Ja kan me wel voorstellen ja. Maakt het alleen nog maar heftiger als je zo'n goede band met haar hadquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja, erge was dat zij op dag van overlijden mij voor het eerst op school had afgezet. Het regende keihard buiten en ze vond hetzielig dat ik op de fiets naar school zou gaan.
[..]
Voel me altijd down als dag nadert, op de zelf dag ben ik mentaal de weg kwijt. Zij was mijn beste vriendin ipv moeder
sorry, ik moest hier wel een beetje om gniffelenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:15 schreef Viro het volgende:
Klote standaard PI die ik heb ingesteldNu lijkt het alsof overlijden ik van mijn ma leuk vind
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh jezus dit is iets teveel voor een vrijdagavondquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja, erge was dat zij op dag van overlijden mij voor het eerst op school had afgezet. Het regende keihard buiten en ze vond hetzielig dat ik op de fiets naar school zou gaan.
[..]
Voel me altijd down als dag nadert, op de zelf dag ben ik mentaal de weg kwijt. Zij was mijn beste vriendin ipv moeder
Ik wou hier net al wat over zeggen maar ik d8 is een foutje ofzoquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:15 schreef Viro het volgende:
Klote standaard PI die ik heb ingesteldNu lijkt het alsof overlijden ik van mijn ma leuk vind
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ondertussen ook nog gezelschap krijgen van je vriendinnetjequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:22 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil eigenlijk wel weekend hebben, maar ik moet nog even wachten
Alleen maandag vrij
Mja, morgen wel om 17 uur pas beginnen en zondag om 20 uur. Wel beide diensten tot 2 in de nacht. Maandag vrij en dan weer 4 dagen aan de bak
dank jequote:
Ja, 's ochtend voor het laatst gezien en gesproken en 's middag was ze er niet meer.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het was geen vraag hoor
[..]
Oh ff gegoogled, dus letterlijk plotseling wel, fucking heftig
Het is nog steeds moeilijk om het te accepteren.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
rip aan de nabestaanden
[..]
Pff, wel heftig man. Hoop dat je het een beetje een 'plaatsje' hebt kunnen geven enzo
Ik probeer iedere dag positief te zijn, het positieve te zien in alles wat er gebeurd. Maar soms zijn er dagen waarop ik het leven vervloekquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja kan me wel voorstellen ja. Maakt het alleen nog maar heftiger als je zo'n goede band met haar had
Maar hopelijk kun je tussendoor nog wel eens de vrolijkheid vinden door terug te kijken op het mooie uit jullie leven samen
Dat is wel fijn jaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar ondertussen ook nog gezelschap krijgen van je vriendinnetje
Soms mag dat gewoonquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:24 schreef Viro het volgende:
[..]
dank je
[..]
Ja, 's ochtend voor het laatst gezien en gesproken en 's middag was ze er niet meer.
[..]
Het is nog steeds moeilijk om het te accepteren.
[..]
Ik probeer iedere dag positief te zijn, het positieve te zien in alles wat er gebeurd. Maar soms zijn er dagen waarop ik het leven vervloek![]()
Gvd ik ga even janken, houd het niet meer droog
Lekker potje janken kerelquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:24 schreef Viro het volgende:
[..]
dank je
[..]
Ja, 's ochtend voor het laatst gezien en gesproken en 's middag was ze er niet meer.
[..]
Het is nog steeds moeilijk om het te accepteren.
[..]
Ik probeer iedere dag positief te zijn, het positieve te zien in alles wat er gebeurd. Maar soms zijn er dagen waarop ik het leven vervloek![]()
Gvd ik ga even janken, houd het niet meer droog
Je weet dat je die kapsalon toch wel gaat halen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:29 schreef Monopoly het volgende:
ik twijfel of ik nog eten ga halen in de stad zometeen. Best wel trek en alleen een zak paprikachips en 2 appels in huis. Kapsalon klinkt verleidelijk op het moment
Ja, doen!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:29 schreef Monopoly het volgende:
ik twijfel of ik nog eten ga halen in de stad zometeen. Best wel trek en alleen een zak paprikachips en 2 appels in huis. Kapsalon klinkt verleidelijk op het moment
Dit is zo waarquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je weet dat je die kapsalon toch wel gaat halen.
'in de stad', je bedoelt bij de snackbar om de hoek?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:29 schreef Monopoly het volgende:
Jezus is wel de laatste persoon die ik wil zien vanavond.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
'in de stad', je bedoelt bij de snackbar om de hoek?
Anders thuisbezorgd.nl
Tevens is dit best awesomeAls je je ogen dichthoudt blijf je 'm gewoon zien
Breinen
http://www.grand-illusions.com/opticalillusions/face/
Snackbar is al dicht. Het is al half 1 geweestquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
'in de stad', je bedoelt bij de snackbar om de hoek?
Anders thuisbezorgd.nl
Tevens is dit best awesomeAls je je ogen dichthoudt blijf je 'm gewoon zien
Breinen
http://www.grand-illusions.com/opticalillusions/face/
ik ga morgen/overmorgen met klojo ook gewoon bij de Mixor bestellenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Snackbar is al dicht. Het is al half 1 geweestThuisbezorgd is ook nog wel een optie ja
Terecht ja. Mixor is baas.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik ga morgen/overmorgen met klojo ook gewoon bij de Mixor bestellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |