Heb persoonlijk liever Van Persie in goede doen.. Kluivert heb ik nooit echt een killer gevonden in de spits en dat zie ik terug in zijn doelpuntengemiddelde bij zijn clubsquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:47 schreef Kenju het volgende:
[..]
Klopt, is ook een zwakte in de discussie. Maar ze speelden wel op eenzelfde manier. In de Premier League is dat zeker niet zo.
[..]
Kluivert heeft sowieso eigenlijk maar een korte carrière gehad, van zijn 18e tot zijn 27/28e. Daarna was het zo goed als over. Dus feitelijk kan je Kluivert alleen beoordelen bij zijn periode bij Barca waar hij top was, maar vooral met zijn rug naar de goal speelde.
Van Persie heeft gewoon een betere clubcarriere. Maar dat geldt voor bijna iedere topspits, inclusief Van Nistelrooij. Dat zegt echter niets over de rauwe kwaliteiten.
Heel simpel: ik had liever Kluivert nu op spits gehad, die we tussen 96 en 2002 hadden, dan de Van Persie van nu. Beiden top, maar Kluivert gewoon beter. Kon het meer op talent en impuls, wat iets zegt over het vermogen om top te zijn onder druk. Maar zoals ik al zei, kan Van Persie zich nog bewijzen. Nu heeft hij dat nog niet gedaan.
Liet wel anderen scoren, wat tot een gevarieerdere aanval leidt. Dat vond ik juist een groot nadeel van bijv. spitsen als Kezman en Van Nistelrooij. Stop ze af, en het is over. Van Persie heeft die zwakte weliswaar niet, maar in hoeverre hij tegen toplanden overeind blijft, moet ik nog zien.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:55 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Heb persoonlijk liever Van Persie in goede doen.. Kluivert heb ik nooit echt een killer gevonden in de spits en dat zie ik terug in zijn doelpuntengemiddelde bij zijn clubs
Er zitten maar weinig doelpunten tegen aansprekende tegenstanders bij.quote:
Bossie doet het graag met Goedelequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:59 schreef Max23 het volgende:
[..]
Bazeninterview van Boskamp met Pownews.
Precies wat ik bedoel. Eentje tegen Frankrijk. Maar het WK komt eraan....quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er zitten maar weinig doelpunten tegen aansprekende tegenstanders bij.
Wel tegen Frankrijk.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er zitten maar weinig doelpunten tegen aansprekende tegenstanders bij.
Dat is zeker zo. Daar zijn/waren ze wat mij betreft beide goed in..quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:57 schreef Kenju het volgende:
[..]
Liet wel anderen scoren, wat tot een gevarieerdere aanval leidt. Dat vond ik juist een groot nadeel van bijv. spitsen als Kezman en Van Nistelrooij. Stop ze af, en het is over. Van Persie heeft die zwakte weliswaar niet, maar in hoeverre hij tegen toplanden overeind blijft, moet ik nog zien.
Voetbal kijken?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bossie doet het graag met Goedele
Wat gruwelijk slecht ingeschoten toen, maar wat een aanval.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel tegen Frankrijk.
Evert zei toen: VAN PERSIIIEEEEEEEE
Wel in de ochtendspits, maar dat geheel terzijde.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:55 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Kluivert heb ik nooit echt een killer gevonden in de spits...
Ben jij ook al van de verkeerde kant?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
beelden van Zweden Oostenrijk op ARD
Helaas voor hem worden er maar weinig wedstrijden 's ochtend gespeeldquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:01 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Wel in de ochtendspits, maar dat geheel terzijde.
Hij is homo?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ben jij ook al van de verkeerde kant?
Ik kijk toch Nederland 2, zit niet zo te zeike jongequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ben jij ook al van de verkeerde kant?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |