SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XBL (Forum nick tussenhaakjes):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe join ik de FOK!forum GTA Online Crew?
Ga naar http://socialclub.rockstargames.com. Registreer je, link je PSN of XBL account aan je Rockstar Social Club account. Ga naar Crews, dan klik je Crew Up aan en zoek je op FOK Crew. Join de crew en ik zal je accepteren.
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew
Waarom geen aparte crews voor elk platform?
PS3 en Xbox 360 bezitters die lid zijn van FOK!forum melden zich op socialclub.rockstargames.com aan bij één crew: FOK Crew.
PS spelers spelen met elkaar, en Xbox spelers spelen met elkaar. Het is één crew, het is niet nodig om aparte crews te gaan maken voor elk platform. De statistieken van PS- en Xbox spelers worden verzameld en getoond op de crew pagina zodat we als PS- en Xbox spelers van het FOK!forum GTA Online Crew boven de andere crews komen te staan.
De features van GTA V Online:
- Multiplayer modus waarin maximaal 16 spelers in een gamesessie kunnen spelen!
- Je kan je eigen huis kopen en die naar je eigen wens aanpassen.
- Je kan je eigen auto's kopen én die ook verzekeren tegen diefstal en/of schade!
- Je kan je online character aanpassen door nieuwe kleding te kopen, tattoos te laten zetten.
- Samen met je vrienden overvallen plegen, straatraces houden, deatmatches en veel meer!
- Er zijn 700 missies die jij samen met je vrienden online kan spelen!
GTA V Online Trophies/Achievements:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poll: welke crew kleur wil je?
• zwart
• blauw
• groen
• roze
• oranje
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
DNS: 8.8.8.8 8.8.4.4.PSN: Duuc-nl![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:30 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
heeft het zin om races in je eentje te doen om snel onderdelen te unlocken? Of heeft dat geen zin.![]()
![]()
bg kk faggot, kap met haten op kensei hij is kenser epischOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:34 schreef bobbernaut het volgende:
bg kk faggot, kap met haten op kensei hij is kenser epischPSN: Duuc-nl![]()
Bg is sws een faggot
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
hij haat op alles en iedereen die niet evenveel chromosomen tekort komt als hemOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:35 schreef bobbernaut het volgende:
hij haat op alles en iedereen die niet evenveel chromosomen tekort komt als hemPSN: Duuc-nl![]()
hoe kan je dingen eigenkijk in je eentje doen? ik zie alleen 2-xx personen dingenOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
je werd gepest vroeger he?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:34 schreef bobbernaut het volgende:
bg kk faggot, kap met haten op kensei hij is kenser episch![]()
Nee, maar ik snap niet dat die flikker op iedereen haatquote:
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:40 schreef Rijssi het volgende:
Weinig fokkers die elkaar joinen matig hoor![]()
Ik had gehoopt dat het allemaal nu wel werkte..
"the Rockstar cloud servers are unavailable right now.. ""Dubbelop alsof ik een quote citeer"![]()
Gasten,
Thanks alot man... dafuq deden jullie man...
Nieuwe survival, wie wil meedoen?YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
ik doe weer mee hoorquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
Gasten,
Nieuwe survival, wie wil meedoen?![]()
![]()
Dit moet beter hoor!quote:
Te erg voor woorden!YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Invite pls reneon01990quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
Gasten,
Nieuwe survival, wie wil meedoen?PSN: Reneon01990![]()
eenschquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dit moet beter hoor!
Te erg voor woorden!![]()
Ik kom er nu aan
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Wie loopt er de hele tijd bij het dak weg?YouTube
kd van +-3kut auto aim die soms ineens op de politie richt ipv op een andere speler
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Is er nog plek vrij? ik ben volgevretenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wie loopt er de hele tijd bij het dak weg?hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.![]()
Bij wie zit ik nu in de auto? Knalroze sportwagen met een clowntoeter
No amount of money ever bought a second of time.![]()
Knalroze, dat is een FOK!kerquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:58 schreef TigerXtrm het volgende:
Bij wie zit ik nu in de auto? Knalroze sportwagen met een clowntoeterhier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:36 schreef Jimbo het volgende:
hoe kan je dingen eigenkijk in je eentje doen? ik zie alleen 2-xx personen dingenOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Hoe heb je zoveel geld! Tering hequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:57 schreef kensei het volgende:
Garage begint al wat voller te worden, mijn eerste echt aankoop: de Grotti Carbonizzare![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
Die heb ik knalroze besteld per ongeluk. Maar nu laat ik 'm ook mooi zoquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:01 schreef kensei het volgende:
Die Elegy rijd ook heerlijk zeg:
[ afbeelding ]
Kan je gratis bestellen als je een garage hebt!Nog wel chromen velgjes eronder
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Hoe spray je een auto en geef je tracker?
Ik zie alleen repair en sell staan.Young bloods everywhere....![]()
Repair 'mquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:04 schreef wonton het volgende:
Ik zie alleen repair en sell staan.en zie!
Pas als hij gerepaired is kan je er vanalles mee doenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:04 schreef wonton het volgende:
Ik zie alleen repair en sell staan.![]()
![]()
eerst reparerenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:04 schreef wonton het volgende:
Ik zie alleen repair en sell staan.![]()
Eerst repairen, dan kun je de rest doen.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
quote:quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:05 schreef kensei het volgende:
[..]
Pas als hij gerepaired is kan je er vanalles mee doenquote:Denk dat het nu wel duidelijk isquote:![]()
![]()
Kwam ik net ook achter ja, wel gemakquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:04 schreef kensei het volgende:
Trouwens als je een auto via internet besteld hij hij direct volledig verzekerd, best wel nicemee bekant vangde gin haas.![]()
Ik ga de Survival met anderen doen, jullie zuigen echt sorry
Ik moest daar wel schuilen, omdat ik geen armor had nadat ik doodging
Er komt nu een nieuwe invite naar iedereen.YouTube
Mijn supersexy Vacca.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:58 schreef TigerXtrm het volgende:
Bij wie zit ik nu in de auto? Knalroze sportwagen met een clowntoeterReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
ik merk het, niemand antwoord mequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:07 schreef Divje het volgende:
Wat een behulpzame crew hebben we toch ook
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waar zijn jullie bezig?
Ik ben samen met Reneon maar het is saai met zn tweeen
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Er zijn missies daar staat bij 1-2, of 1-4, die kun je in je eentje doen.quote:
Weet uit m'n hoofd niet welke dat zijn.. Maar als je host job doet kan je kijken welke missies er zijn die je in je eentje kan doen
Niemand wil die survival doen?YouTube
Damn die GT Chrome velgen zijn idd heel nice, ik heb die gekocht voor mijn Carbonizzarequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Die heb ik knalroze besteld per ongeluk. Maar nu laat ik 'm ook mooi zoNog wel chromen velgjes eronder
![]()
![]()
Die ja!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:11 schreef kensei het volgende:
[..]
Damn die GT Chrome velgen zijn idd heel nice, ik heb die gekocht voor mijn Carbonizzare
Ja wat was deze. Mn headset is weer es leegquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:10 schreef Kn0x het volgende:
Waar zijn jullie bezig?
Ik ben samen met Reneon maar het is saai met zn tweeen
PSN: Reneon01990![]()
Ik ben ff weg, kom later weer.YouTube
Hoe laat is die meltdown van het vliegveld naar Mt. Chiliad vanavond? 21 uur, 21.30 of 22 uur?
Manage, ik ben eventueel ergens rond 20.45 online voor een Survival."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Hoeveel FOKers zijn er nu bezig online op PS3.
Geef je PSN naam even
Reneon01990quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:17 schreef Kn0x het volgende:
Geef je PSN naam evenPSN: Reneon01990![]()
thanks.quote:
Had het gedaan. Toen ik naar buiten reed werd ik neergeknald door een kutmongool. Auto ook weg en geld ookYoung bloods everywhere....![]()
Goede vraagquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:14 schreef FritsFlits het volgende:
Hoe laat is die meltdown van het vliegveld naar Mt. Chiliad vanavond? 21 uur, 21.30 of 22 uur?
Manage, ik ben eventueel ergens rond 20.45 online voor een Survival.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Zullen we wat 2-player missies doen?quote:Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
je bent gewoon slechtquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:18 schreef wonton het volgende:
[..]
thanks.
Had het gedaan. Toen ik naar buiten reed werd ik neergeknald door een kutmongool. Auto ook weg en geld ook![]()
met d etracker zie je hem nog op de map, en als ie kapot is kan je die mutual insurance in je telefoon bellenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:18 schreef wonton het volgende:
[..]
thanks.
Had het gedaan. Toen ik naar buiten reed werd ik neergeknald door een kutmongool. Auto ook weg en geld ookKrijg je 'mw eer terug
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
dankjequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Er zijn missies daar staat bij 1-2, of 1-4, die kun je in je eentje doen.
Weet uit m'n hoofd niet welke dat zijn.. Maar als je host job doet kan je kijken welke missies er zijn die je in je eentje kan doen
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:17 schreef Kn0x het volgende:
Geef je PSN naam even
Nielswinsenmee bekant vangde gin haas.![]()
RaZe_1991quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:17 schreef Kn0x het volgende:
Geef je PSN naam evenhier schreef kensei: haha komen
Volgende keer effe kijken dan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
met d etracker zie je hem nog op de map, en als ie kapot is kan je die mutual insurance in je telefoon bellenKrijg je 'mw eer terug
Speel pas sinds gisteren echt voor het eerst online. Die SP moet ik nog uitspelen maar heb geen zinYoung bloods everywhere....![]()
hey godverdomme wie haalt mij is op door die kutrace met donderjagers op de bergen
godverdomme zeg
moet ikz eker alles lopeHaha gay!![]()
gewoon een quickjob startenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:26 schreef SchavuitPiet het volgende:
hey godverdomme wie haalt mij is op door die kutrace met donderjagers op de bergen
godverdomme zeg
moet ikz eker alles lope![]()
Wie heeft er allemaal mic?Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Quickjob,handjob hi ha ho lachen doe je zoquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Survival Passed
hier schreef kensei: haha komen
Drialll wtfhier schreef kensei: haha komen
Wie heeft er zin en kan een nieuwe survival op Boneyard starten? Ik ben binnen een paar minuten online"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Nog ff 1x race en dan ben ik ook van de partijquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:40 schreef Rijssi het volgende:
Stuur nog ff wat invites. We zijn al met 4 crewleden! Accept van reneon01990mee bekant vangde gin haas.![]()
Wie gooit me steeds uit de fokmap? (PS3 rosdorff)Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
Komt eraanquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:43 schreef kawa4 het volgende:
[..]
Nog ff 1x race en dan ben ik ook van de partijPSN: Reneon01990![]()
Hoe laat is die race?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Zijn we al begonnen met inviten ofzo?YouTube
Ik?Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Ik dusTell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Ik heb nog geen invite in iede rgeval"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Al iemand die een auto heeft gekocht van een paar ton via internet? Kun je die ook helemaal tunen enzo en komt ie direct inje garage?![]()
Ik en -techno-quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:51 schreef SchavuitPiet het volgende:
wie lullen er vijf uur in n kwartier![]()
Dat vroeg ik me ook al af :pquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zijn we al begonnen met inviten ofzo?![]()
Direct verzekerd in je garage ja, meeste supercars kan je niet tunenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:01 schreef Snoepje5 het volgende:
Al iemand die een auto heeft gekocht van een paar ton via internet? Kun je die ook helemaal tunen enzo en komt ie direct inje garage?![]()
nog even het lijstje :
Line up:
FOK! / PSN
- ManageTheAnger / ProtectedbyDurex
- Yuri_Boyka / Mimaaa
- FritsFlits (fritsflits)
- kawa4/ nielswinsen
- kamikazebanaan / miniruis16
- Kn0x - gabrielknox
- Rijssi (Reneon01990)
- MRN89 / Hellmouth8
- Duuc-nl / Duuc-nl
- Multiply / Stefmeister8
- -CRASH- / J-055
- KolonelKhedaffi / eL1337
- KeFFuR1208/KeFFeR1208
- SevD / SevvyD
- Dumpafval/ DuCK_Oelewapper
- Muto / Muto010
-------------------------------------------------
- PicoMMP / pico020![]()
- Yuri_Boyka / Mimaaa
- kawa4/ nielswinsen
- Kn0x - gabrielknox
- Rijssi (Reneon01990)
- MRN89 / Hellmouth8
- Duuc-nl / Duuc-nl
- -CRASH- / J-055
- KeFFuR1208/KeFFeR1208
- SevD / SevvyD
- Muto / Muto010
- PicoMMP / pico020
- Wormer95 - SchavuitpietHaha gay!![]()
Ik ga over 10 minuten kijken of ik jullie kan inviten.
be readyYouTube
Kan iemand mij in de OP zetten?
Bobbernaut - Bobbernaut1Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Jammer dat mijn vriendin de tv bezet houdt...."Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens![]()
Ben er met 15 minuten, eerst even mijn vriendin achter de TV wegschoppen!
The Voice of Holland, hoe krijgt ze het voor elkaar![]()
![]()
Djoek dr Gquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:10 schreef SlevinX het volgende:
Jammer dat mijn vriendin de tv bezet houdt....![]()
On my wayTell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Schiet op aap... serieus ahahaa Invites zijn al verzonden, dan eet je die kip maar later.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heeft iemand er wat op tegen als het om 2145 begint?YouTube
Line up:
FOK! / PSN
- Yuri_Boyka / Mimaaa
- kawa4/ nielswinsen
- Kn0x - gabrielknox
- Rijssi (Reneon01990)
- MRN89 / Hellmouth8
- Duuc-nl / Duuc-nl
- -CRASH- / J-055
- KeFFuR1208/KeFFeR1208
- SevD / SevvyD
- Muto / Muto010
- PicoMMP / pico020
Wil degene die nog geen invite heeft gekregen aub zich even melden bij mij?
9 mensen nu. we missen er nog 7YouTube
^^ Die mis je sowieso denk ikquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:23 schreef SevD het volgende:
Ik ben er toch niet vanavond broeders, ben Tilburg bekijkenstaat nog wel op 't lijstje..
Ik zie je er niet tussen, je moet eerst online zijn.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:26 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ij heb nog geen invite. Psn: eL1337-YouTube
Je hebt een invitequote:YouTube
Ik ben nu ingame.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik zie je er niet tussen, je moet eerst online zijn.![]()
Gestuurdquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:30 schreef kensei het volgende:
[..]
ja die ging fout omdat ik midden in een race zat en nu is die wegPSN: Duuc-nl![]()
Kunnen we niet aan de overkant starten? Dus de weg rennend oversteken en dan je auto instappen?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Alright, hij is aan het opstarten.Heb nog fucking snel gedoucht, want ik had geen zin om bezweet achter dat ding te zitten.
If not now, then when.![]()
Wie mist er nog een invite? We gaan zo beginnenYouTube
Ik graag, werd net gekicked nu time out maar ga t nog ff proberenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wie mist er nog een invite? We gaan zo beginnenPSN: Duuc-nl![]()
Kun je mij even opnieuw inviten ?(Hellmouth8)quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wie mist er nog een invite? We gaan zo beginnen
Mijn hele gta bugt![]()
![]()
ik.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wie mist er nog een invite? We gaan zo beginnen
en wat begintr erHaha gay!![]()
yo.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wie mist er nog een invite? We gaan zo beginnen![]()
Volgende keer, een ander start punt. Scheelt mischien ook mee die wouten.mee bekant vangde gin haas.![]()
Iedereen accepteren aub.YouTube
Het staat 5-1 jongens. Niet 4-0.![]()
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Wow, net een potje survival gespeeld zonder auto aim. Maar das een partij kut :pNo amount of money ever bought a second of time.![]()
Ik ben level 5 maar heb toch eens mooie kleren :$
Ontopic:
Hoe duur denken jullie dat die Cash kaart is voor geld?Haha gay!![]()
protip: ga naar de store?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:49 schreef SchavuitPiet het volgende:
Ik ben level 5 maar heb toch eens mooie kleren :$
Ontopic:
Hoe duur denken jullie dat die Cash kaart is voor geld?![]()
Tot hoe laat gaan jullie door???"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens![]()
We staan op de top nuquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:05 schreef Tjado het volgende:
Mag ik zo ook een invite? Tjadonis in gameYouTube
YouTube
Ik ben zonder auto boven gekomen. Moet dus met iemand meerijden
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ook handig, wordt boven op de berg je auto gejat.
Moet je als bijrijder mee naar beneden in je eigen auto notabenemee bekant vangde gin haas.![]()
Haha donders lachen. Alleen alles zat tegen. Met een pauper SUV de berg op en bij de afdaling ontploft
PSN: Reneon01990![]()
Nu opmaken voor de destruction derby!YouTube
ik kom bij jou binnen chille jaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:19 schreef kamikazebanaan het volgende:
dronke fokker in huis [ afbeelding ]
nog brutaal ook :
[ afbeelding ]?
Haha gay!![]()
http://socialclub.rockstargames.comquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:28 schreef SchavuitPiet het volgende:
Waar vind je je eigen snapmatich fotos.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Nog mensen die willen chillen in freeroam?hier schreef kensei: haha komen
Dan most recent in My Photos veranderenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:33 schreef Vexillum1988 het volgende:
[..]
http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/snapmatic![]()
![]()
thnx!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:34 schreef Vexillum1988 het volgende:
[..]
Dan most recent in My Photos veranderenHaha gay!![]()
Iedereen de invite accepterenDie mee wil doen althans.
YouTube
Gegroet schavuiten. Even headsetloos
Die gast knippert nog als hij dood isquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:38 schreef SchavuitPiet het volgende:
[ afbeelding ]
bedankt voor de 2,500$
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ik heb een eigen crew en steeds als ik het als logo aanvink en opsla komt het standaard terug.
Wat kan ik hier aan doen?
Edit: GeluktYOLO![]()
private session jij! Kan er niet bij.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar is iedereen en waarom hoort niemand mij?http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Yeah. Sorry.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:46 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
private session jij! Kan er niet bij.If not now, then when.![]()
Werd net eerste en kreeg 8800$quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
$ 500,- betalen om aan een race te mogen meedoen.
PSN: Duuc-nl![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wellicht zo dadelijk met z'n allen de militaire basis raiden?
![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wellicht zo dadelijk met z'n allen de militaire basis raiden?YouTube
In een hangar ff stats opkrikkenquote:
We doen nog 1 race dan gaan we in sessie en inviten we iedereen en gaan we de base raiden.quote:PSN: Duuc-nl![]()
Zit nu al 5 minuten naar een laad scherm te kijken. Erg spannedquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:50 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
We doen nog 1 race dan gaan we in sessie en inviten we iedereen en gaan we de base raiden.![]()
Het is af en toe echt ruk jaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:51 schreef Vexillum1988 het volgende:
[..]
Zit nu al 5 minuten naar een laad scherm te kijken. Erg spannedhier schreef kensei: haha komen
Wow overval ik net een winkel. Spawnt mn eigen auto. 2e op mn hoofd. Gelijk suicide en crash.. Harde reset nodig.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
We gaan nu free mode in en de base raidenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:54 schreef PicoMMP het volgende:
Nog plek? Ik heb ff lekker voetbal gekeken.PSN: Duuc-nl![]()
Als het goed is kom ik er nou ook aanquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:55 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
We gaan nu free mode in en de base raidenmee bekant vangde gin haas.![]()
Ik heb iedereen opnieuw geinviteYouTube
maak gewoon een open sessie voor FOK!ersquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:57 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik heb iedereen opnieuw geinvite![]()
Gewoon op invites.. accepteer maarquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:58 schreef kensei het volgende:
[..]
maak gewoon een open sessie voor FOK!ersYouTube
Hoog op een bergjequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:57 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik heb iedereen opnieuw geinvite
een zooitje ongeregeld....<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
Kan je mij nog een x inviten? Zat er net in maar ben echt al 10x gekicked vandaag in een fok sessiequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Gewoon op invites.. accepteer maar
YouTube
Die laadtijden pfff.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ik kom niet erns een sessie in..http://www.syfy.com/tinman/oz/
Of ik knal kei hard met mijn jet tegen de jet van eL1337
haal me op jaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:26 schreef FritsFlits het volgende:
Of ik knal kei hard met mijn jet tegen de jet van eL1337
Haha gay!![]()
Ik join alleen maar als enige in sessies. Nog meer mensen last van?http://www.syfy.com/tinman/oz/
Bij een race zie je naast je ready stats staan van: 2/5 wat betekend datDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
odds voor het weddenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:36 schreef over_hedge het volgende:
Bij een race zie je naast je ready stats staan van: 2/5 wat betekend dat![]()
ah oke.quote:tnxs
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wat een deceptie. Ik wist niet dat ik raketten had, de ellende begon door mij, toen ik die trekker opblies.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
[ afbeelding ]
Klaar om Fort Zancudo te raiden!hier schreef kensei: haha komen
Niemand hier die ook steeds lege servers krijgt?http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ik vind het best wel lelijk dat we straks met zn allen een half miljoen krijgen. Ik ben dan ook best wel wat geld verloren door bugs enzo, maar met een half miljoen koop je het duurste appartement, of ben je al halverwege het sparen van de bugatti. Dit haalt natuurlijk wel een beetje de moeilijkheidsgraad omlaag.
Ik heb hard moeten sparen om mijn sportwagentje bij elkaar te krijgen, nu gaat daar wel een beetje de glans van af.-nee-![]()
Waarom is iedereen opeens eruit gekicked?YouTube
Ik zal nog 1x een open crew session doen momentYouTube
Is alleen voor mensen die in oktober gespeeld hebben.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:46 schreef Marsenal het volgende:
Ik vind het best wel lelijk dat we straks met zn allen een half miljoen krijgen. Ik ben dan ook best wel wat geld verloren door bugs enzo, maar met een half miljoen koop je het duurste appartement, of ben je al halverwege het sparen van de bugatti. Dit haalt natuurlijk wel een beetje de moeilijkheidsgraad omlaag.http://www.rockstargames.(...)us-package-this.htmlquote:‘Don’t Spend It All in One Place!’
In order to keep the current worldwide in-game economy balanced, we will be providing this GTA$ to players via two deposits of $250,000. We will announce specific dates as soon as possible, but are currently hoping to be able to make the first deposit by the end of next week (after we’ve confirmed that issues causing game progress loss have been fixed) with the second installment to happen by the end of the month. For players who experienced cloud server errors, connection issues, and lost game progress and characters in these first days of GTA Online, we hope this GTA$ helps to facilitate a fresh start or makes your continued life in Los Santos and Blaine County extra sweet.
Below are a few more details on how it will work. Stay tuned for tips on how to make the most of GTA$ cash, info on ways and places to earn more cash fast, as well as updates on all the new GTA Online content additions we’re working on for this fall and beyond.
- You must play or have played Grand Theft Auto Online at any time during the month of October 2013 in order to qualify for the GTA$500,000 deposit in your in-game bank account.
- Players will first have to install a forthcoming GTAV title update which we expect to happen next week. That title update (1.04) is expected to fix the remaining instances of issues that have caused vehicle purchase loss and will also enable the functionality through which we’ll be providing this GTA$ stimulus cash to players.
- We will announce at the Rockstar Newswire when each deposit is made.
- Each of the two GTA$250,000 deposits will be made by Rockstar and should automatically appear in the in-game GTA Online bank accounts of eligible players. Beyond downloading the forthcoming title update mentioned above, there should not be any additional special action required by eligible players to redeem.
Maar idd wel irritant dat die irritante pubertjes die niks anders doen dan kutten dit ook krijgen
En gaar dat 't voor de hele maand oktober geldt en dat ze dit op 11 oktober bekend maken. Doe dan de eerste 2 weken van oktober ofzo..oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Yeah, join die van Durex, niet die van mij. Ik heb geen zin in dat invite gedoe.If not now, then when.![]()
Er komt niemand bij! Wat is deze?YouTube
Ik nodig zo mensen uit voor survival op de ps3Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat is zo'n beetje iedereen, toch? In ieder geval, van de tien mensen die ik persoonlijk ken die gta spelen, spelen er ook tien online. Zeker met dat gratis weekendje xbox live gold afgelopen week, kan je er op rekenen dat zo'n beetje iedere paardepik heeft ingelogd in oktober.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Is alleen voor mensen die in oktober gespeeld hebben.
[..]
http://www.rockstargames.(...)us-package-this.html-nee-![]()
Dat leek mij ook ja.. Daarom leek de eerste 2 weken van oktober me beter.. En die zijn nog niet eens om!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:50 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje iedereen, toch? In ieder geval, van de tien mensen die ik persoonlijk ken die gta spelen, spelen er ook tien online. Zeker met dat gratis weekendje xbox live gold afgelopen week, kan je er op rekenen dat zo'n beetje iedere paardepik heeft ingelogd in oktober.
Misschien hopen ze dat mensen die de game nog niet hebben dit lezen en 'm nu alsnog gaan halen
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat die mensen er zijn..
$500.000, dan kan ik 250 keer dood gaan zonder dat ik jobs hoef te doen of winkels overval![]()
Godnondeju, ik vond die gratis auto al een beetje overdreven.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat leek mij ook ja.. Daarom leek de eerste 2 weken van oktober me beter.. En die zijn nog niet eens om!
Misschien hopen ze dat mensen die de game nog niet hebben dit lezen en 'm nu alsnog gaan halenDus mensen die morgen voor het eerst inloggen, krijgen ook meteen een startkapitaaltje?
Bad balancing, rockstar. tuttut.
-nee-![]()
Oeh tof!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:49 schreef over_hedge het volgende:
Ik nodig zo mensen uit voor survival op de ps3"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Parachutespringen nuYouTube
Mwoah, die auto vond ik nog wel geinig, net zoals die sawed-off shotgun.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:54 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Godnondeju, ik vond die gratis auto al een beetje overdreven.Dus mensen die morgen voor het eerst inloggen, krijgen ook meteen een startkapitaaltje?
Bad balancing, rockstar. tuttut.
Maar zoals het nu lijkt kan je zelfs op 30 of 31 oktober nog inloggen en cashenDit werd ook al aangekaart op die newswire. Heb nog geen reactie van R* gezien
Ben blij als morgen mn headset binnen is dan kan ik ok een bietje mee buurtenmee bekant vangde gin haas.![]()
Zo naar de kraan met zijn allen!YouTube
Ik ga nog 1x iedereen inviten voor een gesloten sessie... zodat we gaan parachutespringen van de kraanYouTube
Ik landde in het gebouw.. Stond erinquote:
Ik snap er geen kut vanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:03 schreef kensei het volgende:
[..]
garage kopen en dan bestellen op de site![]()
![]()
Jullie kunnen op mijn naam klikken en joinen. Het is een open crew sessieYouTube
Ik ook,quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:11 schreef Donderjagers het volgende:
Kan ik een invite krijgen DonderjagerNL
Wormer95Haha gay!![]()
Ik wilde je niet kapot hoekenalleen slaan
Willen er niet meer mensen meedoen?
Het is open sessie nu, dus gewoon ONLINE > Crews > etc etc blablabla en dan op mijn naam klikken en joinenYouTube
Wie ben jij dan?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
Willen er niet meer mensen meedoen?
Het is open sessie nu, dus gewoon ONLINE > Crews > etc etc blablabla en dan op mijn naam klikken en joinen![]()
Helemaal op de kraan aan het wachten op de rest voor de parachute sprong
mee bekant vangde gin haas.![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:29 schreef kawa4 het volgende:
Helemaal op de kraan aan het wachten op de rest voor de parachute sprong
[ afbeelding ]![]()
![]()
Best druk op de kraan, totdat iemand een granaat af liet gaan.
Toen was het wat rustiger
mee bekant vangde gin haas.![]()
![]()
YouTube
Links voor <3quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:38 schreef kawa4 het volgende:
Best druk op de kraan, totdat iemand een granaat af liet gaan.
Toen was het wat rustiger
[ afbeelding ]Haha gay!![]()
DichtYouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: