Tja, enige wat ik kan zeggen is: puriteins amerikaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:10 schreef Moira. het volgende:
http://www.niburu.nl/gezo(...)-over-cannabis-video
Langzaam begint 'Murica wel wakker te worden
Ok nu gauw opruimen
Ja sorry, was aan het opruimen voor Klojo die ik morgen na m'n werk van 't station ga ophalen en een nachtje blijft chillenquote:
Oh chillquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja sorry, was aan het opruimen voor Klojo die ik morgen na m'n werk van 't station ga ophalen en een nachtje blijft chillen
Kk veel werkNog steeds een crackhuis maar 't is iig beter vertoeven nu
En hij heeft een schoon bedje om in te slapen, ook wel prettig.
Nu jointje aan, gauw oproken en dan slapen.
Morgen om 08:30 op werk zijn en werken tot 17:00
Komt wel goedquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh chillVeel plezier met z'n tweeën!
Moet je wel ff zorgen dat je goed ligt bij het slapen, met één kussen (niet meerdere) die je nek goed ondersteund.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:50 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb last van mijn schouder/nek. Hmm hopelijk over na een nachtje slapen
Klinkt ook wel chill jaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet je wel ff zorgen dat je goed ligt bij het slapen, met één kussen (niet meerdere) die je nek goed ondersteund.
Laatst op de markt zo'n ergonomisch ding gekocht voor een tientje (normaal 70 euro ofzo), met soort van ingebouwde neksteun.
Lijkt beetje raar maar het ligt zooooo fucking chill. Gewoon je schouder nog op het matras, een soort ingebouwde rol die je nek ondersteunt, en dan je hoofd dat op een wolkje rust
Had hiervoor echt baksteenkussens dus dit is een hele verademing
Nieuwsgierig geworden. Twijfel om te lezen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Denk ik even in je Fotoboek te kijken, meteen heel (letterlijk) levensverhaal. Gvd
Maar punt is dat je helemaal niet hoog moet liggen met je hoofd. Daardoor ligt je nek niet meer recht.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klinkt ook wel chill jaIk heb 2 kussens op elkaar, onderste is een oude en best wel harde kussen en de bovenste is een cheapass verenkussen van de Action. Combi maakt de goedkope kussen wel chill (hoofd zakt er lekker in weg en toch hoog door de kussen eronder) alleen zijn er na anderhalf jaar al best veel veren uit haha
Moest wel even slikken bij de 3e alineaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nieuwsgierig geworden. Twijfel om te lezen.
Dat kan ik echt nietquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar punt is dat je helemaal niet hoog moet liggen met je hoofd. Daardoor ligt je nek niet meer recht.
Als je morgen geen last meer wil hebben van je nek/schouders kun je vannacht denk ik beter die onderste weghalen en alleen op de bovenste liggen
gewoon zo'n ergonomisch kussen kopen voor een tientje op de markt en alléén op dat ding liggen (geen andere kussens erbij). Weet je zeker dat je goed ligt en ligt ook nog eens fucking lekkerquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat kan ik echt nietMaar heel hoog ligt het niet hoor. Mijn hoofd zakt echt helemaal weg in die veren kussen
Zo ff lezenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moest wel even slikken bij de 3e alinea
enigszinds - daar stopte ik met lezenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is altijd een verrassing voor degene die nieuwsgieirg zijnquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Denk ik even in je Fotoboek te kijken, meteen heel (letterlijk) levensverhaal. Gvd
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nieuwsgierig geworden. Twijfel om te lezen.
Gister was fysiek al een zware dag, maar was mentaal gesloopd want bday van mamaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:
*hug*quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:01 schreef Viro het volgende:
Gister was fysiek al een zware dag, maar was mentaal gesloopd want bday van mama
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |