De duistere krochten van fok.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:11 schreef Incantrix het volgende:
Waar komen al die mensen ineens vandaan?
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:10 schreef Incantrix het volgende:
En ermahgerd, mijn kind wil een hamster
Sufquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De duistere krochten van fok.
En filmpje is vooral matig.
Die gifquote:
Ik moest lachen, sorryquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die gif
Ik was ook zo lomp om te zeggen dat ik geen hamster wil omdat die zo snel alweer doodgaan. Dus toen ging hij vragen of de katten ook doodgaan en van het antwoord heeft hij tien minuten gejankt
En zeggen dat iedereen een keer doodgaat hielp ook al niettoen ging hij nog harder huilen en vroeg hij of hij nog wel 4 werd
fml
/parenting fail
priem heeft nog wel spullenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:10 schreef Incantrix het volgende:
Ik durf niet te klikken
En ermahgerd, mijn kind wil een hamster
Je weet dat ik mijn katten kuikens voer?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:18 schreef PriemGirl het volgende:
TRIX IK HEB VELEN HAMSTERSPULLEN TE KOOP![]()
Nee?
IK HEB EEN DICHTE KOOI TE KOOPquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Je weet dat ik mijn katten kuikens voer?
TRIXquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die gif
Ik was ook zo lomp om te zeggen dat ik geen hamster wil omdat die zo snel alweer doodgaan. Dus toen ging hij vragen of de katten ook doodgaan en van het antwoord heeft hij tien minuten gejankt
En zeggen dat iedereen een keer doodgaat hielp ook al niettoen ging hij nog harder huilen en vroeg hij of hij nog wel 4 werd
fml
/parenting fail
Ik gnorkte hardop.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die gif
fml
/parenting fail
Eh.. Mijn katten weten hoe een blikopener werkt?quote:
Ik ben ook echt een mongool jaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
TRIXik moest hier zo hard om lachen
hamsters zijn maar nen euroquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Eh.. Mijn katten weten hoe een blikopener werkt?
Maar serieus, zo'n beestje zou hier geen leven hebbenmijn buurvrouw vroeg een keer of ik op haar vissen wilde passen in de vakantie. Dus ik zo van ja, sure, ik kan best ff wat voer in een aquarium doen hoor! Dus ik op de dag van vertrek de sleutel halen (dacht ik), kreeg ik een complete vissenkom in mijn handen gedrukt
Die arme beestjes hebben hun weken in angst in het midden van hun kom doorgebracht, nauwelijks bewegend, hoog in een boekenkast achter een deur
Mijn katten zijn klootzakken.. En dan zal ik het maar niet hebben over de gillende kleuter die overal mee gooit en de baby die atm alles in haar mond stopt, vooral als het harig is
Wel wel nen skattigenquote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
hamsters zijn maar nen euroElke week een nieuwe
Nee ok![]()
[..]
Wel wel nen skattigen![]()
ik zou geld terug doen, wat een waardeloze zooi is het zegquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik had dus die bondi besteld en nooit een mail van ze gekregen ofzo, dus ik toch maar mailen hoe dat nou zat.
Duizendmaald excuses en ik krijg mijn geld terug, of een tegoed van 15 dollar bij hun te besteden. Wat zal ik eens doen?
ik vind het prima lakjes hoor!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zou geld terug doen, wat een waardeloze zooi is het zeg
ik zou voor het tegoed gaan (dan krijg je toch nog steeds je bestelde box?)quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik had dus die bondi besteld en nooit een mail van ze gekregen ofzo, dus ik toch maar mailen hoe dat nou zat.
Duizendmaald excuses en ik krijg mijn geld terug, of een tegoed van 15 dollar bij hun te besteden. Wat zal ik eens doen?
ik bedoel meer hoe het gaat met die boxen en hoevaak er gemailed moet worden en alles is te laat etcquote:
Dat is alleen nu, deze ene box zo.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik bedoel meer hoe het gaat met die boxen en hoevaak er gemailed moet worden en alles is te laat etc
Goed zoquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb al teruggemaild dat ik wel de voucher wil
Ik heb het geld toch al uitgegeven
Briljantquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die gif
fml
/parenting fail
succesquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Op naar matras kopen poging twee.. *wieg wieg*
rip aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Op naar matras kopen poging twee.. *wieg wieg*
OMG dat meeeeen je nietquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
Deze heb ik echter uitgezocht voor hem
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Badass bb will be badass.
Maar natuurlijk! Ik lieg daar niet om jonge!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
OMG dat meeeeen je niet![]()
Heb je die echt gekocht??
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
Deze heb ik echter uitgezocht voor hem
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Badass bb will be badass.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die gif
fml
/parenting fail
rip! ik moet ook zo door de regen :<quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
rip aan de nabestaanden
ik ga door de regen fietsen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |