Het ging zo goed aan deze kant.quote:
Hier ook zuur weer. Heel de dag warm en 25 graden, nu bewolkt winderig en 21 gradenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het ging zo goed aan deze kant.![]()
Alleen vandaag is het de hele dag niet anders geweest. Ach, als je moet werken voor je pils dan smaakt die eerste altijd beter.
Lijkt me nog wel een keer wat om naartoe te gaan. Na de jaarwisseling zijn eerst portugal en spanje aan de beurt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het dezelfde is inderdaad
Ik woon hier want prachtig land, prachtige stad, prachtig klimaat, prachtige prijzen, prachtige vrouwen, prachtige baan, prachtig leven, prachtig alles
Sowieso Bulgarije eens doen. Weinig mensen die hier gekomen zijn en niet verbaasd zijn over hoe tof het is. Echt een onontdekte parel in Europaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Lijkt me nog wel een keer wat om naartoe te gaan. Na de jaarwisseling zijn eerst portugal en spanje aan de beurt.![]()
Ok okquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het dezelfde is inderdaad
Ik woon hier want prachtig land, prachtige stad, prachtig klimaat, prachtige prijzen, prachtige vrouwen, prachtige baan, prachtig leven, prachtig alles
Ik was het zat om voor een groot internationaal kantoor in NL te werken dus ging ik maar voor een groot internationaal kantoor in Bulgarije werkenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ok oknja geniet ervan dan
Maar wat heeft je doen besluiten naar Bulgarije te gaan dan?
Haha wel tof!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik was het zat om voor een groot internationaal kantoor in NL te werken dus ging ik maar voor een groot internationaal kantoor in Bulgarije werken
Heb sowieso nooit graag in NL gewoond en was altijd graag op reis of werkende in Spanje of Zweden. Wilde nu Oost-Europa wel eens ontdekken. Toen hoorde ik over Bulgarije en dacht.. Waarom ook niet
Warm, 25 graden. *jaloers*quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier ook zuur weer. Heel de dag warm en 25 graden, nu bewolkt winderig en 21 gradenPils zal er daarentegen niet minder om smaken
Zal eens kijken of ik volgend jaar zomer polen > oostenrijk > bulgarije kan doen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Sowieso Bulgarije eens doen. Weinig mensen die hier gekomen zijn en niet verbaasd zijn over hoe tof het is. Echt een onontdekte parel in Europa
Sowieso!quote:
25 was eerder vandaagquote:
Nicequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Sowieso!
En dezen uitzichtjen hebben van kantoor
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja komt nog wel dan. Ik raakte juist enorm in de war van die neukertjes waar ik wél per se gevoel bij moest hebben
Dus toen ging ik op mijn 16e maar aan de vaste relaties en ben ik er nooit meer vanaf gekomen
Wel de beste manier om ervaringen op zowel seks- als relationeel gebied op te doen
Hmm ik weet het nog niet, misschien moet ik het maar eerst even aanzien het moment dat ik daar ben, ik kan altijd nog switchen of gewoon afmaken en dan heb ik in iedergeval iets gedaan.quote:[..]
Ben je wel lang bezig als je daadwerkelijk naar de uni wil hehe
Denk dat je uiteindelijk wel naar HBO gaat dan (denk dat jouw brein dat ook wel wil), maar bereid je er dan wel op voor dat je geen van alle dingen leert die je nu graag zou wíllen leren
Bulgarije is wel een pokkeneind als je het anders wil doen dan vliegenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zal eens kijken of ik volgend jaar zomer polen > oostenrijk > bulgarije kan doen.volgorde volledig willekeurig maar die eerste 2 staan al dates voor.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nice![]()
Zou wel die sticker van het raam krabbelen.
Zo eentje moet ik ook nog maken van een vriendinquote:
Als ik nu begin december vertrek kost het me 30 euroquote:
What. Fucking cheapquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Als ik nu begin december vertrek kost het me 30 euro
Daarom meet in BG, ik heb slaapplek voor iedereen en anders prop je jezelf maar in een goed hotel voor een tientje per nachtquote:
Ja vliegen is wel redelijk goed te betalen die kant op. Had voor 60 euro een retour Poznan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Bulgarije is wel een pokkeneind als je het anders wil doen dan vliegenMaar beetje goed plannen en je hebt een retour voor 40 euro. En je bent hier op vakantie met alles er op en er aan wwaarschijnlijk toch minder kwijt dan met gewoon te leven in Nederland. Eigenlijk is het dus een goede bezuinigingsmethode
Okquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom meet in BG, ik heb slaapplek voor iedereen en anders prop je jezelf maar in een goed hotel voor een tientje per nacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |