Die bedoel ik jaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:54 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Niet eens het Ahold-team? Of bedoel je het FOK!AH-team?
Was een kast ja, maar zag er redelijk groot uit voor maar één server, hingen wat kabels uitquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:55 schreef mujentas het volgende:
[..]
De GTR kast bedoel je? Daar staat maar één server? Maar die kabels zijn bedoeld om alle outlets in de hele winkel juist te verbinden.
De kast is wel behoorlijk voor één server, maar er zit ook andere apparatuur in. Het linkergedeelte is voor de patchpanels en het rechtergedeelte voor de apparatuur zoals de backoffice, telefooncentrale en wat switches en routers. Vroeger stond hier ook de kassaserver, maar deze is in de meeste winkels niet meer aanwezig.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Was een kast ja, maar zag er redelijk groot uit voor maar één server, hingen wat kabels uit
Ah.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:00 schreef mujentas het volgende:
[..]
De kast is wel behoorlijk voor één server, maar er zit ook andere apparatuur in. Het linkergedeelte is voor de patchpanels en het rechtergedeelte voor de apparatuur zoals de backoffice, telefooncentrale en wat switches en routers. Vroeger stond hier ook de kassaserver, maar deze is in de meeste winkels niet meer aanwezig.
Die kast hoort ook gesloten te zijn?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ah.
het was iig niet om aan te zien. Stonden wat karren voor en hingen kabels uit, Als je die kar verkeerd weg reed trok je zo een kabel mee
Ja dat zou logisch zijn, normaal is die ook dicht.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:02 schreef mujentas het volgende:
[..]
Die kast hoort ook gesloten te zijn?
En op slot te zitten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:02 schreef mujentas het volgende:
[..]
Die kast hoort ook gesloten te zijn?
Misschien was het wel een vrouwtjequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zou wel onderhoud zijn ofzo, zag alleen geen mannetje rondlopen.
Vrouwelijke IT-ers zijn toch meestal dik en hebben een rotkop?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:05 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Misschien was het wel een vrouwtje![]()
Jaja, er zijn ook vrouwelijke monteurs bij de onderhoudspartners van Albert Heijn
Ik heb in ieder geval nog nooit een vrouwelijke ITer bij ons gezien .quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vrouwelijke IT-ers zijn toch meestal dik en hebben een rotkop?
Zoiets?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vrouwelijke IT-ers zijn toch meestal dik en hebben een rotkop?
Ik heb ook nog geen vrouwlijke IT'ers gezien. Wel werken er een aantal bij Lamsonair en Stamhuisquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:06 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval nog nooit een vrouwelijke ITer bij ons gezien .
Ik dacht in eerste instantie dat het kussen eigenlijk haar buik was, tot ik de foto wat beter bekeek.quote:
Ik ga volgend jaar zo'n opleiding doenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:06 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval nog nooit een vrouwelijke ITer bij ons gezien .
No shit Sherlock!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:07 schreef zakpatat90 het volgende:
Salarisstrook staat er op!(of is dat oud nieuws?)
Nouquote:
Spuit 12 inmiddels.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:07 schreef zakpatat90 het volgende:
Salarisstrook staat er op!(of is dat oud nieuws?)
MVP zit er niet bij.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:17 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat de loonstrook online staat?
Ik mis WDEVPL. Volgens mij lurkt hij nog wel gewoon meequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:19 schreef d4v1d het volgende:
Waarom staat JesseW nog in de op als WDEV er al uit is?
Inderdaadquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:53 schreef bigbass het volgende:
[..]
Lijkt me leuk, als er animo voor is.
Je kunt je ook afvragen waarom ik niet in de OP staquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:19 schreef d4v1d het volgende:
Waarom staat JesseW nog in de op als WDEV er al uit is?
JesseW eruit, Mujentas erin?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:27 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je kunt je ook afvragen waarom ik niet in de OP sta
WDEVPLquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:20 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik mis WDEVPL. Volgens mij lurkt hij nog wel gewoon mee
Werk jij soms ook bij de Jumbo?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:33 schreef Emm16 het volgende:
[..]
WDEVPL
ALS JE DIT ZIET, je bent nog altijd welkom!!
![]()
You're the fucking bestt AAAAHHH!!
nee AH natuuuuuurlijkquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:34 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Werk jij soms ook bij de Jumbo?
Ik las toch een tijdje geleden dat zijn baantje op de tocht stond? Jumbo ging snijden in het aantal leidinggevenden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:33 schreef Emm16 het volgende:
[..]
WDEVPL
ALS JE DIT ZIET, je bent nog altijd welkom!!
![]()
You're the fucking bestt AAAAHHH!!
Ja, kan ik me opzich wel voorstellen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:48 schreef mujentas het volgende:
Of hij was het natuurlijk zat dat hij steeds belachelijk werd gemaakt
Zomaar een wilde gok hoor.
Je hebt niet gelijk momo gecheckt en indien nodig bij georderd?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:49 schreef exelletor het volgende:
Wat is Replenishment toch weer goed bezig... Hier moeten wij dus zaterdag mee doorkomen(tenzij we morgen middag nog iets krijgen):
[ afbeelding ]
Voor de zoveelste keer deze week geen amstel (die 7 kratjes zijn zo weg) en berberana is bijna op. Berberana rood amper binnen gehad, gisteren maar iets van 13 dozen. De rode reserva staat op TUS en zal morgen rond een uurtje of twaalf ook op zijn... Snap echt niet waarom al dat wijn steeds op TUS moet gaan (bijv. vorige week Aliwein nog). Overigens liep Nederburg en Saint Roche van de actie vandaag ook prima, zal wel aan het slechte weer gelegen hebben.
Ziet er netjes uitquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:49 schreef exelletor het volgende:
Wat is Replenishment toch weer goed bezig... Hier moeten wij dus zaterdag mee doorkomen(tenzij we morgen middag nog iets krijgen):
[ afbeelding ]
Voor de zoveelste keer deze week geen amstel (die 7 kratjes zijn zo weg) en berberana is bijna op. Berberana rood amper binnen gehad, gisteren maar iets van 13 dozen. De rode reserva staat op TUS en zal morgen rond een uurtje of twaalf ook op zijn... Snap echt niet waarom al dat wijn steeds op TUS moet gaan (bijv. vorige week Aliwein nog). Overigens liep Nederburg en Saint Roche van de actie vandaag ook prima, zal wel aan het slechte weer gelegen hebben.
Had je zelf er in gezet op de wiki danquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:27 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je kunt je ook afvragen waarom ik niet in de OP sta
Als die-hard fokker zou jij toch moeten weten dat de wiki obsolete isquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Had je zelf er in gezet op de wiki dan
Dan had je het er in #142 in kunnen zettenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:00 schreef mujentas het volgende:
[..]
Als die-hard fokker zou jij toch moeten weten dat de wiki obsolete is
Ik heb er eigenlijk nooit echt bij stilgestaan tot jij er net over begon.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan had je het er in #142 in kunnen zetten
Mij viel het wel steeds op maar ik dacht dat het wel met een reden zou zijn die ik ooit niet gelezen hadquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:02 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk nooit echt bij stilgestaan tot jij er net over begon.
Dit is het laatste weekendquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:08 schreef Hallyu het volgende:
Peeps, wanneer stopte de LLB nou?
En niks tegen vrouwen in de techniek!
Deze week.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:08 schreef Hallyu het volgende:
Peeps, wanneer stopte de LLB nou?
En niks tegen vrouwen in de techniek!
Als ik om 6 uur op moet staan, lig ik er ook vaak pas 2 uur inquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:08 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik moet morgen voor het eerst in maanden een keertje openen
Dit herken ikquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:09 schreef mujentas het volgende:
[..]
Als ik om 6 uur op moet staan, lig ik er ook vaak pas 2 uur in
Omdat het pas vandaag bekend gemaakt is.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:08 schreef Hallyu het volgende:
Maar waarom moet ik dan volgens het roooster morgen LLB gaan hangen?
Het is pas sinds vandaag bekend dat het is afgeschaft, dus er is nog geen rekening mee gehouden in de planning.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:08 schreef Hallyu het volgende:
Maar waarom moet ik dan volgens het roooster morgen LLB gaan hangen?
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:10 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja maar jij drink ES Energy. Dat houdt je wakker
Ja, maar waarom zei mijn teamleider daar dan niks van daarnet toen ik was werken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:10 schreef mujentas het volgende:
[..]
Het is pas sinds vandaag bekend dat het is afgeschaft, dus er is nog geen rekening mee gehouden in de planning.
Waarschijnlijk had die het bericht nog niet gelezen?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:11 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zei mijn teamleider daar dan niks van daarnet toen ik was werken. Die zat nog heel vrolijk te lullen over LLB. Ik wou hem bijna gaan verbeteren mits ik het zeker had geweten.
Probably.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had die het bericht nog niet gelezen?
Omdat ie waarschijnlijk zijn taak niet heeft gelezen of hij nog niet geinformeerd is. In ieder geval ontvang je geen kaarten in de ComCo en zijn de uren uit de WAP gehaald.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:11 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zei mijn teamleider daar dan niks van daarnet toen ik was werken. Die zat nog heel vrolijk te lullen over LLB. Ik wou hem bijna gaan verbeteren mits ik het zeker had geweten.
Bel ze op, ik las op FOK! dat de LLB is afgeschaft, moet ik nog komen?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:12 schreef Hallyu het volgende:
Ik ga duimen dat ze me af gaan bellen morgen.
Lekker spiegelenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:12 schreef mujentas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Er zal heus wel iets anders voor je te doen zijn
Tja, sinds we op zondag open zijn en we maandagochtend alle promo en acties doen... Kan ik hooguit promo sorteren en stickers scheuren morgenavond.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:12 schreef mujentas het volgende:
[..]
Er zal heus wel iets anders voor je te doen zijn
Zijn officieel geen uren voor. Filiaal krijgt nu ook geen uren voor de LLB meer dus moet een gemiddeld filiaal 15 uur uit de planning gaan halenquote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:13 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Bel ze op, ik las op FOK! dat de LLB is afgeschaft, moet ik nog komen?
Dat doet WWM niet meer?quote:
Bij ons zijn er problemen met de uren en ze laten in de shift van 14 en 15 jarige gewoon spiegelenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:14 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Zijn officieel geen uren voor. Filiaal krijgt nu ook geen uren voor de LLB meer dus moet een gemiddeld filiaal 15 uur uit de planning gaan halen
Misschien is dat ook wel de oorzaak van het probleem: Taken uitvoeren die niet genormeerd zijnquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Bij ons zijn er problemen met de uren en ze laten in de shift van 14 en 15 jarige gewoon spiegelen
Tsja, ik ben niet de persoon om daar wat van te zeggen vind ik. Gaat nog al bijdehand overkomenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:15 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Misschien is dat ook wel de oorzaak van het probleem: Taken uitvoeren die niet genormeerd zijn
OBM voor morgen middag was al gepasseerd toen ik aan het werk ging. Bijbestellen voor morgen avond is zinloos, de vrachtwagen staat pas om een uur of vijf voor de deur. Overigens denk ik dat, met de huidige verkopen, de Chocomel en de Pringles morgen ook doorheen zullen zijn. Scheelt lekker tijd met uitruimen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:58 schreef mujentas het volgende:
Je hebt niet gelijk momo gecheckt en indien nodig bij georderd?
Misschien dat je vandaag (of gisteren) ineens een piek had in de verkoop dat het systeem nog geen tijd heeft gehad om dit op te vangen?
Ik dacht dat jij onderhand wel zo'n beetje de manager was daarquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Tsja, ik ben niet de persoon om daar wat van te zeggen vind ik. Gaat nog al bijdehand overkomen
Ga naar je SM en zeg: Ik las op FOK! dat spiegelen niet meer genormeerd is.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Tsja, ik ben niet de persoon om daar wat van te zeggen vind ik. Gaat nog al bijdehand overkomen
Nee, wij krijgen binnenkort wel een (a)sm. Ik dacht dat die wdev heette.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:16 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij onderhand wel zo'n beetje de manager was daar
15 jarigen mogen wel vullen. 14 jarigen mogen officieel alleen lichte schoonmaakwerkzaamheden uitvoeren. Beide mogen niet gebruik maken van machines zoals ovens, schrobmachines en de kartonpers.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:16 schreef d4v1d het volgende:
maar 14 en 15 jarige mogen toch niet vullen, enkel spiegelen?
Moet je die dan opeens gaan ontslaan?
Onbetaald overwerk? En daar ga jij mee akkoord?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:16 schreef Hallyu het volgende:
Beetje jammer dat die uren die geschrapt worden gedeeltelijk mijn uren zijn...
Wij (ofja... Mijn jongere medevullers) moeten zo nu en dan na het vullen ook nog gaan spiegelen. Vind het onzin. Is alleen maar extra onbetaald overwerken.
Maar als die enkel mogen spiegelen, krijgen ze daar dan wel uren voor als dat geschrapt is?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:17 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
15 jarigen mogen wel spiegelen. 14 jarigen mogen officieel alleen lichte schoonmaakwerkzaamheden uitvoeren. Beide mogen niet gebruik maken van machines zoals ovens, schrobmachines en de kartonpers.
Dat doen wij niet hoor, onbetaald overwerkenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:16 schreef Hallyu het volgende:
Wij (ofja... Mijn jongere medevullers) moeten zo nu en dan na het vullen ook nog gaan spiegelen. Vind het onzin. Is alleen maar extra onbetaald overwerken.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:17 schreef Schuimpjes het volgende:
15 jarigen mogen wel spiegelenvullen. 14 jarigen mogen officieel alleen lichte schoonmaakwerkzaamheden uitvoeren. Beide mogen niet gebruik maken van machines zoals ovens, schrobmachines en de kartonpers.
Ik bedoelde vullen. Sorry voor de verwarring.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar als die enkel mogen spiegelen, krijgen ze daar dan wel uren voor als dat geschrapt is?
Als ik iets eerder klaar ben wordt mij ook wel eens gevraagd om nog een paar meter te spiegelen, maar dan let ik zelf goed op de tijd..quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:16 schreef Hallyu het volgende:
Ook al een nieuwe ASMquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee, wij krijgen binnenkort wel een (a)sm. Ik dacht dat die wdev heette.
Daar ga ik al meer dan drie jaar lang niet mee akkoord. Maar ookal zeg je er wat van, dan zie ik die uren nog steeds niet terug. Ik was laatst verrast dat mijn uren met een kwartier waren aangepast toen ik een half uur heb staan overwerken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:17 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Onbetaald overwerk? En daar ga jij mee akkoord?
Eh.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:18 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik bedoelde vullen. Sorry voor de verwarring.
En dat wordt het niet eens tijd om contact op te nemen met je OM of met de Ahold Signaallijn? Het is vanuit de organisatie nadrukkelijk aangegeven dat overwerk netjes betaald dient te worden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:19 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Daar ga ik al meer dan drie jaar lang niet mee akkoord. Maar ookal zeg je er wat van, dan zie ik die uren nog steeds niet terug. Ik was laatst verrast dat mijn uren met een kwartier waren aangepast toen ik een half uur heb staan overwerken.
Bron? Weet wel dat dit niet mag maar dan kan ik dit ooit "aantonen".quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:19 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
En dat wordt het niet eens tijd om contact op te nemen met je OM of met de Ahold Signaallijn? Het is vanuit de organisatie nadrukkelijk aangegeven dat overwerk netjes betaald dient te worden.
Als ik iets langer doorwerk, dan is dat mijn eigen keus, het is niet verplicht en het kan ook niet verplicht worden om onbetaald structureel over te werken, lees de CAO er maar op naquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:19 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Daar ga ik al meer dan drie jaar lang niet mee akkoord. Maar ookal zeg je er wat van, dan zie ik die uren nog steeds niet terug. Ik was laatst verrast dat mijn uren met een kwartier waren aangepast toen ik een half uur heb staan overwerken.
Euhm... Interne presentatie die mijn SM heeft laten zien (presentatie gegeven door de OM).quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Bron? Weet wel dat dit niet mag maar dan kan ik dit ooit "aantonen".
Oh.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:21 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Euhm... Interne presentatie die mijn SM heeft laten zien (presentatie gegeven door de OM).
Er komt een foto van jou op de wall of shame in het filiaal.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:23 schreef d4v1d het volgende:
Wat ik me afvraag, stel je belt de signaallijn met een klacht over iets wat er gebeurd in je filiaal. Gaan ze dan naar de SM toe met "medewerker <naam> vond dit en dit niet kunnen bla." of is het redelijk anoniem?
Ik kan me voorstellen dat het eerste de werksfeer niet ten goede komt.
De Aholdsignaallijn is volledig anoniem en je anonimiteit is gegarandeerd.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:23 schreef d4v1d het volgende:
Wat ik me afvraag, stel je belt de signaallijn met een klacht over iets wat er gebeurd in je filiaal. Gaan ze dan naar de SM toe met "medewerker <naam> vond dit en dit niet kunnen bla." of is het redelijk anoniem?
Ik kan me voorstellen dat het eerste de werksfeer niet ten goede komt.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:24 schreef mujentas het volgende:
[..]
Er komt een foto van jou op de wall of shame in het filiaal.
Oh,quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:24 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
De Aholdsignaallijn is volledig anoniem en je anonimiteit is gegarandeerd.
Is overigens een kantoor in Amerika. Je krijgt dus te maken met een tolk
Las een tijdje terug dat de klacht incl de naam van de medewerker bij de SM belandde.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:24 schreef Schuimpjes het volgende:
De Aholdsignaallijn is volledig anoniem en je anonimiteit is gegarandeerd.
Is overigens een kantoor in Amerika. Je krijgt dus te maken met een tolk
Ik ben niet anders gewend dan dat ik nog bijna nooit de volle tijd die ik over werk vergoed hem zien krijgen. (Niet dat ik nou mijn salarissen nacheck.) Heb bijvoorbeeld vorige week dinsdag en donderdag tot tien moeten werken. Liep beide keren uit tot half 11. Uren aangepast tot kwart over 10. Hier kan ik nog mee leven trouwens. Maar vaak zat gehad om zaterdagavonden dat ik een uur overwerk en ervan niks terugzie op plaza.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:19 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
En dat wordt het niet eens tijd om contact op te nemen met je OM of met de Ahold Signaallijn? Het is vanuit de organisatie nadrukkelijk aangegeven dat overwerk netjes betaald dient te worden.
Je kunt natuurlijk zelf checken of het inderdaad de schuld is van het team aan de hand van de norm en de uren die zijn ingezet en kijken of dat enigzins overeenkomt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:25 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Ik ben niet anders gewend dan dat ik nog bijna nooit de volle tijd die ik over werk vergoed hem zien krijgen. (Niet dat ik nou mijn salarissen nacheck.) Heb bijvoorbeeld vorige week dinsdag en donderdag tot tien moeten werken. Liep beide keren uit tot half 11. Uren aangepast tot kwart over 10. Hier kan ik nog mee leven trouwens. Maar vaak zat gehad om zaterdagavonden dat ik een uur overwerk en ervan niks terugzie op plaza.![]()
Ins ons filiaal loopt het standaard uit. (Zou mijn god niet weten hoe het komt.) En dat is natuurlijk de schuld van het vulteam omdat die de norm gewoon moet kunnen halen. Ik weet niet wat ik ermee aan moet, sinds ons filiaal nogal een probleemgeval is.
Je ziet overwerk niet altijd terug op Plaza hoor. Dat hangt helemaal van het moment af waarop je uren gecorrigeerd worden. M.a.w.: Past je TL nog dezelfde dag je uren aan, dan zie je ze 30 minuten later op Plaza staan. Worden ze een dag later aangepast, dan zie je ze niet op Plaza.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:25 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Ik ben niet anders gewend dan dat ik nog bijna nooit de volle tijd die ik over werk vergoed hem zien krijgen. (Niet dat ik nou mijn salarissen nacheck.) Heb bijvoorbeeld vorige week dinsdag en donderdag tot tien moeten werken. Liep beide keren uit tot half 11. Uren aangepast tot kwart over 10. Hier kan ik nog mee leven trouwens. Maar vaak zat gehad om zaterdagavonden dat ik een uur overwerk en ervan niks terugzie op plaza.![]()
Ins ons filiaal loopt het standaard uit. (Zou mijn god niet weten hoe het komt.) En dat is natuurlijk de schuld van het vulteam omdat die de norm gewoon moet kunnen halen. Ik weet niet wat ik ermee aan moet, sinds ons filiaal nogal een probleemgeval is.
Maar als het hele team het niet haalt moet je je als TL afvragen of de fout niet ergens anders ligt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:27 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk zelf checken of het inderdaad de schuld is van het team aan de hand van de norm en de uren die zijn ingezet en kijken of dat enigzins overeenkomt.
Ik denk dat vanwege de complexiteit van de melding cq. vragen niet aan een tolk ontkomtquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Oh,
Zou niet veel uitmaken, en anders is mijn Engels prima
En die zet vervolgens die gegevens in de nieuwsbriefquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:25 schreef exelletor het volgende:
[..]
Las een tijdje terug dat de klacht incl de naam van de medewerker bij de SM belandde.
Ja, maar als één persoon het niet haalt, dan heeft hij hulp nodig en dan loopt de rest ook weer achter en zo gaat het cirkeltje rond.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar als het hele team het niet haalt moet je je als TL afvragen of de fout niet ergens anders ligt.
Als het op een avond zou zijn dat ik gewoon mijn gangen moest vullen, eigen karten op moest ruimen en kan gaan. Zou ik sowieso 80% van de tijd gewoon op tijd weg zijn. Maar als ik klaar ben dan is het van: "Kan je even de koppen spiegelen? Kan je even helpen de lege vakken/restanten tellen? Kan je even helpen die gang te vullen? Kan je even daar en daar spullen opruimen van zijn of haar gang?" etcetera. En dan is het gezamenlijk de winkel opruimen en dan is het een half uur later en dan mogen we met zijn allen gaan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:27 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk zelf checken of het inderdaad de schuld is van het team aan de hand van de norm en de uren die zijn ingezet en kijken of dat enigzins overeenkomt.
I know. Maar dan geloof ik het sowieso niet dat ik dat volle uur uitbetaald krijg. Hooguit en maximaal ene half uur met pijn in hun hart.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:28 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je ziet overwerk niet altijd terug op Plaza hoor. Dat hangt helemaal van het moment af waarop je uren gecorrigeerd worden. M.a.w.: Past je TL nog dezelfde dag je uren aan, dan zie je ze 30 minuten later op Plaza staan. Worden ze een dag later aangepast, dan zie je ze niet op Plaza.
Laten we die dus even niet bellen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:30 schreef Schuimpjes het volgende:
En die zet vervolgens die gegevens in de nieuwsbrief
Slecht hoor. Je hoort betaald te krijgen voor de tijd die je werkt. Dat is wat Albert Heijn wil.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:32 schreef Hallyu het volgende:
[..]
I know. Maar dan geloof ik het sowieso niet dat ik dat volle uur uitbetaald krijg. Hooguit en maximaal ene half uur met pijn in hun hart.Ik werk daar langer dan vandaag.
Jij doet het netjes dus en zet het goed?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:33 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Slecht hoor. Je hoort betaald te krijgen voor de tijd die je werkt. Dat is wat Albert Heijn wil.
Maar goed, filiaal wil resultaten halen en de uren op Verkoopklaar zijn vaak als erg krap. Dus ieder kwartier overwerk is er een teveel.
De Signaallijn is voor dit soort gevallen (geen overwerk betalen) misschien wel de laatste optie. Dat kun je het beste intern bespreken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:32 schreef exelletor het volgende:
[..]
Laten we die dus even niet bellen.Eerst even intern bespreken.
Jup. Vooral nu deze SM zo goed zijn best doet onze probleem winkel op en top in orde te krijgen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:33 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Slecht hoor. Je hoort betaald te krijgen voor de tijd die je werkt. Dat is wat Albert Heijn wil.
Maar goed, filiaal wil resultaten halen en de uren op Verkoopklaar zijn vaak als erg krap. Dus ieder kwartier overwerk is er een teveel.
Ja, kwartier overwerken is een kwartier overwerken. Overwerk wil niet altijd komen doordat het team slecht presteert. Het kan druk zijn, veel vragen van klanten, zieke collega's, meer vulling dan op gerekend was etc.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jij doet het netjes dus en zet het goed?
(Tenzij iemand de hele tijd loopt te kloten en te kletsen)
Werken in een winkel is nu eenmaal een team-effort.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:31 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Als het op een avond zou zijn dat ik gewoon mijn gangen moest vullen, eigen karten op moest ruimen en kan gaan. Zou ik sowieso 80% van de tijd gewoon op tijd weg zijn. Maar als ik klaar ben dan is het van: "Kan je even de koppen spiegelen? Kan je even helpen de lege vakken/restanten tellen? Kan je even helpen die gang te vullen? Kan je even daar en daar spullen opruimen van zijn of haar gang?" etcetera. En dan is het gezamenlijk de winkel opruimen en dan is het een half uur later en dan mogen we met zijn allen gaan.![]()
Vanavond had ik trouwens mijn favoriete teamleider en daar mocht ik wel gewoon gaan toen ikzelf klaar was. 10 over 10 had ik mijn jas aan.
True.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:35 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja, kwartier overwerken is een kwartier overwerken. Overwerk wil niet altijd komen doordat het team slecht presteert. Het kan druk zijn, veel vragen van klanten, zieke collega's, meer vulling dan op gerekend was etc.
Bij mij is het zo dat de toeslaguren meestal niet uitbetaald worden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:34 schreef Schuimpjes het volgende:
De Signaallijn is voor dit soort gevallen (geen overwerk betalen) misschien wel de laatste optie. Dat kun je het beste intern bespreken.
Een frauderende SM is wat moeilijker bespreekbaar te maken
Maar er zijn altijd uitzonderingen op de regelquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
True.
Ik had laatst serieus een stroom van klantenWas ik net terug uit het magazijn om iets te pakken komt de volgende klant vragen waar iets staat. En dan komen er achter elkaar nog 3 klanten.
Uiteindelijk maar gewoon gedaan alsof ik het niet wist en het op een collega afgeschoven
Ook heel irritant als je met zo iemand samen op een pad staat.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:39 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Maar er zijn altijd uitzonderingen op de regel![]()
Als iemand echt loopt te kutten dan schrijf ik minder of geen overwerk. Wanneer iemand het heel bont maakt kan hij nog tijdens de shift huiswaarts keren. Prima om even een grapje te maken of om even met een collega te praten. Maar ik heb er geen zin in om peuterspeelplaatsleider te zijn
I know, dus ik neem het voor lief.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:35 schreef mujentas het volgende:
[..]
Werken in een winkel is nu eenmaal een team-effort.
Maar als de rest niet op norm is dan dient de teamleider daar actie op te ondernemen. Als men wel op norm is, maar het komt niet af, dan is er waarschijnlijk iets anders aan de hand en dient de teamleider daar ook actie op te ondernemen.
En werkt het?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:40 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Doordat het vulteam niet op norm werkten hadden ze vorig jaar dus de maatregel ingevoerd dat je als je te laat klaar bent je in je eigen tijd overwerkt, behalve als het buiten jouw schuld om was.Dit was meer een excuus om zo min mogelijk overuren te betalen ipv. mensen te motiveren om harder door te werken volgensmij.
Tel eens al die kwartiertjes en halve uurtjes die je nu hebt gemist bij elkaar op en vermenigvuldig die met je all-in uurloon. Neem je het nu nog voor lief?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:40 schreef Hallyu het volgende:
[..]
I know, dus ik neem het voor lief.
Doordat het vulteam niet op norm werkten hadden ze vorig jaar dus de maatregel ingevoerd dat je als je te laat klaar bent je in je eigen tijd overwerkt, behalve als het buiten jouw schuld om was.Dit was meer een excuus om zo min mogelijk overuren te betalen ipv. mensen te motiveren om harder door te werken volgensmij.
Van het hele vulteam werk ik daar bijna het langst. En ik weet hoe ik efficiënt kan werken. Die kleine dingetjes die het je makkelijker maken. De rest alleen niet.
Ik gok natuurlijk nee, maar is er wel een zichtbare verbetering, of is alles hetzelfde gebleven?quote:
Laat ik maar zeggen dat ik het langzaam en pijnlijk mettertijd geaccepteerd heb, samen met andere collega's die er al langer werken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:41 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Tel eens al die kwartiertjes en halve uurtjes die je nu hebt gemist bij elkaar op en vermenigvuldig die met je uurloon. Neem je het nu nog voor lief?
Mwah, bij de mensen die er wat langer werken.. Misschien. Maar er is rond die tijd een heel erge wisseling van vullers geweest. Erin. Eruit. Erin. Eruit. Waardoor het dus niet effect had op die groep.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:42 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik gok natuurlijk nee, maar is er wel een zichtbare verbetering, of is alles hetzelfde gebleven?
Dat is inderdaad de bedrijfscultuur die onofficieel wordt aangemoedigd. Terwijl het officiële beleid toch echt is dat je ALLES uitbetaald krijgt. Al heb je een vulnorm van 35 hoor je tot het einde van je werktijd uitbetaald te krijgen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:43 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Laat ik maar zeggen dat ik het langzaam en pijnlijk mettertijd geaccepteerd heb, samen met andere collega's die er al langer werken.
Hier ook een hoop nieuwe gezichten helaas, en dat komt de productiviteit niet ten goede.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:44 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Mwah, bij de mensen die er wat langer werken.. Misschien. Maar er is rond die tijd een heel erge wisseling van vullers geweest. Erin. Eruit. Erin. Eruit. Waardoor het dus niet effect had op die groep.
Nope.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:46 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hier ook een hoop nieuwe gezichten helaas, en dat komt de productiviteit niet ten goede.
Ik schrijf er een scriptie over
Ik doe mijn scriptie over personeelsverloop binnen AH en wat dat voor gevolgen heeft e.d.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:47 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Nope.
Oe, interessant. Stuur maar een kopietje als die af is.
Serieus?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:48 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik doe mijn scriptie over personeelsverloop binnen AH en wat dat voor gevolgen heeft e.d.
Ik wil hem serieus lezen als tie klaar is. Kan de informatie misschien ooit nog eens gebruiken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:48 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik doe mijn scriptie over personeelsverloop binnen AH en wat dat voor gevolgen heeft e.d.
Jep, moet toch over iets schrijven, en dit leek mij wel een geschikt onderwerp, zeker omdat dit een redelijk groot probleem is binnen de organisatie.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Serieus?(Wat voor studie doe je dan?)
Wil je SM worden?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:50 schreef mujentas het volgende:
[..]
Jep, moet toch over iets schrijven, en dit leek mij wel een geschikt onderwerp, zeker omdat dit een redelijk groot probleem is binnen de organisatie.
Studie is SBRM.
Waar wil je dan gaan werken?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:52 schreef mujentas het volgende:
[..]
Neuh, denk het eerlijk gezegd niet.
Ik wilde eigenlijk als CEO van Ahold aan de slag gaan...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijd voor poging #3?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:55 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Als fulltimer uiteraard. In de winkel waar WDEVPL de parttimer is.
Heel erg bekend, na die paar jaar heb ik het maar opgegeven/geaccepteerd. Ik moet wel zeggen dat het de laatste tijd beter gaat, ik kan het met de teamleiders en asm's wel goed vindenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:43 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Laat ik maar zeggen dat ik het langzaam en pijnlijk mettertijd geaccepteerd heb, samen met andere collega's die er al langer werken.
En dan zeggen wat die allemaal fout doet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:55 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Als fulltimer uiteraard. In de winkel waar WDEVPL de parttimer is.
En zeggen welke vakken hij allemaal moet poetsen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En dan zeggen wat die allemaal fout doet.
Wordt volgens mij een soort van Geer & Goor Over de Vloer. Elkaar constant belachelijk maken en afsnauwen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En dan zeggen wat die allemaal fout doet.
Doen wij ook met onze kwaliteitsmedewerkerquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:57 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Wordt volgens mij een soort van Geer & Goor Over de Vloer. Elkaar constant belachelijk maken en afsnauwen.
Dit gezegd te hebben. Ik ben meestal degene die de AGF afdeling mag vegen als ik tot sluit werkquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:56 schreef mujentas het volgende:
[..]
En zeggen welke vakken hij allemaal moet poetsen.
Aight, dikke promotie.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dit gezegd te hebben. Ik ben meestal degene die de AGF afdeling mag vegen als ik tot sluit werk![]()
Ik was gewoon iets eerder klaar met vullen en had niks meer te doenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:58 schreef mujentas het volgende:
[..]
Aight, dikke promotie.
Van spiegelaar tot vegert
Belangrijke taak. De volgende stap is een functie op het Hoofdkantoor.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dit gezegd te hebben. Ik ben meestal degene die de AGF afdeling mag vegen als ik tot sluit werk![]()
Bestaande uit kopiëren, koffie halen en de prullenbakken legen?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:58 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Belangrijke taak. De volgende stap is een functie op het Hoofdkantoor.
Nee, de pennen aanvullen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:59 schreef Wupgup het volgende:
[..]
Bestaande uit kopiëren, koffie halen en de prullenbakken legen?
Eerst nog even de vuilniszakken vervangen/prullenbakken legen dan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:58 schreef Schuimpjes het volgende:
Belangrijke taak. De volgende stap is een functie op het Hoofdkantoor.
Ik zat eerder te denken aan het parkeerterrein onderhoudenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:59 schreef Wupgup het volgende:
[..]
Bestaande uit kopiëren, koffie halen en de prullenbakken legen?
Die brede kaartjes bevatten wijninformatie, toch?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:00 schreef Schuimpjes het volgende:
Van de week een klant: "Kun je aan Zaandam doorgeven dat ze Wijninformatie op de bonuskaartjes moeten drukken?"
Zeg gewoon hoofdkantoor. Duts.![]()
Blaadjes vegen de komende weken dusquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:00 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik zat eerder te denken aan het parkeerterrein onderhouden
Klopt, daar staat de kleur en smaak opquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:01 schreef exelletor het volgende:
[..]
Die brede kaartjes bevatten wijninformatie, toch?
Deze week hadden 2 of 3 Berberana kaartjes geen info. De Berberana Reserva Wit, Rood en nog eentje volgens mij.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:01 schreef exelletor het volgende:
[..]
Die brede kaartjes bevatten wijninformatie, toch?
Ja, ik zal het gelijk even doorgevenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:00 schreef Schuimpjes het volgende:
Van de week een klant: "Kun je aan Zaandam doorgeven dat ze Wijninformatie op de bonuskaartjes moeten drukken?"
Zeg gewoon hoofdkantoor. Duts.![]()
Tsja, als ze die dingen handmatig moeten maken, dan gaat het nog wel eens foutquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:01 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Deze week hadden 2 of 3 Berberana kaartjes geen info. De Berberana Reserva Wit, Rood en nog eentje volgens mij.
"Ja mevrouw ik twijfel even of dit een software issue is. Dus ik bel eerst even 2929 en daarna moet ik waarschijnlijk nog even een SSC'tje sturen"quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:02 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ja, ik zal het gelijk even doorgeven
Ik vertrouw jou niet in een Albert busje. Dadelijk sta je strak van de Energy ^^quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:02 schreef d4v1d het volgende:
Lijkt me eigenlijk wel vet om als ik later een rijbewijs heb te bezorgen voor albert, beetje rijden in een vrachtwagen en boodschappen bij klanten dumpen.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:03 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik vertrouw jou niet in een Albert busje. Dadelijk sta je strak van de Energy ^^
Ik werd een keer bijna aangereden door zo'n dingquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:04 schreef mujentas het volgende:
Ik zie die wegmisbruikers hier ook altijd rondrijden, beetje de auto op de stoep parkeren of midden op de straat
Heb even op mijn foto van de berberana kop gekeken en je hebt gelijk, stond geen informatie bij de Reserva.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:01 schreef Schuimpjes het volgende:
Deze week hadden 2 of 3 Berberana kaartjes geen info. De Berberana Reserva Wit, Rood en nog eentje volgens mij.
Is dat die groep "Teamleiders van Onze Albert Heijn"..?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:04 schreef Schuimpjes het volgende:
In de TL groep op Facebook hebben een paar mensen weer eens de Plaza berichtgeving niet gelezen
Gaat over het CAO-bod.
Die jaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:08 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Is dat die groep "Teamleiders van Onze Albert Heijn"..?
Die zie ik altijd rechts op mijn facebook staan bij "suggested groups"omdat mijn teamleiders er ook in zitten.quote:
Gewoon aanmelden, ze kunnen toch niet controleren of je wel al dan niet teamleider bentquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:10 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Die zie ik altijd rechts op mijn facebook staan bij "suggested groups"omdat mijn teamleiders er ook in zitten.
Haha, eigenlijk wel he.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:11 schreef mujentas het volgende:
[..]
Gewoon aanmelden, ze kunnen toch niet controleren of je wel al dan niet teamleider bent
ja per direct, de wap is aangepast.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:11 schreef Hallyu het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer wordt de LLB geschrapt trouwens? Meteen komende week? Want zie dat ik ingepland sta en dat is volgensmij voor de LLB.
Of als je daar met je karretje tussendoor moet: 2 praters met elk twee stapels om zich heen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ook heel irritant als je met zo iemand samen op een pad staat.
Vertel wat je bedoeld?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:04 schreef Schuimpjes het volgende:
In de TL groep op Facebook hebben een paar mensen weer eens de Plaza berichtgeving niet gelezen
Gaat over het CAO-bod.
Euh de winkels moesten die 15 uur betalen uit hun urenbudget dat ze al hadden. Dat ze op de WAP staan is meer om aan te geven dat je er rekening mee moet houden. Ze worden niet zoals de proeverij achteraf gecorrigeerd. Die 15 uren komen uit "promotie" (die in de begroting niet gestegen was begin dit jaar) Dus ben er blij mee daat we er mee stoppen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:14 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Zijn officieel geen uren voor. Filiaal krijgt nu ook geen uren voor de LLB meer dus moet een gemiddeld filiaal 15 uur uit de planning gaan halen
Opeens even een blik mensen binnen contract open trekken is natuurlijk niet mogelijk. 3 of 4 man extra op maandagochtend of zaterdagavond laat is niet zomaar gevonden.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:35 schreef d4v1d het volgende:
Wat was er dan zo erg aan LLB? Het enige wat ik er van merkte (en irritant vond) waren die kaartjes die steeds uit de houder lagen
Niet dumpen maar netjes en balleefd tot in de keuken brengen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:02 schreef d4v1d het volgende:
Lijkt me eigenlijk wel vet om als ik later een rijbewijs heb te bezorgen voor albert, beetje rijden in een vrachtwagen en boodschappen bij klanten dumpen.![]()
Ja goh.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:51 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Niet dumpen maar netjes en balleefd tot in de keuken brengen.
Ahja. Snap mquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:50 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Opeens even een blik mensen binnen contract open trekken is natuurlijk niet mogelijk. 3 of 4 man extra op maandagochtend of zaterdagavond laat is niet zomaar gevonden.
Stapels karton?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:46 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Of als je daar met je karretje tussendoor moet: 2 praters met elk twee stapels om zich heen.
Dat mag ik niet hopen. Al zal het echt in winkels wel gebeuren.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Stapels karton?
Leggen jullie dat op de grond?
Daarom waren er ook van die clips die je aan de bovenkant van de houder moest vastclippenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:35 schreef d4v1d het volgende:
Wat was er dan zo erg aan LLB? Het enige wat ik er van merkte (en irritant vond) waren die kaartjes die steeds uit de houder lagen
Dat ligt toch echt iets anders hoor.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:02 schreef d4v1d het volgende:
Lijkt me eigenlijk wel vet om als ik later een rijbewijs heb te bezorgen voor albert, beetje rijden in een vrachtwagen en boodschappen bij klanten dumpen.
toeslag uren staan NOOIT bij TVT.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:38 schreef NJ het volgende:
Waarschijnlijk zijn je toeslaguren bij je TVT gezet.
Nee dat zou niet moeten uitmaken. Je eigen winkel moet de toeslaguren dan nog wel extra overboeken naar de betreffende winkel. Anders komen ze ten laste van het resultaat van jou winkel. (ook bij zondagsuren) zodoende leen ik altijd graag mensen uitquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:07 schreef bigbass het volgende:
Mijn gewerkte uren kloppen zowaar exact, maar ik mis toeslaguren voor een zaterdagavond die ik van 19-23 heb gewerkt (ruim boven de 12 uur die week). Toch maar even langs mijn ASM van de week. Scheelt weer anderhalf uur.
Er staan helemaal geen toeslaguren op mijn loonstrookje trouwens, gaat dit niet automatisch? Of komt het doordat deze avond bij een ander filiaal was dat hij het niet pakt?
En als je TVT-uren steeds gelijk zijn aan toeslaguren(op de salarisstrook dan)?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:40 schreef ikbenschipper het volgende:
toeslag uren staan NOOIT bij TVT.
Strak van de ES energy drank en ondertussen een frikadellebroodje etende:quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:02 schreef d4v1d het volgende:
Oei, dat past net nietquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:27 schreef joey_k het volgende:
[..]
Strak van de ES energy drank en ondertussen een frikadellebroodje etende:
[ afbeelding ]
![]()
Lijkt mij niet verstandig
Die heb ik nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:19 schreef mujentas het volgende:
[..]
Daarom waren er ook van die clips die je aan de bovenkant van de houder moest vastclippen
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:27 schreef joey_k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:27 schreef joey_k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
De kortingen waren minimaal dus ik denk eigenlijk niet dat veel mensen het erg zullen vinden. Sterker nog, ik denk dat de meeste klanten niet eens in de gaten zullen hebben dat de LLB verdwijnt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:49 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Vertel wat je bedoeld?
[..]
Euh de winkels moesten die 15 uur betalen uit hun urenbudget dat ze al hadden. Dat ze op de WAP staan is meer om aan te geven dat je er rekening mee moet houden. Ze worden niet zoals de proeverij achteraf gecorrigeerd. Die 15 uren komen uit "promotie" (die in de begroting niet gestegen was begin dit jaar) Dus ben er blij mee daat we er mee stoppen.
Ik zie net dat de foto op Dumpert stondquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:27 schreef joey_k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
De NOS had een bericht gepubliceerd: http://nos.nl/artikel/561(...)-zondagstoeslag.htmlquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:49 schreef ikbenschipper het volgende:
Op zaterdag 12 oktober 2013 00:04 schreef Schuimpjes het volgende:
Gaat over het CAO-bod.
Vertel wat je bedoeld?
Als je nieuwe medewekers de toeslag niet geeft, maar huidige wel, dan verdwijnt de toeslag op termijn. Staat dus niets in wat niet waar is.quote:De werkgevers willen ook dat op termijn de toeslag voor werken op zon- en feestdagen verdwijnt
Maar voor het personeel dat nu werkt veranderd er nu niks. Maar die mensen op Facebook denken dus meteen dat de afschaffing voor iedereen geldt. Maar het is nog maar de vraag in welke mate de vakbonden akkoord gaan.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:32 schreef NJ het volgende:
[..]
Als je nieuwe medewekers de toeslag niet geeft, maar huidige wel, dan verdwijnt de toeslag op termijn. Staat dus niets in wat niet waar is.
En de zondagtoeslag houdt het in deze vorm sowieso echt niet nog 10 jaar vol hoor. Als het niet bij de volgende onderhandelingen veranderd wordt, dan wel bij die erop. Want dan is er toch al een groot deel van het personeel wat geen toeslag ontvangt.
Mensen op internet gillen zonder de exacte feiten te kennen. Stop de persen!quote:
Ik kon niet op het woord kratjes komen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Stapels karton?
Leggen jullie dat op de grond?![]()
Zegt de jongen die er ook pas een paar maanden werkt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:51 schreef d4v1d het volgende:
Uitgelopen
Was zelfs een kar minder dan normaal. Leuk van die nieuwe collega's die het nog niet allemaal kunnen.
En er dus niks aan kunnen doenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:51 schreef d4v1d het volgende:
Uitgelopen
Was zelfs een kar minder dan normaal. Leuk van die nieuwe collega's die het nog niet allemaal kunnen.
Ons filiaal ziet er precies hetzelfde uitquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:47 schreef Questionmarks het volgende:
[ afbeelding ] Vind dit altijd zeer mooi bij agf nieuwe winkel, wou dat wij t zo hadden
Mooiquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:47 schreef Questionmarks het volgende:
[ afbeelding ] Vind dit altijd zeer mooi bij agf nieuwe winkel, wou dat wij t zo hadden
Ik geef toe dat ik nog niet alles weet, klopt. Maar ik kan prima vullenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:40 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Zegt de jongen die er ook pas een paar maanden werkt.
Klopt, maar het is wel jammer dat het gebeurd. Diegene kan er niks aan doen en ik kan hem eigenlijk ook niks kwalijk nemen.quote:
Omdat de Baarn II formule verouderd is. Vroeger was Baarn II ook helemaal hip.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:54 schreef Hallyu het volgende:
Ik vind sowieso DNAH gewoon mooi. Baarn II ziet er qua uitstraling echt niet uit.
Hoeveel colli doe je per uur? Stats?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik nog niet alles weet, klopt. Maar ik kan prima vullen
Voelt alleen een beetje zuur, eh? I know the feel.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik nog niet alles weet, klopt. Maar ik kan prima vullen
[..]
Klopt, maar het is wel jammer dat het gebeurd. Diegene kan er niks aan doen en ik kan hem eigenlijk ook niks kwalijk nemen.
Hahahaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:02 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hoeveel colli doe je per uur? Stats?
450cpuquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:02 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik zie graag een grafiek met daarin de productiviteit van d4v1d per uur uitgesplitst het aantal colli dat hij vult, voorzien van duidelijke aslabels en grafiektitel.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:02 schreef mujentas het volgende:
[..]
Gewoon fusten powerliften.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:04 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik zie graag een grafiek met daarin de productiviteit van d4v1d per uur uitgesplitst het aantal colli dat hij vult, voorzien van duidelijke aslabels en grafiektitel.
Ik ga een overplaatsing voor je aanvragen naar mijn filiaal. Scheelt een hoop uren en loonsom zo. Vulshifts van in totaal 2 uur per dagquote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:05 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik ga een overplaatsing voor je aanvragen naar mijn filiaal. Scheelt een hoop uren en loonsom zo. Vulshifts van in totaal 2 uur per dag
Jezus, hoe slecht is dit nagesynchroniseerdquote:
De Stadspoort Ede die pas verbouwd is heeft nog wel drietrapstafels, misschien heeft het met de oppervlakte te maken? Wij zouden die tweetraps ook wel willen hebben in ieder geval, kunnen we in het weekend wat meer volume kwijt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:58 schreef Schuimpjes het volgende:
Is dit een 4.0?
Weet iemand waarom ze zijn afgestapt van de 3-traps groentetafels?
Drietraps is voor kleine winkels en winkels met een hoge druk per vierkante meter.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:58 schreef Schuimpjes het volgende:
Is dit een 4.0?
Weet iemand waarom ze zijn afgestapt van de 3-traps groentetafels?
Dan zou er alsnog een kopje toeslag moeten staan en zijn het je gewerkte uren.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:08 schreef exelletor het volgende:
[..]
En als je TVT-uren steeds gelijk zijn aan toeslaguren(op de salarisstrook dan)?
Denk dat je daar een scherp punt hebt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:53 schreef mujentas het volgende:
[..]
De kortingen waren minimaal dus ik denk eigenlijk niet dat veel mensen het erg zullen vinden. Sterker nog, ik denk dat de meeste klanten niet eens in de gaten zullen hebben dat de LLB verdwijnt.
Volgens mij heeft het ook meer gekost dan dat het heeft opgeleverd. Ik heb nu niet het idee dat de prijsperceptie hierdoor veranderd is.
Duidelijk weer info die niet klopt. staat het CNV overigens bekend om.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:13 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
De NOS had een bericht gepubliceerd: http://nos.nl/artikel/561(...)-zondagstoeslag.html
Meteen deelde iemand een link op de groep dat dit te ver ging en dat dadelijk niemand meer op zondag wilt werken omdat er geen toeslag meer op zit.
Terwijl in de Plaza berichtgeving staat dat de toeslag gaat verdwijnen voor nieuwe medewerkers en dat huidige medewerkers gewoon toeslag behouden.
Whahahahaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:54 schreef Hallyu het volgende:
Zeggen ze kom nog maar 2 uur werken ipv. 4 uur. Kom ik daar aan, krijg ik wel 2,5 uur aan vracht.
Haha aww, poor you.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:55 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Whahahaha
Als wij langloop hadden gehad vanavond hadden we een groot probleem. Iemand vrij, actie bouwer ziek. Verkoopmedewerker die zich 4 uur verslaapt. een die te vroeg komt en niet tot de eigelijke eind tijd kan. Nee het was weer een dag waar je ongelukkig van word![]()
Ik was ook heel blij. Het was 200 colli meer dan normale zaterdag en we hadden door ziekte ook niemand meer voor de langloop en ook al iemand die toch niet kon. Dus opgelucht waren wij ook. Sowieso dingen die niet iedere week terugkomen zijn niet mijn favoriet om geregeld te krijgen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:04 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Haha aww, poor you.
Volgensmij waren ze bij ons ook vrij opgelucht dat LLB niet doorging. Want het was blijkbaar nogal krap met de vulploeg, aangezien ik eerst niet eens zou vullen (maar LLB hangen) en dan alsnog zoveel krijg toegewezen om te doen.
Jullie mogen 'm toch ook zelf aanhouden?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:06 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ik was ook heel blij. Het was 200 colli meer dan normale zaterdag en we hadden door ziekte ook niemand meer voor de langloop en ook al iemand die toch niet kon. Dus opgelucht waren wij ook. Sowieso dingen die niet iedere week terugkomen zijn niet mijn favoriet om geregeld te krijgen.
Maar goed handen uit de mouwen en gas geven zelf ook dan kom je er.
Had ook nog een winkeldief de jatte gewoon voor de neus van mij en mijn collega een aansteker bij de balie (en het was ook nog een bekende klant (dief?) die ik graag kwijt ben. Dus dat is nu gelukt met dank aan een agent in zijn vrije tijd die er achterstond en iets bij de counter wou kopen.
Wat zei je teamleider toen je tegen hem vertelde dat hij niet kan rekenen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:54 schreef Hallyu het volgende:
Zeggen ze kom nog maar 2 uur werken ipv. 4 uur. Kom ik daar aan, krijg ik wel 2,5 uur aan vracht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dammnit dat had ik moeten zeggen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:23 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wat zei je teamleider toen je tegen hem vertelde dat hij niet kan rekenen?
Het valt altijd wel op dat er in het weekend altijd meer ziekmeldingen zijn dan doordeweeks.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:06 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ik was ook heel blij. Het was 200 colli meer dan normale zaterdag en we hadden door ziekte ook niemand meer voor de langloop en ook al iemand die toch niet kon. Dus opgelucht waren wij ook. Sowieso dingen die niet iedere week terugkomen zijn niet mijn favoriet om geregeld te krijgen.
Maar goed handen uit de mouwen en gas geven zelf ook dan kom je er.
Had ook nog een winkeldief de jatte gewoon voor de neus van mij en mijn collega een aansteker bij de balie (en het was ook nog een bekende klant (dief?) die ik graag kwijt ben. Dus dat is nu gelukt met dank aan een agent in zijn vrije tijd die er achterstond en iets bij de counter wou kopen.
Wat was het? 150 colli ofzo?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:26 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Dammnit dat had ik moeten zeggen.![]()
Maar hij zat sowieso nogal met zijn mond vol tanden en zei uiteindelijk dat hij wel zou zorgen dat ik hulp kreeg. Hooguit 10 minuten slechte hulp gehad.
Niet heel gek :p.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:26 schreef mujentas het volgende:
[..]
Het valt altijd wel op dat er in het weekend altijd meer ziekmeldingen zijn dan doordeweeks.
Op zich niet, maar als je er over nadenkt dan heb je in het weekend natuurlijk meer parttimers rondlopen en dat zijn vaak degenen die zich nogal aanstellen en snel ziekmelden.quote:
Precies wat ik wilde zeggen, haha.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:31 schreef mujentas het volgende:
[..]
Op zich niet, maar als je er over nadenkt dan heb je in het weekend natuurlijk meer parttimers rondlopen en dat zijn vaak degenen die zich nogal aanstellen en snel ziekmelden.
Dan gaan ze bijvoorbeeld uit op vrijdagavond en dan kijken ze te diep in het glaasje en dan voelen ze zich klote de volgende ochtend en melden ze zich ziek. Op zich niets mis mee, maar 's avonds stoer doen, is ook 's morgens stoer doen en dus gewoon werken.
Ja maar ik let graag ook mijn veiligheid en die van de medewerkers. Deze man is erg onberekenbaar dus was erg blij met de hulpquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:22 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Jullie mogen 'm toch ook zelf aanhouden?
Valt wel mee, het is uiteraard ook nog een verschil hoe je het gaat berekenen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:26 schreef mujentas het volgende:
[..]
Het valt altijd wel op dat er in het weekend altijd meer ziekmeldingen zijn dan doordeweeks.
Hoe komt dat eigenlijk dat je zo tevreden bent? Ik dacht dat je een tijdje terug aan het klagen was dat je na sluitingstijd altijd een half uurtje onbetaald moet dweilen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:38 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Precies wat ik wilde zeggen, haha.
Ik snap dat niet hè.. Week of vier terug ben ik op drie uur slaap komen werken. 6 uur thuis en slapen, om 9 eruit en om 10 werken. Ik neem zelf de beslissing uit te gaan, maar daar moet werkzooi niet onder lijden. Vooral voor mezelf niet. Ik heb dat geld hard nodig, dus ga ik werken.
Bij Jumbo deed ik wel geregeld kutsmoezen verzinnen om 'm te knijpen.. Kon me echt me reet roesten dat ze dan in de problemen kwamen. Ook als de SM zelf mij omriep om te komen wegens drukte tijdens m'n pauze bleef ik wat langer zitten. Had het he-le-maal gehad daar. Wil daarmee zeggen dat 'm zo knijpen zoals zij doen vaak ook een motivatieprobleem kan zijn.
Inzet kan je mijns inziens niet middels een contract o.i.d. eisen/verwachten. Inzet moet je als bedrijf verdienen door een goede werkplek te bieden, en dat is bij de AH waar ik nu werk in ieder geval wél helemaal prima geregeld. Ik blijf er zo tevreden over! Toptent.
Mja, goede werkplek is een mening he.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:38 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Precies wat ik wilde zeggen, haha.
Ik snap dat niet hè.. Week of vier terug ben ik op drie uur slaap komen werken. 6 uur thuis en slapen, om 9 eruit en om 10 werken. Ik neem zelf de beslissing uit te gaan, maar daar moet werkzooi niet onder lijden. Vooral voor mezelf niet. Ik heb dat geld hard nodig, dus ga ik werken.
Bij Jumbo deed ik wel geregeld kutsmoezen verzinnen om 'm te knijpen.. Kon me echt me reet roesten dat ze dan in de problemen kwamen. Ook als de SM zelf mij omriep om te komen wegens drukte tijdens m'n pauze bleef ik wat langer zitten. Had het he-le-maal gehad daar. Wil daarmee zeggen dat 'm zo knijpen zoals zij doen vaak ook een motivatieprobleem kan zijn.
Inzet kan je mijns inziens niet middels een contract o.i.d. eisen/verwachten. Inzet moet je als bedrijf verdienen door een goede werkplek te bieden, en dat is bij de AH waar ik nu werk in ieder geval wél helemaal prima geregeld. Ik blijf er zo tevreden over! Toptent.
Het zijn wel je leeftijdsgenoten die je nu naar beneden haalt hequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mja, goede werkplek is een mening he.
Sommige pubers van tegenwoordig hebben schijt aan alles en zullen het vast geen goede werkplek vinden terwijl het misschien wel zo is
Dus?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:44 schreef mujentas het volgende:
[..]
Het zijn wel je leeftijdsgenoten die je nu naar beneden haalt he
Beetje nonsense dat ik dat niet zou mogen zeggen omdat het leeftijdsgenoten zijnquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:45 schreef mujentas het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit, ik moest alleen lachen
Het zit hem tegenwoordig vooral in " werkhouding" dat ontbreekt bij sommige enorm.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mja, goede werkplek is een mening he.
Sommige pubers van tegenwoordig hebben schijt aan alles en zullen het vast geen goede werkplek vinden terwijl het misschien wel zo is
Je mag alles zeggen hoorquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Beetje nonsense dat ik dat niet zou mogen zeggen omdat het leeftijdsgenoten zijn
Werkhouding was het woord wat ik zocht ja.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:46 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Het zit hem tegenwoordig vooral in " werkhouding" dat ontbreekt bij sommige enorm.
En denk dat in de toekomst dat bij ze ook niet zal komen. Dan kan je nog een goede opleiding doen als je een belabberde werkhouding hebt kom je er niet.
Vandaag ook nog een jongen die niet kwam opdagen. (was al 2x eerder gebeurd) Hij is 14 dus mag alleen op zaterdag werken. Hebben we ook verteld bij zijn aanname maar nu doet die moeilijk dat hij ze honkbal or whatever belangrijker vind. Bel dan dat je ontslag wil. Klaar. Maar goed nu is het alsnog geregeld.
Ja, geef dan niet aan dat je op zaterdag kan werken + hier op zaterdag wilt werken....quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
emo.gif voor die jongen
Als het al 2x eerder is gebeurd is dat geen reden voor ontslag?
Nee? Het is geen dringende reden voor ontslag op staande voet. Je kunt wel het contract niet verlengen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Werkhouding was het woord wat ik zocht ja.
emo.gif voor die jongen
Als het al 2x eerder is gebeurd is dat geen reden voor ontslag?
Moet je de arbeidsovereenkomst niet nakomen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:49 schreef mujentas het volgende:
[..]
Nee? Het is geen dringende reden voor ontslag op staande voet. Je kunt wel het contract niet verlengen.
Ik heb me gisteren ook ziek gemeld. Was wel zo stom om het toch even te proberen, dus 2 uur lang hoestend en me klote voelend op de afdeling gestaan tot er vervanging was en toen door de regen naar huis gegaan.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:26 schreef mujentas het volgende:
[..]
Maar was jij de dag ervoor uitgegaan? Dat maakt het verhaal anders.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:49 schreef bigbass het volgende:
[..]
Ik heb me gisteren ook ziek gemeld. Was wel zo stom om het toch even te proberen, dus 2 uur lang hoestend en me klote voelend op de afdeling gestaan tot er vervanging was en toen door de regen naar huis gegaan.
Ik ben niet vaak ziek, maar als ik me echt kut voel moet ik iets beter naar mijn lichaam luisteren...
Je kunt een officiële waarschuwing uitdelen, en 3 keer kan leiden tot ontslag.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Moet je de arbeidsovereenkomst niet nakomen?
Deze manquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:49 schreef bigbass het volgende:
[..]
Ik heb me gisteren ook ziek gemeld. Was wel zo stom om het toch even te proberen, dus 2 uur lang hoestend en me klote voelend op de afdeling gestaan tot er vervanging was en toen door de regen naar huis gegaan.
Ik ben niet vaak ziek, maar als ik me echt kut voel moet ik iets beter naar mijn lichaam luisteren...
Was dat 3x waarschuwing = ontslag geen fabeltje?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:51 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je kunt een officiële waarschuwing uitdelen, en 3 keer kan leiden tot ontslag.
Maar eigenlijk is dat juridisch niet houdbaar volgens mij.
Nee? Je moet de medewerker wel zo gek zien te krijgen om zijn einde dienstverband te tekenen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Was dat 3x waarschuwing = ontslag geen fabeltje?
het kan leiden tot ontslag. Maar het is geen ontslag op staande voet enzo. Daar zit het verschil in.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Was dat 3x waarschuwing = ontslag geen fabeltje?
Ah zo.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:54 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
het kan leiden tot ontslag. Maar het is geen ontslag op staande voet enzo. Daar zit het verschil in.
zie me edit.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ah zo.
Dacht dat het ooit gezegd was hier na dat iemand het beweerde.
Zat weer fout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |