abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132088742
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 23:42 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Heb ook vloerverwarming. Maar als ik die nu aanzet is het ook pas maandag warm *zucht* Zelf hout halen is onhandig als je geen trekhaak hebt. Dus maandag eerst alle hout gaan stapelen (krijg ik het al warm) en daarna de haard vullen... Tralalalala... Warmte *O* smeerbare nutella *O* niet meer met poes vechten om de deken ^O^
Weet niet precies hoe dat allemaal werkt met hout, maar bij een vriend als die der weer een kwart blok op gooide deed ik weer een jas uit bij wijze van :P Auto heb je dus? Achterbank na benee kun je toch zat laden iig voor een paar dagen?

En de vloerverwarming? Zie je toch als het 16 graden ofzo is? Trap je dat ding aan had je het vandaag lekker warm :P
Maar dat kost ook wel wat denk ik???
Ik zwaai naar dieren.
pi_132088906
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 23:45 schreef Geerd het volgende:

[..]

Weet niet precies hoe dat allemaal werkt met hout, maar bij een vriend als die der weer een kwart blok op gooide deed ik weer een jas uit bij wijze van :P Auto heb je dus? Achterbank na benee kun je toch zat laden iig voor een paar dagen?
Hout koop ik altijd met een paar m3 tegelijk (anders veel te duur)
Als de haard aan is begint het al snel warm te worden maar voor de warmte echt in de muren en vloeren zit ben ik toch de nodige uren verder. (daarna blijft het wel lekker en hoef ik niet veel bij te vullen om het lekker op temperatuur te houden)

Vloerverwarming gaat op mazout, zodra die handel aan gaat blaas hij er 500 liter per maand door }:| (ook warm water voorziening)

Klacht: belgische huizen
Anti klacht: belgische huizen (kan ook de hele handel omgooien naar de allesbrander maar die heb ik nog nooit gebruikt en is dus ook nog nooit nagekeken)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_132088912
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 23:25 schreef eliasbar het volgende:
Geloof het of niet, 25 hiero :D

Edit: want wij zijn rijke tata's, we smijten met geld :7
Fokken in de sauna :')

Hier net aan 20 graden dankzij een hoop kaarsen. Kachel gaat nog niet aan :P
pi_132089030
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 23:51 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Hout koop ik altijd met een paar m3 tegelijk (anders veel te duur)
Als de haard aan is begint het al snel warm te worden maar voor de warmte echt in de muren en vloeren zit ben ik toch de nodige uren verder. (daarna blijft het wel lekker en hoef ik niet veel bij te vullen om het lekker op temperatuur te houden)
Uhmz oke, maar toch ze hebben bij de bouwmarkten benzine stations ook gezien, van die houtblokken?\
Voor die paar euro ga je toch niet in de kou zitten?
Ik zwaai naar dieren.
pi_132089048
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 23:51 schreef nicknicknickname het volgende:

[..]

Fokken in de sauna :')

Hier net aan 20 graden dankzij een hoop kaarsen. Kachel gaat nog niet aan :P
Kaarsen kosten ook geld :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_132089161
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 23:54 schreef Geerd het volgende:

[..]

Uhmz oke, maar toch ze hebben bij de bouwmarkten benzine stations ook gezien, van die houtblokken?\
Voor die paar euro ga je toch niet in de kou zitten?
Ik ben een bikkel :Y (of gewoon een gierige hollander die het vertik om te veel te betalen voor een blokje waaibomenhout w/ )
pi_132089206
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 23:59 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Ik ben een bikkel :Y (of gewoon een gierige hollander die het vertik om te veel te betalen voor een blokje waaibomenhout w/ )
Komt niet veel warmte van vrij?
Ik zwaai naar dieren.
pi_132089359
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 22:16 schreef Geerd het volgende:

[..]

Wat ga je allemaal doen??
Woningcorporatie gaat het doen. Vloerisolatie, nieuwe gevels voor en achter, overal dubbelglas, nieuwe radiatoren, verbeterde ventilatie overal en nog wat meer kleine dingen. Het werd wel tijd voor het groot onderhoud zeg :')

Ondertussen verwarm ik het hoekje waar ik zit met de plasma tv en xbox volop blazend :')
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_132089369
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 00:00 schreef Geerd het volgende:

[..]

Komt niet veel warmte van vrij?
Nope, je steekt het aan en het is weg. Om de eerste avond te stoken het ik ongeveer 3 a 4 van die tankstationzakken nodig. }:|
pi_132089395
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 23:55 schreef Geerd het volgende:

[..]

Kaarsen kosten ook geld :P
Ja dat is zeker waar, maar die kosten vallen minder op dan de jaarlijkse afrekening van Nuon :P
(En stiekem betaal ik die kaarsen niet zelf :P )
pi_132089464
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 00:06 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Nope, je steekt het aan en het is weg. Om de eerste avond te stoken het ik ongeveer 3 a 4 van die tankstationzakken nodig. }:|
Aah oke duidelijk!
Ik zwaai naar dieren.
pi_132089490
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 00:07 schreef nicknicknickname het volgende:

[..]

Ja dat is zeker waar, maar die kosten vallen minder op dan de jaarlijkse afrekening van Nuon :P
(En stiekem betaal ik die kaarsen niet zelf :P )
Heb je half ikea aan waxinelichtjes staan ? _O- _O-
Zelf probeer ik een beetje te besparen door alle stekkers er uit te doen, geen licht aan tv scherm geeft genoeg licht (gebruik ik als beeldscherm kijk nooit tv) Deuren beetje dicht houden cv op 18C
Ik zwaai naar dieren.
pi_132089762
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 00:10 schreef Geerd het volgende:

[..]

Heb je half ikea aan waxinelichtjes staan ? _O- _O-
Zelf probeer ik een beetje te besparen door alle stekkers er uit te doen, geen licht aan tv scherm geeft genoeg licht (gebruik ik als beeldscherm kijk nooit tv) Deuren beetje dicht houden cv op 18C
Nee hoor. Gewoon een schaaltje met 5 kaarsen, die vanaf 19 uur aan staan. Het is inmiddels al 2 graden warmer. Duurt even maar dan heb je ook wat :P
pi_132090437
13,5 graden.
Ben vandaag een paar keer natgeregend, dus vond ik het koud worden en heb ik een trui aangetrokken. Is wel behaaglijk zo.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_132090502
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 00:40 schreef Kees22 het volgende:
13,5 graden.
Ben vandaag een paar keer natgeregend, dus vond ik het koud worden en heb ik een trui aangetrokken. Is wel behaaglijk zo.
Lijkt mij zo kut hè om met dit weer zwerver te zijn :{ ben je bijna droog gaat het regenen of het wordt nacht ;(
pi_132090517
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 00:40 schreef Kees22 het volgende:
13,5 graden.
:') :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_132092628
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 00:42 schreef nicknicknickname het volgende:

[..]

Lijkt mij zo kut hè om met dit weer zwerver te zijn :{ ben je bijna droog gaat het regenen of het wordt nacht ;(
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 00:43 schreef Geerd het volgende:

[..]

:') :')
Nee hoor. Ik zat het dak van mijn garage te repareren, dus regende ik nat. Tja, wat moet, dat moet. En toen moest ik gaan werken en het was een van de tien dagen in Nederland dat het regent. Dus werd ik nat.
Inmiddels ben ik heel behaaglijk warm en beslist niet zielig.
Sterker nog: ik ben goedkoper uit voor hetzelfde comfort! :W
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_132092642
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 02:42 schreef Kees22 het volgende:

[..]

[..]

Nee hoor. Ik zat het dak van mijn garage te repareren, dus regende ik nat. Tja, wat moet, dat moet. En toen moest ik gaan werken en het was een van de tien dagen in Nederland dat het regent. Dus werd ik nat.
Inmiddels ben ik heel behaaglijk warm en beslist niet zielig.
Het gaat om je binnenhuis temp hey? 13,5???
Ik zwaai naar dieren.
pi_132092661
Binnenhuis temperatuur van 18.5C
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_132092688
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 02:43 schreef Geerd het volgende:

[..]

Het gaat om je binnenhuis temp hey? 13,5???
De thermostaat van mijn cv in de woonkamer zegt 13,5, de thermometer in mijn slaapkamer zegt 11,5.
Ik zit met een trui aan lekker behaaglijk te typen.

Mijn vest was vanmiddag natgeregend en nog niet droog. Dus vandaar die trui.
pi_132092711
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 02:52 schreef Kees22 het volgende:

[..]

De thermostaat van mijn cv in de woonkamer zegt 13,5, de thermometer in mijn slaapkamer zegt 11,5.
Ik zit met een trui aan lekker behaaglijk te typen.

Mijn vest was vanmiddag natgeregend en nog niet droog. Dus vandaar die trui.
Ja boven komt tie denk ik niet boven de 10 uit idd, heerlijk even douchen en dan koud bed in,
Maar 13,5 ? Laatst was het hier 15C Dat vond ik toch wel aardig fris als je stilzit.
Ik zwaai naar dieren.
pi_132093351
Ik ben geen koukleum en kan goed tegen kou, maar zelfs voor mij is 13,5 veel te fris als binnenhuistemperatuur, zelfs met een trui aan. Het moet uiteindelijk wel comfortabel en aangenaam zijn.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 08:43:41 #53
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_132093456
Momenteel binnen een graadje of 23 maar dat komt omdat de deuren openstaan
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_132093967
17 nu... snel kachel aan
pi_132093991
19,5 nu. De zon schijnt, dus zo maar lekker de balkondeur openzetten 8-)
A murky, forgotten land.
pi_132097898
20,5 nu 8-)

Lang leve goede isolatie en een woonkamer en balkon op het zuiden.
A murky, forgotten land.
pi_132098196
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 00:18 schreef nicknicknickname het volgende:

[..]

Nee hoor. Gewoon een schaaltje met 5 kaarsen, die vanaf 19 uur aan staan. Het is inmiddels al 2 graden warmer. Duurt even maar dan heb je ook wat :P
Grappig hè hoe een paar kaarsjes je kamer op kunnen warmen. :)
Vorig jaar toen wij nog geen isolatie hadden deden we 's avonds ook altijd een heleboel kaarsjes aan, en de schuifdeuren, rolluiken en gordijnen dicht, dan was het bijna aangenaam. ;)
pi_132103589
16C och nog wel te doen, moet toch zo na het werk. Die kaarsen ga ik ook eens proberen bij de action is kijken.
Ik zwaai naar dieren.
pi_132112953
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 02:57 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ja boven komt tie denk ik niet boven de 10 uit idd, heerlijk even douchen en dan koud bed in,
Maar 13,5 ? Laatst was het hier 15C Dat vond ik toch wel aardig fris als je stilzit.
Ja, dat scheelt wel. Gisteravond vond ik het kil met 13.5 en trok ik een trui aan. Vanochtend stond ik in mijn blote kont bij 13,5 ontbijt te maken. En daarna heb ik me vlot aangekleed,dat dan weer wel.
pi_132113011
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 17:52 schreef Geerd het volgende:
16C och nog wel te doen, moet toch zo na het werk. Die kaarsen ga ik ook eens proberen bij de action is kijken.
Je bericht is niet duidelijk. Bedoel je dat je zo meteen naar je werk moet? Of dat je juist na je werk wel tevreden bent met 16 graden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')