Dat doe je helemaal niet slecht, als ik het goed zie.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:46 schreef Geerd het volgende:
Ohwja moest de meterstanden invoeren zag ik net meteen mijn verbruik is bekeken.
[ afbeelding ]
Vanaf 25-05 121 M3 gas en 528kwh uur.
Paars ben ik idd, maar je moet kijken vanaf Mei hoor, daarvoor was het wel in mijn bezit maar woonde ik er nog nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:45 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dat doe je helemaal niet slecht, als ik het goed zie.
Paars ben jij toch? Hoe kom je zo laag uit, terwijl je het hebt over ramen die je met vuilniszakken dichtplakt?
Of vergis ik me nou heel erg?
Dat kan ook schelen idd: je werktijden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Paars ben ik idd, maar je moet kijken vanaf Mei hoor, daarvoor was het wel in mijn bezit maar woonde ik er nog niet
In Mei zie je ook meteen een piek toen had ik 3weken vakantie.
En verder ik werk altijd laat, en kan zo 10/11 uur in bed blijven liggen![]()
Sja verder heb ik ook weinig apparaten eigenlijk Cv en koelkast staan altijd aan, Stofzuiger heb ik nog, koffiezet apparaat en een strijkbout maar ik strijk nooitquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:19 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dat kan ook schelen idd: je werktijden.
Ik ben ook een avondmens en lig zo maar tot 12 uur in bed.
Maar ja, in de nacht heb ik dan wel licht en computer aan.
Dat laatste. Ik heb schakelaars om mijn hele computerzooi en alle audiovisuele zooi uit te schakelen. Handig hoor: voetschakelaar plus een tafelstopcontactblok: een tik en alles is uit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sja verder heb ik ook weinig apparaten eigenlijk Cv en koelkast staan altijd aan, Stofzuiger heb ik nog, koffiezet apparaat en een strijkbout maar ik strijk nooitEn de wasmachine
En laat niks stand-by staan
Altijd handig!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:34 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dat laatste. Ik heb schakelaars om mijn hele computerzooi en alle audiovisuele zooi uit te schakelen. Handig hoor: voetschakelaar plus een tafelstopcontactblok: een tik en alles is uit.
Vooral bij onweer!quote:
Hier ook. Geen weekend, maar proost, dus!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hehe ja, 14C toen ik weer kwam van werk, weekend dus pils!!!
Even op 15,5 gezet, krijg je eigenlijk geen last van vocht zolang op die temp? Of hoe zit dat eigenlijk?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:12 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Hier ook. Geen weekend, maar proost, dus!
Ik heb een vest aan en zit te FOK!ken, dat verhoogt de gevoelstemperatuur ook wel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Even op 15,5 gezet, krijg je eigenlijk geen last van vocht zolang op die temp? Of hoe zit dat eigenlijk?
Oke, ja hier ook even trui aan, bier doet de rest welquote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:21 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik heb een vest aan en zit te FOK!ken, dat verhoogt de gevoelstemperatuur ook wel.
Het voelt wel vochtiger aan dan in de zomer, maar ik denk dat het verschil tussen buiten en binnen nu klein is. In de zomer heb ik op de koudste plekken in huis wel vaak wat condens. Bijv. achter de WC-pot waar de waterleiding het huis inkomt.
Ik meet het vocht eigenlijk niet zo.
Ideaal vind ik dat.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:43 schreef StateOfMind het volgende:
En ik ga mij binnenkort eens verdiepen in hoe ik mijn digitale thermostaat moet programmeren (die kan ik van dag tot dag en van uur tot uur instellen).
Oeh net zo warm als hier dus, ben wel benieuwd wat voor huis heb jij?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:45 schreef ddx het volgende:
15 graden toen ik net thuis kwam, nu toch maar raampje dicht gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |