Ja, ga dan op één kussen liggenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:59 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan echt niet slapen op één kussen, tenzij het echt moet. Maar liever niet. Mijn nek zit vast besef ik me nu. Niet zo erg als een tijd terug (toen kon ik niet meer naar links kijken, deed gruwelijk pijn en lukte niet eens) maar hij zit wel vast
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
enigszinds - daar stopte ik met lezen
nee garpje ff verder lezen
Tja, enige wat ik kan zeggen is dat ik een lastige periode (lees: 6 jaar) achter de rug heb.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb het niet allemaal gelezen hoor dat was me te tl;dr alleen ff scannen tot ik daar kwam
Als ik er één tegen kom op de markt, zodra ik weer geld heb, dan zal ik het overwegen om er één te kopenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, ga dan op één kussen liggen
Wen je vanzelf aan en is veel beter voor je nek.
[ afbeelding ]
Zo eentje heb ik, dat onderste strook dinges is dus extra verstevigd en past precies in die holte van je nekzodat je met je hoofd gewoon precies recht en heerlijk in zo'n goddelijk kussen wegzakt
Zulke kussens ken ik jaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik er één tegen kom op de markt, zodra ik weer geld heb, dan zal ik het overwegen om er één te kopenDing wat ik nu heb is toch prut, trek er allemaal veren uit steeds omdat ze in mijn hoofd prikken (steken door de kussen
)
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:01 schreef Viro het volgende:
Gister was fysiek al een zware dag, maar was mentaal gesloopd want bday van mama![]()
Baksteenkussens doen me denken aan mijn oude kussen, die onderop ligt. Die is zo plat als het kan (niet dun van het vele liggen maar gewoon een platte vorm van kussen, opschudden kan niet echt) en echt zacht ligt die ook nietquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:04 schreef Moira. het volgende:
Eerder zoiets trouwens:
[ afbeelding ]
[..]
Zulke kussens ken ik ja
Ik had eerst ook echt van die baksteenkussens die gewoon gelijk inzakte als je ze net had opgeklopt en je er hoofd op hebt gelegd, en dan bleef het ook zo. Totaal geen ondersteuning
Zag die gast op de markt staan, en een tientje is echt fucking goedkoop voor goede kussens, dus was echt een geweldige aankoop
Longemboliequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]![]()
Mag ik vragen waaraan ze overleden is?
Omdat kussens fucking chill zijnquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:06 schreef Vaseline_ het volgende:
WAAROM GAAT HET OVER KUSSENS? JEZUS.
Echt hequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:06 schreef Vaseline_ het volgende:
WAAROM GAAT HET OVER KUSSENS? JEZUS.
Het was geen vraag hoorquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:08 schreef Amarantha het volgende:
Oh het gaat over kussens omdat mijn nek vast zit.
Oh ff gegoogled, dus letterlijk plotseling wel, fucking heftigquote:
Lijkt me zwaar, jaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:01 schreef Viro het volgende:
Gister was fysiek al een zware dag, maar was mentaal gesloopd want bday van mama![]()
Ik spreid het woord van de kussens met neksteunenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Echt heik lees even mee gaat het daar over
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom en ? duiden toch echt op een vraag.
Krijg beiden toch de pestpleuris johquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jawel want 'waarom' en vraagteken maken het een vraag.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rip aan de nabestaandenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Baksteenkussens doen me denken aan mijn oude kussen, die onderop ligt. Die is zo plat als het kan (niet dun van het vele liggen maar gewoon een platte vorm van kussen, opschudden kan niet echt) en echt zacht ligt die ook nietNu wil ik nieuwe kussen(s) en een goeie massage haha. Beide gaan me niet lukken om 12 uur 's nachts, helaas
Pff, wel heftig man. Hoop dat je het een beetje een 'plaatsje' hebt kunnen geven enzoquote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Krijg beiden toch de pestpleuris joh
JA DAN MOET JIJ GEEN RARE DINGEN ZITTEN VERKONDIGEN DAT HET GEEN VRAAG WAS TERWIJL HET WEL EEN VRAAG WAS DAT ZIJN GEWOON REGELRECHTE LEUGENS LIAR LIAR PANTS ON FIRESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Ja, erge was dat zij op dag van overlijden mij voor het eerst op school had afgezet. Het regende keihard buiten en ze vond hetzielig dat ik op de fiets naar school zou gaan.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het was geen vraag hoor
[..]
Oh ff gegoogled, dus letterlijk plotseling wel, fucking heftig
Voel me altijd down als dag nadert, op de zelf dag ben ik mentaal de weg kwijt. Zij was mijn beste vriendin ipv moederquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Lijkt me zwaar, ja![]()
Wel goed fobo verhaal verder
Je bent een trendsetter!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik spreid het woord van de kussens met neksteunenliggen fucking lekker
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Krijg beiden toch de pestpleuris joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |