quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:42 schreef Skoap het volgende:
Ik ga toch mee doen! Lang zitten twijfelen maar het is gewoon te leuk!
Stuur maar een pm / dm met je mail adres en ik voeg je toequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:42 schreef Skoap het volgende:
Ik ga toch mee doen! Lang zitten twijfelen maar het is gewoon te leuk!
Doe gewoon meequote:Op zondag 13 oktober 2013 00:04 schreef hilliebillie het volgende:
Hier ook nog twijfels.. Lijkt me wel hartstikke leuk, maar ben zelf best wel niet creatiefen heb het best wel druk.. Pff denk denk..
Jij slaapt toch al nietquote:Op zondag 13 oktober 2013 08:09 schreef Gulara het volgende:
Oeh ik ben er nog niet uit of ik nou vannacht meteen moet gaan kijken. Ben bang dat ik zo hyper ben dat ik niet meer kan slapen.
Wat lief eigenlijk!quote:Op zondag 13 oktober 2013 08:43 schreef Gulara het volgende:
[..]
Zou Pi me al al die tijd klaar aan stomen zijn voor Secret Santa?
Ik hoop het wel, ik heb nog niks in m'n lijstje staan, doe ik later. Idem voor adres. Heb wel wat op papier staan hoor, maar nog niet compleet, dus ik hoop niet dat mijn santa meteen morgen wilde gaan shoppenquote:Op zondag 13 oktober 2013 02:10 schreef Gulara het volgende:
Nog even een vraagje...
Zetten jullie je gegevens en eea over jezelf ook in her verlanglijstje?
En wat moet ik me voorstellen bij het verlanglijstje. Schrijf je precies dingen op die je wilt of meer in het algemeen wat je leuk zou vinden en waar je van houdt?
En kan ik m'n lijstje later (als in na vanavond 20:00) nog aanpassen?
Ah, de Aldi heeft biologische week! Goeie tip, ik ga meteen m'n lijstje vullen!quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:05 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vind dat ook altijd lastig... Misschien wat inspiratie opdoen d.m.v. folders?
Volgens mij gaat om 20.00 uur het test lootje er uit en als iedereen zijn lootje heeft ingeleverd worden de lootjes getrokken. Dus twijfelaars voor 20.00 uur beslissen om mee te doen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:00 schreef Suikertante het volgende:
Zag ik nou ergens dat we om 20:00 lootjes gaan trekken?
quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:03 schreef As1981 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat om 20.00 uur het test lootje er uit en als iedereen zijn lootje heeft ingeleverd worden de lootjes getrokken. Dus twijfelaars voor 20.00 uur beslissen om mee te doen.
Nu ben ik benieuwd naar wat dat ene ding is.quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:12 schreef Susie het volgende:
Ik heb gewoon een verhaaltje over mijzelf neergezet, dat ik hou van hobby'sIk heb in ieder geval 1 ding neergezet waar ik echt niet van hou, verder maakt het weinig uit.
Jaaaa, ideeën schreef ik tochquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:05 schreef Mineola het volgende:
Sorry Belle, dan hoop ik dat een ander jou heeft want ik ga écht geen kattenmand voor je vilten...
Oh gelukkig, dan wil ik je toch wel!quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:07 schreef bellelena het volgende:
[..]
Jaaaa, ideeën schreef ik tochIk heb nog 849 andere woorden opgeschreven
Wat? Ik snap er niks van?quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:03 schreef As1981 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat om 20.00 uur het test lootje er uit en als iedereen zijn lootje heeft ingeleverd worden de lootjes getrokken. Dus twijfelaars voor 20.00 uur beslissen om mee te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |