Ja hoorrrrrr, je ondertitel liegt in dat gevalquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
qua openbaar vervoers uitdaging hoop ik dat je mij loot./middleofnowere
nee flauw. Leuk dat je weer meedoet
Waarschijnlijk iets anders dan jij denktquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:51 schreef Soempie het volgende:
Nog meer aanmeldingen.
[..]
Nu ben ik benieuwd naar wat dat ene ding is.
En? Weet je het al? Nog 2 uur en 10 minuten, gauw meedoen dus!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]![]()
*ennnnnnnorm twijfelt al een week*
Wat je te doen vind is geheel aan jou, maar de volgende tarieven kent postnl voor platte post (Maximumformaat: 38 x 26,5 x 3,2 cm) :quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:41 schreef Olf het volgende:
Oh en Gularas lootje geen probleem, en was er nog via Cyntia een sluipweg qua versturing naar Evenstar? Of was een plat pakket wel te doen? Even wat gemist daar.
Of allemaal hele platte dingen die haast niets wegen. En als crea een tekening van/ door de kinderenquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:16 schreef Spuuglokje het volgende:
Wow frederik, dat valt me nog vies tegen!Degene die evenstar krijgt moet dus erg creatief inkopen als ik het goed begrijp.
Wat mij betreft niet. Zo bedoel ik het ook helemaal niet. Ik zeg wel dat de verzendprijs me tegenvalt. Dat er idd creatief geshopt moet worden. Maar dat was toch al onderdeel hiervan?quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:35 schreef _evenstar_ het volgende:
Dan moet ik misschien maar niet mee doen?
Beetje raar vind je niet??quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:36 schreef Suikertante het volgende:
Ik wil jou wel evenstar! Misschien kunnen mensen het nog dikgedrukt aangeven als het ze lastig lijkt (dan kan Hil ze uitsluiten), of jij stort even een tientje terug achteraf?
Nee nee nee nee nee nee. Jij doet mee.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:42 schreef _evenstar_ het volgende:
Dan doe ik toch niet mee simpel , ik heb van te voren gevraagd of het probleem was , geen probleem en het is niet alsof men niet zelf even had op kunnen zoeken.
Ik leg ook meer bij dat is mijn keus, maar om nu ineens na een week op het allerlaatste moment ineens is het een probleem .
Nee?quote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:43 schreef amaranta het volgende:
Want als jij mij hebt dan wil ik diehartjespanty van de primark die ze hier nergens verkopen en daar wel
Ik vind het een lompe opmerking.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:44 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Nee?
Wat mij betreft woon je in het buitenland, dat betekent dat de verzendkosten anders zijn, dus of je legt je neer bij een kleinere bestedingsruimte, of je legt wat bij voor de verzendkosten. Gulara regelt dat het met het vliegtuig mee kan, dat is toch ook niet raar.
wat mij.betreft doe jij gewoon mee!quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:46 schreef _evenstar_ het volgende:
Waarom moet ik 10 euro dokken terwijl ik zelf meer betaal aan portokosten ????
Ik heb geen moeite om voor diegene wat extra te betalen maar het is absurd dat ik dan ook nog voor mijn eigen cadeautje zou moeten bij leggen??
In Nl. Is pakketpost ook bijna 7 euro scheelt 3 euro.. Als dat zo een probleem is dan hoeft het niet voor mij
Laten we het daar maar op houden.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:47 schreef Suikertante het volgende:
Ik snap jullie gewoon niet denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |