jawel.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:33 schreef bellelena het volgende:
debuurvrouw![]()
![]()
Niet na sesamstraat, die jongens van je?
Ik ook!quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb ook echt om ansichtkaarten gevraagd. Mooi, leuk!En ik zat nog te twijfelen over een (zelfgemaakte?) boekenlegger.
En toen zei m'n man: heb je nog niet genoeg boekenleggers..quote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jawel.maar niet vlák na Sesamstraat.
Vergulde tepelschijf, dat klinkt echt pijnlijk!quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik doe het geloof ik maar gewoonkomt vast goed
toch de pret ook niet willen missen....
wie moet ik mailen?
Ah, nog niet volledig ontsloten?quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:43 schreef GotC het volgende:
Zooooo op de valreep m'n lootje ingevuldBen benieuwd, nog 20 min
ik zeg; jaartje of 4 terug in de postgeschiedenisquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:39 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Vergulde tepelschijf, dat klinkt echt pijnlijk!
Oh en Hilzillah nog steeds
Vooruit. Als ik jou heb ga ik op zoek naar De Schijfquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:43 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik zeg; jaartje of 4 terug in de postgeschiedenis![]()
en ik heb hilzillah een PM gestuurd
Dat wel, maar jullie zijn belangrijkerquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:43 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ah, nog niet volledig ontsloten?
quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:50 schreef pessie het volgende:
Waar kan ik inschrijven? As heeft me overgehaald mee te doen.
haha ook op FB?quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:50 schreef pessie het volgende:
Waar kan ik inschrijven? As heeft me overgehaald mee te doen.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:56 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha ook op FB?de reminder was fijn in elk geval
En dat onder werktijd he dames. Ik wacht even snel tot 20.00 uur om te kijken wie ik heb en dan moet ik echt weer aan het werk.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:56 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha ook op FB?de reminder was fijn in elk geval
quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:57 schreef Spees_Eend het volgende:
Hoop dat Hilzillah niet op dat feestje om 20:00 denkt: ff snel die Test eruit gooien!
Ik denk dat ze nog niet achter haar comp zit om je uit te nodigen. Ik hoop dat ze het nog ziet voordat ze hem sluit.quote:
Nou, ik heb er best veel eigenlijk ...quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
En toen zei m'n man: heb je nog niet genoeg boekenleggers..![]()
Hoe kan een mens nou genoeg boekenleggers hebben.
Het is 8 uur, ik denk dat het niet meer luktquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:59 schreef As1981 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nog niet achter haar comp zit om je uit te nodigen. Ik hoop dat ze het nog ziet voordat ze hem sluit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |