abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132179188
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 00:46 schreef Geerd het volgende:
Ohwja moest de meterstanden invoeren zag ik net meteen mijn verbruik is bekeken.

[ afbeelding ]

Vanaf 25-05 121 M3 gas en 528kwh uur.
Dat doe je helemaal niet slecht, als ik het goed zie.
Paars ben jij toch? Hoe kom je zo laag uit, terwijl je het hebt over ramen die je met vuilniszakken dichtplakt?
Of vergis ik me nou heel erg?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_132179324
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 01:45 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Dat doe je helemaal niet slecht, als ik het goed zie.
Paars ben jij toch? Hoe kom je zo laag uit, terwijl je het hebt over ramen die je met vuilniszakken dichtplakt?
Of vergis ik me nou heel erg?
Paars ben ik idd, maar je moet kijken vanaf Mei hoor, daarvoor was het wel in mijn bezit maar woonde ik er nog niet :P

In Mei zie je ook meteen een piek toen had ik 3weken vakantie.
En verder ik werk altijd laat, en kan zo 10/11 uur in bed blijven liggen :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_132179354
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 02:14 schreef Geerd het volgende:

[..]

Paars ben ik idd, maar je moet kijken vanaf Mei hoor, daarvoor was het wel in mijn bezit maar woonde ik er nog niet :P

In Mei zie je ook meteen een piek toen had ik 3weken vakantie.
En verder ik werk altijd laat, en kan zo 10/11 uur in bed blijven liggen :')
Dat kan ook schelen idd: je werktijden.
Ik ben ook een avondmens en lig zo maar tot 12 uur in bed.
Maar ja, in de nacht heb ik dan wel licht en computer aan.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_132179377
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 02:19 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Dat kan ook schelen idd: je werktijden.
Ik ben ook een avondmens en lig zo maar tot 12 uur in bed.
Maar ja, in de nacht heb ik dan wel licht en computer aan.
Sja verder heb ik ook weinig apparaten eigenlijk Cv en koelkast staan altijd aan, Stofzuiger heb ik nog, koffiezet apparaat en een strijkbout maar ik strijk nooit :') En de wasmachine

En laat niks stand-by staan
Ik zwaai naar dieren.
pi_132179414
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 02:25 schreef Geerd het volgende:

[..]

Sja verder heb ik ook weinig apparaten eigenlijk Cv en koelkast staan altijd aan, Stofzuiger heb ik nog, koffiezet apparaat en een strijkbout maar ik strijk nooit :') En de wasmachine

En laat niks stand-by staan
Dat laatste. Ik heb schakelaars om mijn hele computerzooi en alle audiovisuele zooi uit te schakelen. Handig hoor: voetschakelaar plus een tafelstopcontactblok: een tik en alles is uit.
pi_132179557
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 02:34 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Dat laatste. Ik heb schakelaars om mijn hele computerzooi en alle audiovisuele zooi uit te schakelen. Handig hoor: voetschakelaar plus een tafelstopcontactblok: een tik en alles is uit.
Altijd handig!
Ik zwaai naar dieren.
pi_132215067
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 03:09 schreef Geerd het volgende:

[..]

Altijd handig!
Vooral bij onweer!
pi_132215177
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 01:02 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Vooral bij onweer!
Hehe ja, 14C toen ik weer kwam van werk, weekend dus pils!!!
Ik zwaai naar dieren.
pi_132215213
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 01:10 schreef Geerd het volgende:

[..]

Hehe ja, 14C toen ik weer kwam van werk, weekend dus pils!!!
Hier ook. Geen weekend, maar proost, dus!
pi_132215270
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 01:12 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Hier ook. Geen weekend, maar proost, dus!
Even op 15,5 gezet, krijg je eigenlijk geen last van vocht zolang op die temp? Of hoe zit dat eigenlijk?
Ik zwaai naar dieren.
pi_132215348
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 01:16 schreef Geerd het volgende:

[..]

Even op 15,5 gezet, krijg je eigenlijk geen last van vocht zolang op die temp? Of hoe zit dat eigenlijk?
Ik heb een vest aan en zit te FOK!ken, dat verhoogt de gevoelstemperatuur ook wel.
Het voelt wel vochtiger aan dan in de zomer, maar ik denk dat het verschil tussen buiten en binnen nu klein is. In de zomer heb ik op de koudste plekken in huis wel vaak wat condens. Bijv. achter de WC-pot waar de waterleiding het huis inkomt.
Ik meet het vocht eigenlijk niet zo.
pi_132215398
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 01:21 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik heb een vest aan en zit te FOK!ken, dat verhoogt de gevoelstemperatuur ook wel.
Het voelt wel vochtiger aan dan in de zomer, maar ik denk dat het verschil tussen buiten en binnen nu klein is. In de zomer heb ik op de koudste plekken in huis wel vaak wat condens. Bijv. achter de WC-pot waar de waterleiding het huis inkomt.
Ik meet het vocht eigenlijk niet zo.
Oke, ja hier ook even trui aan, bier doet de rest wel :P
Ben wel benieuwd hoe het gaat als het echt -10 is ofzo dan moet denk ik hier de cv dag en nacht wel aan, anders bevriezen de leidingen hier.
Ik zwaai naar dieren.
pi_132216785
Als ik jullie verhalen zo lees ben ik maar wat blij met mijn goede isolatie.

Al kan ik me nog goed herinneren toen ik klein was. Mijn ouderlijk huis had overal enkel glas en alleen in de huiskamer een gaskachel (op de slaapkamer moest ik het doen met zo'n electrisch geval).

Als het goed gevroren had, zaten de ijsbloemen aan de binnenkant van de ramen ~:)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_132217071
Binnenhuistemperatuur zit de laatste dagen zo tussen de 18 en de 19,5 graden.

Wel heb ik 's avonds thuis op de bank de korte broek en het t-shirt ingeruild voor een joggingbroek + vest.
En ik ga mij binnenkort eens verdiepen in hoe ik mijn digitale thermostaat moet programmeren (die kan ik van dag tot dag en van uur tot uur instellen).

Minder dan 17 graden vind ik niet meer comfortabel dus vanaf dat moment gaat ie aan.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_132219085
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 08:43 schreef StateOfMind het volgende:
En ik ga mij binnenkort eens verdiepen in hoe ik mijn digitale thermostaat moet programmeren (die kan ik van dag tot dag en van uur tot uur instellen).
Ideaal vind ik dat. :Y Hadden wij in ons oude huis ook, je kon ook per eenheid verschillende temperaturen kiezen.

M'n huidige (nieuwere!) thermostaat kan helaas niet zo veel, ik kan kiezen tussen dag- of nacht-temperatuur, uren kan ik wel instellen, maar sinds ik er van 't weekend aan heb gezeten wordt het niet goed warm in huis, het is nu maar 20 graden, dat is te fris als ik zit te werken.
Het zal ook wel door het totale gebrek aan zon komen, die helpt altijd aardig om het nog een beetje extra op te warmen.
pi_132219254
Het is hier 15,5 :o Nog geen verwarming aangehad.
pi_132229639
De weer Goden zijn ons gezind 15C ipv C14 hier _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_132236162
15 graden toen ik net thuis kwam, nu toch maar raampje dicht gedaan ;)
pi_132237754
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 19:45 schreef ddx het volgende:
15 graden toen ik net thuis kwam, nu toch maar raampje dicht gedaan ;)
Oeh net zo warm als hier dus, ben wel benieuwd wat voor huis heb jij?
Ik zwaai naar dieren.
pi_132238325
13,5 :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')