HOLY SHIT OK OK IK GA NAAR BULGARIJEquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Sowieso!
En dezen uitzichtjen hebben van kantoor
[ afbeelding ]
Ah ja, als je je er maar goed bij voelt tochquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Achja, I guess dat iedereen het anders aanpakt. Ik vind die mentale connectie gewoon zoveel meer belangrijker dan seks (wat tevens ook maar een bijzaak is in mijn ogen). Zeg maar, seks staat bij mij onder het kopje mentale connectie, dus zonder A (connectie) kan B (seks) niet plaatsvinden.
Tenzij ik dronken ben, dan vind ik alles wel best.
![]()
Haha ja idd, sowieso IETS afmaken hhaquote:[..]
Hmm ik weet het nog niet, misschien moet ik het maar eerst even aanzien het moment dat ik daar ben, ik kan altijd nog switchen of gewoon afmaken en dan heb ik in iedergeval iets gedaan.
Wel naar Veliko Tarnovo gaan dan!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
HOLY SHIT OK OK IK GA NAAR BULGARIJE
Awesomequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Wel naar Veliko Tarnovo gaan dan!
Mijn mooie straatje
[ afbeelding ]
Polen Oostenrijk is opzich ook goed te treinen!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja vliegen is wel redelijk goed te betalen die kant op. Had voor 60 euro een retour Poznan.![]()
Ik denk met de auto richting polen, daar de auto verpatsen, polen > oostenrijk met vliegtuig en oostenrijk bulgarije ook.
Alleen of met reismaatje is nog de vraag.
aardappeljus!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Awesome
Ik moet gaan nu liefjensdag dag
Dat assquote:
Jaaaaaaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:44 schreef Studeur het volgende:
Doe verdomme allemaal eens meedoen: ONZ / [ONZ Sinterklaas Surprise] aanmeldtopic!
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:40 schreef Moira. het volgende:
Mur is ziek
Dus klojo komt morgen hier
Heb alleen tyfuszooi op m'n kamer en moet zo de hele avond nog werken en morgen ook de hele dag, en dan komtie morgen al na werk
Hoop dat ik vanavond de kracht kan vinden om tot middernacht op te ruimen
Je mag hier dagelijks gratis helpen opruimen. Als je een kleine vergoeding wil betalen ervoor dan mag dat ookquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:50 schreef Klojo120 het volgende:
[..]Opruimen is leuk ik help want opruimen is leuk dus ik help
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Je mag hier dagelijks gratis helpen opruimen. Als je een kleine vergoeding wil betalen ervoor dan mag dat ook
Wil je meehelpen ?quote:
Als je me in wiet betaalt ben ik je manquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Je mag hier dagelijks gratis helpen opruimen. Als je een kleine vergoeding wil betalen ervoor dan mag dat ook
Je krijgt van mij een plant per dagquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:01 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Als je me in wiet betaalt ben ik je man
Eeuwige dank ofdoende of moet ik hoger inzetten?quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Eeuwige dank ofdoende of moet ik hoger inzetten?
Ik pas wel op je kinderen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:55 schreef Dven het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |