Misschien heeft Torfu nog wat?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Snackbar is al dicht. Het is al half 1 geweestThuisbezorgd is ook nog wel een optie ja
Yarrrr sue me bitch mateyyy ahoyyyyquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een man die geniet van het leven en zijn vriendin.
Sue me bitch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Die zit toch tegenover dat hotel in de binnenstad?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:34 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Misschien heeft Torfu nog wat?
Klinkt als teveel moeite voor een stonerquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit is zo waar
Moet me dan alleen nog aankleden en een stuk lopenIk wacht wel even tot het droog is.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Yarrrr sue me bitch mateyyy ahoyyyyJa hoor ,, succes ,,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus daar komt "Torfu the magnificent cunt destroyer" vandaan.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die zit toch tegenover dat hotel in de binnenstad?
Daar heb ik laatst gehaald. naast de nachtwinkel.
Goed te bikken wel
Ik kende die zaak nog niet eens toen ik dat topic maaktequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:35 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dus daar komt "Torfu the magnificent cunt destroyer" vandaan.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kende die zaak nog niet eens toen ik dat topic maakteIk zou het eigenlijk moeten uitprinten en ophangendaar
Ik wil naast je liggen en je met kaarsjes en wierook in slaap masseren en je knuffelend warm houden in je bedje en morgenochtend je lunchtrommel vullen met allerlei lekkernijquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:37 schreef Moira. het volgende:
Truste vas en snow![]()
moet zo ook maar slapen, wekker gaat over 7 uurtjes alweer
Sorry was niet mijn bedoeling, als ik erover begin...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh jezus dit is iets teveel voor een vrijdagavond
[..]
Ik wou hier net al wat over zeggen maar ik d8 is een foutje ofzo
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:20 schreef Monopoly het volgende:
Viro: digitale knuffel van je boy Mono
Blijf sterk mijn broeder.
quote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Soms mag dat gewoonEven de lading lossen
Sterkte mopje
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lekker potje janken kerelHelpt bij mij ook altijd. Gewoon lekker laten lopen en straks ff douchen, en daarna een baapje opsteken. Wierookje erbij en genieten van het moment.
Blijf sterk broeder
Dank jullie allemaal, doet me echt goed na een potje jankenquote:
alsof Ik 3 maanden aan de crack heb gezetenquote:
omg omg omg ja dat wil ikquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wil naast je liggen en je met kaarsjes en wierook in slaap masseren en je knuffelend warm houden in je bedje en morgenochtend je lunchtrommel vullen met allerlei lekkernij
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klinkt als teveel moeite voor een stoner![]()
Ik ga ook maar es pitten want de wekker gaat alweer om 5:45 kaktijdNighty nighty en een extra knuffel voor Viro
ja zal wel ff wennen zijn ja, maar wel chillquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
alsof Ik 3 maanden aan de crack heb gezeten![]()
Ergens om 21:00 weggegleden op de bankheb elke keer dat Ik wakker schrik op de bank en half in paniek Ben omdat Ik in zo'n fancy crib zot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |