtbaar
Mooi dat hij zoveel scoort in kwalificatie en vriendschappelijk maar dan heb je toch meer aan Huntelaar op de belangrijke momenten.
Die ook niet eigenlijk, al vind ik dat wel meer een echte spits. Huntelaar vind ik net geen topspits, die hebben we eigenlijk gewoon niet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:03 schreef Asskicker14 het volgende:
RVP
EK 2012 = onzichtbaar
WK 2010 = onzichtbaar
EK 2008 = onzichtbaar
WK 2006 = onzichtbaar
Hij is heel belangrijk in de kleedkamer.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dirk Kut = altijd MVP van het toernooi
Yolanthe ookquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is heel belangrijk in de kleedkamer.
Dan loopt er altijd een of andere idioot met een aids spuit rondquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat er hier in Groningen geen Gijpnight was.
Die zouden ze voor elke wedstrijd even in de kleedkamer moeten uitnodigen. Al lijkt gezien de huidige status van Sneijder het Yolanthe effect een beetje uitgewerkt.quote:
EK 2008 = terug van blessure en heeft ie het niet onaardig gedaanquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:03 schreef Asskicker14 het volgende:
RVP
EK 2012 = onzichtbaar
WK 2010 = onzichtbaar
EK 2008 = onzichtbaar
WK 2006 = onzichtbaar
Dan moet je naar de Golden Arm gaan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat er hier in Groningen geen Gijpnight was.
Opvallend hoe snel je zulk soort adresjes paraat hebt, maar slecht nieuws voor je Sjeikquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:09 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dan moet je naar de Golden Arm gaan.
Ja hoe weet jij dat ouwe viespeukquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:09 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dan moet je naar de Golden Arm gaan.
Te veel mensen zijn hun horloge daar kwijtgeraakt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Opvallend hoe snel je zulk soort adresjes paraat hebt, maar slecht nieuws voor je Sjeik
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)olden-Arm-gaat-dicht
Stel dat je daar met een zeepje naar binnen gaat zou ik 'm niet laten vallen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Te veel mensen zijn hun horloge daar kwijtgeraakt.
twitter:Woordhumor twitterde op vrijdag 11-10-2013 om 22:25:00Van Gaal: 'Ik 8-1 ieder in staat van dit zwakke Hongarije te winnen.' #nedhon reageer retweet
VP is toch gewoon een topspits? Naar mijn mening misschien niet op het niveau van de meest allure volle spelers (waar veel mensen hier het niet mee eens zijn, hoewel er ook een flink aantal zijn die gewoon een afkeer hebben jegens Kluivert om verschillende redenen), maar topklasse kun je VP moeilijk ontzeggen...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die ook niet eigenlijk, al vind ik dat wel meer een echte spits. Huntelaar vind ik net geen topspits, die hebben we eigenlijk gewoon niet.
Die moest ik even 2 keer lezenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:18 schreef ZaZoe het volgende:
twitter:Woordhumor twitterde op vrijdag 11-10-2013 om 22:25:00Van Gaal: 'Ik 8-1 ieder in staat van dit zwakke Hongarije te winnen.' #nedhon reageer retweet
Wat een 1ige grap.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:18 schreef ZaZoe het volgende:
Daar komt N.S.G. misschien inquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Opvallend hoe snel je zulk soort adresjes paraat hebt, maar slecht nieuws voor je Sjeik
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)olden-Arm-gaat-dicht
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:50 schreef kalinhos het volgende:
Tis te hopen dat het bij RvP er in 2014 eindelijk eens uitkomt op een eindronde. Kluivert was in mijn ogen toch veel vaker belangrijker met zijn goals (Engeland '96, Argentinie & Brazilie '98, Joegoslavie 2000)
quote:
Kluivert heeft er redelijk wat van buiten de 16 ingelegd. Kwa volleys kan ik me er inderdaad niet veel herinneren. Tegen Dora met Valencia geloof ik, en eentje waarvan hij zelf zei dat het de mooiste ooit was in de Primera Division (toevallig een combinatie van beiden, volley en van buiten de 16, maar zo bijzonder was het ook weer niet). Wat Pat ook wel had waren goals als dit:quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:57 schreef kalinhos het volgende:
[..]Ik denk dat Van Persie technisch (afstandsschoten, volley's bij Arsenal en ManU) wel beter dan Kluivert is. Maar Kluivert zijn puntertjes en timing met koppen
Daarom stellen de coaches van oranje hunterlaar ook op en niet rvp.....quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:03 schreef Asskicker14 het volgende:
RVP
EK 2012 = onzichtbaar
WK 2010 = onzichtbaar
EK 2008 = onzichtbaar
WK 2006 = onzichtbaar
Mooi dat je hier over begint. Ik kan me ook nog herinneren dat Van Persie een geweldige rechtsbuiten was (bij Arsenal kwam hij vaak vanaf rechts toch?) met alles wat jij nu zegt inderdaad. Er zijn echt nog zat filmpjes van geweldige technische passeeracties en ook redelijke versnellingen. Maar goed hij is in feite te groot en stevig voor een buitenspeler en beter als spits, omdat ie daardoor e gewoon de pure snelheid en wendbaarheid mist. En toch, hij heeft zich ook door ontwikkeld zeker qua volleytechniek (die is echt van unieke klasse), maar je zou denken en verwachten dat hij op de vierkante meter wat meer in huis zou moeten hebben om een mannetje te passeren, nu is het vaak de karakteristieke Van Persie move waarbij hij kapbeweging doet en dan de bal naar zich toe haalt (ook tegen Hongarije doet ie dat weer, net binnen de 16 geloof ik), kortom iets dat weinig uithaalt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:30 schreef Kenju het volgende:
[..]
Kluivert heeft er redelijk wat van buiten de 16 ingelegd. Kwa volleys kan ik me er inderdaad niet veel herinneren. Tegen Dora met Valencia geloof ik, en eentje waarvan hij zelf zei dat het de mooiste ooit was in de Primera Division (toevallig een combinatie van beiden, volley en van buiten de 16, maar zo bijzonder was het ook weer niet). Wat Pat ook wel had waren goals als dit:
Dat is wel een beetje jammer van Van Persie, hoewel begrijpelijk en de inruil veel beter is, het was vroeger een geweldig potentievolle linksbuiten, goede versnelling, èchte passeerbeweging (Robben heeft dat niet, en doet het puur op basis van timing en een goede sleep). Maar als hij die speler was gebleven, was hij nu wellicht niet (meer) van dit niveau geweest, aangezien je dat met zijn lengte niet zo lang volhoudt.
kijk, feitenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:08 schreef NLGooner het volgende:
[..]
EK 2008 = terug van blessure en heeft ie het niet onaardig gedaan
WK 2006 = was hij nog geen spits maar vleugelspeler die Kuyt eruit heeft gespeeld (niet dat dat zo moeilijk was)
Andere toernooien eens
Ja klopt. Bij Van Persie bedoelde ik die goal namens Arsenal (vliegende volley), zijn 1e goal voor United die halve volley en die volley in ManU's kampioenswedstrijd. Dat is pure, pure klasse. Bij Kluivert waren het vaak goals, en dat vind ik net zo goed klasse, dat hij het duel aangaat en nog net ergens zijn hoofd of punt van de schoen tegenaan zet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:30 schreef Kenju het volgende:
[..]
Kluivert heeft er redelijk wat van buiten de 16 ingelegd. Kwa volleys kan ik me er inderdaad niet veel herinneren. Tegen Dora met Valencia geloof ik, en eentje waarvan hij zelf zei dat het de mooiste ooit was in de Primera Division (toevallig een combinatie van beiden, volley en van buiten de 16, maar zo bijzonder was het ook weer niet). Wat Pat ook wel had waren goals als dit:
Dat is wel een beetje jammer van Van Persie, hoewel begrijpelijk en de inruil veel beter is, het was vroeger een geweldig potentievolle linksbuiten, goede versnelling, èchte passeerbeweging (Robben heeft dat niet, en doet het puur op basis van timing en een goede sleep). Maar als hij die speler was gebleven, was hij nu wellicht niet (meer) van dit niveau geweest, aangezien je dat met zijn lengte niet zo lang volhoudt.
Van Gaal vertelde gister in zijn interview na de wedstrijd dat ze bij hem op de training speciaal geoefend hadden met koppen. Daarom waren er veel kopgoals gisterquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:30 schreef Vasion het volgende:
TT?
Wat een verdiensten van Van Gaal dit hoor.
Elke bondscoach had hier met ruime cijfers van gewonnen, dus ik begrijp de ophemeling niet zo.
Ik dacht vanwege het feit dat de Hongaarse verdediging bagger is. En was het niet Van Persie die dat zei?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:38 schreef Max23 het volgende:
[..]
Van Gaal vertelde gister in zijn interview na de wedstrijd dat ze bij hem op de training speciaal geoefend hadden met koppen. Daarom waren er veel kopgoals gister
Louis ook.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik dacht vanwege het feit dat de Hongaarse verdediging bagger is. En was het niet Van Persie die dat zei?
Ben ik ook benieuwd naar, helemaal omdat Uruguay verloren heeft gisteren..quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:07 schreef Daarnaast het volgende:
Wat voor effect heeft deze uitslag op fifa ranking?
Vergeet niet dat Argentinië al geplaatst is. Ik weet niet hoe goed Uruguay bevriend is met Argentinië maar ik zou niet verrast zijn als Uruguay straks wint van Argentiniëquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel mooi trouwens, Nederland moet dinsdag winnen van Turkije. Uruguay moet tegen Argentinië dus de kans lijkt mij best groot dat wij ze voorbij gaan in ranking.
Maar....als Uruguay wint dan helpt m.i. een overwinning tegen Turkije niet eens.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel mooi trouwens, Nederland moet dinsdag winnen van Turkije. Uruguay moet tegen Argentinië dus de kans lijkt mij best groot dat wij ze voorbij gaan in ranking.
ik heb een laptop van 2000 euries met 512 gb ssd. Dat kun je niet afforden vriend.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Was 3-0 niet genoeg? waarom precies 8-1.
Andorra - Nederland 0-2
Dus is Andorra nu beter dan Hongarije![]()
Uruguay krijgt nog een PO tegen Jordanië.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:56 schreef Montagui het volgende:
In Zuid Amerika kwalificeren er zich nog 2 van Ecuador, Chili en Uruguay.
Het toeval wil dat Ecuador en Chili tegen elkaar spelen en allebei genoeg hebben aan een gelijkspel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |