Ik ben na de eerste al afgehaakt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:02 schreef Queller het volgende:
Wij hebben de eerste twee afleveringen Lip Service gekeken...
Ik word oud; vond er werkelijk geen klap aan
We zijn er nog niet helemaal uit, maar in elk geval zijn ze 10 jaar te jong.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 09:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben na de eerste al afgehaakt.
Ben ook lillik volk.
Ja, eerlijk gezegd heb ik de 1e serie niet afgekeken, de dvd ligt hier nog in de verpakking verderquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:02 schreef Queller het volgende:
Wij hebben de eerste twee afleveringen Lip Service gekeken...
Ik word oud; vond er werkelijk geen klap aan
We moeten een keer praten!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, nee, ja. Ik heb het toch nog even een paar keer uitgeprobeerd. Gewoon. Om het zeker te weten. En ik ben echt blij dat ik gisteren heb overgeslagen. Mgihghigihhgi.
Bette erbij had de serie onmiskenbaar goed gedaanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:11 schreef jajablahblah het volgende:
Ja, eerlijk gezegd heb ik de 1e serie niet afgekeken, de dvd ligt hier nog in de verpakking verder
Maar ja, Jennifer Beals deed ook niet mee en dat vond ik al een minpunt
Praten wordt overschat Quell... Praten wordt overschat...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:21 schreef Queller het volgende:
[..]
We moeten een keer praten!
Geen goed teken
Zoenen dan?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Praten wordt overschat Quell... Praten wordt overschat...
O god. Ik hou van zoenen. Dat kan ik niet genoeg benadrukken.quote:
O leuk! Dan gaan we een keer lekker zoenenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O god. Ik hou van zoenen. Dat kan ik niet genoeg benadrukken.
Daar zit mrs Q niet zo mee hoorquote:
Zo is datquote:Op zondag 13 oktober 2013 10:28 schreef Vanyel het volgende:
Ach, boeien. Met een hetero telt toch niet!
Ik dacht dat vrouwen onbeperkt konden?quote:
Nee, laten we dat maar niet doenquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Niet als ik uit 2 openingen leegloop. ..
Ik vind het zieligquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mogelijk een beetje van beiden. Maar meer het eerste denk Ik
Wee mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht het laatste?quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mogelijk een beetje van beiden. Maar meer het eerste denk Ik
Wee mij.
Nee, gelukkig ben ik niet ineens een mietje geworden, maar ben ik toch echt wel ziekquote:
QFTquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
God wat ben ik aan het weekend toe. ..
hier ook.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Eens.quote:
Ben je al weer beter? Kunnen we al zoendaten??quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lesbosapiens
Het was het beste feest ooitquote:
Hoi lesbo'squote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:58 schreef LizzyAdam het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)rZmjk!84ZYkZkYli3eM/ Dies het tofst. Ik vind de foto mooi gelukt.
Meest gelezen op de Metrosite van vandaag![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:34 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Het was het beste feest ooitNet zoals het vorige en die daar voor,
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:56 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Hoi lesbo's![]()
Ik lurk hier wel eens wat als ik random wat topiques op GC aan het doorstruinen ben, en wtf, 27?In mijn hoofd had ik echt een ouder iemand voor me van euh weet ik veel, halverwege of eind dertig/ ergens begin veertig of zo
![]()
maar je bent gewoon veul jonger dan ik
![]()
Idd wel mooie/ goed gelukte foto trouwens
Groetjes van een praktizerend hetero![]()
Wrijf het er nog maar es in, ik ben ouuuhoudddquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:01 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]en ik vond 27 al Bejaard Light.
Ah joh, er zijn vast voordelen van het halfvol bejaard zijn. Je hebt bijvoorbeeld een reden om mee te doen aan Nederland in beweging, of Max geheugentrainer. Joepie!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:12 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Wrijf het er nog maar es in, ik ben ouuuhouddd
Zoek je nieuwe vrienden, Bakfiets?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:09 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ah joh, er zijn vast voordelen van het halfvol bejaard zijn. Je hebt bijvoorbeeld een reden om mee te doen aan Nederland in beweging, of Max geheugentrainer. Joepie!
Dank voor het compliment. Je bent de eerste ooit die me ouder vindt overkomen dan ik benquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:56 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Hoi lesbo's![]()
Ik lurk hier wel eens wat als ik random wat topiques op GC aan het doorstruinen ben, en wtf, 27?In mijn hoofd had ik echt een ouder iemand voor me van euh weet ik veel, halverwege of eind dertig/ ergens begin veertig of zo
![]()
maar je bent gewoon veul jonger dan ik
![]()
Idd wel mooie/ goed gelukte foto trouwens
Groetjes van een praktizerend hetero![]()
Deze vrouwquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind dat wanneer je het duidelijk nog niet met je partner hebt besproken je uit moet gaan van de strengste "regels" mogelijk.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jij hebt het besproken he Quelly...?
Nee, nooitquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
OMG wat een heerlijkheid.
Komt dat er in de praktijk nou ook daadwerkelijk vaak van?
We hebben besloten dat we niet belazerd willen worden. Dus: doe gewoon wat je leuk vindt en waar je zin in hebt. En je weet zelf dondersgoed wanneer je de kluit aan het belazeren bent. Dát is het moment dat je ff zal moeten gaan nadenken of dit wel de bedoeling is.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ghihgihg het lijkt mij al zo ontspannend dat het kan, dat ik me kan voorstellen dat je er nooit echt behoefte aan hebt
Hebben jullie dan een don't ask don't tell policy, of alles in het open?
Ja! Absoluutquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat ons bij het volgende agendapunt brengt. Kerstbomen. Met of zonder kluit?
Ja. Wij zouden echt een goed bestuur zijn.quote:
We kunnen ons wel gaan verhuren als interimbestuurquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja. Wij zouden echt een goed bestuur zijn.
Ja.
Nee.
Nee.
Ja.
DRANK!
Ja! Want we hebben ook bijzonder vaak bijzonder goede ideeën!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:07 schreef Queller het volgende:
[..]
We kunnen ons wel gaan verhuren als interimbestuur
Dus! Opgelost!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja! Want we hebben ook bijzonder vaak bijzonder goede ideeën!
En dan weer uit onze eigen tuin halen? Nah, ik weet het niet hoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:08 schreef LizzyAdam het volgende:
Met. En het aller aller aller leukste aan kerst is je kerstboom uit t raam donderen
Angela Schijf
Neeeuhneeeuhneeeuh. Daar moeten we duidelijk een slaafje voor. Jij de facturen. Het slaafje de acquisitie. Ik de rest.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:08 schreef Queller het volgende:
[..]
Dus! Opgelost!
Doe jij de acquisitie, dan doe ik de facturen
Heb je iemand op het oog??quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Neeeuhneeeuhneeeuh. Daar moeten we duidelijk een slaafje voor. Jij de facturen. Het slaafje de acquisitie. Ik de rest.
Nee, maar die trekken we wel bij Dactylo weg joh. Komt goed.quote:
Nou, lijkt me prima.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee, maar die trekken we wel bij Dactylo weg joh. Komt goed.
Was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:12 schreef Queller het volgende:
[..]
Nou, lijkt me prima.
Van de week gewoon beginnen, of moet jij nog steeds een beetje overgeven af en toe?
Ik heb geen 2-hoog...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:11 schreef LizzyAdam het volgende:
Neehee. Op straat. 2 hoog voor he. Anders ligt je huis vol met naalden.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:13 schreef Queller het volgende:
[..]
Het is maar waar je van houdt
Anywayzzzz, ik ga mog even met de mrs op de bank Netflixen
Ik kom hier om te SCen niet om te scharenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:17 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja anders durf ik niet met je te scharen
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:18 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik kom hier om te SCen niet om te scharen
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:33 schreef Queller het volgende:
[..]
Zoek je nieuwe vrienden, Bakfiets?
quote:
Soms ja. Reteirritant.quote:
Ik hoopte dat mijnquote:Op zondag 20 oktober 2013 10:25 schreef Queller het volgende:
[..]
Mensch, dat is vervelend!
Volgende keer moet je me bellen. Gaan we iets leuks doen
Je deed het zo zachtjes. Ik hoorde het nietquote:Op zondag 20 oktober 2013 10:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik hoopte dat mijngenoeg zou zijn voor middernachteijke online knuffelsessies.
Maar niks
Gaat wel weer overquote:
Ik vermoed post awake dip... kleine fietsjes worden grootquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weken geen migraine gehad, maar het is weer zover.
Ik heb er haat aan![]()
Dit inderdaad. Ik moest net huilen omdat ik niet genoeg paneermeel had.quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vermoed post awake dip... kleine fietsjes worden groot
Hoe laat ben je hier?quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Orgasmes schijnen pijnstillend te werken. ..
Beste comeback ooit op ''nee schat, nu niet, ik heb hoofdpijn''quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh god, herkenbaarquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:45 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik moest net huilen omdat ik niet genoeg paneermeel had.
Precies dat jaquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:55 schreef Dearest het volgende:
[..]
Oh god, herkenbaarMoest eergister huilen omdat ik mijn plakje ontbijtkoek liet vallen
quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:24 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Precies dat jaOf dat je net een boterham met ei hebt gemaakt en je ei tussen je boterham uitvalt, precies in de waterbak van de hond.
Ik ben een keer zo hard (of eerder zo raar) klaargekomen dat ik de hele nacht niet kon slapen van de koppijn ...quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je moet ook niet wachten tot je moet kotsen, je moet er bij de eerste tekenen van migraine direct werk van maken. Toegegeven: je moet er maar zin in hebben. En werken doet het ook niet. Je stelt het hooguit even uit (don't ask....)quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:51 schreef Vanyel het volgende:
Ik zou met migraine tussen t kotsen door niet genoeg tijd hebben om te orgasmeren.
Je bent mijn nieuwe vriendjequote:Op maandag 21 oktober 2013 19:25 schreef Dearest het volgende:
[..]![]()
![]()
Of dat je een bakje chips pakt, die omgooit, alle stukjes chips weer van de vloer in het bakje legt om hem vervolgens weer om te gooienGing toen gewoon op de grond zitten eten en tv kijken
quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:45 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik moest net huilen omdat ik niet genoeg paneermeel had.
Ik hoop dat je die niet, net als mij, in het UZ Gent hebt, daar kom je nooit meer wegquote:
Ooit Victor/Victoria gezien?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:42 schreef LizzyAdam het volgende:
Ik wil ook. Vakantie. Zwembad. 100 graden. Enjoy! waar ben je ergens in de buurt?
http://www.dailymail.co.u(...)nis-facial-hair.html
Hihi, een vrouw die er uit ziet als een man en dragshows 'verkleed' als vrouw doet. genderbender much?
Ik snap er geen drol van, maar jij mag alles van jou aan mij koppelenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vind het een rare killjoy manier van je eigen misere aaan iemands leukigheid koppelen
Als je je eigen misère kwijt wil, maak daar dan gewoon een losastaande post over
ik hoop een beetje dat het Fahrenheit isquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:15 schreef Vanyel het volgende:
Gelukkig lig ik nu met 100 graden op een zwembadbed terwijl kind slaapt. Leukigheid blijft
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:46 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
nee, vreemdgenoeg niet!
JulieToch maar eens kijken dan!
Had ik ookquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:23 schreef LizzyAdam het volgende:
Ik werd gisteravond aangezien voor een Britse homoman, en beflirt door een homo. Ik vind het toch knap, een E cup over het hoofd zien.
<3quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:41 schreef Bakfiets. het volgende:
Hallo. Ik type dit vanuit een Zweedse trein. De verkeerde Zweedse trein die t naar mijn destinatie gaat. Die nu stilstaat al twintig minuten omdat er elanden over het spoor lopen.
Wat had jij ook? dat je aangezien werd voor een dude? Beflirt door een hom? Of dat je mn tetten over het hoofd zag?quote:
In een strak shirtje pre-transitie aangesproken worden met meneerquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:39 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
Wat had jij ook? dat je aangezien werd voor een dude? Beflirt door een hom? Of dat je mn tetten over het hoofd zag?
Of allebeiquote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 14:49 schreef Bakfiets. het volgende:
Aan het verstoppen voor de aankomende winter, heb ik zo het vermoeden.
Gaddoeme nou ben ik benieuwdquote:Op maandag 18 november 2013 10:49 schreef jamie2988 het volgende:
Nah, ik denk een aantal jaar, maar had toen ook een andere username. Goeiemorgen deze morgen.
Ach, weet jij veelquote:Op maandag 18 november 2013 19:12 schreef jamie2988 het volgende:
En uhm, blablah ik ken jou niet ;o
ik in ieder geval wel.quote:
Als het een even hoge entertainmentwaarde heeft?quote:Op maandag 18 november 2013 22:11 schreef Vanyel het volgende:
Wie weet zijn jullie er ook met de geboorte van Vanyelsson!
Je noemde me fietsjequote:Op maandag 18 november 2013 19:12 schreef jamie2988 het volgende:
Vanyel ik was een tijdje hier toen jij je kindje kreeg, hoe oud is die nu?
Hi fietsje! En uhm, blablah ik ken jou niet ;o
Alleen als er een livestream te volgen is.quote:Op maandag 18 november 2013 22:11 schreef Vanyel het volgende:
Hoe lang nog ook alweer?quote:Op maandag 18 november 2013 22:11 schreef Vanyel het volgende:
quote:
andere Dreamer danquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:16 schreef jamie2988 het volgende:
Nee joh, ik heb m'n kast juist aan de wilgen gehangen. :p
Nu zijn we allebei groot en stoer!quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:32 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik ben een grote stoere fiets nu
Zal het nooit meer doenquote:Op donderdag 21 november 2013 07:18 schreef Vanyel het volgende:
Popje ik vind die brandwonden niet verwaarloosbaar!
Ik ben maar gewoon weer aan de drank gegaan.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:30 schreef Bakfiets. het volgende:
Jezus anders ik wel. Omega-3 capsules en moodlights m'n reet, ik rups alleen maar lethargisch door het huis.
Die tip had ik ook al gekregen, maar 's avonds werken enzo en verantwoordelijkheden en andere bullshit. En zo gezond is alleen drinken nou ook weer niet.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:37 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Ik ben maar gewoon weer aan de drank gegaan.
Vitamine d en lamp doe ik. De visolie vergeet ik opeens. Lethargisch, maar beter dan zonder.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:30 schreef Bakfiets. het volgende:
Jezus anders ik wel. Omega-3 capsules en moodlights m'n reet, ik rups alleen maar lethargisch door het huis.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lesbosapiens
quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:36 schreef LizzyAdam het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Indeed... WTF?quote:
Ja, of jijquote:Op zondag 1 december 2013 11:39 schreef Bakfiets. het volgende:
Dan moet jajablahblah maar een spelletje verzinnen.
ja, of jijquote:
Konijn met spruitjes en rode kool.quote:Op maandag 2 december 2013 16:08 schreef Bakfiets. het volgende:
Wat is jullie favoriete kerstmaaltijd
Leuke kant of de drakenkant?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |