De duistere krochten van fok.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:11 schreef Incantrix het volgende:
Waar komen al die mensen ineens vandaan?
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:10 schreef Incantrix het volgende:
En ermahgerd, mijn kind wil een hamster
Sufquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De duistere krochten van fok.
En filmpje is vooral matig.
Die gifquote:
Ik moest lachen, sorryquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die gif
Ik was ook zo lomp om te zeggen dat ik geen hamster wil omdat die zo snel alweer doodgaan. Dus toen ging hij vragen of de katten ook doodgaan en van het antwoord heeft hij tien minuten gejankt
En zeggen dat iedereen een keer doodgaat hielp ook al niettoen ging hij nog harder huilen en vroeg hij of hij nog wel 4 werd
fml
/parenting fail
priem heeft nog wel spullenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:10 schreef Incantrix het volgende:
Ik durf niet te klikken
En ermahgerd, mijn kind wil een hamster
Je weet dat ik mijn katten kuikens voer?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:18 schreef PriemGirl het volgende:
TRIX IK HEB VELEN HAMSTERSPULLEN TE KOOP![]()
Nee?
IK HEB EEN DICHTE KOOI TE KOOPquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Je weet dat ik mijn katten kuikens voer?
TRIXquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die gif
Ik was ook zo lomp om te zeggen dat ik geen hamster wil omdat die zo snel alweer doodgaan. Dus toen ging hij vragen of de katten ook doodgaan en van het antwoord heeft hij tien minuten gejankt
En zeggen dat iedereen een keer doodgaat hielp ook al niettoen ging hij nog harder huilen en vroeg hij of hij nog wel 4 werd
fml
/parenting fail
Ik gnorkte hardop.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die gif
fml
/parenting fail
Eh.. Mijn katten weten hoe een blikopener werkt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |